Cel mai bun instrument de tablă albă pentru echipe de înaltă performanță?

Lucidspark este un instrument eficient pe care companiile îl folosesc pentru caracteristicile și capabilitățile sale utile pentru a stimula colaborarea, a discuta idei, a planifica și a transforma ideile în viață.

Afacerile moderne se confruntă cu o mulțime de date și idei, dar a înțelege aceste date și a utiliza ideile în proiecte pare dificil.

Poate crea un spațiu aglomerat cu oameni, idei și muncă peste tot, dând loc confuziei și ineficiențelor.

Aici este utilă utilizarea unei table virtuale partajate precum Lucidspark.

Acesta va oferi întregii dvs. echipe o platformă comună pentru a împărtăși, contribui, discuta și îmbunătăți.

Să discutăm despre Lucidspark și ofertele sale și să stabilim dacă se va potrivi nevoilor dvs. de afaceri sau cazului de utilizare.

Lucidspark: O privire de ansamblu

Lucidspark este o tablă virtuală pe care o puteți folosi pentru a vă conecta întreaga echipă, pentru a discuta proiecte și idei și pentru a transforma acele idei în realitate. Oferă mai multe funcții intuitive pentru a funcționa eficient, pentru a face brainstorming idei noi, a face conexiuni și a evidenția perspective.

Acest instrument bazat pe cloud ajută companiile să înregistreze și să împărtășească idei, să organizeze informații, să discute proiecte și multe altele pe o tablă virtuală. Vă permite să vă extindeți afacerea facilitând colaborarea în echipă, permițând tuturor să fie pe aceeași pagină. Veți putea oferi echipei dvs. un spațiu dinamic și veți putea împărtăși contextul cu ei fără constrângeri.

Cu Lucidspark, echipa ta poate obține informații noi, le poate gestiona și poate lua măsuri imediate cu încredere. Lucidspark este un instrument excelent pentru echipele axate pe inovație și care gândesc la design, deoarece tabla sa digitală vine cu caracteristici și funcționalități utile.

Instrumentul este special conceput pentru a spori eficacitatea sesiunilor de brainstorming, organizarea și evaluarea, întâlnirile de colaborare, analiza strategică, planificarea agilă și revizuirea experiențelor personalizate.

În plus, spațiile de lucru vizuale ale Lucidspark permit echipei dvs. să-și împărtășească planurile, să revizuiască proiecte și sarcini, să ofere feedback, să adauge comentarii și să comunice cu alți membri folosind opțiunea de chat.

Veți obține cursore cu coduri de culori, desene cu mână liberă, forme, linii și note lipicioase pe un portal unificat, permițând organizației dvs. să capteze sugestii, feedback și informații despre echipă.

În plus, Lucidspark oferă numeroase funcții, cum ar fi:

  • Managementul colaborării
  • O singură logare
  • Etichetarea
  • Grupare asistată
  • Autentificare
  • Stocare securizată a datelor
  • Șabloane personalizabile

În plus, managerii de proiect pot partaja cu ușurință agendele întâlnirilor, pot rula sondaje, pot atribui sarcini și pot urmări sarcini. Îmbunătățiți-vă colaborarea cu feedback de schimb în chat și forumuri. Cu Lucidspark, nimic din munca ta nu va fi irosită.

Puteți să vă luați notele lipicioase și mâzgălile pentru a le transforma în idei de proiecte în timp real votând, grupând perspectivele cu tendințe și teme și creând documentația proiectului împreună cu fluxurile de lucru. Lucidspark poate fi integrat cu mai multe aplicații terțe, cum ar fi Google Drive, Zoom și Slack.

Astfel, veți obține o pânză flexibilă și infinită pentru a vă împărtăși ideile unice în timp real și a le transforma în realitate.

Caracteristicile Lucidspark

Imaginați-vă că vă puteți îmbina gândirea liberă cu structura practică în timp real. Acest lucru vă oferă un mediu ideal pentru ideile dvs. inovatoare. Aceasta înseamnă că, cu Lucidspark, puteți obține spațiu pentru a gândi sau a vă imagina idei și instrumente noi pentru a vă concentra pe proiectul dvs.

