11 instrumente de marketing digital pentru a crește implicarea și veniturile

Trăim într-o era digitală și este crucial să ai o prezență online puternică pentru brandul tău.

Instrumentele de marketing digital sunt concepute pentru a vă ajuta să creați conștientizarea mărcii și să vă stimulați afacerea.

Dacă conduceți o afacere online, probabil știți că a ajunge la publicul țintă, fie la nivel regional, fie la nivel global, nu este atât de ușor. Cu toate acestea, au fost concepute diverse instrumente de marketing online pentru a vă oferi soluțiile potrivite.

Dar cum alegi instrumentele potrivite de marketing digital? Aceasta este o întrebare la care intenționăm să răspundem astăzi aici.

Hotjar

Hotjar este un instrument tradițional de analiză a hărților termice și de înregistrare a sesiunilor care vă ajută să analizați datele de trafic de pe site-ul dvs. Prin Hotjar, puteți vedea ce fac vizitatorii pe site-ul dvs. și chiar puteți lua note.

A evoluat în ultima vreme. Hotjar vine cu funcții excelente, cum ar fi hărți termice, înregistrări ale vizitatorilor, canale de conversie, analiză de formulare, sondaje de feedback, feedback primit și sondaje. Funcțiile funcționează împreună pentru a vă ajuta să creați o experiență mai bună pentru clienți pe site-ul dvs. pentru a crește implicarea și veniturile.

Hărțile termice vă ajută să vedeți comportamentele utilizatorilor dvs. și să înțelegeți ce doresc aceștia. Acestea reprezintă vizual clicurile, atingerile și comportamentele de defilare ale vizitatorilor. Puteți descărca și partaja informațiile hărților termice cu membrii echipei sau cu angajații.

Funcția de înregistrare de pe Hotjar ameliorează toate presupunerile, deoarece înregistrează toate comportamentele vizitatorilor pentru vizualizare și luare de note. De asemenea, puteți partaja acele informații cu oricine doriți. Canalul de conversie vă ajută să vedeți unde merg vizitatorii dvs. pentru a găsi oportunități de îmbunătățire.

Funcția de analiză a formularelor vă arată toate detaliile despre formularele de pe site-ul dvs. Puteți vedea câmpurile pe care clienții dvs. le sunt prea greu de completat și cum să le îmbunătățiți. Sondajele de feedback vă permit să înțelegeți de ce clienții dvs. se comportă într-un anumit fel.

Puteți include întrebări specifice pentru ca vizitatorii să obțină feedback. De asemenea, puteți obține feedback instantaneu de la clienți prin funcția de feedback primit, iar funcția de sondaj vă permite să aflați mai multe despre publicul dvs.

Vestea bună este că Hotjar are o ofertă de probă gratuită pentru noii membri.

Adzoom

Adzoom vă ajută să gestionați și să optimizați reclamele Facebook, Google și Microsoft în mod eficient și mai rapid pentru a avea cel mai bun avantaj. Obiectivul principal al Adzooma este de a vă face mai ușor să vă promovați brandul online.

Construit ținând cont de client, Adzooma vă ajută să economisiți timp și energie pentru a maximiza profiturile. Vine cu funcții precum software inteligent, sugestii puternice, un UX intuitiv, automatizarea campaniei, un sistem de gestionare a contului, rapoarte personalizate și un portal de feedback.

Software-ul inteligent este conceput pentru a vă servi mai bine, oferind oportunități unice. Primiți sugestii experți despre afacerea dvs., iar toate modificările pe care le faceți sunt sincronizate automat cu contul dvs. Ads.

Sugestiile puternice ajută la creșterea rentabilității investiției, deoarece datele sunt analizate 24/7. Adzooma vă permite, de asemenea, să vă ajustați strategiile de marketing, să rezolvați probleme și să descoperiți noi oportunități.

UX intuitiv utilizează funcții care economisesc timp pentru a vă ușura munca. Aceasta înseamnă că păstrați controlul și alegeți să executați sugestiile pe care le considerați ideale pentru campaniile dvs. de afaceri.

Puteți întrerupe sau reduce automat sumele licitate ale campaniei și chiar să primiți notificări dacă automatizarea este modificată.

