Soluția unică pentru problemele dvs. de asistență pentru clienți

Pentru orice companie, asigurarea satisfacției clienților prin serviciul de asistență este o provocare. Zoho Desk face ca asistența clienților să fie ușor și convenabilă.

Provocări comune ale serviciului pentru clienți

Rularea serviciului pentru clienți este cu siguranță mai dificilă decât pare. Trebuie să ofere o soluție oportună și eficientă la întrebările clienților pentru succesul general al unei afaceri. Alte provocări comune cu care se confruntă în acest sector includ

  • Gestionarea interogărilor venite de pe diverse canale
  • Tratarea cu clienți dificili și emoționați
  • Oferă rezoluție precisă la o viteză rapidă
  • Gestionarea datelor și integrarea cu alte sisteme
  • Măsurarea satisfacției clienților
  • Instruirea angajaților pentru utilizarea aplicației de birou de asistență

Cum poate Zoho Desk să rezolve problemele de asistență pentru clienți

Dacă aparțineți oricărei organizații care caută o soluție la toate aceste probleme menționate mai sus, Zoho Desk este răspunsul dvs.

Această platformă de birou de asistență vă permite să oferiți o experiență de asistență superioară clienților dvs. prin simplificarea operațiunilor. Dă putere agenților cu funcții utile care îi fac pe clienți mai fericiți.

Acest software oferă suport omnicanal pentru adresarea biletelor care vin de pe toate canalele într-un singur loc. De asemenea, folosește inteligența artificială pentru a analiza sentimentul clienților și adaugă etichete adecvate biletelor pentru confortul agenților.

Automatizarea fluxului de lucru și integrarea cu terțe părți facilitează agenților să ofere rapid soluția clienților. Acest instrument este, de asemenea, capabil să arate ratele de satisfacție a clienților, astfel încât să știți în ce domeniu trebuie să vă concentrați mai mult.

Zoho Desk vă permite să creați un spațiu de lucru personalizabil care funcționează în orice departament. Oferă chiar și un program de formare dedicat cu o curbă de învățare superficială pentru directorii de asistență. În plus, viteza de implementare a software-ului este mult mai rapidă decât restul și puteți migra în el fără nicio bătaie de cap.

  Cele 5 caracteristici pe care le-am iubit la noul Lenovo Legion Go la IFA 2023

Beneficiile utilizării Zoho Desk

  • Vă oferă o platformă centralizată pentru a gestiona biletele de asistență, unde puteți clasifica, prioritiza și atribui bilete directorilor clienți potriviți.
  • Permite personalului dumneavoastră de asistență să gestioneze fără probleme interogările de asistență care provin de la diverse canale.
  • Zoho Desk vă permite să creați o bază de cunoștințe cu întrebări frecvente, articole de ajutor și tutoriale pentru a vă împuternici clienții și domnii.
  • De asemenea, îl puteți utiliza pentru a automatiza sarcini repetitive pentru a simplifica fluxul de lucru de asistență și pentru a îmbunătăți productivitatea echipei de asistență.
  • Zoho Desk este o soluție rentabilă cu planuri de abonament transparente. Prețul său competitiv îl face accesibil companiilor de toate dimensiunile.
  • Vă oferă rapoarte și analize bazate pe date, astfel încât companiile să poată urmări cu ușurință valorile cheie pentru afacerea lor.
  • Această soluție de birou de asistență este complet personalizabilă și poate fi extinsă pe măsură ce afacerea dvs. crește.

Cum este Zoho Desk diferit de concurenții săi

În cazul în care vă întrebați de ce ar trebui să optați pentru Zoho Desk și nu pentru celelalte soluții de birou de asistență disponibile pe piață, iată caracteristicile unice ale Zoho Desk:

#1. Gestionarea biletelor cu mai multe departamente

Dacă organizația dvs. are mai multe departamente, puteți utiliza această caracteristică unică pentru a crea departamente separate în cadrul soluției dvs. de birou de asistență.

Fiecare departament poate lucra în felul său și îl poate personaliza folosind SLA-uri, canale, echipe etc. Fiecare dintre ele poate avea portaluri separate de autoservire, cum ar fi widget-uri de chat și comunități.