Pentru a înțelege mai profund Lucidspark, trebuie să înțelegeți diferitele sale caracteristici, iar implementarea acestora vă poate oferi avantaje extraordinare:

Breakout Boards

Vă puteți îmbunătăți sesiunile de colaborare, separându-le în grupuri mai mici, astfel încât să puteți lucra cu ușurință la Breakout Boards. Odată ce munca dvs. este finalizată, prezentați-o grupului mai mare pentru a o sincroniza automat cu placa principală.

  7 greșeli de fotografie urbană de evitat

Temporizator

Puteți facilita activitățile de timeboxing pentru a atrage atenția celorlalți și pentru a vă concentra. Păstrați-vă lucrurile în mișcare ușor și rapid cu cronometrul încorporat care afișează un temporizator cu numărătoare inversă pe ecrane.

Sunați pe alții

Cu Lucidspark, poți avea o modalitate ușoară de a-i aduce pe toți cei din echipă într-un singur loc de pe tabla ta. Nu este nevoie să urmăriți prezența fiecărui membru, deoarece nu există nicio șansă de a pierde echipa.

Vot

Lucidspark oferă o funcție de vot, permițând echipei dvs. să acorde votul ideilor. Puteți, de asemenea, să numărați cu ușurință voturi, să vizualizați rezultatele și să le grupați în funcție de numărul de voturi. Acesta este un mod rapid de a evidenția tendințele și de a identifica cea mai potențială idee.

Adunați și sortați

Puteți aduna și organiza automat ideile tuturor utilizând Lucidspark. Permiteți echipei dvs. să lucreze împreună și să sorteze ideile în funcție de potențial, creștere sau prioritate.

Ideare și brainstorming

Profitați de spațiul de lucru digital și prezentați-vă talentul de brainstorming și ideație ca proces creativ. Pentru asta, poți să iei note lipicioase, să schițezi adnotări cu mâna liberă și să vezi cum ideile tale inovatoare înfloresc pe pânza infinită.

Acesta este momentul în care vă puteți elibera ideile. Pune-ți ideile imediat după ce îți vin în minte și pune-le instantaneu pe pânză. Puteți să tastați, să desenați, să utilizați note lipicioase, forme și multe altele.

Lucrați cu echipa dvs. folosind un ecosistem de ideație intuitiv, schimbați feedback și împărtășiți idei pentru a afla ce este mai bun și de ce. Puteți, de asemenea, să lăsați comentarii, să reacționați folosind emoji-urile preferate sau să intrați în chat. Obțineți posibilități infinite și colaboratori nelimitați pe o singură pagină cu Lucidspark.

Veți găsi placa de lucru pregătită pentru orice, cu forme și culori personalizabile și o bibliotecă de șabloane. Începeți din nou sau trageți un șablon pentru a oferi gândurilor tale o structură definită. Upgrade-vă întâlnirile la sesiuni inovatoare, infuzându-le cu flexibilitate creativă.

Munca în echipă și colaborare

Folosiți spațiul de lucru flexibil al Lucidspark și împărtășiți-vă ideile cu ușurință pentru a le crea în timp real, a face schimb de feedback și a explora împreună posibilitățile. Colaborarea ta ar trebui să fie nelimitată, așa că Lucidspark oferă o pânză de inovație comună în care îți poți construi echipa.

Înmulțiți-vă ideile cu puterea ideii de echipă și a colaborării. Indiferent dacă împărțiți sau nu spațiu comun de birou, toate se pot reuni într-un spațiu de lucru vizual special construit pentru echipa dvs., în timp ce vă bucurați de confortul locului dvs.

Folosiți eficient aplicațiile web și mobile și împărtășiți-vă ideile în timp real cu @mențiuni, chat în produs și comentarii. Cu o sală plină de colaboratori, toată lumea își poate prezenta ideile liber. Oferă tuturor ocazia să-și spună îngrijorarea și să voteze pentru cea mai bună idee.

