Cum să faci marketing afiliat pe Pinterest: Fixarea pentru profit –

Cu 445 de milioane de utilizatori, Pinterest este una dintre cele mai importante platforme de social media. Este o platformă foarte vizuală: un serviciu de partajare a imaginilor, într-adevăr, care vă ajută să fixați (citiți: salvați) imagini, idei și inspirație care vă plac. Această abordare centrată pe grafică face marketingul afiliat pe Pinterest o alegere genială.

De ce să alegeți Pinterest pentru marketing afiliat?

Pinterest este unul dintre cele mai bune locuri pentru ca agenții de marketing afiliați să-l facă mare. Asta pentru că nu este o platformă care este pentru doom-scrolling sau pentru a ține pasul cu tendințele fricii de a pierde.

Oamenii folosesc Pinterest pentru lucruri pe care le plac cu adevărat: pentru a se inspira cu privire la ceea ce îi ține pe picioare. Sunt pe Pinterest pentru a încerca lucruri noi, pentru a primi recomandări semnificative și pentru a cumpăra lucrurile de care au nevoie.

De aceea, marketingul afiliat, dacă este făcut bine, pe Pinterest poate da unele dintre cele mai bune rezultate. Potrivit statisticilor Pinterest, 46% dintre Pinners descoperă un produs sau un brand nou într-o săptămână. Prinde-i în momentul inspirației lor și fă-ți călătoria de marketing afiliat un succes!

Este permis marketingul afiliat pe Pinterest?

Da! Pinterest permite marketingul afiliat. Ceea ce este interzis aici este utilizarea link-urilor acoperite sau scurtate care ascund link-urile dvs. de afiliat. Sunt considerate dubioase în conformitate cu politica de transparență a Pinterest și sunt interzise.

Puteți alege să promovați orice produs sau serviciu, cu excepția cazului în care acestea se încadrează în perimetrele interzise ale Pinterest. Pinterest nu acceptă discriminarea, nuditatea, violența sau serviciile care promovează modele de îmbogățire rapidă, companii lipsite de etică sau produse care au costuri ascunse.

Acum că știi de ce Pinterest este o platformă excelentă pentru agenții de marketing afiliați, s-ar putea să fii încântat să știi cum să începi această călătorie. Alăturați-vă nouă în timp ce vă ghidăm prin pașii:

Configurați un cont de afaceri Pinterest

Dacă doriți să utilizați Pinterest pentru marketing afiliat, veți avea nevoie de un cont de afaceri. Există două moduri de a proceda în acest sens:

  • Puteți crea un nou cont de afaceri
  • Sau, transformă-ți contul existent într-unul de afaceri

Deținerea unui cont de afaceri vă va oferi acces la statistici privind anunțurile, statisticile și publicul de pe platformă, care vor fi valori esențiale pentru a vedea câți clienți potențiali se convertesc pentru dvs.

Acest pas va necesita niște cercetări de piață înainte de a începe să distribuiți linkuri afiliate. Vedeți ce caută oamenii prin platforme precum Google Trends și încercați să identificați un decalaj al pieței. Dacă vedeți, există o cerere pentru un anumit set de produse pe care nimeni de pe Pinterest nu o acoperă încă, acesta este locul perfect pentru a intra pe piață.

În plus, trebuie să vă asigurați un sentiment de familiaritate cu setul de produse pe care îl alegeți. Acest lucru se datorează faptului că vă veți baza pe expertiza în domeniu și pe munca de cercetare pentru a convinge utilizatorii Pinterest să cumpere un produs în locul altuia. Acest lucru vă va cere să știți cum să distingeți unul de celălalt ce USP are un produs în cauză, printre multe alte lucruri.

  Cum să faci bani pe Pinterest și să prosperi pe platformă

Optimizați-vă profilul Pinterest

Pinnerii vă vor căuta recomandările și se vor baza pe ele atunci când aveți un profil profesional. Prin urmare, este important să o optimizați corect, mai ales dacă începeți din nou:

  • Începeți cu o biografie descriptivă care să acopere cine sunteți și ce intenționați să faceți
  • Adăugați o fotografie de profil, de preferință un prim plan sau o fotografie în cap
  • Adăugați pronume după care doriți să fiți identificat
  • De asemenea, puteți adresa, site-ul web și informații de contact pentru vizionare publică

Alegeți programe de marketing afiliat

Înainte de a putea începe să distribuiți link-uri de marketing afiliat, va trebui să vă decideți asupra rețelelor de afiliere sau a programelor din care faceți parte.