Funcția de gestionare a contului din Adzooma vă permite să gestionați mai multe conturi Ads și să le conectați eficient pentru a optimiza performanța. De asemenea, aveți o imagine de ansamblu asupra tuturor pentru a vedea conturile importante pe care trebuie să vă concentrați. Funcția de raportare personalizată, pe de altă parte, vă ajută să înțelegeți datele prin filtrarea, sortarea și exportarea rapoartelor. De asemenea, puteți personaliza rapoartele cu logo-ul și aspectul dvs.

Adzooma este sigur, actualizat, flexibil, accesibil și adaptabil. Oferă o probă gratuită de 30 de zile și o reducere de 50% pentru primele trei luni.

SEMrush

Pentru a vă menține conținutul și campaniile de marketing creative, ar trebui să luați în considerare utilizarea SEMrush.

SEMrush este o platformă de marketing digital all-in-one cu peste 30 de instrumente de marketing. Este una dintre cele mai bune suite SEO și a câștigat multe premii.

Platforma vă poate ajuta cu SEO, publicitate, campanii de social media, conținut, cercetare competitivă și raportare și management. În care au încredere peste 5 milioane de marketeri, platforma este destul de populară.

  8 cel mai bun software de gestionare a ofertelor pentru a urmări toate ofertele

Caracteristica SEO vă permite să efectuați cercetări organice, să obțineți informații organice despre trafic, să faceți cercetări de cuvinte cheie, să creați backlink, să obțineți analize, să verificați SEO pe pagină, să vă auditați site-ul și să verificați motorul site-ului. Aceasta înseamnă că, dacă sunteți editor și doriți să primiți trafic organic pe site-ul dvs. web, SEMrush vă poate ajuta să realizați acest lucru în mod eficient.

Funcția de publicitate vă permite să faceți cercetări pentru anunțuri. Vă oferă un instrument de cuvinte cheie PPC, publicitate grafică, Generator de anunțuri și anunțuri cu afișare de produse. Prin urmare, crearea reclamelor a fost simplificată cu SEMrush; nu va trebui să treci prin multe lucrări obositoare.

Funcția Social Media vă poate ajuta să creați postere și să le urmăriți. Caracteristica Conținut, pe de altă parte, vă permite să vă auditați conținutul și să efectuați cercetarea subiectului. Are un șablon de conținut SEO, post tracker, instrument de cercetare a cuvintelor cheie, găsiți cuvinte cheie asemănătoare și monitorizați-vă marca în mod convenabil.

Caracteristica de cercetare competitivă este locul unde se întâmplă toată magia. Puteți găsi o prezentare generală a domeniului, diagrame, analiză backlink și cuvinte cheie, analize de trafic și clasamente.

În cele din urmă, funcția Raportare și management de pe SEMrush vă ajută să vă gestionați calendarul și rapoartele de marketing și să generați clienți potențiali.

SEMrush oferă o încercare gratuită pentru utilizatorii noi.

Canva

Canva este o platformă de design online care oferă utilizatorilor o mulțime de caracteristici și șabloane de design pentru a le facilita crearea de postere, bannere și logo-uri frumoase pentru afacerea lor. Secțiunea Șabloane oferă idei de design pentru fluturași, CV-uri, broșuri, cărți de vizită, cărți de invitație și prezentări, plus multe altele.

Cu Canva, puteți crea rapid un logo și un banner sau un poster de afaceri din mers, deoarece există șabloane pregătite pentru a vă inspira.

Secțiunea Învățare oferă informații utile despre design, branding, marketing, evenimente, cursuri, fotografie și tutoriale. Aceasta este secțiunea care vă poate duce abilitățile de proiectare la următorul nivel.

Lucrul bun despre Canva este că are un plan de membru gratuit cu peste 8.000 de șabloane gratuite, peste 100 de modele și o mulțime de grafică și fotografii gratuite. Cu toate acestea, planurile premium oferă mult mai mult decât atât.

Traackr

Dacă preferați să folosiți influenți pentru a vă comercializa produsul sau serviciile, Traackr este opțiunea potrivită de luat în considerare.

