O direcționare mai bună și idei pentru a implica utilizatorii

Indiferent dacă afacerea dvs. are de-a face cu câțiva sau cu mii de clienți, fiți întotdeauna pregătiți să contactați un consumator individual într-un mod personalizat, la momentul potrivit, folosind marketingul declanșator.

E-mailurile declanșate devin din ce în ce mai populare datorită ratelor de conversie mai bune. Conform raportului Blueshift Labs din 2020 privind marketingul bazat pe declanșare, e-mailurile declanșate sunt cu 497% mai eficiente decât e-mailurile în lot.

Dacă ați experimentat cu diverse strategii de marketing digital și nu ați experimentat rata de conversie așteptată, este timpul să încercați metoda de marketing declanșator. Vă rugăm să citiți articolul până la sfârșit, deoarece conținutul acestuia vă va ajuta să începeți.

Ce este Trigger Marketing?

Este o tehnică avansată de marketing care monitorizează continuu acțiunile utilizatorilor pe aplicații sau site-uri web și trimite e-mailuri de marketing pentru a-i împinge pe utilizatori să se aboneze la e-mailurile tale sau să finalizeze o achiziție.

De obicei, agenții de marketing digital listează declanșatorii și furnizează datele unui sistem de mesagerie automatizat. Când sistemul observă vreunul dintre declanșatori în acțiune, trimit SMS-uri, e-mail, mesaje WhatsApp sau notificări în aplicație pentru a interacționa cu utilizatorul.

Când să folosiți Trigger Marketing?

Este o tactică de marketing în care companiile îi împing pe clienți să le reamintească să se aboneze la site-ul dvs. web, să descarce cărți electronice, să vă viziteze site-ul mai des, să aprecieze/comentați pe mânerele rețelelor sociale, să cumpere produse și așa mai departe.

Prin urmare, dacă observați un client care nu s-a interacționat cu aplicația sau site-ul dvs. de mult timp, acesta solicită un e-mail declanșat. Tot ce trebuie să faceți este să identificați declanșatorii buni care valorează ciclul de viață de marketing.

Exemple de Trigger Marketing

Ocazii speciale

Dacă sunteți client al unor mari mărci de restaurante, bănci, canale de retail și site-uri de cumpărături online, există șanse mari să primiți un e-mail sau un SMS de ziua dvs. de naștere de la acele mărci. Acesta este un exemplu clasic de marketing prin e-mail declanșator.

Coșuri de cumpărături uitate

Dacă clienții abandonează un coș de cumpărături pe orice platformă de comerț electronic, un sistem automat va trimite un e-mail personalizat cu un link către acel coș de cumpărături.

Promovarea evenimentelor

Companiile care organizează seminarii web sau evenimente live desfășoară adesea o campanie promoțională cu numărătoare inversă pentru evenimente și reduceri de înregistrare.

E-mailuri de bun venit

Când utilizatorii noi se înscriu pentru un buletin informativ, creează conturi în aplicații, se abonează la un serviciu sau cumpără un produs, mărcile îi contactează cu un „E-mail de bun venit” pentru a le arăta apreciere.

  iPhone 15 Pro vs. iPhone 14 Pro: ar trebui să faceți upgrade?

Conținut cu intenție ridicată

Trimiterea unei liste a birourilor de jocuri interesante atunci când utilizatorii citesc conținut legat de jocuri video pe site-ul sau blogul tău.

Cum poate declanșa marketingul să ajute companiile să prospere

Adresați-vă nevoilor personale ale clienților

Personal, a face față unui client și a-i face să cumpere ceva se adaugă la vânzările generale de pe site-ul dvs. Acum, dacă puteți face acest lucru tuturor utilizatorilor platformei dvs., veți observa o creștere extraordinară a veniturilor din vânzări, în afară de vânzările obișnuite. Puteți realiza acest lucru utilizând instrumente de trimitere prin e-mail.

Lucrați pe clienți potențiali

Puteți interacționa cu clienții potențiali trimițând e-mailuri promoționale, bazate pe evenimente, în timp real, etc. Există posibilitatea ca lead-ul să se transforme într-un client.

