03/29/2024

Ce afectează Big Data marketingului digital?

De îndată ce ați menționat marketingul digital, majoritatea oamenilor încep să-și dea ochii peste cap când aud doar termenul.

Există puține motive în spatele acestui lucru, iar cel mai mare este probabil faptul că majoritatea oamenilor nu înțeleg cum funcționează lumea marketingului digital.

Când nu știi prea multe despre asta, meseria digitalilor de marketing poate părea plictisitoare, complicată sau prea confuză, dar nu este așa.

În esență, aceasta este o oportunitate de afaceri creativă și, odată ce înțelegeți cum funcționează, puteți să vă intensificați serios campaniile de publicitate și marketing și să vă extindeți acoperirea online.

Pentru a realiza cu adevărat strategii competente și campanii eficiente, specialiștii în marketing digital trebuie să folosească diferite instrumente și abordări pentru a ajunge la clienți și clienți.

Pe măsură ce lumea online lucrează cu tone și tone de informații, unul dintre cele mai utile instrumente pentru agenții de marketing moderni este analiza corectă a tuturor acestor date.

Aici intervine marketingul de date mari.

O mare virtuală de perspective

Când te gândești la vechile forme de publicitate, devine clar de ce implementarea analizei de date mari a fost necesară pentru lumea marketingului.

Pe vremuri, trebuia să faci o mulțime de ghicit și oarbă în speranța că anumite campanii se vor potrivi majorității focus-grupurilor.

Cercetarea trebuia să fie amplă, dar nu a avut niciodată vreo modalitate de a arăta cum se schimbă tendințele în timp real. Odată cu era digitală, agenții de marketing online obțin în sfârșit toate datele necesare pentru a înțelege pe deplin cum se simt clienții și clienții lor.

Singura problemă cu aceasta este că cantitatea mare de date este incredibil de copleșitoare și faptul că ai atât de multe informații nu te va ajuta să obții ceea ce ai nevoie dacă nu știi cum să le analizezi.

  Cum se creează o broșură în Microsoft Word

Motive majore pentru utilizarea datelor mari

Dacă încă nu ești sigur pentru ce pot fi folosite toate aceste date, iată doar câteva dintre motivele cheie pentru care big data a devenit de neînlocuit în lumea marketingului online.

  • Analize de date accesibile – se vorbește mult despre analizarea tuturor acestor date și înțelegerea de ce au nevoie clienții și clienții tăi și totul sună prea complicat și probabil prea scump, nu? Gresit. Cele mai multe dintre serviciile de găzduire oferă acum diferite moduri de analiză a datelor, cum ar fi DaaS si asemanatoare. Ceea ce este și mai interesant este faptul că majoritatea serviciilor de găzduire oferă aceste servicii de date analitice gratuit, ceea ce este ideal pentru companiile mici.
  • Utilizarea datelor din trecut pentru a determina viitorul – un alt lucru fantastic pe care l-au obținut specialiștii de marketing cu datele mari este faptul că toate datele relevante sunt salvate, astfel încât să poată fi revizuite dacă este necesar. Aceasta înseamnă că agenții de marketing pot înțelege ce funcționează pentru ei în trecut și de ce a făcut acest lucru, astfel încât să poată încerca să recreeze același efect în viitor. Pentru a obține cea mai bună experiență pentru clienți, specialiștii în marketing pot modifica piesele care au funcționat în trecut, astfel încât să își atingă obiectivul într-un mod mai ușor.
  • Vizualizarea datelor – una dintre cele mai eficiente modalități de a crea o campanie de marketing de succes este înțelegerea datelor, iar cea mai bună modalitate de a face acest lucru este prin vizualizarea acestora. Instrumentele de vizualizare a datelor ajută la crearea unei perspective acționabile, ajutând specialiștii în marketing să recunoască problemele potențiale și problemele de flux. Ei ajung să abordeze aceste probleme în cel mai bun mod posibil și cu cea mai bună înțelegere posibilă a problemei la îndemână.

Ce înseamnă toate acestea?

