Cum stimulează cultura companiei

Brandingul angajatorului este un proces strategic de proiectare a unei imagini pozitive și de optimizare a experienței de angajare pentru a atrage candidați calificați, a păstra angajații actuali și a maximiza succesul general.

Ce este Employer Branding și importanța acestuia?

Pe piața actuală, unde există mai multă cerere pentru talent decât oferta, marcarea angajatorului devine imperativă pentru fiecare afacere. Brandingul angajatorului include crearea unei imagini pozitive despre companie ca angajator și comunicarea avantajelor competitive care fac ca acest loc să fie atrăgător pentru muncă, de la salarii la beneficii până la cultură.

Un bun brand de angajator va aduce candidați cu înaltă calificare pentru a ocupa locurile de muncă vacante, scăzând costurile de recrutare și punând angajații într-un spirit mai ridicat către o productivitate mai mare – fiecare element cheie pentru orice afacere care încearcă să aibă succes.

Pe piața dura a muncii de astăzi, organizațiile au nevoie de un brand de angajator puternic pentru a atrage și păstra angajați de cea mai bună calitate. Strategia perfectă de branding de angajator va îmbunătăți eforturile de recrutare, va stimula motivația și productivitatea angajaților, va forma asociații sau relații pozitive cu clienții și va ajuta la scăderea costurilor prin reducerea bugetului de recrutare al companiei dvs.

Planul de branding al angajatorului unei organizații poate construi o bază solidă care poate fi folosită pentru a atrage candidați bine ordonați, care împărtășesc principii de bază echivalente cu compania dvs., pe lângă faptul că le oferă pachete salariale și beneficii atractive.

Un brand de angajator puternic pe această piață concurentă este vital din următoarele motive:

  • Vă ajută să atrageți talente de top prin promovarea mărcii și a culturii dvs. către persoanele aflate în căutarea unui loc de muncă. Scopul este de a crea o imagine pozitivă de angajator care să atragă potențiali candidați care se potrivesc cu valorile companiei.
  • Cu un brand de angajator puternic, companiile dobândesc candidați calificați mai rapid, economisind astfel timp și bani din eforturile de recrutare. Companiile economisesc din publicitate pe măsură ce folosesc marca angajatorului, menținând în același timp rata de succes în angajare.
  • Crește moralul și productivitatea angajaților prin mândrie de munca lor. Creșteți implicarea pentru a maximiza succesul companiei.
  • Persoanele aflate în căutarea unui loc de muncă au devenit mai favorabile pe piața actuală, caracterizată printr-un surplus de posturi deschise, dar o lipsă de candidați calificați. Acest lucru s-ar traduce prin faptul că solicitanții s-ar putea bucura de o libertate mult mai largă de a alege companiile și oportunitățile pe care le consideră cele mai potrivite pentru nevoile lor.

Candidații sunt acum mai pricepuți ca niciodată în căutarea și răspunsul la locuri de muncă. Ei au la dispoziție toate instrumentele pentru a cerceta companiile în mod cuprinzător, de la recenzii ale angajaților, conținut din rețelele sociale și articole de știri care oferă informații despre mediul lor de lucru înainte de a dedica timp și efort pentru a urmări o oportunitate.

Toate aceste resurse îi ajută pe candidați să înțeleagă dacă rolul este ceea ce se așteaptă să fie, astfel încât să se poată lua decizii corecte cu privire la locul în care se vor potrivi cel mai bine în crearea unei cariere de succes pe termen lung.

Un brand de angajator puternic poate face minuni pentru orice organizație care așteaptă cu nerăbdare succesul. Stabilirea și implementarea unei strategii eficiente de branding de angajator necesită o investiție uriașă în avans, dar aduce recompense mari – va ajuta la atragerea și păstrarea candidaților calificați în afacerea dvs., ridicând în același timp nivelul de implicare și satisfacție a angajaților cu câteva crestături la locul de muncă.

Brandingul angajatorului vs. Branding corporativ

Brandingul angajatorului și brandingul corporativ sunt două idei legate, dar distincte.

Scopul employer branding este de a proiecta o imagine pozitivă a companiei dumneavoastră ca angajator. Este vorba despre a transmite de ce compania ta este bună pentru angajați pentru a atrage talente de top și a le reține.

Cu toate acestea, brandingul corporativ urmărește să creeze o imagine pozitivă a întregii companii. Scopul aici este de a comunica valorile, misiunea și viziunea nu numai clienților, ci și partenerilor și tuturor celorlalți părți interesate.

Diferența principală dintre brandingul angajatorului și brandingul corporativ este publicul. Brandingul angajatorului comunică atât cu angajații potențiali, cât și cu cei actuali, în timp ce brandingul corporativ se adresează clienților, partenerilor și altor părți interesate.

Se observă și o diferență în ceea ce privește concentrația. În timp ce brandingul angajatorului pune accent pe experiența angajaților, brandingul corporativ se concentrează pe experiența clienților.

Cu toate acestea, brandingul angajatorului și brandingul corporativ sunt, de asemenea, interdependente. Un brand corporativ robust îi poate atrage pe cei mai buni oameni de pe piață sau îi poate împiedica să se alăture concurenților.

