13 cele mai bune platforme de comunicare pentru angajați în 2022

Una dintre zonele provocatoare pentru orice afacere este consolidarea procesului de comunicare internă.

Informația este combustibilul oricărei organizații, iar un sistem de comunicare neglijent poate întârzia fluxul de informații între angajați. Ca rezultat, provoacă confuzie, perturbă fluxul de lucru și reduce productivitatea forței de muncă.

Pandemia ne-a făcut să realizăm cât de esențial este să construim comunicarea și implicarea între angajați în lumea nouă. Din fericire, o mulțime de platforme de implicare a angajaților de pe piață pot face față în mod eficient complexităților și provocărilor care împiedică comunicarea și implicarea dintre forța de muncă care lucrează de la distanță. Să aflăm mai multe despre ei.

Ce este o platformă de comunicare cu angajații?

Într-un mediu de lucru la distanță, utilizarea unui instrument separat pentru a accesa diferite tipuri de informații poate fi copleșitoare pentru angajați. Din fericire, avem platforme de comunicare pentru angajați pentru a salva ziua!

Prin implementarea acestor platforme, organizațiile stimulează comunicarea și își ajută angajații să se conecteze, să comunice și să se implice între ei. Aceste platforme îmbunătățesc comunicarea bidirecțională prin încurajarea interactivității și a colaborării, sporind astfel performanța angajaților.

Spre deosebire de un instrument de e-mail sau de mesagerie instantanee, o platformă de comunicare internă cu drepturi depline garantează un flux constant de informații în timp real. Utilizatorii pot discuta între ei, pot comunica printr-un apel video sau audio și chiar pot face schimb de fișiere și documente într-un mod sigur.

O platformă bună de comunicare a angajaților constă din mai multe caracteristici care simplifică într-o mare măsură procesul de comunicare internă. Hai să aruncăm o privire.

Ce să cauți într-o platformă de comunicare a angajaților?

Mai jos sunt factorii pe care ar trebui să îi luați în considerare înainte de a alege o platformă de comunicare a angajaților pentru întreprinderea dvs.

  • Mesagerie instantanee: capabilitățile de chat ajută forța de muncă să se conecteze instantaneu și să rezolve problemele de zi cu zi.
  • Managementul fluxului de lucru: capacitatea de a interacționa în timp real ajută la reducerea incertitudinii în operațiuni, sporind productivitatea.
  • Partajarea conținutului: faceți anunțuri companiei și partajați documente în fluxuri de știri și buletine informative prin e-mail.
  • Integrare terță parte: integrarea software-ului terță parte, cum ar fi plata de plată sau stocarea în cloud oferă confort membrilor echipei.
  • Un plan de probă: verificați dacă platforma oferă un plan de probă pentru a testa funcțiile pe care pretind că le oferă.

Așadar, fără a pierde timpul, haideți să verificăm platformele de comunicare pentru angajați pe care vă puteți baza pentru a stimula comunicarea în cadrul organizației dvs.

Baza de personal

Baza de personal este o platformă puternică de comunicare cu angajați, multicanal, care oferă totul, de la intranet și buletinul informativ prin e-mail până la fluxul de știri, care facilitează planificarea, comunicarea și maximizarea angajamentului dintre membrii echipei interne.

  CoreWeave asigură încă 200 de milioane de dolari, Lightmatter strânge 154 de milioane de dolari

Să aruncăm o privire la ofertele cheie ale Staffbase:

  • Suport aplicație pentru comunicare accesibilă
  • Sprijină adopția și identificarea
  • Notificări push pentru a crește implicarea
  • Flux de știri direcționat pentru echipă
  • Limbi multiple și traducere automată
  • Chat inteligent pentru a sprijini comunicarea peer-to-peer, grup și echipă
  • Integrare cu platforme pentru Slack, Salesforce și Microsoft 365
  • Instrumente precum calendare, sondaje și directorul integrat al angajaților

WorkVivo

WorkVivo este un jucător nou în domeniul comunicării cu angajații cu misiunea de a transforma experiența de comunicare la locul de muncă prin reunirea echipelor de la distanță și rămânând informat, implicat și conectat. Oferind mai mult decât instrumente tradiționale de comunicare, se străduiește să construiască o legătură naturală și semnificativă între membrii echipei.

Prezența unui intranet, instrumente de comunicare și aplicație mobilă într-un singur pachet permite companiilor să ofere libertate și flexibilitate angajaților și, în același timp, să le țină evidența. Platforma prezintă o rețea socială familiară UX ușor de adaptat de către utilizatori.

LumApps

Cu peste 7 milioane de utilizatori în întreaga lume, LumApps este o platformă completă de experiență a angajaților care îi conectează la instrumente, oameni și informații, îmbunătățindu-le astfel productivitatea și performanța.

