Instrumentul mai bun pentru managementul proiectelor-cum-productivitate

Gama extinsă de aplicații de management de proiect și productivitate vă derutează? Consultați comparația noastră directă între Coda și Notion pentru a ști pe care ar trebui să o alegeți.

Profesioniștii din zilele noastre trebuie să lucreze la o serie de instrumente și aplicații pentru diferite scopuri, cum ar fi managementul proiectelor, productivitatea, comunicarea de afaceri și așa mai departe.

Comutarea între mai multe aplicații nu este doar consumatoare de timp, ci și confuză uneori. Prin urmare, multe companii aleg să folosească instrumente multifuncționale care pot îndeplini mai multe sarcini.

Coda și Notion sunt astfel de programe pe care le puteți folosi pentru managementul proiectelor, productivitate și colaborare. Dacă doriți să alegeți oricare dintre acestea, dar nu sunteți sigur pe care să alegeți, citiți acest articol.

Coda este un software de management de proiect care oferă funcționalitățile foilor de calcul și documentelor într-un singur instrument. Această platformă flexibilă vă permite să proiectați aplicații personalizate de productivitate de la zero. Puterea sa constă în caracteristica sa de automatizare, deoarece utilizatorii pot automatiza o serie de sarcini și fluxuri de lucru.

Acest software acceptă, de asemenea, conectarea foilor de calcul și a documentelor care vă permit să accesați informații din diferite surse într-un singur document. Astfel, puteți crea documente personalizabile și interactive pentru colaborare, managementul proiectelor, urmărirea sarcinilor și analiza datelor.

Utilizarea Coda

Coda este o platformă de editare de documente unde puteți crea, de asemenea, foi de calcul și baze de date. Aceste fișiere pot conține text, numere, formule, tabele și alte elemente necesare. Echipele folosesc Coda pentru a crea și gestiona documente pentru planificarea proiectelor, programarea, managementul și partajarea cunoștințelor.

Poate fi folosit și pentru colaborare și urmărirea sarcinilor pentru a îmbunătăți productivitatea personală și a echipei. În plus, acest software extrem de personalizabil vă permite să creați și să gestionați fluxuri de lucru conform cerințelor dvs.

Cum funcționează Coda

Coda este o soluție de editare de documente care vă permite să creați fișiere, să adăugați text, tabele și liste, să descărcați imagini și să includeți alte elemente. Oferă un set de blocuri în care puteți adăuga pagini, tabele relaționale și butoane pentru uz intern și extern. Puteți edita datele stocate în tabele și documente, permițând în același timp colegilor să facă acest lucru.

Pe măsură ce începeți să lucrați la un document, puteți încărca documentele și tabelele. Prin includerea acestui text și a tabelelor într-un spațiu de lucru, Coda vă ajută să gestionați proiectele printr-o colaborare fără întreruperi. Preluarea datelor din documente și aplicarea formulelor de pe orice document sau foi de calcul se face și pe acest software.

  Obțineți Google Now Hotword Detection în Apex, Nova, TouchWiz și Sense

Notion este un software de productivitate pe care îl puteți folosi în scopuri personale și profesionale. De asemenea, oferă funcționalități de management de proiect, luare de note, colaborare și management al cunoștințelor sub o singură umbrelă.

Indiferent dacă doriți să creați baze de date, pagini web sau site-uri care pot fi partajate din motive profesionale, Notion vă oferă facilități complete de personalizare. Poate fi folosit și pentru diagrame Gantt, tabele, formule, cronologie, galerii, specificații de produs și e-mailuri pe paginile noțiuni.

Utilizarea noțiunii

Puteți crea documente interactive folosind șablonul Note de întâlnire din Notion. Noțiunea poate fi folosită și ca bază de date relațională cu o varietate de vizualizări disponibile pentru managementul proiectelor, inclusiv Tabel, Cronologie, Listă, Kanban, Calendar etc.

Companiile care se ocupă de mai multe proiecte în același timp pot crea diferite spații de echipă pentru fiecare proiect și pot accesa orice specificații din pagina de pornire Notion. Această aplicație a adăugat recent funcția Notion AI. Acest model AI generativ este capabil să creeze conținut, prezentări de diapozitive, SOP-uri, tabele, baze de date și idei de afaceri.

Cum funcționează noțiunea

Pagina este elementul principal al Noțiunii. Când creați o pagină nouă, puteți adăuga blocuri pentru text, media, listă cu marcatori, hyperlinkuri, butoane, tabel de conținut, cod și vizualizare legată a bazelor de date. De asemenea, acceptă personalizarea titlului, utilizarea Notion AI, schimbarea vizualizărilor și importul de date din alte surse.