Înregistrați mai multe idei pe care le aveți, grupați-le în funcție de numărul de vot și luați decizii corecte. Acesta este cel mai simplu mod de simplificare a procedurilor de luare a deciziilor. Dați cod de culoare formelor, desenelor și liniilor fiecărui colaborator pentru a ține evidența tuturor. De asemenea, puteți porni cronometrul pentru a utiliza activitățile de timeboxing.

Dacă aveți un document sau o agendă, le puteți partaja cu ușurință în panoul de note și le puteți permite altora să le vadă. Doar cu un clic pe un buton, înghesuiți-vă în jurul aceleiași pagini de pe panoul dvs.

Organizare și evaluare

Brainstormingul pentru a obține o idee este o modalitate puternică de a atinge un obiectiv, dar numai dacă puteți transpune acele idei în acțiune. Cu ideile dvs. inovatoare, descoperiți informații valoroase și sondați grupul pentru a obține cele mai bune opțiuni. De acolo, documentația și fluxurile de lucru vă ajută să vă transformați ideile în realitate.

Descoperiți mai multe perspective și modele prin etichetarea și gruparea articolelor în containere. În acest fel, nu vă pierdeți niciuna dintre notele dvs. de brainstorming. Transferați notele în diagrame de afinitate, de sinteză și arbori de decizie. Puteți deschide sesiuni de vot în timp real și puteți vizualiza automat rezultatele finale. Motivați-vă echipa pentru a o determina să participe la sesiunile de vot.

  Definiți-vă obiectivul de afaceri cu aceste 6 șabloane de cartografiere a strategiei

Dacă doriți să reacționați rapid la o idee, adăugați doar un emoji potrivit. În plus, puteți să vă comunicați chiar pe panoul de proiect și să mențineți pe toți membrii echipei dvs. pe aceeași pagină. Obțineți toate discuțiile într-un singur spațiu și urmăriți dezvoltarea proiectului direct în Note Panel.

Primiți feedback de la părțile interesate pentru a vă transforma ideile promițătoare în planuri concrete în timp real – partajați panouri cu persoanele potrivite pentru a vă termina munca la timp. Când sunteți gata cu propunerea de proiect, proiectați-vă prezentarea și livrați-o persoanelor potrivite pentru a le comunica direct viziunea dvs.

Transformă-ți ideile simple în proiecte uimitoare cu ajutorul Lucidchart. Acum, vă puteți transforma notele în documentație de proiect și fluxuri de lucru.

Experienta clientului

Lucidspark vă permite să vă mențineți clienții în centrul atenției, deoarece aceștia sunt cheile pentru a face un produs de succes. Poți colabora pe tot parcursul procesului de cercetare, astfel încât să poți oferi ceea ce își doresc clienții tăi. Colectați, împărtășiți și vizualizați informațiile dvs. în echipa dvs. pentru a menține fiecare membru al echipei dvs. aliniat.

În plus, vă puteți traduce notele în elemente vizuale, cum ar fi hărțile poveștilor utilizatorilor, și le puteți dezvolta pentru a explora nevoile clienților dvs. Când înțelegeți obiectivele și punctele dure ale clienților dvs., le veți oferi cu ușurință experiențe incredibile. Urmăriți călătoria clienților și dezvoltați o hartă a călătoriei pentru a evidenția diverse oportunități de îmbunătățire.

În plus, puteți colecta și documenta cercetarea dvs. într-un spațiu de lucru vizual. Explorați fiecare interviu cu clienții și obțineți pietre prețioase utile lucrând cu echipa. Partajați totul, de la transcrierile interviurilor la înregistrări în panoul de note. Doar lăsați-vă membrii să intre și să participe la pregătirea procesului de brainstorming.

