De ce ți-a dezactivat contul DoorDash?

DoorDash este o companie americană de livrare online de alimente care oferă servicii excelente cetățenilor americani. DoorDash oferă o listă cu cele mai bune restaurante locale de la care puteți comanda mâncare, dar facilitează și livrarea sigură și sigură a alimentelor comandate la ușa dumneavoastră. Sunteți utilizator DoorDash și vă întrebați de ce v-a dezactivat contul DoorDash? Dacă sunteți cineva care caută mai multe informații despre el, citiți acest ghid până la sfârșit. Vă va ajuta să înțelegeți de ce nu vă puteți conecta la contul DoorDash și dacă DoorDash dezactivează inactivitatea. De asemenea, veți învăța cum să reactivați contul DoorDash.

De ce ți-a dezactivat contul DoorDash?

Continuați să citiți în continuare pentru a afla de ce v-a dezactivat contul DoorDash și cum să reactivați contul DoorDash în detaliu.

Cum vă puteți face un nou cont DoorDash?

Iată un ghid despre cum să faci un nou cont DoorDash în câțiva pași simpli:

1. Descărcați și deschideți DoorDash aplicația de pe telefon.

2. Apăsați pe Continuați cu e-mail.

3. Comutați la fila Înregistrare din partea de sus.

4A. Înscrieți-vă direct cu contul dvs. Google, Facebook sau Apple atingând orice opțiune dorită.

4B. Sau, furnizați-vă numele, adresa de e-mail, numărul de telefon și parola și apăsați pe Înregistrare.

5. Atingeți Continuați pe ecranul următor pentru a permite urmărirea activității pentru a obține oferte personalizate în aplicația DoorDash.

Acesta este modul în care vă puteți face un cont nou pe DoorDash.

De ce nu vă puteți conecta la contul dvs. DoorDash?

Pot exista mai multe cauze pentru care nu vă puteți conecta la contul DoorDash:

  • Acel server DoorDash sau conexiunea dvs. la internet este întreruptă este cauza evidentă a acestei probleme.
  • Numele de utilizator sau parola pot fi introduse greșit. Verificați-vă parola de două ori înainte de a încerca să vă conectați, deoarece DoorDash distinge majuscule și minuscule.
  • În mod surprinzător, această problemă poate apărea și dacă ora și data de pe telefon sunt configurate incorect
  • Se poate întâmpla și atunci când aplicația DoorDash nu a fost actualizată.
  • În plus, DoorDash vă va împiedica să vă conectați dacă utilizați un VPN, așa că dezactivați-l pentru a evita această problemă.
  Foaia de parcurs către eficiența agilă

De ce nu funcționează Dasher?

Există mai multe motive posibile pentru care aplicația Dasher ar putea să nu funcționeze, inclusiv:

  • Serverul Dasher ar putea fi oprit sau aplicația Dasher ar putea avea o eroare.
  • Ați activat modul de date scăzute pe smartphone-ul dvs.
  • Aplicația nu a primit o actualizare recentă.
  • Memoria cache pentru aplicația dvs. nu a fost șters.
  • Conexiunea dvs. Wi-Fi sau de date mobile nu funcționează corect.

De ce ți-a dezactivat contul DoorDash?

Dacă aveți o evaluare scăzută, o rată de finalizare scăzută, prea multe reclamații sau comiteți o altă infracțiune. Acestea sunt motivele din spatele contului tău DoorDash dezactivat. Să vedem în detaliu:

Motivul #1: A fi evaluat prost de către clienți

Clienții te evaluează ca șofer DoorDash pe o scară de la 1 la 5. Este posibil să fii dezactivat dacă ratingul tău de consum scade sub 4,2 stele. Dacă comenzile dvs. nu sunt livrate la timp, dacă sunteți nepoliticos și lipsit de respect și neprimitor sau dacă lipsesc lucruri în comandă, puteți obține o evaluare proastă. Dacă contul dvs. DoorDash s-a dezactivat din cauza unei evaluări slabe a clienților, ar trebui să fiți notificat.

Motivul #2: Având o rată scăzută de finalizare a comenzii

Aveți opțiunea de a respinge orice livrare care vi se oferă prin DoorDash. Sunteți obligat să finalizați o livrare odată ce o acceptați. Evaluarea dvs. de finalizare are de suferit dacă nu finalizați o livrare. Contul dvs. DoorDash este dezactivat dacă rata de finalizare scade la mai puțin de 80%. Abține-te de la a accepta livrări pe care nu le poți finaliza.

Motivul #3: Frauda sau exploatarea sistemului

Aceasta include acțiunile ulterioare:

  • Furnizarea de informații inexacte personalului de asistență DoorDash sau în timpul procesului de înscriere.
  • Utilizați același număr de telefon pentru mai multe conturi sau faceți mai multe conturi pentru persoane diferite.
  • Deschiderea, mâncarea sau interferarea cu livrarea sau comanda unui client.
  • Efectuarea oricărei activități care compromite performanța platformei DoorDash sau a serverelor prin cauzarea de vătămări, întreruperi, supraîncărcări sau deteriorare.
  • Obținerea de acces la sau încercarea de a obține acces la orice server sau platformă DoorDash fără autorizație.
  • Încălcarea drepturilor de autor, a mărcilor comerciale, a secretelor comerciale, a confidențialității sau a publicității altcuiva.
  Ghid de introducere pentru Skill Will Matrix pentru manageri [+2 Templates]

Acestea sunt motivele pentru care contul dvs. DoorDash v-a dezactivat.