Notion oferă și Workspaces pentru companii și Teamspace pentru echipe sau proiecte. De asemenea, îl puteți folosi pentru a vă publica baza de cunoștințe sau jurnalul online, pe care oricine îl poate accesa fără a se înscrie.

Beneficiile Coda

  • Coda are o interfață intuitivă pe care oricine o poate folosi.
  • Oferă un mediu de colaborare pentru utilizatori nelimitați.
  • Puteți crea subpagini pentru a urmări toate sarcinile și documentele.
  • Acceptă suplimente și integrarea cu aplicații populare de la terți.
  • Instrumentul oferă funcții avansate, cum ar fi diagrame de date, scripturi de automatizare și instrumente de proiectare.
  • Sarcinile și mementourile recurente pot fi automatizate cu acest software.

Beneficiile noțiunii

  • Este destul de ușor să începeți să construiți Pagini și site-uri pe Notion.
  • În acest instrument sunt disponibile mai multe vizualizări de pagină, cum ar fi tabel, listă, cronologie, galerie etc.
  • Puteți adăuga peste 100 de blocuri pentru introducerea de conținut personalizat în modulul de creare a documentelor.
  • Funcțiile sale sunt accesibile prin web, aplicația desktop și aplicația mobilă.
  • Această soluție de spațiu de lucru all-in-one este ușoară și poate fi utilizată fără dificultate.
  • Este personalizabil și poate fi integrat fără probleme cu alte instrumente.

Coda Vs. Noțiune: comparație

CaracteristiciCodaNoțiuneDocumenteNu este cea mai bună opțiune pentru documentele cu conținut greoi de text. Totul este un document, așa că poate fi comutat cu ușurință de la o pagină la alta.Automatizare Caracteristica de automatizare pentru sarcini repetitive Nicio automatizare nativă disponibilă. ColaborareSprijină crearea de documente în colaborare Sprijină colaborarea în timp real pe spațiile de lucru.Note Luking și KBOoferă funcții de luare de note și KB.Luarea de note și crearea bazei de cunoștințe este o simplă briză.ȘabloaneAre șabloane pentru proiecte, documentație, întâlnire și utilizare personală.Are o colecție extinsă de informații personale și profesionale. șabloane pentru urmărirea obiceiurilor, planificarea călătoriei, listă de citire, bugetare, listă de activități, foaia de parcurs al produselor etc. Structura bazei de date Baza de date bazată pe tabel, care arată ca o foaie de calcul. Afișări disponibile în Cronologie, calendar, Board, Mine, Data scadentă, Atribuit, Sprint, Project , Stare, Prioritate, Rezumat, Etichete etc., moduri.FormuleleSuportă scrierea simplă a formulelor și calculul încrucișatCalculul și manipularea datelor sunt dificil de efectuatUI și Ușurință de UtilizareVine cu o curbă de învățareOricine poate începe cu ușurință cu NotionViewsOferă diferite vederi unice, cum ar fi Tabele , Carduri, Cronologie, Calendare, Detaliu, Panouri, Diagramă, Formular, Word Cloud, etc. Vizualizări disponibile în Cronologie, calendar, Tablou, Mine, Data scadenței, Cesionar, Sprint, Proiect, Stare, Prioritate, Rezumat, Etichete etc. , mode.IntegrationSe integrează cu aplicații populare precum OpenAi, Jira, Salesforce, Gmail, Google Drive, GitHub, Asana, Slack, Shopify, Figma, Stocks, Zoom, Hubspot și Twitter. Suportă integrarea cu ClickUp, Canva, Calendly, Box, GitHub, IFTTT, Lucidchart, OneDrive, Zapier, Tableau, Trello, Miro, GitLab, DropBox, Adobe XD etc.CommunityAre un forum activ pentru discutarea problemelor Se mândrește cu o comunitate mare activă pe diferite platforme Planuri de prețUn plan gratuit și trei planuri plătite, începând de la 10 USD/lună/doc makerUn plan gratuit și trei planuri plătite, începând de la 8 USD/lună/utilizator

  Cele mai frecvente 14 sarcini de editare a fotografiilor simplificate cu aceste instrumente online

Cazuri de utilizare a Coda

  • Echipa de vânzări folosește Coda pentru urmărirea e-mailurilor, planificarea contului, buclele de feedback și urmărirea clienților potențiali.
  • Echipele de produs îl folosesc pentru managementul proiectelor, centralizarea notelor de întâlnire, gestionarea listelor de verificare, cerințelor de produs, wiki-uri și OKR-uri.