LumApps acordă o atenție deosebită nevoilor specifice ale fiecărui angajat și poate fi accesat în orice limbă sau dispozitiv. Caracteristicile notabile sunt următoarele:

  • Conectați-vă și implicați toți angajații dvs. și familiarizați-i cu cultura companiei dvs.
  • Oferiți angajaților o experiență personalizată pentru a îmbunătăți productivitatea și comunicarea, indiferent de locație.
  • Urmărește utilizatorii, proiectele și actualizările de știri direct din fluxul de știri.
  • Căutați colegii de muncă după abilități, locație și echipe și implicați-vă mai mult în activități sociale.

LumApps este o alegere perfectă pentru întreprinderile mijlocii și mari care se luptă să-și extindă sau să-și transforme forța de muncă digital.

TalkFreely

TalkFreely este o platformă de comunicare a angajaților flexibilă și ușor de implementat, care insuflă o cultură pozitivă a muncii în compania dumneavoastră.

TalkFreely vă ajută cu următoarele:

  • Promovați recunoașterea și un mediu apreciativ.
  • Încurajați angajații să se implice în discuții legate de companie folosind instrumente de comunicare bidirecțională și canale de feedback.
  • Stimulați inovația și oferiți o platformă pentru a împărtăși idei și perspective.
  • Transmite mesajul tău într-un format clar și ușor de înțeles tuturor lucrătorilor tăi.

Acesta permite întreprinderilor mari să comunice cu angajații în grupuri mari și să ofere conținut personalizat. De asemenea, este posibil să încărcați videoclipuri, imagini și alte conținuturi media pentru a crește implicarea.

OakEngage

OakEngage este un serviciu intranet all-in-one avansat care ajută companiile să se angajeze și să se conecteze cu angajații și colegii lor. Cele mai multe intranet-uri tradiționale sunt prea complexe sau oferă o experiență slabă pentru utilizator. Din fericire, Oak Engage facilitează colaborarea ușoară și partajarea conținutului prin eliminarea complexității comunicării mesajelor strategice, tactice și legate de criză pentru a îmbunătăți productivitatea.

Oak Engage ajută la îndeplinirea următoarelor funcții:

  • Controale de acces
  • Acordați permisiuni
  • Accesați fluxul de știri
  • Distribuiți bloguri
  • Brainstorming
  • Managementul calendarului
  • Instrumente de colaborare
  • Management de conținut
  • Branding personalizabil
  • Managementul politicilor
  • Management de proiect
  • Chat în timp real
  Cum să obțineți un programator de întâlniri Google

Această platformă este ușor de gestionat și este foarte intuitivă, iar setul său cuprinzător de instrumente ajută organizațiile să ia decizii mai bune și mai informate din mers sau la birou.

Apicultor

Apicultor este o platformă de comunicare construită special pentru angajații din prima linie, oferind toate instrumentele necesare pentru implicare și comunicare într-un singur loc. Inculcă un sentiment de implicare în forța de muncă din prima linie, sporind astfel angajamentul, productivitatea și siguranța afacerii.

BookKeeper oferă următoarele beneficii:

  • Sondaje rapide și sondaje pentru feedback
  • Fluxuri de lucru bazate pe declanșare și mesagerie internă pentru automatizarea sarcinilor.
  • Funcții de partajare a fișierelor pentru diferite tipuri de fișiere, inclusiv imagini și documente.
  • Criptarea datelor pentru mesaje sigure.

Fluxurile de mesagerie instantanee și instrumentele de campanie ale BeeKeeper permit companiilor să aducă împreună toți angajații din fiecare departament.

Unily

Furnizarea întreprinderilor pentru a oferi oportunități de comunicare mai bune pentru a obține o productivitate și un angajament mai bun, Unily este următoarea platformă de pe această listă. Fiind o platformă de comunicare bazată pe cloud, oferă experiențe digitale largi prin reunirea oamenilor și a instrumentelor.

Implementabil rapid, Unily poate acționa cu succes ca intranet, platformă de comunicare sau colaborare sau orice alt tip de portal, oferind experiențe aplaudabile pentru utilizatori pe toate dispozitivele.

Unily oferă un sistem de gestionare a conținutului cu widget-uri drag and drop, traduceri 1:1, segmentare a dispozitivelor și utilizatorilor și mai multe funcții. Acest lucru este completat de funcții coerente specifice rețelelor sociale, cum ar fi conversații segmentate, canale private și multe altele.

Happeo

Happeo oferă un intranet pentru îmbunătățirea calității comunicării interne în cadrul companiei. Software-ul se integrează cu suita G și permite utilizatorilor să acceseze funcțiile de gestionare a conținutului și analizele de implicare a angajaților. După implementare, Happeo oferă intranet, instrumente de colaborare și funcții de rețele sociale într-un singur pachet.

De asemenea, este posibil să personalizați aspectul platformei și să alegeți limba preferată, astfel încât să reflecte identitatea mărcii dvs. și să se alinieze cu cultura companiei dvs. Happeo poate fi accesat și printr-o aplicație mobilă pe ambele; Smartphone-uri iOS și Android.

