09/25/2022

Optimizați apelurile de ieșire cu software-ul de apelare automatizat și predictiv

Fiecare secundă contează când vine vorba de vânzări.

Și știi că timpul înseamnă bani. Acesta este motivul pentru care software-ul de apelare predictivă și de apelare automată bazat pe cloud este solicitat în zilele noastre.

Aceste sisteme vă ajută să economisiți timp și să optimizați apelurile efectuate prin conectarea agenților la clienți potențiali de calitate, oferind în același timp capabilități de îmbunătățire a satisfacției clienților, a productivității agenților și a veniturilor.

Anterior, agenții trebuiau să formeze manual fiecare număr de telefon, să aștepte ca clienții potențiali să participe la apel și să gestioneze totul în sistemele tradiționale. Drept urmare, o mare parte din timpul lor a fost petrecut cu alte lucruri decât munca lor de bază: vânzarea. Acesta este motivul pentru care obișnuiau să efectueze mai puține apeluri în fiecare zi, ceea ce poate influența negativ veniturile.

Software-ul predictiv și de apelare automată rezolvă aceste probleme prin automatizarea sarcinilor manuale, repetitive, care includ apelarea automată, gestionarea listelor, programarea, notificările, rapoartele și multe altele, cu o mulțime de caracteristici suplimentare pentru a vă ajuta pe dumneavoastră și agenții dumneavoastră în continuare.

În acest articol, voi discuta despre software, cum vă poate ajuta agenții și să aducă mai multe venituri și creștere afacerii dvs.

Gata?

Sa mergem! 😊

Software de apelare automată

Software-ul Autodialer este un sistem care formează automat numere de telefon pentru agenți. Fie atribuie apeluri agenților disponibili, fie redă mesajele înregistrate atunci când cineva răspunde la apeluri.

Dialerele automate măresc eficiența agenților prin automatizare și pot gestiona campanii de ieșire mai extinse cu volume mari de apeluri. De asemenea, pot crește ratele de apelare, pot ajuta la monitorizarea performanței, pot reduce apelurile neproductive și pot ajuta la creșterea ratelor de conversie.

Cele mai multe dintre aceste soluții sunt bazate pe cloud și sunt folosite de centrele de apel pentru a economisi timp și pentru a simplifica procesul de conectare la potențiali sau clienți fără metode manuale. Are diferite cazuri de utilizare, cum ar fi telemarketing, studii de piață, campanii politice, e-mailuri la rece și difuzare de mementouri de plată, întreruperi ale serviciului, memento-uri pentru întâlniri și multe altele.

Beneficii

  • Software-ul reduce timpul de inactivitate al agenților atribuind doar apeluri de calitate pentru a economisi timp și a le crește productivitatea.
  • Oferă rate de conversie mai bune prin simplificarea și accelerarea proceselor complexe de vânzare în timp ce le arată agenților toate informațiile esențiale despre contacte.
  • Obțineți informații și rapoarte în timp real despre performanța apelurilor, activitatea agenților și operațiunile dvs., astfel încât să puteți îmbunătăți fiecare aspect pentru o performanță mai bună.
  • Îți îmbunătățește eficiența operațională cu puterea automatizării pentru apelare, urmăriri, mementouri și așa mai departe.
  • Software-ul vă ajută să rămâneți conform și să evitați riscurile de penalități.

Software de apelare predictivă

Software-ul de apelare predictivă este un sistem care poate automatiza apelarea și potrivirea numerelor de telefon. Poate automatiza apelurile fără probleme pentru a permite reprezentanților de vânzări să urmărească toate apelurile pierdute, semnalele de ocupat, apelurile fără răspuns și așa mai departe.

Apelările predictive au mai multe capacități decât formarea automată a numerelor. Ei prezic activitățile și acțiunile umane folosind algoritmi matematici pentru a afla când un prospect sau un client poate prelua apelurile. În plus, puteți forma simultan mai multe numere de telefon folosindu-le.