Analiza strategică

Lucidspark vă permite să prioritizați nevoile dvs. de afaceri, să participați la întâlniri cu părțile interesate cu documente prezentabile și să găzduiți sesiuni la distanță bazate pe strategie. Vă puteți organiza activitățile și obiectivele pe un model de pânză pentru a urmări alinierea. De acolo, puteți trasa cu ușurință strategia pe foaia de parcurs al produsului și puteți începe să vă îndreptați spre obiectivul dvs. într-un spațiu de lucru comun.

Asigurați-vă că toată lumea vizează punctul potrivit. În plus, obțineți o aliniere interfuncțională prin construirea unei hărți a părților interesate și organizarea listei de activități pe baza lățimii de bandă a echipei, a datelor de lansare și a dependențelor sarcinilor. Un spațiu virtual pentru întâlniri este tot ceea ce aveți nevoie pentru a vă transmite ideile, a împărtăși și a lucra la feedback și pentru a prezenta creativitatea tuturor.

Cu temporizatorul încorporat, puteți menține lucrurile în mișcare. De asemenea, puteți utiliza alte opțiuni, cum ar fi șabloane convenabile, instrumente de desenare manuală și funcționalitatea de vot. Analizează-ți planul și atinge-ți obiectivul cu diagramele sale de proces.

Agil și planificare de proiect

Planificarea creativă duce la procese creative. Lucidspark oferă un cadru pentru organizarea ideilor și gândurilor. Acum puteți alinia echipa în timpul planificării sprintului, retrospectivelor și standup-urilor, astfel încât să vă puteți transforma ideile creative în realitate.

Găzduiți cu ușurință întâlniri ale echipei de la distanță, documentați progresul și faceți schimb de feedback pentru a menține impulsul proiectului într-un spațiu online convenabil. Reînnoiește-ți sesiunile de planificare a sprintului, retrospectivele și standup-urile de la distanță cu instrumente flexibile pentru a răspunde nevoilor echipei tale.

Obțineți șabloane la îndemână cu o gamă largă de opțiuni pentru diagrame cu mână liberă, pentru a face echipa dvs. să lucreze mai ușor în timp ce colaborează online în timp real. Păstrați sarcinile, resursele și ideile de proiecte în centru și în față, unde oricine le poate găsi cu ușurință. În plus, opțiunea, Istoricul versiunilor, vă ajută să vedeți modificările care au loc atunci când sunteți plecat.

În plus, puteți compara și împărtăși idei de-a lungul ciclului de viață al proiectului, urmărind istoricul feedback-ului și ideilor echipei. Dacă vă aflați pe calea greșită, puteți reveni imediat și puteți începe cu o nouă abordare.

  Cum să utilizați instrumentul de captură de ecran de întâlnire Zoom

Șabloane

Șabloanele Lucidspark oferă o modalitate simplă de a vă scufunda și de a vă începe munca imediat. Biblioteca sa de șabloane oferă cadre intuitive, de la cartografierea călătoriei la stand-up-uri și planificarea sprintului. Lucidspark, cu ajutorul experților de top din industrie, vă asigură că aveți șablonul potrivit pentru nevoile dvs.

Există diferite șabloane disponibile pentru:

Idee și brainstorming:

  • Brainwriting
  • Rezumatul conceptului
  • Storyboard
  • Hărți mentale
  • Wireframes

Lucru în echipă și colaborare:

  • Hărți mentale
  • matrice 2×2
  • Punct de vot

Organizare si evaluare:

  • Diagrame de flux
  • Diagramele Venn
  • matrice 2×2
  • Punct de vot
  • Arbori de decizie
  • Diagrame de afinitate
  • Sinteză

Analiza strategica:

Experienta clientului:

  • Persoana utilizator
  • Harta călătoriei clientului
  • Harta empatiei

Agil și planificare de proiect:

Integrari

Bucurați-vă de un flux de lucru mai favorabil și mai eficient cu integrările Lucidspark. Aduceți cu ușurință colaborarea vizuală în aplicațiile pe care le folosesc membrii echipei dvs. Cu aceste integrări, vă puteți maximiza productivitatea și eficiența integrând Lucidspark cu aplicațiile pe care le utilizați.