Simplu

Folosind caracteristica Live EX, Simplu ajută întreprinderile să se conecteze, să comunice și să se relaționeze cu angajații lor într-un mod mai bun. În plus, permite administrației să acceseze informații semnificative despre alinierea și sentimentul angajaților în timp real.

Caracteristicile semnificative sunt următoarele:

  • Design captivant UI/UX, capabil să stimuleze implicarea utilizatorilor
  • Operabil de utilizatori de afaceri cu abilități IT minime
  • Poate fi integrat cu aplicațiile la locul de muncă
  • Poate fi implementat rapid
  • Suportă căutare inteligentă
  • Oferă conținut și experiență personalizate
  • Oferă acces la informații, fluxuri de lucru și cele mai bune practici.

Cu încredere de către marile mărci din întreaga lume, Simplplr își ajută clienții să obțină o productivitate măsurabilă, un angajament sporit al angajaților și o performanță accelerată a afacerii.

Haiilo

Haiilo este o platformă importantă de implicare și advocacy a angajaților, care oferă informații despre impactul întreprinderii dvs. și îi ajută pe angajatori să-și atingă angajații, să-și implice și să-și înțeleagă angajații.

  Accesați aplicațiile utilizate frecvent din sertarul de notificări

  • Aplicațiile mobile centrate pe angajați ajută la difuzarea știrilor importante prin canalele Cohen.
  • Intranetul social aduce cu succes toți angajații într-o singură casă digitală de încredere.
  • Modulele de susținere a angajaților asigură că angajații tăi răspândesc vestea și ridică valoarea mărcii tale pe rețelele sociale.
  • Sondajele inteligente de implicare vă ajută să obțineți o perspectivă holistică asupra nevoilor și aspirațiilor echipei dvs.

Această platformă constă din patru module diferite care lucrează împreună pentru a crește calitatea comunicării și valoarea mărcii organizației dumneavoastră.

PeopleOne

În continuare, avem PeopleOne, o soluție revoluționară de intranet care ajută organizațiile să adauge viață culturii spațiului lor de lucru într-un birou de la distanță. Dezvoltat pentru a funcționa pe Microsoft SharePoint, oferă un nivel bun de securitate în timp ce dă putere membrilor echipei din cadrul organizației să comunice, să colaboreze și să se conecteze mai bine.

PeopleOne vă permite să:

  • Partajați fără efort informații prin mai multe canale cu fiecare angajat.
  • Oferiți o platformă coerentă pentru ca angajații dvs. să își împărtășească gândurile cu alții și să ofere organizației dvs. un scop.
  • Oferiți forței dvs. de muncă experiențe cu adevărat fascinante care îi fac să se simtă doriti și prețuiți.
  • Oferiți un mediu pentru ca forța de muncă să găsească și să partajeze informații în mod eficient.

PeopleOne poate fi o alegere excelentă pentru organizațiile care caută o platformă unică de comunicare și implicare pentru a permite comunicarea, colaborarea și implicarea fără întreruperi de oriunde.

HubEngage

HubEngage oferă o platformă intuitivă de experiență a angajaților pentru ca organizațiile să se angajeze și să comunice în cadrul organizației. Platforma este plină de putere cu funcții de comunicare robuste care funcționează în combinație cu instrumente de segmentare profundă și funcții de analiză aprofundată.

HubEngage utilizează aplicații iOS și Android, intranet-uri desktop, e-mailuri și afișaje digitale pentru a implementa o abordare multicanal în cadrul organizației, astfel încât să fie posibil să contactați orice membru al echipei în orice moment.

HubEngage este plin de funcții puternice, cum ar fi chat / mesagerie, directorul angajaților, managementul cunoștințelor, sondaje și feedback și alte instrumente, făcându-l un sistem online complet de comunicare cu angajații.

SnapComms

SnapComms este singura platformă de comunicare a angajaților din întreaga lume care oferă funcții de gestionare a evenimentelor critice end-to-end. Creat pentru a răspunde nevoilor locurilor de muncă de toate dimensiunile, instrumentele dinamice și vizuale ale software-ului asigură 100% citire a mesajelor pe desktop, mobil sau orice alt afișaj digital.

Software-ul oferă caracteristici personalizabile pentru a se asigura că angajații care lucrează la birou sau de la o configurare de la distanță primesc mesajul dvs. la momentul potrivit. SnapComms ajută la stimularea comunicării interne, oferind mai multe modalități de informare și implicare a angajaților, reducerea supraîncărcării prin e-mail și reducerea zgomotului la locul de muncă. Alertele și tickerele de mare impact, screensaverele puternice și sondajele interactive îi mențin pe angajații conștienți, distrați și implicați.

Concluzie

Comunicarea este factorul cheie din spatele succesului și creșterii unei organizații, în special în era post-pandemie. Puteți implementa oricare dintre platformele de comunicare fiabile pentru angajați enumerate mai sus pentru a consolida comunicarea și implicarea între lucrătorii descentralizați și la distanță ai organizației dvs.