Găsirea afiliaților ar trebui să fie o decizie bazată pe nișa pe care o alegeți. Poate că ar fi mai bine să mergi pe un site precum Amazon, dar acum criteriile Amazon sunt destul de stricte și să treci cu piciorul pe ușă nu este atât de ușor ca înainte.

  • Alegeți produse pe care oamenii vor dori să le cumpere
  • Luați în considerare produsele digitale, deoarece comisioanele sunt adesea mari, începând de la 20% sau mai mult
  • Produsele digitale au și propria lor pagină de vânzări, așa că tot ce trebuie să faceți este să le ghidați către acea pagină
  • Link-urile Amazon sunt permise pe pinurile Idea (care sunt versiunea Pinterest a poveștilor de 24 de ore)
  • Pentru a utiliza link-uri Amazon pe pini standard pentru imagini și video, este posibil să trebuiască să urmați reglementările din țară

Revendicați site-ul dvs

Dacă doriți să generați trafic către propriul blog personal sau site, puteți adăuga un site web și îl revendica. Revendicarea site-ului dvs. va asigura, de asemenea, că numele mărcii dvs. se reflectă pe fiecare pin pe care îl postați și pe fiecare poveste pe care o împărtășiți.

Deci, practic, este bun pentru branding și pentru a lăsa conținutul tău să iasă în evidență de restul creatorilor/afacerilor de pe platformă.

Creați panouri Pinterest convingătoare

Când unul dintre pinurile dvs. devine viral și ajunge la un număr mare de pinneri, primul lucru pe care îl vor face este să vă viziteze profilul Pinterest. Acesta este un moment definitoriu pentru tine, deoarece va determina dacă se angajează în linkul de afiliat pe care l-ai distribuit sau nu.

Prin urmare, pentru a asigura conversii grozave, începeți întotdeauna prin a avea un profil care să prezinte panouri organizate și frumoase legate de nișa pe care ați ales-o. Plăcile tale ar trebui să arate că știi despre ce vorbești. Prin urmare, recomandările și sugestiile dvs. sunt legitime și pot fi de încredere.

De exemplu, puteți crea diferite panouri care duc la postările de blog. Acest lucru vă va ajuta să arătați că aveți experiență anterioară în acest lucru. Sau, puteți crea panouri și face o rundă de produse care sunt cu adevărat considerate cele mai bune de pe piață. Toate acestea sunt pentru a vă asigura credibilitatea și fiabilitatea ca agent de marketing afiliat pe Pinterest.

Creați conținut adecvat pentru afiliați

Începeți cu Google Trends pentru a vedea și identifica decalajele pieței și începeți să organizați conținut relevant care să-i atragă pe utilizatori să vă viziteze profilul și să caute recomandări de încredere.

  16 cele mai bune programe de afiliere pentru Pinterest

Doriți să vă observați ace? Creați imagini atrăgătoare și asociați-le cu descrieri captivante. Rețineți că raportul de aspect standard ar trebui să fie de 2:3, iar dimensiunea imaginii ar trebui să fie de 1000 x 1500 px.

Dacă ați găsit produsul pe care doriți să-l comercializați și ați format conexiuni de afiliat, ar trebui să aveți pregătit linkul de marketing afiliat.

