8 Mobile Measurement Partners (MMP) de folosit în 2022

Veți avea nevoie de un partener de măsurare mobil (MMP) de încredere dacă doriți să creșteți popularitatea și implicarea aplicației dvs. mobile și să susțineți creșterea prin difuzarea de campanii publicitare. Deoarece MMP-urile vă ajută cu analiza adecvată a datelor de atribuire mobile.

Acele vremuri au trecut de mult când utilizatorii căutau în magazinele online sau cu amănuntul un joc pe care îi plăcea să îl joace pe PC sau PlayStation. În trecut, existau mai puține opțiuni din care să alegeți. În zilele noastre, există mii de aplicații de jocuri. Practica este valabilă și pentru orice alte aplicații mobile, cum ar fi comerțul electronic, predarea online, mesageria, rețelele sociale etc.

Astăzi, aplicațiile ajung în toate locurile în care se află publicul țintă, iar cel mai bun media sunt reclamele. Dar de unde știi dacă reclamele tale au performanțe bune? Răspunsul sunt datele de atribuire mobile analizate de MMP pentru a crea o hartă a călătoriei utilizatorului care să leagă fiecare punct de contact. Citiți mai departe pentru a descoperi câteva platforme MMP de încredere și de încredere pe care le folosesc companiile de top în dezvoltarea de aplicații mobile.

Ce este atribuirea mobilă?📉

Mobile Attribution este o tehnologie de analiză a datelor de marketing online care conectează punctele dintre cauză și efect în industria aplicațiilor mobile. De exemplu, desfășurați o campanie Facebook sau Google Ads pentru a promova o aplicație de joc pe care echipa dvs. a dezvoltat-o.

Acum, să considerăm că observați o creștere a numărului de instalări ale aplicației. În industria de marketing, nu puteți corela asta doar cu campania publicitară. Trebuie să colectați mai multe date despre anunț (cauză) și răspunsul utilizatorului (efect) și să le atribuiți unul altuia prin puncte de date.

Atribuirea campaniilor de anunțuri mobile descoperă fapte interesante despre aplicația dvs. mobilă care îi determină pe utilizatori pentru instalări, recomandări, achiziții de produse, abonamente la servicii etc. Odată ce știți ce intrigă cel mai mult utilizatorii dvs., puteți investi în acea parte a aplicației mobile pentru a păstra clienții. logodit.

Această tehnică de marketing își propune să maximizeze veniturile din aplicație fie prin creșterea instalărilor, fie prin ghidarea utilizatorului să ia o decizie de cumpărare prin canalul de vânzări.

De ce aveți nevoie de atribuire mobilă?

Agenții de marketing pentru aplicații mobile și liderii de dezvoltare a aplicațiilor mobile trebuie să utilizeze această tehnică de marketing din motivele menționate mai jos:

Îmbunătățiți strategiile de retargeting

Atribuirea datelor campaniilor de anunțuri mobile poate dezvălui puncte de date vitale, cum ar fi lanțuri rupte într-o călătorie a utilizatorului, în care utilizatorul a ajuns pe pagina aplicației dvs. pentru a o instala, dar nu a făcut acest lucru. Puteți extrage astfel de rapoarte pentru a improviza călătoria utilizatorului și a redirecționa utilizatorii pentru a obține clienți sau abonați noi.

Preveniți frauda publicitară

Un instrument partener de măsurare mobil poate efectua o analiză aprofundată a datelor campaniilor publicitare pentru a descoperi clicuri sau instalări false. Furnizorul MMP va raporta acele surse, astfel încât să puteți lua măsuri pentru a opri frauda publicitară.

Testați eficacitatea canalului de vânzări

Să considerăm că plătiți și pentru orice strategie de canal de vânzări pentru a genera achiziții de produse sau abonamente. Puteți testa cu ușurință eficacitatea acestuia atunci când analiza datelor de marketing dezvăluie că pâlnia de vânzări face, de asemenea, parte din călătoria utilizatorilor.

  Cum vă pot ajuta soluțiile ADP HR și salarizare afacerii dvs. în creștere?

Calculați rentabilitatea investiției

În realitate, investiți în dezvoltarea aplicației dvs. atunci când plătiți pentru campanii publicitare. Prin urmare, investitorii companiei ar putea dori să cunoască rentabilitatea investiției (ROI) a unor astfel de cheltuieli. Datele de atribuire a reclamelor mobile vă ajută cu datele privind rentabilitatea investiției.