  • Echipele de marketing folosesc Coda pentru a urmări progresul proiectului împreună cu menținerea cronologiei proiectului și a foii de parcurs.
  • Educatorii și instituțiile de învățământ folosesc Coda pentru a crea planuri de lecție, pentru a urmări sarcinile, pentru a crea pagini QandA și pentru a gestiona notele.
  • De asemenea, studenții folosesc Coda pentru a menține sarcinile și listele de sarcini, pentru a centraliza întâlnirile de club și proiectele de grup și pentru a menține un tablou de bord zilnic cu date limită și priorități de sarcini.

Cazuri de utilizare a noțiunii

  • Echipa de marketing poate folosi Notion pentru a crea un calendar de rețele sociale și un calendar de conținut, pentru a gestiona kituri de presă, active de marcă și kituri media și pentru a stoca liniile directoare ale mărcii și briefurile campaniei.
  • Dezvoltatorii folosesc Notion pentru planificarea întâlnirilor, urmărirea erorilor, crearea unui wiki, referințe API și afișarea retrospectivelor diferitelor proiecte.
  • Designerii folosesc Notion pentru a crea un portofoliu, un moodboard, un design sprint și o bibliotecă de modele de UI.
  • Companiile IT folosesc Notion pentru managementul proiectelor, colaborarea pe sarcini, urmărirea problemelor, managementul inventarului, managementul furnizorilor, managementul schimbărilor și urmărirea problemelor centrului de asistență.

  • Echipa de vânzări folosește Notion ca un CRM de vânzări și o platformă pentru a-și gestiona activele, wiki-ul și ofertele de vânzări.
  • Echipele de resurse umane și de recrutare folosesc Notion pentru a gestiona panourile de locuri de muncă și paginile de carieră, pentru a urmări posturile vacante și a recrutării, pentru a gestiona ghiduri de interviu, directoare de persoane, procesul de înscriere, beneficiile angajaților și evaluările performanței.
  • În afară de cele de mai sus, persoanele folosesc Notion pentru a ține note unu-la-unu, jurnalele zilnice și auto-revizuirea anuală.
  13 cele mai bune platforme de comunicare pentru angajați în 2022

Aplicații pe care le puteți crea folosind Coda

Dacă doriți să creați o aplicație personalizată pentru organizația dvs., puteți contacta Coda Solutions Studio. Echipa va crea aplicația în comun folosind propriile resurse, ajutându-vă în același timp să deveniți un producător expert de Coda.

În primul rând, îți vor cere să prioritizezi nevoile echipei tale. Apoi, ei vor lucra cu dvs. pentru a construi aplicația și a trece printr-o îmbunătățire continuă. Când sunteți mulțumit de produs, aplicația va fi lansată.

Aplicații pe care le puteți crea folosind Notion

Deoarece Notion nu are nevoie de nimeni să aibă un cont pe această platformă pentru a vedea oricare dintre paginile sale, îl puteți folosi pentru a crea o aplicație web. De exemplu, dacă doriți să creați o aplicație care să arate prețul actual al acțiunilor, puteți crea o bază de date cu acțiuni pe Notion și puteți adăuga API-ul oricărui furnizor de prețuri acțiunilor.

Astfel, utilizatorii pot accesa aplicația ta Notion și pot obține informații despre cele mai recente prețuri ale acțiunilor. Cu toate acestea, acest lucru necesită experiență în dezvoltarea web și este o provocare să dezvoltați o aplicație folosind Notion de către utilizatori obișnuiți.

Nota autorului

Atât Coda, cât și Notion sunt populare pentru utilizarea și caracteristicile unice. În această postare, ne-am concentrat asupra procesului de lucru, caracteristicilor și beneficiilor utilizării acestor două aplicații. Până acum, trebuie să fi fost conștient și de cazurile de utilizare ale acestor instrumente de management de proiect și productivitate.

Cea mai mare putere a Notion este interfața sa. Membrii echipei dvs. pot începe cu ușurință să-l folosească fără nicio întârziere. De asemenea, fiind o aplicație bazată pe text, organizațiile care doresc să creeze pagini grele de text vor beneficia de utilizarea acesteia. Dacă puneți accent pe luarea de note și pe baza de cunoștințe, Notion este cel mai bun pariu.

Pe de altă parte, companiile care trebuie să folosească baza de date pentru a-și gestiona proiectele pot alege Coda. De asemenea, este ideal pentru utilizarea formulelor, foilor de calcul și automatizărilor. Mai presus de toate, verificați care instrument are cele mai multe funcții pentru a satisface nevoile dvs. organizaționale și mergeți pentru asta.

În cazul în care doriți să încercați o altă aplicație de management de proiect, puteți citi despre comparația dintre Trello vs. managementul muncii Jira.