Utilizarea principală a acestor sisteme este de a spori eficiența agenților prin conectarea acestora la contactele potrivite la un moment potrivit pentru mai multe conversii. Dialerele predictive sunt utilizate în centrele de apeluri, sectorul bancar și multe altele.

Beneficii

  • Oferă alocarea inteligentă a apelurilor doar agenților disponibili
  • Software-ul vă permite să organizați și să gestionați fără probleme baza de date de clienți și să o actualizați
  • Funcționează atât pentru apeluri de ieșire, cât și pentru apeluri de intrare
  • Cu o raportare excelentă, puteți urmări performanța echipelor și agenților și îi puteți instrui în consecință.
  • Vă optimizează agenții, echipa de vânzări și organizația generală prin crearea unui mediu competitiv și productiv pentru toți membrii.
  • Oferă gestionarea și atribuirea automată a sarcinii de lucru fără interferențe umane, prejudecăți sau părtiniri.

Acum, să vorbim despre unele dintre cele mai bune programe de predicție și apelare automată disponibile pe piață.

EngageBay

Automatizați-vă apelurile de ieșire și sporiți productivitatea agentului cu ajutorul EngageBayîn care au încredere peste 15.000 clienți din întreaga lume.

Începeți să efectuați apeluri direct din tabloul de bord al EngageBay cu un apelare automată care face ușor și rapid efectuarea unui set de apeluri către mai multe persoane de contact succesive sau un apel autonom. Cu acest software, nu trebuie să ieși din CRM pentru a primi apeluri. În schimb, profitați de informații valoroase despre detaliile unui apelant, accesibile cu ușurință în timpul, înainte sau după apel.

EngageBay vă anunță despre apelurile pierdute cu alerte automate atunci când agenții nu sunt disponibili pentru a prelua apelurile. În plus, puteți adăuga diferite etichete la persoanele de contact pentru a le identifica exact în viitor, ori de câte ori verificați istoricul apelurilor.

Utilizați funcția de dezactivare a sunetului pentru a pune un apel în așteptare dacă doriți să adresați ceva important colegilor dvs. Puteți, de asemenea, să înregistrați apeluri pentru referințe viitoare și să vă asigurați că vă concentrați pe apelurile dvs., în loc să luați note. În plus, jurnalele de apeluri în timp real vă pot ajuta să vă urmăriți conversațiile și să vă asumați responsabilitatea.

  Redați filme de pe un server media pe televizor folosind telefonul [Chromecast]

Utilizați timpul disponibil între apeluri pentru a lua notițe cu privire la conversația anterioară în timp ce vă pregătiți pentru următoarea. De asemenea, primiți în mod regulat rapoarte prin e-mail pentru a urmări activitatea apelurilor, a gestiona mai bine performanța echipei și pentru a afla domenii de îmbunătățire. În plus, instrumentul vă ajută să reduceți timpul de inactivitate al agenților care gestionează apelurile fără răspuns, ocupați și deconectați.

Identificați numerele neproductive, cum ar fi liniile de fax și Nu deranjați (DND) și integrați cu ușurință dialerele automate bazate pe cloud cu sistemele CRM. Prin urmare, software-ul vă ajută să interacționați cu mai mulți potențiali și clienți pentru a optimiza generarea de clienți potențiali și vânzările.

CloudTalk

Dialer predictiv de CloudTalk este un instrument eficient care vă ajută să rămâneți conectat cu clienții dvs. Ajută la creșterea numărului de apeluri efectuate de agenții dvs. și a productivității echipei prin formarea automată a următorului număr din rând, în funcție de disponibilitatea agentului.

Configurați timpul de indisponibilitate a agentului după finalizarea apelului pentru fiecare campanie. Cu apelarea automată, puteți economisi timp și reduce timpul de inactivitate al agentului. Acest instrument este potrivit pentru mai multe campanii de ieșire, cum ar fi monitorizarea satisfacției clienților, informațiile despre expedierea coletelor, telemarketing etc.