Continuați să creați un nou pin. Pentru aceasta, va trebui să aveți o imagine uimitoare, o infografică sau un videoclip gata să capteze atenția publicului dvs. Urmați pașii de mai jos pentru a crea un pin și adăugați linkuri la pinul dvs.:

  • Faceți clic pe Creare > Creare PIN
  • Adaugă un titlu relevant, încearcă să-l faci optimizat SEO pentru Pinterest pentru o mai bună vizibilitate
  • Spuneți-le oamenilor despre ce este pinul dvs. în descriere în interval de 100-500 de caractere
  • Adăugați text alternativ la imaginea/infograficul dvs. pentru a le face mai ușor de descoperit în căutările de imagini
  • Adăugați un link de destinație pentru a vă ghida publicul către produsul de marketing afiliat pe care doriți să îl vindeți
  • După ce ați terminat, publicați postarea imediat sau programați-o pentru mai târziu

Adăugați o dezvăluire (sau nu)

Acesta este un pas opțional pe care îl puteți ignora. Dar, ca practică de marketing afiliat, este de obicei recomandat să adăugați o dezvăluire în descrierea codului, chiar mai jos, pentru a afirma că ați putea câștiga comisioane.

Puteți adăuga ceva de genul: Este posibil să câștigăm comisioane pentru afiliați cumpărând link-uri de pe acest site.

Care sunt cele mai bune practici pentru marketingul afiliat pe Pinterest?

Optimizați-vă panourile Pinterest pentru o vizibilitate sporită

Aproape toată lumea știe ce este SEO și cum influențează SEO rezultatele căutării și marketingul în zilele noastre. Cu toate acestea, știați că există un lucru numit Pinterest SEO? Lucrul bun este că funcționează similar cu SEO obișnuit.

Pentru a vă asigura că panourile dvs. sunt optimizate SEO și au șanse mai mari de descoperire, vizibilitate sau implicare, urmați acești pași:

  • Deoarece Pinterest SEO este de a ajuta Pinterest să vă înțeleagă mai bine conținutul, aveți un nume de forum care este relevant pentru nișa dvs.
  • Reduceți-vă nișa și aveți mai multe panouri Pinterest pentru a menține conținutul specific și pentru a evita confuzia
  • Puteți, de asemenea, să căutați cuvinte cheie și să le utilizați pentru a forma coloana vertebrală a numelor de pe panoul dvs. Pinterest
  • Urmează descrierea; aceasta ar trebui să fie o descriere bogată în cuvinte cheie în maximum 500 de caractere. În mod ideal, Pinterest vă recomandă să nu treceți mai puțin de 100 de caractere. Cu cat mai multi cu atat mai bine!
  • Fixați pini relevante pe tablă pentru a vă asigura că urmăritorii dvs. pot vedea exact ceea ce caută, pe lângă faptul că descoperă lucruri noi dintr-o dată

Interacționează cu Pinners pentru a-ți crește vizibilitatea

Postarea link-urilor de marketing afiliat nu este suficientă în sine. Trebuie să-l susțineți și să vă promovați ca un expert în nișa dvs. Pentru a realiza acest lucru, puteți crea pin-uri de idei care vă ajută să vă informați sau să vă educați publicul.

Ceea ce este mai important este să interacționezi în mod regulat cu publicul tău în secțiunea de comentarii. Chiar și interacționați pe alți pini pentru a obține vizibilitate asupra profilului dvs. și pentru a încuraja mai multe vizite la profil.

Acestea îi vor încuraja pe Pinners să alunece în mesajele dvs. și să solicite anumite recomandări, despre care puteți partaja link-uri afiliate personal sau public.

Continuați să verificați Analytics

Pentru a realiza o strategie de marketing afiliat de succes, va trebui să urmați o direcție. Analytics vă poate ajuta să faceți exact asta.

  10 instrumente de planificare Pinterest pentru a vă maximiza potențialul de fixare

Continuați să verificați performanța pinurilor, a plăcilor și a acelor de idei. Vă va ajuta să vă direcționați strategia de conținut, spunându-vă ce funcționează pentru publicul Pinterest mai larg. Puteți începe să postați pinuri similare celor care fac bine pentru a câștiga mai mulți adepți.

Poți să-ți vezi cele mai bune pinuri în funcție de performanță și să vezi până la 30 de zile de date pentru a te ajuta să-ți dezvolți călătoria de conținut.

Programați postări în lot pentru mai târziu

Postarea în fiecare zi este importantă, deoarece consecvența este cheia. Cu toate acestea, s-ar putea să fie foarte dificil să postezi în fiecare zi: s-ar putea să-ți pierzi concentrarea, s-ar putea să fii ocupat sau internetul te poate lăsa în stare.