Creșteți implicarea cu brandul

Când știți ce caracteristici și servicii ale aplicației încântă utilizatorii și generează recomandări pentru mai multe instalări, puteți să improvizați acele elemente sau să le faceți publicitate agresiv. În cele din urmă, va crește prezența și angajamentele online ale mărcii dvs.

Investește cu înțelepciune și câștigă venituri mai bune

Campania de anunțuri plătite este o componentă de marketing costisitoare. Prin urmare, trebuie doar să rulați reclame pe platforma și baza de utilizatori corecte de unde vor obține rezultate. Puteți face acest lucru numai atunci când aveți date de atribuire a datelor de anunțuri mobile de la furnizorul dvs. de servicii MMP; în cele din urmă, veniturile cresc pe măsură ce costul de marketing scade.

Modele de atribuire mobile

#1. Modelul de la prima atingere spune că punctul de contact de pornire pe care clientul a făcut clic și, în cele din urmă, a convertit la o vânzare sau o instalare va primi creditul de atribuire.

#2. Dimpotrivă, modelul cu ultima atingere va credita anunțul final pe care clienții au făcut clic pentru a cumpăra un articol din aplicația dvs. sau pentru a instala o aplicație. Este cel mai frecvent utilizat model de atribuire în rândul marketerilor de aplicații mobile.

#3. Există și modelul de atribuire multi-touch. Acesta atribuie un procent ponderat de credite fiecărei media sau platformă care determină utilizatorul să instaleze sau să cumpere o aplicație prin mai mulți pași.

Ce fac partenerii de măsurare mobilă?

#1. MMP-urile oferă un singur kit integrat de dezvoltare a software-ului publicitar (SKD) pentru toți editorii de anunțuri și rețelele de colectare a datelor. Prin urmare, nu trebuie să instalați SDK-uri separate pentru diferite rețele publicitare și să încărcați aplicația mobilă cu coduri inutile.

#2. MMP-urile sunt singura sursă de date imparțiale pentru atribuirea mobilă. Aceste platforme oferă un raport clar care arată performanța campaniei publicitare într-un limbaj simplu, ce a mers prost, unde trebuie îmbunătățit etc.

#3. Unele MMP-uri pot oferi instrumente pentru a bloca fraudele publicitare, cum ar fi falsificarea SDK, inundarea clicurilor, spam-ul clicurilor, instalarea deturnării, injectarea clicurilor, stivuirea anunțurilor și așa mai departe.

Iată câteva dintre cele mai bune MMP-uri pentru campanii de anunțuri mobile de succes.📱

AppsFlyer

Appsflyer este unul dintre instrumentele principale de urmărire a atribuțiilor anunțurilor mobile. Vine cu funcții avansate, cum ar fi atribuirea redirecționării, atribuirea multi-touch, ferestre de atribuire configurabile etc. Astfel de caracteristici permit agenților de marketing în aplicații mobile să-și atingă obiectivele de marketing fără efort.

Instrumentul MMP vine cu trei planuri de abonament diferite, potrivite pentru o categorie largă de afaceri, cum ar fi micro, mici, mijlocii, startup și întreprinderi. Puteți începe cu planul Zero dacă aveți un buget publicitar limitat. Acesta acoperă servicii cum ar fi o probă gratuită de 30 de zile a suplimentelor plătite, legături profunde, redirecționarea clienților, bannere inteligente, analize de marketing de bază etc.

Appsflyer este excelent pentru rapoarte avansate, cum ar fi rapoartele de reținere și analiza cohortelor. De asemenea, puteți personaliza aceste rapoarte în funcție de sursă, țară, date brute despre utilizatori și versiunea aplicației. Mai mult, puteți exporta cu ușurință aceste rapoarte în instrumente de vizualizare a datelor și business intelligence precum Power BI.

  8 aplicații mobile care vă pot ajuta să gestionați și să urmăriți IBS

Regla

Regla este un alt nume de încredere în nișa de atribuire a campaniilor publicitare. Oferă o soluție cuprinzătoare dincolo de gestionarea atribuirii.