DoorDash dezactivează inactivitatea?

Uneori. Trebuie să păstrați evaluările consumatorilor și ratele de finalizare la minimum pentru a continua să operați pe platforma DoorDash. Odată ce au acceptat cel puțin 20 de comenzi, Dashers cu o evaluare a consumatorilor sub 4,2 sau o rată de finalizare sub 80% pot fi vulnerabile la dezactivare. Ar trebui să fii bine atâta timp cât ești în stare bună. Cu toate acestea, este posibil să aveți anumite consecințe dacă refuzați în mod constant comanda sau nu sunteți activ.

De ce îți întrerupe DoorDash Dash?

Șoferilor pentru DoorDash li se permite să accepte sau să respingă orice comenzi plasate, iar mulți Dasher decid să renunțe la comenzi mai puțin profitabile în favoarea așteptării unor comenzi mai profitabile. Dar asta nu înseamnă că DoorDash nu va încuraja Dashers să accepte mai multe comenzi și să scurteze timpii de așteptare pentru clienți. Dashers care au refuzat în mod repetat comenzi pentru o perioadă au primit mesajul: ți-am suspendat bordul pentru 5 minute. Prin urmare, mai multe comenzi de renunțare sunt responsabile pentru întreruperea Dash-ului.

Cât timp îți păstrează DoorDash contul dezactivat?

Odată ce contul dvs. DoorDash este dezactivat, DoorDash vă va trimite un e-mail și o notificare privind aplicația de îndată ce contul dvs. DoorDash este dezactivat. Puneți telefonul la vedere, deoarece este posibil să pierdeți serviciul în timpul călătoriei. Toate dezactivările DoorDash sunt permanente, cu excepția cazului în care depuneți o contestație cu succes. Procedura are loc rapid și uneori fără avertisment. Deși nu puteți face apel pentru toate dezactivările, e-mailul vă va anunța dacă puteți. După aceea, veți primi instrucțiuni despre cum să începeți procesul.

Puteți da în judecată DoorDash pentru dezactivarea mea?

Da. DoorDash are dreptul să analizeze accidentul dvs., dar trebuie și să-l termine rapid. Aceștia sunt obligați să vă ofere o justificare specifică pentru motivul pentru care contul dvs. nu poate fi reactivat după întrebarea lor. Este posibil să puteți da în judecată DoorDash pentru reziliere nelegală dacă corporația a eșuat în oricare dintre aceste domenii. Citiți acest articol de la început pentru a afla de ce nu vă puteți conecta la contul DoorDash.

  Hashing securizat cu Python Hashlib

DoorDash vă poate dezactiva pentru o rată scăzută de acceptare?

Nu, șoferii care au o rată de acceptare slabă pe DoorDash nu sunt penalizați, dar vor pierde bani suplimentari. Dacă un șofer are o rată de acceptare scăzută, nu va primi atât de multe solicitări. Singura metodă de a vă pune contul în pericol de dezactivare este dacă nu finalizați comenzile pe care le acceptați.

Cum vă puteți reactiva contul DoorDash?

Veți primi o notificare în aplicație și prin e-mail când DoorDash vă dezactivează contul. Veți găsi instrucțiuni în mesajul de e-mail dacă puteți face contestație. Dacă nu vedeți opțiunea de a face contestație, accesați Obțineți asistență și depanare și faceți clic pe linkul care spune acest formular.

Oferiți cele mai bune răspunsuri la toate întrebările și nu uitați să adăugați imagini, sunet sau video care susțin dovezi. Nu dezvăluiți prea multe informații despre situație. În schimb, concentrează-te pe cele mai importante informații.

  • Nu veți avea șansa să vă contestați dezactivarea dacă a fost făcută din cauza evaluării slabe ale consumatorilor. Numai atunci când sunteți acuzat de încălcarea Acordului cu contractant independent, de implicare în fraudă, abuz sau încălcări ale siguranței, aveți voie să faceți recurs.
  • O contestație poate fi procesată în cel puțin două săptămâni. Pe parcursul procesului de contestație, DoorDash ar putea lua legătura cu dvs. Dacă DoorDash nu vă răspunde, probabil că contestația dvs. a fost nereușită.

Acesta este modul în care puteți obține contul DoorDash reactivat.

Puteți deschide un nou cont DoorDash?

Depinde. Politica DoorDash interzice deținerea mai multor conturi. Conform politicii de dezactivare a DoorDash, dacă aveți mai multe conturi, contul dvs. poate fi desființat.

Veți dori o altă adresă de e-mail, un alt număr de telefon și o altă locație de acasă dacă încercați să deschideți un nou cont DoorDash. În plus, este posibil să doriți să anulați contul anterior și să creați o strategie de rezervă în cazul în care contul dvs. actual este suspendat.

***

Sperăm că ați aflat de ce v-a dezactivat contul DoorDash și cum să reactivați contul DoorDash. Nu ezitați să ne contactați cu întrebările și sugestiile dvs. prin secțiunea de comentarii de mai jos. De asemenea, spuneți-ne despre ce doriți să învățați în continuare.