Traackr este o soluție de marketing bazată pe date special concepută pentru ca agenții de marketing să își optimizeze campaniile sau investițiile și să le scaleze eficient. Practic, este un CRM pentru managementul influencerilor.

Software-ul este ideal pentru mărci și agenții. Puteți descoperi influenceri, îi puteți verifica, vă puteți menține marca în siguranță, vă puteți gestiona programul și campaniile, vă puteți optimiza bugetul, vă puteți evalua strategia de marketing și puteți gestiona relațiile cu clienții.

Cu Traackr, puteți accesa cu ușurință o bază de date mare de influenți globali și puteți căuta biografiile, subtitrările sau conținutul acestora pe până la 13 canale sociale. Veți identifica influenți cu cele mai bune performanțe din 49 de țări, îi veți filtra după public și criterii și îl veți angaja pe cel pe care îl considerați ideal pentru nevoile dvs. Traackr are instrumente inteligente și eficiente pentru gestionarea campaniilor dvs. de marketing.

De asemenea, obțineți rapoarte de influență asupra campaniilor dvs., urmărirea rentabilității investiției și performanța. Avantajul utilizării acestui software este că este creat pentru a vă ajuta să vă extindeți afacerea.

Oferă asistență și servicii de încredere pentru clienții lor, iar software-ul este, de asemenea, ușor de utilizat. Puteți face ca toate campaniile dvs. să conteze alegând influențatorul potrivit.

Engagebay

Engagebay este un software CRM de marketing și vânzări all-in-one, conceput pentru a facilita pentru întreprinderile mici și mijlocii achiziționarea, cultivarea, implicarea și convertirea clienților.

Este un software premiat în care au încredere peste 15.000 de clienți la nivel global.

Funcția de automatizare a marketingului Engagebay vă ajută să economisiți timp, deoarece vine cu un formular și pagini de destinație, secvențe de e-mail, marketing automat și instrumente de analiză a site-urilor web.

CRM și compartimentul de vânzări vă permit să organizați toate contactele de e-mail pe care le are afacerea dvs. și să urmăriți orice tranzacții și vânzări în curs. Vă oferă o vedere la 360 de grade asupra clienților, programarea întâlnirilor, vânzările automate și gestionarea ofertelor.

  Cum să setați un mesaj în afara biroului în Gmail

Pe de altă parte, chatul live și funcția de asistență vă ajută să comunicați în timp real cu clienții dvs., să gestionați solicitările și biletele clienților, să automatizați diverse servicii și să vedeți toate rapoartele prin e-mail.

Cu Engagebay, puteți crește implicarea și veniturile în afacerea dvs. și puteți construi relații solide cu clienții pe termen lung. Datorită numeroaselor instrumente de vânzări ale software-ului, veți putea vinde ca un profesionist. Alte caracteristici incluse în software sunt notificările push, șabloanele de marketing video și influențatorii.

Egagebay are un plan de membru gratuit care permite până la 1000 de contacte. Planurile premium încep de la 8,99 USD/lună până la 47,99 USD/lună.

AdEspresso

AdEspresso este o altă platformă care face publicitatea digitală ușoară, rapidă și eficientă. Dacă doriți să obțineți rezultate mai rapide de pe canalele de social media, cum ar fi Facebook, Instagram și Google, ar trebui să luați în considerare utilizarea AdEspresso.

Lucrul bun despre AdEspresso este că vă permite să creați, să gestionați, să analizați, să colaborați și să învățați. Puteți crea campanii pe mai multe canale mai rapid și le puteți gestiona pe toate într-un singur loc.

Odată ce vă creați campaniile, vă ajută să le gestionați într-un singur loc și să economisiți timp. Funcția de analiză vă oferă informații despre campaniile dvs. numai atunci când aveți nevoie de ele. Dacă derulați campanii pentru clienții dvs., funcția de colaborare vă ajută să accesați conturile acestora și să le solicitați să aprobe setul dvs. de campanii înainte ca acestea să fie publice.

AdEspresso are și o secțiune de învățare, de unde puteți obține toate informațiile de care aveți nevoie pentru a vă duce abilitățile de marketing la nivelul următor. Oferă servicii experte de reclame Facebook și au o bibliotecă vastă de cursuri, seminarii web și experimente.