Acquired.io, una dintre cele mai importante platforme de agregare a datelor, este acum cu Adjust pentru a oferi un tablou de bord de marketing unic și ușor de utilizat pentru toate campaniile de anunțuri mobile. Este un produs de analiză de marketing complet automatizat, marcat ca denumirea comercială Adjust Automate. Vă permite să creați fluxuri de lucru autonome pentru gestionarea ofertelor, alocarea bugetului de marketing etc.

Un alt factor care vă va determina să luați în considerare acest instrument MMP este modulele active pentru prevenirea fraudei publicitare. În primul rând, blochează codurile și scripturile rău intenționate să intre în ecosistemul campaniei publicitare al clientului ca primă apărare.

Adjust a acumulat și securitatea cibernetică a Unbotify prin achiziția companiei. Astfel, platforma MMP elimină și roboții de fraudă publicitară care intră cumva în aplicația clientului ca utilizatori sau abonați falși.

Branch.io

Branch.io este, de asemenea, o platformă populară de atribuire și conectare pentru marketerii aplicațiilor mobile. Dacă apreciați cunoștințele despre aplicație și experiența clienților în utilizarea aplicației, trebuie să încercați Branch. Vă ajută să utilizați canalele de vânzare existente pentru încântarea utilizatorilor și să creșteți veniturile.

Un raport privind aplicațiile integrate Branch sugerează că agenții de marketing care utilizează această platformă parteneră de măsurare mobilă se pot aștepta de până la 3,5 ori mai multă valoare pe durata de viață a clienților (LTV), până la 48% pe an din rata de creștere anuală a aplicațiilor lor mobile și până la 200 de ori. Creștere procentuală a veniturilor din aplicațiile mobile.

Instrumentul oferă link-uri pentru a implica publicul țintă al aplicației dvs. mobile. Astfel de activități bazate pe linkuri conduc potențialele piste de instalare sau cumpărare a aplicației. Prin urmare, Branch nu este un simplu instrument de analiză a conversiilor. De asemenea, vă ajută să generați achiziții, abonamente și instalări de aplicații mobile.

Localitice

Doriți să vă conectați cu utilizatorii aplicației dvs. într-un mod mai semnificativ? Doriți să creșteți implicarea utilizatorilor cu aplicația dvs. mobilă prin furnizarea de campanii publicitare personalizate? Poti incerca Localiticeinstrumentul de marketing și analiză a aplicațiilor mobile de ultimă generație.

Acest software MMP este capabil să gestioneze date complexe ale campaniilor publicitare de la diverse rețele publicitare și un set divers de clienți din următoarele nișe:

  • Retail și comerț electronic
  • Călătorii și ospitalitate
  • Media și divertisment
  • Servicii financiare și asigurări
  • Telecomunicatii

Localytics vă permite, de asemenea, să integrați alți conectori de date terți sau instrumente de analiză. De exemplu, conectați Movable Ink cu instrumentul pentru a furniza imagini sau videoclipuri personalizate pe care utilizatorul le preferă.

Kochava

Unii marketeri de aplicații ar putea spune asta Kochava este un jucător nou în ecosistemul de atribuire a datelor de marketing. Dar această platformă MMP este puternic subestimată în comparație cu capacitățile și ofertele sale de tehnologie de marketing. Kochava se luptă pentru a deveni un nume comun pentru atribuirea datelor aplicației, oferind o multitudine de servicii de marketing pentru aplicații.

Acest furnizor de servicii partener de măsurare mobilă a dezvoltat deja un index intern de trafic pentru aplicații pentru conducătorii de campanii publicitare și marketerii de aplicații. Acum puteți alege cu ușurință rețele de marketing de înaltă calitate, canale de marketing online cu fraudă redusă și baze de clienți de încredere pentru următoarele campanii publicitare. Economisiți mult timp productiv, referindu-vă la indicele de trafic Kochava.

Pe lângă serviciile de analiză a atribuirii de marketing, Kochava oferă și servicii cu valoare adăugată precum testarea multivariată A/B pentru experimentarea strategiei de marketing. De asemenea, puteți crește cu ușurință implicarea aplicației trimițând notificări push utilizatorilor aplicației dvs. mobile prin Kochava.