Gestionați listele de contacte în mod eficient pentru campanii separate și colectați și monitorizați datele despre campanii, cum ar fi vânzările, popularitatea produselor, istoricul apelurilor clienților și multe altele. Software-ul permite, de asemenea, agenților dvs. să utilizeze un tabel centrat pe utilizator, să programeze apeluri și să stabilească orele și datele exacte în funcție de disponibilitatea clienților. Drept urmare, ei pot vedea preferința de a efectua apeluri și pot contacta la timp clientul potrivit.

CloudTalk respectă numerele de telefon dintr-un sistem sau un site web și creează cozi de apeluri direct în aplicația dvs. Cu dialer-ul, vă puteți conecta rapid cu clienții, puteți monitoriza campaniile și puteți ajusta lucrurile dacă este necesar.

Obțineți funcții precum apeluri automate, un designer de flux de apeluri pentru a personaliza secvențele de pași pentru fiecare număr, trimiterea de mesaje text clienților pentru notificări și IVR pentru a naviga apelanții prin mai multe opțiuni pentru a ajunge la agentul sau departamentul potrivit.

Doar sună

Doar sunăAutoDialer vă economisește timp, permițându-vă să răspundeți numai la apelurile telefonice conectate și vă ajută să vă creșteți vânzările, atribuind mai multe apeluri fiecărui agent. Puteți să vă încărcați lista de contacte și să utilizați software-ul pentru a forma automat numerele de telefon pentru dvs.

Aruncă rapid mesajele vocale în cazul în care un apel nu primește răspuns. În plus, AutoDialer include o mulțime de funcții utile pentru a ușura munca agentului dvs. De exemplu, puteți, de asemenea, să citiți scripturi de apeluri în timp ce preluați apeluri, să etichetați contactele, să luați note și să lăsați evaluări când apelul se termină.

Măsurați performanța campaniei dvs. împreună cu agenții dvs. folosind tablourile de bord complete de raportare și analiză. AutoDialer ajută, de asemenea, la minimizarea timpului de inactivitate al agenților și îmbunătățește raportul apel-conectare pentru o productivitate mai bună. În plus, vă permite să vă gestionați fără probleme listele de contacte într-un singur loc, în timp ce urmăriți performanța lor individuală.

Importați contacte din CRM direct sau încărcați listele de contacte, pe lângă setarea codurilor de dispoziție a apelurilor și evaluările pentru fiecare apel și introducerea lor automată în CRM. De asemenea, puteți configura fluxuri de lucru pentru codurile de dispoziție pentru a obține rezultate mai bune ale campaniei.

AutoDialer oferă mai multă confidențialitate numerelor de telefon ale clienților, apelându-le automat, fără a afișa numerele reale agenților. Software-ul înregistrează, de asemenea, apelurile pentru instruire, controlul calității și în scopuri de evaluare și stochează înregistrările în CRM.

Urmăriți activitatea agenților pentru apelarea predictivă folosind tabloul de bord AutoDialer și obțineți actualizări live despre starea în timp reală a agenților și campaniile curente/anterioare. În plus, contactați cu ușurință contactele din Zoho CRM cu AutoDialer pentru a economisi timp.

Talkdesk

Talkdesk oferă un set larg de aplicații native pentru a oferi clienților experiențe excelente și pentru a vă consolida loialitatea față de marca. Funcționează pe canale telefonice și digitale, asigurându-se că clienții nu vor fi nevoiți să-și repete interogarea sau alte informații.

Mențineți clienții implicați cu o calitate clară a vocii, personalizare și fiabilitate de neegalat pentru a vă ajuta marca să iasă în evidență. Talkdesk Omnichannel oferă o implicare eficientă a clienților cu chatbot, SMS-uri, aplicații de mesagerie și fluxuri de rețele sociale. Calitatea apelurilor este una dintre cele mai bune din industrie, cu o arhitectură globală avansată cu latență scăzută, astfel încât conversațiile se desfășoară fără probleme, fără obstacole.