#2. Asistent de răspuns alimentat de AI

Zoho Desk vine și cu un AI contextual numit Zia. Poate identifica sentimentul utilizatorului și îl adaugă la contextul biletului pentru agenți. Zia poate sugera, de asemenea, soluții relevante din baza de cunoștințe pentru un răspuns rapid.

#3. Moduri de lucru pentru o concentrare mai bună

Zoho Desk oferă funcția Moduri de lucru care vă permite să organizați biletele în patru moduri diferite. Folosind aceasta, puteți organiza biletele în funcție de prioritate, termen, stare sau stare CRM. Drept urmare, agenții pot înțelege cu ușurință ce bilet să se adreseze mai întâi.

#4. Aplicație mobilă pentru statistici

Zoho Desk are, de asemenea, o aplicație numită Radar, care poate afișa o imagine de ansamblu rapidă a valorilor esențiale și vă poate notifica orice anomalii sau excepții. Indiferent dacă sunteți manager sau agent, îi puteți personaliza tabloul de bord în funcție de valorile importante pentru dvs.

  5 instrumente gratuite de acces la distanță pentru conectarea la un PC sau Mac

#5. HQ pentru monitorizarea performanței echipei

Caracteristica HQ a acestei platforme simplifică sarcinile unui manager de asistență pentru clienți, punând la îndemână parametrii vitali. Oferă disponibilitatea agenților în timp real și vă permite să monitorizați traficul de bilete al echipei dvs. În plus, acceptă urmărirea feedback-ului negativ care vă ajută să remediați situația și să faceți clientul fericit.

Caracteristici evidențiate ale Zoho Desk

Gestionarea biletelor omnicanal

Sistemul de ticketing omnicanal al Zoho Desk vă permite să organizați biletele de asistență din e-mail, chat live, telefonie, formular web și rețele sociale într-o singură interfață. Îmbunătățește productivitatea agenților și contribuie la un răspuns rapid.

Integrarea rețelelor sociale

Această soluție vă permite să vă integrați conturile sociale de pe Facebook, Twitter, Instagram etc., în canalele dvs. de asistență pentru clienți. Astfel, puteți urmări activitățile de pe aceste mânere sociale din interfața biroului de asistență.

Etichetare automată și analiza sentimentelor

Asistentul său AI contextual, Zia poate percepe sentimentul unui bilet și îi poate adăuga etichete pentru confortul agenților clienți.

Baza de cunoștințe și comunitate

Folosind Zoho Desk, companiile pot crea o bază de cunoștințe bogată în informații pentru clienții lor, pentru a reduce numărul de bilete. Există, de asemenea, opțiunea de a crea o platformă comunitară complet controlată.

Colaborare

Există, de asemenea, un feed de echipă în care puteți eticheta colegii de echipă și echipele, puteți efectua conversații în aplicație cu aceștia și puteți partaja biletele între departamente.

Ticketing eficient

Atribuirea automată a biletelor către agentul corespunzător, filtrul de bilete, extragerea datelor clienților și clicurile rapide pentru a efectua acțiuni regulate sunt caracteristici suplimentare de ticketing ale acestei platforme.

Personalizări

Pentru utilizatorii Zoho Desk sunt disponibile o varietate de opțiuni de personalizare. Îi puteți personaliza aspectul și puteți adăuga funcții personalizate nevoilor dvs. unice de afaceri.

Automatizarea fluxului de lucru

Acest lucru permite companiilor să-și automatizeze sarcinile pentru a răspunde imediat clienților. Puteți stabili reguli cu condiții specificate și puteți reduce activitățile manuale ale agenților dvs.

Urmărirea timpului

Zoho Desk vă permite să urmăriți automat timpul petrecut pentru fiecare bilet. Acest lucru ar putea fi util pentru agenții de facturare în funcție de timp. Puteți chiar să selectați anumite acțiuni, cum ar fi răspunsul și comentariul pentru timpul de urmărire.

Tabloul de bord și Analytics

Platforma vine cu un tablou de bord încorporat unde puteți obține o imagine de ansamblu prin toate valorile comune. Puteți chiar să generați rapoarte detaliate și personalizate de aici.