Păstrați mai mulți clienți

Când clienții sunt pe cale să părăsească platforma dvs., interacționați cu ei prin SMS-uri personalizate, SMS-uri WhatsApp, e-mailuri și notificări de aplicație pentru a-i convinge să rămână cu dvs. Uneori, o promovare de reținere funcționează bine.

Evitați e-mailurile repetitive

Continuați să trimiteți e-mailuri promoționale în lot, iar clientul ar crede că nu vă pasă de preferințele lor. De asemenea, arată repetitiv și îți reduce credibilitatea. În schimb, alegeți orice tip de marketing declanșator pentru a acorda atenție individuală clienților dvs.

Creșterea gradului de cunoaștere a mărcii

Când trimiteți e-mailuri de declanșare personalizate unui consumator, există șanse mari ca acesta să vorbească despre acest lucru în grupurile apropiate. Prin urmare, mai mulți oameni vor cunoaște despre marca dvs. prin intermediul marketingului verbal.

Răspundeți la comportamentele în timp real

Beneficiați de comportamentele în timp real ale clienților, cum ar fi un utilizator care are nevoie de un abonament VPN sau dorește să cumpere un produs pentru casă inteligentă. Trimite o ofertă personalizată pentru a închide vânzările imediat când primești un astfel de indiciu.

Construiți o relație emoțională

Declanșați marketingul prin e-mail în zile și evenimente speciale creează o relație emoțională între afacere și client. Prin urmare, consumatorul poate cumpăra următorul produs de pe platforma dvs. în loc de altul.

Experiențe interactive și personalizate

Există șanse mari să impresionați clienții prin e-mailuri personalizate, oportune și interactive cu sugestii de produse/servicii sau promoții.

Economisiți timp și bani

Puteți economisi mulți bani și timp prin schimbarea tacticilor de marketing la e-mailuri declanșate, în loc să rulați campanii publice Google Ads sau de marketing prin e-mail în bloc.

Îmbunătățiți șansele de conversie

Dacă puteți contacta imediat un client prin SMS sau e-mail despre coșul de cumpărături abandonat, există șanse mari ca utilizatorul să ridice de unde a lăsat și să cumpere articolul.

Tipuri de Trigger Marketing

Comportament

Experții în marketing observă comportamentul consumatorilor și, în consecință, declanșează un e-mail de marketing pentru a crește șansele de conversie. De exemplu, un client vă vizitează frecvent site-ul web pentru a citi despre confidențialitatea datelor și VPN-uri.

Utilizați acest model de comportament pentru a trimite e-mailuri de marketing pentru o listă cu cele mai bune soluții VPN și atașați linkuri de afiliat pentru a câștiga un comision la achiziție.

Evenimente

E-mailurile de declanșare bazate pe evenimente sunt extrem de captivante, deoarece oferă o imagine pozitivă a mărcii. Un client individual ar crede că brandului îi pasă de ei.

  Ce afectează Big Data marketingului digital?

Puteți alege evenimente publice speciale pentru a trimite e-mailuri declanșate. De exemplu, Anul Nou, Ziua Îndrăgostiților, Ziua Mamei, Ziua Tatălui, 4 iulie și așa mai departe. Recent, companiile sărbătoresc și evenimente personale, cum ar fi zile de naștere, aniversari etc., prin trimiterea de e-mailuri personalizate.

Astfel de e-mailuri sunt o modalitate excelentă de a prezenta clienților noi produse și oferte de servicii. De asemenea, puteți atașa un cod de promovare personal pe care clienții îl pot folosi la următoarele achiziții.

Emoţional

Acest tip de marketing declanșator se concentrează pe emoția și sentimentul clienților. Accentul e-mailului declanșat este de a crea o conexiune emoțională cu clientul prin indicii de apartenență, fiabilitate, încredere, grijă, loialitate etc. O astfel de relație emoțională între brand și client crește implicarea și conversiile.

Logodnă

Acest tip de marketing declanșator se concentrează pe contactul direct cu clientul pe rețelele de socializare sau prin e-mailuri, SMS sau notificări ale aplicațiilor. De exemplu, trimiteți un mesaj WhatsApp clientului dacă data de expirare a abonamentului este aproape.