Indiferent de ceea ce te împiedică să postezi în fiecare zi, nu lăsa să fie o problemă prin programarea postărilor în avans. Poate, luați o zi a săptămânii pentru a programa postări pentru întreaga săptămână. Acest lucru vă va asigura că toate postările dvs. vor fi publicate la timp și că veți crea un impuls extraordinar.

Evitați demascarea linkurilor pe Pinterest

Deci, haideți să ne adresăm elefantului din cameră: ce înseamnă link-cloaking? Este practica scurtării linkurilor pentru a ascunde linkurile afiliate. Nu spune audienței tale sau sediului Pinterest dacă câștigi comisioane pe un link.

Astfel de link-uri sunt interzise pe Pinterest. Asigurați-vă că nu încălcați această normă atunci când faceți marketing afiliat pe platformă.

Promovare încrucișată

Marketingul afiliat devine un succes numai atunci când ai construit suficientă fiabilitate prin partajarea conținutului pe toate platformele tale. De exemplu, una dintre cele mai bune practici ar fi să încorporezi Pinterest în blogul sau site-ul tău.

De asemenea, puteți partaja panouri sau pini pe alte platforme pentru a fi vizibil.

Nu promovați servicii care sunt interzise pe Pinterest

Ca parte a regulilor sale de publicitate, Pinterest îndeamnă creatorii și companiile să fie atent cu practicile lor editoriale.

Una dintre zone menționează servicii pe care Pinterest nu permite reclame/marketing afiliat:

  • Licitații, împrumuturi, cauțiuni
  • Recrutare reclamanți, suport tehnologic online fals
  • Scheme de îmbogățire rapidă, produse cu costuri ascunse
  • Companii care oferă servicii de teme pentru studenți
  • Companii care vând urmăritori pe rețelele sociale
  • Produse/servicii reflectate în moduri înșelătoare
  • Criptomonede, cu excepția celor permise în secțiunea Produse financiare

Evitați promovarea oricăror produse care nu sunt permise și adoptați o abordare bazată pe valoare. Nu postați nimic pe care nu îl veți distribui pe site-ul dvs. web, pentru a nu compromite credibilitatea dvs. ca agent de marketing de încredere.

Sfat profesionist: Luați în considerare să deveniți un influent Pinterest

Este lumea influențelor, iar marketingul afiliat asociat cu brandingul personal pare să fie cel mai important lucru care te poate ajuta să obții recompense în bani în timp ce ești în fruntea jocului.

În plus, în calitate de agent de marketing afiliat, te bazezi pe tendințe pentru a crea conținut și parteneriate care te vor ajuta să vinzi. A fi creator pe Pinterest te va ajuta să ai acces la tendințe mai devreme decât oricine altcineva.

Există mai multe avantaje, cum că parteneriatele vor fi mai ușoare atunci când aveți un brand personal, deoarece site-urile afiliate precum Amazon par să favorizeze agenții de marketing afiliați cu un brand personal stabilit. Veți avea, de asemenea, acces la materiale de resurse unice de la Pinterest Academia pentru a vă ajuta să rămâneți în fruntea curbei. Orizontul rețelelor sociale se schimbă și cel mai bine este să fii la curent!

Promovează-ți marketingul afiliat pe Pinterest

Acum că știți cât de ușor este să începeți călătoria dvs. Pinterest, tot ce trebuie să faceți este să selectați o nișă, să alegeți câteva programe de afiliere și să distribuiți pini care sunt captivante și atrăgătoare.

Nu uitați să vă optimizați pinii pentru SEO Pinterest. Și nu subestimați valoarea titlurilor, descrierilor și numelor de panouri bazate pe cuvinte cheie. Atunci când promovați un link de marketing afiliat, ieșiți în evidență explicând publicului dvs. de ce ar trebui să aleagă acest produs/serviciu în locul restului.

Vorbește despre argumente pro, contra și fii realist și autentic cu publicul tău. Asta te va face să reușești pe termen lung și să stabilești încredere cu publicul tău.