Integrarile frecvent utilizate sunt:

  • Google Workspace: Cu această integrare, puteți aduce colaborare vizuală în Foi de calcul, Prezentări și Documente Google. Stocați-vă documentele convenabil în Google Drive și partajați-le cu ușurință prin Calendar.
  • Microsoft: Adăugați elemente vizuale în foile de calcul Excel, documentele Word, site-urile SharePoint și prezentările PowerPoint. Colaborați cu echipa dvs. prin Microsoft Teams.
  • Atlassian: aliniați-vă echipa integrând diagrame, table albe etc. în produsele Atlassian. Împărtășiți-vă ideile mari cu context vizual în formă liberă și brainstorming.

Prețuri

Lucidspark se adresează atât companiilor, cât și persoanelor fizice. Iată structura sa de preț:

  • Gratuit: este gratuit de utilizat pentru toți
  • Individual: costă 7,95 USD pentru plăci editabile nelimitate, stocare de 1 GB și imagini premium
  • Echipa: costă 9 USD per utilizator pentru funcții avansate
  • Întreprindere: contactați vânzările pentru o ofertă, include funcții avansate potrivite pentru întreprinderi

Există o mulțime de alte integrări disponibile pentru dvs., cum ar fi carduri Asana, Jira, BambooHR, Salesforce și Lucid pentru Trello, monday.com, Smartsheet etc.

Alternative la Lucidspark

Dacă nu doriți să utilizați Lucidspark din orice motiv, cum ar fi caracteristicile și funcționalitățile, prețul, gradul de utilizare, etc. Am enumerat mai jos câteva alternative bune pentru Lucidspark.

Verifică-i.

#1. Miro

Construiește orice cu echipa ta MiroTablă virtuală gratuită și ușor de utilizat, încărcată cu funcții utile. Fie că vă place să faceți brainstorming pentru a genera idei îndrăznețe, să folosiți note lipicioase pentru a vă nota ideile, să votați pentru cea mai bună sau să extindeți discuția asupra diferitelor concepte, utilizați tabla virtuală a lui Miro așa cum doriți.

Nu vă limitați capacitatea de gândire la câteva elemente. Tabla albă digitală a lui Miro vă oferă o mulțime de opțiuni pentru a începe, inclusiv emoji-uri, instrumente stilou, imagini, forme, linii de conectare, note lipicioase și multe altele. Veți obține lucru hibrid, strategie și planificare, diagrame, întâlniri și ateliere de lucru, fluxuri de lucru agile și management de proiect.

Click Up

Transformă ideile echipei tale în acțiuni în timp real cu Tabla virtuală ClickUp. Vă ajută să creați o pânză perfectă pentru fluxurile de lucru. Veți fi capabil să urmăriți activitatea tuturor și să lucrați cu echipa dvs. de la distanță.

Faceți brainstorming și aduceți cea mai bună idee în pânza creativă. În plus, eliminați decalajul dintre idee și execuție prin crearea de sarcini direct de pe tabla albă. De asemenea, puteți adăuga context la lucru și îl puteți conecta la fișiere, documente, sarcini și multe altele.

În plus, puteți adăuga o varietate de forme, puteți desena cu mână liberă, vă puteți conecta ideile și puteți scrie note. Utilizați o opțiune simplă de glisare și plasare pentru a lega mai multe obiecte împreună pentru a desena foi de parcurs, fluxuri de lucru și conexiuni.

Cuvinte finale

Lucidspark este, fără îndoială, un instrument excelent pentru a colabora, a discuta și a lucra eficient cu echipa ta. Caracteristicile și capacitățile sale sunt utile pe care companiile de toate dimensiunile le pot folosi.

Deci, dacă îl găsiți potrivit pentru afacerea dvs., încercați-l. Dar dacă nu vă place, puteți alege alternativa Lucidspark menționată mai sus.

Apoi, consultați instrumentele de brainstorming pentru a crește creativitatea echipei.