De asemenea, oferă instrumente puternice de autoservire digitală și vocală pentru a asigura costuri mai mici și experiențe mai bune. În plus, utilizați Predictive Dialer pentru a vă conecta în mod proactiv cu potențialii și clienții, implicând tarife semnificativ mai mici decât apelarea manuală.

Primiți notificări pentru a trimite automat notificări personalizate, la timp și relevante prin SMS sau telefon într-un mod fără agent. De asemenea, îl puteți integra cu Salesforce Dialer pentru a avea capacități de apelare puternică și de previzualizare nativă de la Salesforce fără probleme. Are alte caracteristici, cum ar fi voce personalizabilă și rutare inteligentă a apelurilor.

  Top 10 cele mai bune suplimente Kodi Mexico

Dirijați apelurile primite către agenții dvs. în funcție de datele apelantului, programul de lucru, abilitățile agenților și selecția IVR pentru a optimiza experiența apelantului. Puteți mări volumul apelurilor de ieșire și puteți să vă conectați cu până la 300%. Și ajungeți la clienții dvs. sau răspundeți la întrebările lor prin canalul de comunicare ales de ei.

Cinci9

Efectuați apeluri numai către contactele identificate în mod eficient și previzibil, cu ajutorul Cinci9. Dialerul său predictiv mărește numărul de conexiuni live pe care le aveți pentru agenții dvs. și utilizează un algoritm matematic pentru a găsi conexiuni de calitate și pentru a reduce apelurile fără răspuns și ocupate.

Software-ul poate încetini sau accelera rata de apelare anticipând disponibilitatea agenților. De asemenea, sincronizează listele de apelare, cum ar fi listele de contacte Salesforce, pentru a identifica apelurile nereușite și pentru a determina dacă să ștergeți numărul sau să le urmăriți din nou.

Five9 oferă mai multe moduri de apelare, astfel încât să îl puteți alege pe cel mai bun care se potrivește campaniei dvs. De asemenea, dialer-ul lor ține cont de diferite fusuri orare și îl puteți personaliza în funcție de afacerea dvs. și de cerințele de conformitate.

Software-ul acceptă moduri predictiv, de putere, progresiv, de previzualizare și de apelare manuală pentru a menține conformitatea TCPA. Alte caracteristici ale Five9 sunt afișarea ecranului CTI, apel invers web, gestionarea listei DNC în timp real, scripting agent, importuri de date FTP și prioritatea apelurilor de ieșire.

Mai mult decât atât, aveți, de asemenea, opțiuni precum temporizatoare și reapelări, mesaje vocale automate, detectarea robotului telefonic, apelarea verticală, identificarea apelantului local, monitorizarea calității, agenți la distanță, rapoarte și integrări CRM cu Salesforce, Zendesk, Oracle, Microsoft, ServiceNow și NetSuite .

PhoneBurner

Încheiați oferte de 4 ori mai multe, în timp ce vă împuterniciți reprezentanții PhoneBurner care vă pot face apelurile de ieșire mai profitabile. Vă permite să efectuați 60-80 de apeluri pe oră fără întârzieri de conectare, rezultând conversații de calitate sporită și oferte închise.

Obțineți libertate completă de prospectare fără taxe pe minut și vă permite, de asemenea, să înregistrați note și apeluri, să trimiteți e-mailuri ulterioare și să lăsați mesaje vocale, fără a aștepta acel bip. De asemenea, puteți combina e-mailul, telefonul și SMS-urile pentru a obține o extindere simplificată a vânzărilor omnicanal, plus distribuția de clienți potențiali, creșterea cadenței și multe altele.

Aflați activitatea echipei dvs. și performanțele de top cu jurnalele automate de apeluri, analize și înregistrarea apelurilor și aveți dovezi solide pentru a-i trage la răspundere pe reprezentanții potriviți pentru acțiunile lor. PhoneBurner este ușor de utilizat și extrem de personalizabil, astfel încât să puteți începe să apelați imediat, fără niciun echipament special, în timp ce adăugați utilizatori în orice moment, cu puțină configurare.