Promoțional

Utilizarea acestui tip de marketing prin e-mail de declanșare este utilă atunci când trebuie să creșteți veniturile din vânzări cu următoarele:

  • Trimiterea de reduceri promoționale clienților care nu au cumpărat nimic de mult timp.
  • Interacționarea cu consumatorii care vă oferă cele mai multe venituri.
  • Campanii de promovare sezoniere pentru public.

Timp real

Acest tip de marketing declanșator utilizează datele live ale clienților pentru a interacționa cu aceștia și pentru a crește abonamentele, abonamentele sau achizițiile. De exemplu, dacă un client vizitează Monumentul Washington și aveți un magazin în apropiere, puteți trimite un SMS, o notificare de aplicație sau un e-mail pentru a-l informa despre magazin.

În mod similar, puteți declanșa campanii de marketing utilizând scenarii în timp real, cum ar fi condițiile meteorologice, evenimentele festivalurilor regionale etc.

Sensibilă la timp

Astfel de tipuri de declanșare de marketing prin e-mail sunt utile pentru site-urile de comerț electronic pentru a-și stimula campaniile de vânzări promoționale.

Să considerăm că derulați o vânzare promoțională de mărfuri de 7 zile pe site-ul dvs. la o reducere de 30%. Utilizați acest eveniment pentru a trimite clienților e-mailuri declanșate în funcție de timp în a doua zi, a treia zi și, în final, în ultima zi.

Astfel de campanii de declanșare îi ajută pe clienți să-și amintească campania de vânzări promoționale și să cumpere ceva dacă ar fi planificat pentru acest eveniment cu reduceri.

Funcţional

Acest tip de marketing prin e-mail declanșator se concentrează pe funcțiile aplicației sau ale site-ului web. De exemplu, trimiterea unui extras lunar de abonamente la aplicații, raport lunar de utilizare, extrase de cont bancar, buletine informative organizate, cărți electronice exclusive, sugestii de playlist de muzică, sugestii de filme etc., se încadrează în categoria declanșatoare funcționale.

Când să lansați campanii de marketing declanșatoare

Prima Acțiune

Puteți lansa o campanie de e-mail declanșată atunci când clientul interacționează cu aplicația sau site-ul dvs. pentru prima dată. Poate fi după sau înainte de înregistrarea pe platformă. Aici ar trebui să se considere secțiunile pe care le vizitează utilizatorii și timpul petrecut pentru compararea produselor.

Bine ati venit

Ar trebui să lansați campania de bun venit ori de câte ori un utilizator se înscrie pentru buletinul informativ, vă descarcă cartea electronică sau se înregistrează pe site-ul/aplicația dvs. De asemenea, puteți oferi o reducere de bun venit la achiziții sau abonamente dacă este o platformă de comerț electronic. Oricum, nu ratați să spuneți „Mulțumesc!”

  5 motive pentru care un abonament Kindle Unlimited nu merită

La imbarcare

Marketingul declanșator de integrare este similar cu campania de bun venit. Cu toate acestea, integrarea unui client înseamnă că acesta are acces la produse sau servicii. Puteți trimite manuale de utilizare pentru produse/servicii, pașii următori, upgrade-uri etc.

Tranzacțional

După un eveniment de tranzacție, ar trebui să trimiteți un e-mail, un SMS sau o notificare în aplicație despre livrarea conținutului sau livrarea produsului, când clientul se poate aștepta la articolul, confirmarea tranzacției, bonurile de plată etc.

Loialitate

Trebuie să rulați frecvent marketingul de declanșare a loialității pentru a convinge clienții existenți să cumpere sau să se aboneze la noi produse/servicii. După 2 până la 3 luni, puteți trimite un e-mail prin care vă mulțumiți pentru loialitatea clienților și oferind o reducere la un articol nou.

Cumpărare

Campaniile de cumpărare sunt eficiente dacă un client iese dintr-un coș de cumpărături și nu se întoarce niciodată în câteva minute. Sistemul dvs. automatizat de e-mail ar trebui să trimită un e-mail personalizat clientului pentru a finaliza achiziția. Probabil, ai putea oferi și o mică reducere pentru a împinge utilizatorul.