Să luăm aceste motive și să le punem în perspectivă. De exemplu, Slam Tracker de la IBM este folosit pentru a măsura popularitatea jucătorilor de tenis în timpul evenimentelor mari și oferă spectatorilor o proiecție în timp real a modului în care internetul vede un jucător în acel moment. Analizează datele mari și oferă spectatorilor informații utile.

  Remediați codul de eroare Xbox 0x8b0500b6

Un alt exemplu grozav de utilizare a datelor mari poate fi găsit la compania de cumpărături online Gilt Groupe. Ceea ce fac ei este să analizeze tiparele și comportamentul vizitatorilor, clienților și clienților lor și, prin această analiză, reușesc să obțină datele necesare pentru următorul pas. Următorul pas este adaptarea datelor la 3000 de versiuni diferite de mesaje care vor fi trimise clienților lor cu preferințe de cumpărături, dimensiuni și interese specificate. În acest fel, își țin clienții la curent cu materialele relevante.

Surse mari de date utilizate pentru stimularea campaniei

Internetul crește rapid, iar analiza datelor este unul dintre cele mai importante lucruri pe care ar trebui să se concentreze specialiștii în marketing, potrivit profesioniștilor. dezvoltatori web Sydney promoții. Cu marea virtuală de aplicații și surse de analiză a datelor, unele se remarcă prin eficacitatea lor.

  • Social media – aproape la fel de mare ca internetul în sine. Milioane de utilizatori vizitează zilnic rețelele de socializare, iar mulți dintre ei petrec mai mult de 2,5 ore pe zi pe rețelele sociale. Acest lucru permite marketerilor să adune tone de date diverse. De la preferințele personale la loialitatea mărcii, agenții de marketing ajung să urmărească clienții și clienții prin intermediul rețelelor sociale și să le folosească în avantajul lor atunci când încep campania următoare.
  • Miningul web – procesul automat de obținere a datelor de pe web este un alt lucru pe care specialiștii de marketing îl folosesc destul de des. Utilizarea anumitor instrumente pentru web mining permite marketerilor să înțeleagă datele structurate, precum și nestructurate, colectate din activitățile de browser ale utilizatorilor lor, jurnalele de server și structura site-ului lor.
  • Tranzacții – urmărirea tranzacțiilor care au fost efectuate prin afacere le va oferi specialiștilor de marketing informații excelente despre clienții și clienții lor. Urmărirea și analiza acestor tranzacții îi poate ajuta să înțeleagă tiparele utilizatorilor lor și să planifice campaniile în consecință.
  Este uTorrent sigur?

Toate aceste aspecte ar trebui abordate cu instrumente adecvate. Analizarea unor cantități mari de date pentru a obține ceea ce aveți nevoie poate fi destul de dificilă dacă nu știți cum să o faceți. Iată câteva dintre cele mai utilizate instrumente în analiza datelor mari astăzi.

  • Hadoop – Acest produs de la Apache este utilizat în cea mai mare parte de marile corporații datorită puterii sale de procesare și a bibliotecii extinse de software. Este actualizat în mod regulat și este uimitor pentru procesarea unor cantități mari de date.
  • Cloudera – Acest instrument este grozav pentru a crea depozite mari de date care pot fi accesate de toți cei care au nevoie de date în diferite scopuri. Funcționează excelent cu Hadoop și oferă o perspectivă destul de mare asupra lumii analizei datelor.
  • Rapidminer – Acest instrument este folosit în mare parte de specialiști ca o platformă open source care funcționează prin principiile programării vizuale. Permite o mulțime de manipulare, modelare, analiza și integrarea datelor în procesele de afaceri și fluxurile de lucru.

Pe măsură ce internetul evoluează, la fel și utilizatorii săi. Utilizarea datelor mari a devenit oarecum un standard, deoarece este un instrument puternic atunci când vine vorba de marketing digital.

S-a întâmplat deja de nenumărate ori – o companie a investit în big data, iar după ceva timp a reușit să crească destul de bine. Concentrarea pe analiza corectă a datelor mari și implementarea lor în campania dvs. de marketing poate necesita ceva timp și planificare, dar pe termen lung – este unul dintre cele mai bune lucruri pe care le puteți face pentru compania dvs.

Ți-a plăcut să citești articolul? Ce zici de împărtășirea cu lumea?