Apelați folosind prefixele locale, transferați rapid apelurile către orice număr de telefon, obțineți numere de intrare dedicate și utilizați orice software sau orice telefon doriți. În plus, oferă conectivitate 100% fără întârzieri și timp de funcționare de 99,9%.

Vindeți din orice parte a lumii cu acces la internet, deoarece sunt organizații 100% la distanță care oferă platforme bazate pe cloud cu instrumente esențiale pentru a vă îmbunătăți experiența de vânzare. În plus, integrează-l cu peste 150 de instrumente, inclusiv Salesforce, Zapier, Zoom, Zoho și HubSpot. De asemenea, oferă o garanție de rambursare a banilor de 30 de zile.

Închide

Măriți volumul apelurilor la mai multe ori cu Închide fără a părăsi CRM-ul și ajungeți cu un pas mai aproape de a obține mai multe profituri. Este una dintre cele mai bune soluții, care vă permite să câștigați mai multe clienți potențiali cu un efort minim.

Apelați automat cu Power Dialer folosind listele dvs. de clienți potențiali și permiteți-vă reprezentanților să efectueze cu ușurință peste 300 de apeluri pe zi. În plus, îmbunătățește-ți instantaneu ratele de acoperire a apelurilor cu ajutorul lor Predictive Dialer și apelează mai multe numere simultan. De asemenea, direcționează imediat un apel către agenții disponibili.

Personalizați setările de apel și beneficiați de numere locale din peste 200 de țări pentru a ajunge la ieșire. Închidere vă ajută, de asemenea, să urmăriți activitatea de apelare, deoarece înregistrează toate apelurile primite și efectuate cu durata lor. În plus, puteți redirecționa apelurile către alte numere dacă sunteți departe de birou.

Transferați apeluri cu ușurință dacă clienții doresc să vorbească cu alți membri și puteți, de asemenea, să activați înregistrările apelurilor pentru a revizui activitățile de apel, pentru a monitoriza progresul și pentru a instrui noi membri. În plus, descărcați și ascultați aceste înregistrări cu un singur clic și partajați-le.

Close oferă automatizarea mesageriei vocale, astfel încât să puteți lăsa mesaje preînregistrate și să continuați cu următorul apel. Obțineți informații instantanee despre activitățile de apelare ale echipei dvs. de vânzări pentru a afla numărul de apeluri de ieșire, durata fiecărui apel și apelul de la un agent.

Continuați să utilizați numărul curent cu Închidere. În plus, software-ul oferă o calitate a sunetului clară, care nu pierde nicio clipă și oferă numere de telefon globale în toate planurile lor. Close oferă, de asemenea, funcții robuste de ascultare, barge și șoaptă în aplicație, fără costuri suplimentare, pe lângă instruirea apelurilor în aplicație în timp real pentru antrenament.

  Ce înseamnă Share Focus Status pe iPhone?

LeadDesk

LeadDesk este o soluție perfectă de apelare electrică pentru a obține mai multe vânzări, satisfacția clienților și eficiența agenților. Vă permite să vă conectați fără probleme și eficient cu clienții cu interfața sa de utilizator excelentă.

Efectuați automat un număr fix de apeluri de ieșire și apoi atribuiți-le agenților disponibili. Astfel, puteți proiecta cu ușurință raportul apel-agent și puteți modifica volumele de numere formate simultan. În acest fel, agenții nu trebuie să aștepte ca potențialii să preia apelul, economisind timp.

Acest dialer Power funcționează cel mai bine pentru echipele de vânzări mici și mijlocii, cu maximum 15 agenți, în comparație cu un dialer predictiv care poate găzdui un grup mare de agenți. De asemenea, este excelent pentru apeluri mai lungi și liste de contacte de calitate medie spre înaltă, unde probabilitatea de a obține răspunsuri este mai mare.

LeadDesk are o infrastructură ultra-puternică pentru Call Center-as-a-Service, cu un timp de funcționare de 99,95% și sunet de înaltă calitate. În plus, acestea stochează toate datele dvs. într-un singur loc, indiferent de modul de apelare utilizat, rezultând o raportare ușoară.