  Cum să remediați calendarul lipsă în Microsoft Teams

Securitatea datelor

Zoho Desk vă ajută să respectați GDPR, HIPAA și CCPA. De asemenea, urmează o serie de măsuri de securitate, cum ar fi certificarea de securitate, criptarea datelor și politicile de acces controlat la date pentru a păstra datele utilizatorului în siguranță.

Șabloane

Folosind Zoho Desk, agenții pot crea șabloane de bilete, șabloane de e-mail și șabloane de răspuns. Acestea pot fi personalizate în consecință și vă scutesc de la introducerea informațiilor generice din nou și din nou. De asemenea, puteți crea formulare web aici și le puteți încorpora pe site-ul dvs. web.

Managementul rolului intern

Există, de asemenea, opțiunea de a structura organizația și de a atribui permisiuni membrilor echipei în funcție de rolurile lor. Astfel, puteți aplica securitate la nivel de câmp pentru a vă proteja datele.

API-uri și SDK-uri

API-urile REST și SDK-urile web ale Zoho Desk sunt, de asemenea, disponibile. Puteți să le utilizați pentru a integra modulele sale cu alte servicii și pentru a crea aplicații mobile personalizate pentru compania dvs.

Facilitatea de integrare terță parte a Zoho Desk

Suportul Zoho Desk pentru integrări terțe vă permite să vă extindeți funcționalitățile biroului de asistență. Puteți utiliza alte aplicații cu Zoho Desk pentru configurarea telefoniei, gestionarea contactelor, alerte prin SMS și multe altele.

Companiile pot integra cu ușurință Zoho Desk cu alte aplicații Zoho precum Zoho CRM, Zoho Assist, Zoho Cliq, Zoho Inventory, Zoho Analytics etc. Partenerii săi de servicii de telefonie includ RingCentral, Twillo, Amazon Connect, Exotel, JustCall și MyOperator.

Alte aplicații populare acceptate sunt Google Apps, Microsoft Teams, Slack, Salesforce, Jira, Trello, HubSpot, MailChimp, Pipedrive, Screen Magic și Asana.

Cazuri de utilizare pentru Zoho Desk

Educaţie

Instituțiile de învățământ folosesc Zoho Desk pentru a răspunde întrebărilor elevilor, părinților și utilizatorilor interesați.

eCommerce

Caracteristici precum suportul multicanal, integrarea în rețelele sociale și automatizarea proceselor fac din Zoho Desk o soluție perfectă pentru platformele de comerț electronic.

Finanţa

Instituțiile financiare, cum ar fi băncile și companiile de credit ipotecar, pot profita la maximum de această platformă cu gestionarea în siguranță a informațiilor sensibile și autoservire pentru proceduri standard.

Ospitalitate

Organizațiile care aparțin sectorului turismului și ospitalității folosesc Zoho Desk pentru sarcini precum confirmarea rezervării, check-in, serviciul clienți în timpul șederii, check-out etc.

SaaS

Platformele SaaS care utilizează Zoho Desk beneficiază de funcții precum automatizarea sarcinilor, prioritizarea clienților, asistență instantanee și implementarea instrumentelor AI.

IT/ITES

Zoho Desk permite companiilor IT să își răspundă instantaneu clienții cunoscători de tehnologie. Nu numai că vă ajută să rezolvați rapid problemele, dar facilitează și colaborarea ori de câte ori este nevoie.

Telecom

Companiile de telecomunicații își pot reduce forța de muncă și volumul de bilete, păstrând în același timp mai mulți clienți folosind Zoho Desk.

Zoho Desk pentru asistență completă pentru clienți

Serviciul pentru clienți poate fi considerat purtătorul de cuvânt al companiei dumneavoastră. Numai prin asigurarea unei experiențe de asistență fără probleme, folosind un software eficient de birou de asistență, vă puteți păstra baza de clienți și vă puteți converti clienții potențiali în clienți.

Zoho Desk vine cu toate caracteristicile esențiale necesare pentru diferite industrii. Mai ales dacă sunteți în căutarea unei soluții de birou de asistență la prețuri accesibile, aceasta ar trebui să fie cea mai bună alegere.

De asemenea, puteți consulta recenzia noastră despre serviciul clienți Freshdesk.