Există un alt serviciu pe care îl oferă:

  • Examinarea campaniei – Un scurt videoclip de 10 minute care oferă sfaturi despre cum să îmbunătățiți performanța campaniei dvs.
  • Coaching individual – O sesiune live de 1 oră care oferă sfaturi de marketing de la specialiști în marketing.
  • Serviciu de concierge – Această opțiune este locul în care permiteți AdEspresso să ruleze toate campaniile de anunțuri Facebook pentru dvs.

În ceea ce privește prețul, AdEspresso oferă o perioadă de încercare gratuită de 14 zile, iar planurile lor premium încep de la 49 USD/lună până la 259/lună.

Pitchbox

Pitchbox este o platformă de sensibilizare a influențelor, creare de legături și marketing de conținut pentru editori, mărci și agenții. Platforma ajută companiile din aceste categorii să își promoveze conținutul în mod convenabil, să-și sporească gradul de cunoaștere a mărcii și să crească implicarea și veniturile.

Pitchbox este de încredere și este folosit de multe mărci precum The Hoth, Skyscanner, Outspoken Media, CopyPress, Freshbooks și About.com, printre multe altele.

Cu Pitchbox, puteți găsi cu ușurință bloggeri, editori și influenți mai rapid, datorită fișierelor lor mari de prospectare și căutării de cuvinte cheie ușor de utilizat. Poți descoperi influenceri în nișa ta în câteva secunde; se integrează cu furnizori SEO de nivel înalt, cum ar fi SEMRushMoz și Ahrefs și lucrează cu editori de nivel superior.

Pitchbox vă permite, de asemenea, să personalizați și să personalizați urmărirea și informarea. Prin urmare, acest lucru vă poate ajuta să economisiți timp și bani în comparație cu utilizarea altor metode sau platforme. Puteți personaliza sensibilizarea pentru publicul dvs. țintă, puteți urmări clienții potențiali și puteți crește ratele de răspuns ale clienților.

Puteți urmări fiecare pas al activității prin intermediul sistemului de management al etichetei albe de pe Pitchbox, puteți verifica rapoartele clienților și ale echipelor și le permite membrilor echipei să vă rafineze strategia campaniei și să optimizeze eficiența pentru a maximiza rezultatele.

Zapier

Zapier este o platformă al cărei obiectiv principal este să te ajute să duci la bun sfârșit lucrurile. Dacă conduceți o afacere online, dar aveți în mare parte un program încărcat, Zapier vă poate ajuta să automatizați cea mai mare parte a muncii și să economisiți timp. Puteți crea fluxuri de lucru cunoscute sub numele de zaps și puteți conecta diverse aplicații pentru a automatiza toate sarcinile zilnice de marketing și de afaceri.

Puteți configura un declanșator pentru a primi notificări atunci când cineva se înregistrează pentru un eveniment pe care l-ați creat. Când primiți declanșatorul, puteți urmări persoanele care s-au înscris sau le puteți trimite noilor abonați e-mail un mesaj de bun venit.

Tot ce trebuie să faci pentru a configura sarcini este să îi spui lui Zapier ce trebuie să facă, iar acesta va extrage date din celelalte aplicații pentru a finaliza munca în numele tău.

  8 Mobile Measurement Partners (MMP) de folosit în 2022

Zapier vă permite, de asemenea, să vă personalizați Zaps-urile, datorită aplicațiilor încorporate care vă ajută să creați ceea ce doriți. Puteți adăuga mai multe acțiuni pentru a automatiza numeroase sarcini și a crea căi cunoscute sub numele de logică de ramificare, care vă permite să creați mai multe Zap pentru a satisface un singur flux de lucru.

Hubspot

Hubspot este o platformă care vă oferă software de marketing, vânzări, asistență pentru clienți și CRM. Avantajul utilizării Hubspot este că are instrumente pentru toată lumea și tot ceea ce aveți nevoie ca agent de marketing online. Vă puteți dezvolta afacerea fără niciun compromis, datorită Hubspot. Mai simplu spus, este un software full-stack.