Aloware

Optimizați-vă vânzările utilizând Aloware, un dialer care se poate integra cu CRM, automatiza fluxul de lucru și poate combina SMS-urile și apelurile. Îmbunătățește echipele dvs. cu capacități care le ajută să performeze extraordinar, astfel încât să puteți obține mai multe venituri și creștere.

Dialerul său de putere vă permite să vă conectați cu un număr mai mare de clienți potențiali pe zi și să vă creșteți vânzările. De asemenea, oferă sincronizare instantanee și se integrează bine cu instrumente precum Pipedrive, HubSpot și altele. Apoi, poate înregistra text și apeluri în CRM, poate sincroniza etapele de contact și proprietarul, gestiona informațiile despre clienți potențiali și poate declanșa apeluri de ieșire.

Automatizați-vă cu ușurință forța de muncă de vânzări și începeți să trimiteți un mesaj text sau să efectuați un apel imediat după primirea unui formular de client potențial. În plus, trimiteți clienților o secvență de apeluri, mesaje text și mesaje vocale conform declanșatorilor sau regulilor definite. De asemenea, puteți configura parametrii pentru a automatiza fluxurile de lucru, a declanșa webhook-uri sau a trimite campanii drip.

Obțineți funcții de automatizare a fluxului de lucru, cum ar fi generarea automată a intereselor, activarea clienților potențiali, texte personalizate și fluxuri de lucru fără agent. Aloware este un software complet pentru a ajunge la clienți pe mai multe canale în timp ce gestionați clienții potențiali, apelurile și mesajele text într-un singur loc. Mai mult, permiteți-le să partajeze imagini, mesaje pe Facebook sau să răspundă la memento-uri de întâlnire prin text.

Aloware are mai multe funcții, cum ar fi încărcare și sincronizare ușoară a clienților potențiali, dialer progresiv și previzualizare, dispoziție pentru apeluri și contacte și urmăriri automate prin SMS. Ele oferă, de asemenea, o aplicație mobilă și o funcție de apelare bazată pe browser, potrivirea automată a ID-ului apelantului cu codul de zonă al clientului tău potențial, tablou de bord interactiv și în timp real, set de instrumente IVR și manager de contacte dacă nu folosești un CRM.

Apel aerian

Împuterniciți și ajutați-vă reprezentanții Apelul electric al Aircall pentru a apela mai rapid, reducând în același timp intrările manuale CRM. Ei pot compila rapid o listă de numere de telefon de calitate folosind software-ul și le pot apela cu un clic.

Identifică numerele de pe site-ul unui prospect pentru a le adăuga în coada de apeluri și apoi le sincronizează ca contacte în CRM. În plus, ecranele pop cu date din CRM oferă context pentru fiecare apel. De asemenea, oferă urmăriri mai rapide, permițând agenților să înregistreze note și să parcurgă pașii din aplicație pentru a permite automatizarea să se ocupe de restul.

Software-ul va furniza toate datele necesare, astfel încât să puteți urmări la momentul potrivit. De asemenea, beneficiați de funcții precum transferul cald pentru a oferi echipei opțiunea de a vorbi între ei rapid înainte de a transfera apelurile live. În plus, ei pot atribui apeluri colegilor de echipă, le pot lăsa comentarii explicative, iar apoi apelul va intra în lista lor de sarcini.

Înregistrați apelurile și examinați-le pentru a confirma detaliile, a instrui noii veniți și a monitoriza calitatea. În plus, economisiți timp integrându-l cu CRM-uri și instrumente de afaceri precum Salesforce, Intercom, Zendesk, HubSpot, Shopify, Slack, Zapier, Freshdesk, Zoho, Kustomer și multe altele.

Concluzie

Sper că acest articol despre dialerele predictive și software-ul de apelare automată vă ajută să alegeți o soluție potrivită pentru afacerea dvs., în funcție de dimensiunea organizației, numărul de agenți și tipul de campanie.

x