Activare și reactivare

Atunci când clienții activează aplicații, produse sau servicii, puteți trimite un e-mail de declanșare prin care să-i informeze despre detaliile articolului sau despre ce se aude în magazinul dvs.

Ar trebui să utilizați e-mailurile de reactivare pentru a împinge un client existent, dar dezactivat, să reinteracționeze cu platforma, software-ul, aplicația sau serviciul dvs.

Repere

Campaniile de referință sunt relevante atunci când clasificați clienții în funcție de perioada lor activă cu aplicația sau site-ul dvs. Luați în considerare un utilizator care termină un an cu aplicația dvs. Le puteți trimite un e-mail personalizat pentru a le mulțumi pentru sprijinul lor și pentru a oferi reduceri promoționale sau upgrade-uri gratuite.

Strategii de urmat pentru Trigger Marketing

Cumpărător Persona

Înțelegerea punctelor dureroase, motivațiilor și sentimentelor cumpărătorului este o cunoaștere esențială de care veți avea nevoie pentru a elabora o strategie de marketing prin e-mail perfectă. Dedică resurse pentru a colecta de la clienții tăi și a extrage personalitatea cumpărătorului.

Declanșarea evenimentelor și automatizarea lor

Evenimente care declanșează feed-uri, cum ar fi vizualizarea unei pagini de produs; clicuri de linkuri, răspunsuri la e-mailuri, evenimente de confirmare, criterii personale, abandon dintr-un coș de cumpărături etc., în sistemul dvs. de automatizare a e-mailului declanșat. Nu există lipsuri de evenimente declanșatoare. Trebuie să urmăriți mai îndeaproape clienții.

Strategia de rezolvare a problemei

Când creați o strategie de marketing declanșator, gândiți-vă la probleme și soluții, alternativ cauza și efectul. De exemplu, clienții care uită coșul de cumpărături este o problemă, iar trimiterea unui SMS pentru a finaliza comanda este o soluție.

Mesaje personalizate

Utilizați baza de date de clienți și interacțiunea pe aplicație sau site-ul web pentru a produce un e-mail personalizat sau mesaje text. Când folosești numele unui client și activitatea specifică a acestuia pe platformă, îi dă afacerii un sentiment de a fi apreciată.

CRM

Utilizați un instrument de management al relațiilor cu clienții (CRM) pentru a organiza datele clienților, comenzile, modelele de cumpărare, răspunsurile la oferte promoționale, biletele recente etc.

Reduceți sarcinile repetitive

Observați toate sarcinile manuale pentru o lună sau două și enumerați sarcinile repetitive comune. Apoi utilizați un instrument automat pentru a îndeplini această sarcină și investiți-vă timpul în planificarea implicării clienților.

Îmbunătățiți campaniile în mod regulat

Trebuie să analizați campaniile live pentru a identifica punctele slabe, lipsa evenimentelor de declanșare, lipsa personalizării, lipsa ofertelor promoționale etc. Rezolvați astfel de erori și improvizați campania atunci când o lansați în viitor.

Gânduri finale

Campaniile de marketing cu declanșare oferă specialiștilor de marketing digital combinația finală și puternică de sincronizare precisă, personalizare și relevanță atunci când aveți de-a face cu consumatorii care interacționează cu aplicația sau site-ul dvs., dar abandonează interacțiunea. În plus, e-mailurile declanșate vin cu posibilități de automatizare, iar diverse instrumente online de marketing prin e-mail oferă astfel de servicii.

Specialiştii în marketing au descoperit că e-mailurile declanşate au rezultate mai bune decât e-mailurile de marketing convenţionale sau buletinele informative. Ești încântat de această nouă tehnică de marketing? Începeți imediat urmând strategiile și know-how-ul menționat mai sus.

Ați putea fi, de asemenea, interesat de cele mai bune platforme de marketing prin SMS pentru construirea de relații la prețuri accesibile cu clienții potențiali și existenți.