Funcțiile Hubspot includ hub-ul CMS, hub-ul de marketing, hub-ul de vânzări și hub-ul de servicii. Hub-ul CMS este flexibil pentru marketeri, ideal pentru dezvoltatori și oferă cea mai bună experiență pentru clienți. Hub-ul CMS are un editor de glisare și plasare, teme de site și recomandări SEO.

Când vine vorba de centrul de marketing, vă puteți crește rapid traficul și puteți converti mai mulți vizitatori. Puteți rula campanii de inbound marketing și le puteți scala în mod corespunzător. Caracteristicile centrului de marketing includ generarea de clienți potențiali, analiza și automatizarea marketingului.

Fiecare afacere vrea să-și crească vânzările. Centrul de vânzări de pe Hubspot poate face acest lucru posibil pentru afacerea dvs. Este un software care vă ajută să economisiți timp, să obțineți informații mai profunde despre potențialii dvs., să vă automatizați sarcinile și să încheiați oferte. Puteți să vă urmăriți e-mailurile, să programați întâlniri și să automatizați e-mailurile.

Servirea clienților în mod corespunzător și la timp creează încredere și contribuie la succesul mărcii dvs. Din fericire, hub-ul de servicii Hubspot face ca afacerea dvs. să se conecteze mai ușor cu clienții, să le depășească așteptările și să-i transforme în ambasadori. Puteți urmări biletele, puteți primi feedback-ul clienților și aveți baza de cunoștințe necesară pentru a vă înțelege clienții.

Animoto

Marketingul video este în prezent una dintre cele mai eficiente metode de marketing. Există multe beneficii, iar unul dintre ele este că te ajută să ajungi la un public larg și să închizi mai multe vânzări.

Animoto este o platformă de realizare video pentru companii sau persoane fizice care doresc să creeze videoclipuri pentru a-și prezenta produsele sau serviciile. Animoto vă poate ajuta să creați videoclipuri promoționale, videoclipuri cu prezentare de diapozitive, videoclipuri pe rețelele sociale, videoclipuri cu Ziua Tatălui și videoclipuri cu ziua de naștere și absolvire.

Platforma de creare video este ideală pentru afaceri de comerț electronic, imobiliare, organizații non-profit, educație și fotografie. Animoto vă poate ajuta să creșteți vânzările, să generați trafic și să vă implicați publicul. Are caracteristici excelente, cum ar fi o bibliotecă stoc, fotografii și clipuri video, creați oriunde și o bibliotecă muzicală.

Cu biblioteca Stock, puteți alege dintre milioanele de fotografii și videoclipuri stoc oferite de Getty Images, care sunt incluse odată ce vă abonați la platformă. Puteți căuta, trage și plasa imaginile și le puteți personaliza în funcție de modul în care doriți să editați videoclipul.

De asemenea, puteți adăuga propriile fotografii și videoclipuri fără efort. Puteți crea un videoclip foto cu muzică și le puteți face captivante. Tot ce trebuie să faceți este să adăugați fotografiile în software-ul online și să le aranjați corect pentru a crea un videoclip uimitor.

Biblioteca muzicală este o altă caracteristică fascinantă inclusă în Animoto. Puteți selecta o melodie din vastul catalog de mii de muzică al Animoto, puteți alege un șablon și apoi adăugați conținut media pentru a crea videoclipul dorit. Prin urmare, crearea de campanii video este ușoară; datorită Animoto, poți face asta din mers.

Concluzie

Lumea se schimbă și, cu cât ne adaptăm mai repede, cu atât va fi mai bine pentru toți cei care conduc o afacere. Cel mai bun mod de a vă populariza marca, de a crește implicarea și de a crește veniturile este să vă asigurați că aveți o prezență online puternică pentru a ajunge la un public global.

Instrumentele de marketing digital vă pot ajuta să vă dezvoltați afacerea în mod eficient și fără efort, dacă lucrați și le arătați clienților produsele și serviciile ideale și de înaltă calitate pe care le oferiți. Instrumentele, platformele și software-ul pe care le-am discutat în această postare sunt de înaltă calitate și oferă soluții excelente pentru a vă ajuta să vă gestionați și să vă scalați afacerea în mod corespunzător.