  8 moduri de a vă asigura următorul apel video Zoom

Platforma sa unificată de audiență vă ajută să identificați segmentele dvs. de clienți, să organizați publicul în funcție de interacțiunile lor cu aplicația, să activați clienții aplicației și să optimizați campaniile de marketing. Cel mai bun punct de vânzare al acestui instrument este că puteți folosi majoritatea caracteristicilor de bază gratuit dacă partajați datele despre traficul aplicației cu Kochava.

Singular

Singular este o platformă de marketing cu servicii complete, cu funcționalități deosebite pentru analiză și atribuire de marketing. Ca parte a serviciilor sale MMP, oferă produse curate precum Atribuirea mobilă, Legătura profundă, Atribuirea SKAdNetwork și Prevenirea fraudei.

Serviciile sale de atribuire a aplicațiilor vă permit să măsurați datele publicitare pe aproape orice canale de campanie publicitară, cum ar fi SMS-uri, aplicații mobile, site-uri web, TV, recomandări și e-mailuri. În plus, poate genera rapoarte despre re-implicare și achiziție pe diferite platforme publicitare prin atribuții web-to-app, cross-device și deep linking.

Pentru analiza performanței de marketing, conectează atribuțiile punctelor de contact cu conectori de date externi. Astfel, obțineți date de performanță bogate și elaborate pentru fiecare cuvânt cheie, campanie, material publicitar și editor de anunțuri.

Tapstream

The Tapstream echipa de dezvoltare comercializează produsul ca un set complet de instrumente pentru marketingul aplicațiilor mobile. Unele dintre cele mai importante aplicații mobile din lume, cum ar fi Hootsuite, WebMD, Microsoft, Twitch, SPRING etc., utilizează acest furnizor de servicii MMP pentru atribuirea mobilă.

Pentru a raporta campaniile de marketing pentru aplicații ale clienților și pentru a genera conversii, Tapstream oferă un set de produse, cum ar fi Analytics, Deep Links, App Invites și Campaign Landers. Fiind un agent de marketing de aplicații, puteți utiliza modulul Analytics pentru a măsura succesul unei campanii publicitare și pentru a descoperi sursele de trafic.

Apoi, puteți folosi instrumentul Deep Links pentru a direcționa utilizatorii existenți sau noi către conținut plătit în aplicație și pentru a crește veniturile la fiecare conversie. În plus, puteți obține utilizatori noi prin proiectarea paginilor de destinație personalizate pentru achiziții de aplicații sau campanii de instalare. În cele din urmă, puteți utiliza modulul Invitații la aplicații pentru stimularea utilizatorilor atunci când aceștia trimit aplicația către alții.

Tenjin

De asemenea, puteți oferi Tenjin o încercare când trebuie să vă optimizați bugetul de marketing sau să accesați date la nivel de utilizator pentru îmbunătățirea campaniei publicitare. Are module de servicii separate, cum ar fi:

  • Achiziție de utilizatori pentru a determina instalarea sau achizițiile de aplicații
  • Tabloul de bord al veniturilor publicitare pentru a vizualiza rentabilitatea investiției, LTV-ul și veniturile publicitare într-un singur loc
  • DataVault Platform & Science, care găzduiește milioane de date la nivel de utilizator pe care marketerii de aplicații le pot folosi pentru a-și îmbunătăți aplicațiile și serviciile

În funcție de bugetul și strategia campaniei de marketing, puteți obține un abonament Advanced sau Pro de la Tenjin. Cu toate acestea, dacă sunteți un dezvoltator de aplicații nou sau un comerciant de aplicații începător, puteți începe cu planul gratuit de servicii de bază.

Cuvinte finale💻

Acum că sunteți la curent cu partenerii de măsurare mobil cu performanță de top, puteți alege fără efort. Cele mai multe dintre instrumentele de mai sus oferă un serviciu standard: analiza datelor de atribuire mobile și raportarea performanței aplicației.

Cu toate acestea, este posibil să găsiți unele instrumente care oferă caracteristici suplimentare, ușurință în utilizare, prețuri accesibile, pachete de abonament scalabile etc. Așadar, alegeți-l pe cel care se potrivește strategiei călătoriei de creștere a aplicației dvs. mobile.

Pe lângă un MMP, aveți nevoie și de protecție împotriva fraudelor prin clicuri care fac ca campaniile dvs. de marketing pentru aplicații mobile să depășească bugetul fără a obține rezultatul pe care îl căutați.