În acest sens, dacă o organizație devine renumită pentru inovarea diverselor produse și servicii, atunci, în mod firesc, o astfel de companie va atrage persoane orientate spre inovare care doresc să lucreze în aceasta.

În ce mod un branding puternic al angajatorului stimulează cultura companiei?

Unele dintre puținele moduri majore prin care un branding puternic al angajatorului ar putea duce la o creștere semnificativă a culturii companiei includ:

  Cum să obțineți un mixer de volum pentru filele Chrome

Branding-ul puternic al angajatorului poate fi numit ceva care are beneficii extraordinare pentru orice organizație. Ajută la crearea unei imagini bune, deoarece angajații sunt mândri să se asocieze, contribuind astfel la creșterea angajamentului și, eventual, la rate mai mari de retenție pe termen lung. Acest lucru joacă un rol important într-un loc de muncă plăcut, plin de colaborare, facilitând astfel companiilor să rămână stabile în cadrul forței de muncă.

Un bun brand de angajator este un instrument puternic care îi poate atrage pe cei mai talentați. În acest fel, organizațiile pot ține pasul cu concurența având angajați de calibru înalt și, ca atare, pot crește productivitatea și performanța generală.

De asemenea, crește stima de sine în rândul personalului existent, deoarece simt că lucrează pentru o organizație a cărei cultură este orientată spre creștere și dezvoltare.

O imagine bună de angajator insuflă mândrie în rândul angajaților săi, în timp ce, în același timp, sporește reputația în rândul clienților, clienților sau chiar al comunității în general. Facilitează echipele să fie creative și inovatoare și oferă colaborare prin culturi de muncă care promovează bunăstarea și echilibrul angajaților.

O strategie esențială este susținerea angajaților în construirea puterii mărcii angajatorului. Acesta încurajează personalul să susțină valorile, obiectivele și realizările companiei pe platformele de social media, crescând astfel încrederea între colegi și un angajament și motivație mai ridicată a angajaților față de obiectivele sale – toate contribuind la succesul general al afacerii acum și în viitor.

Beneficiile employer branding

Branding-ul angajatorului este o investiție esențială, care ajută companiile să atragă și să rețină talentele de top, să stimuleze moralul și productivitatea și să-și consolideze reputația generală a mărcii.

Următoarele sunt câteva beneficii exacte care pot fi obținute prin adoptarea Employer Branding într-o perspectivă pe termen lung:

✅ Permite companiilor să iasă în evidență pe piețele de muncă competitive, deoarece vor putea construi un brand de angajator atractiv, care atrage talente de top.

✅ Creează mândrie și apartenență în rândul angajaților, atrăgând astfel talente de top, reducând costurile cu cifra de afaceri și crescând timpul de retenție al angajaților.

✅ Oferă un avantaj competitiv prin atragerea de talente de top și diferențiază afacerile din industriile aglomerate, creând în același timp loialitate în rândul angajaților actuali.

✅ Stimulează angajamentul angajaților prin recomandări verbale, sporind astfel reputația organizației.

✅ Un brand de angajator puternic poate economisi costuri și timp la recrutare datorită atracției de profesioniști cu experiență, simplificând astfel procesul.

✅ Permite recrutarea de oameni valoroși și cultivați similari, sporind satisfacția și performanța angajaților.

✅ Un brand de angajator puternic ajută, de asemenea, la furnizarea unei oferte mai puternice de candidați pentru viitoare activități de angajare, precum și la atragerea de angajați potențiali care sunt foarte talentați.

✅ Clienții pot avea un sentiment mai bun despre desfășurarea afacerilor cu o organizație care deține un brand puternic. Acest lucru ar duce la o loialitate sporită a clienților, ceea ce ar implica probabil profituri mai mari.

✅ Un brand de angajator atrăgător are un impact pozitiv asupra solicitanților de locuri de muncă, deoarece este legat de un mediu de lucru orientat spre viitor, manifestat prin noutate, creativitate, flexibilitate și competitivitate.

Pe măsură ce piața muncii se intensifică în timp, brandingul angajatorului înseamnă mai mult decât ocuparea posturilor; implică dezvoltarea unei impresii convingătoare și atractive care ajută la angajarea, păstrarea și atragerea talentelor de calitate pentru succesul viitor al oricărei organizații.

Cele mai bune strategii pentru employer branding

Procesul care trebuie urmat pentru a dezvolta o strategie de branding de angajator care va funcționa cel mai bine este crearea organizației ca un loc de muncă profesional, folosind propuneri de valoare pentru angajați, abordări ale marketingului de recrutare și platforme de social media.

În funcție de specificul companiei și de obiectivele lor individuale, de obicei oferă câteva strategii care sunt considerate cele mai bune pentru ei.

Unele dintre strategiile generale pe care toate companiile le pot folosi pentru a construi un brand de angajator puternic includ:

✅ Definiți un brand unic de angajator care reflectă cu adevărat valorile, misiunea și cultura organizației. Acesta va sublinia de ce cineva ar dori să se alăture acestei echipe într-un mod antrenant.

✅ Cunoaște-ți publicul țintă și proiectează mesaje care formează un brand de angajator autentic. Folosește trăsăturile și placerile pentru a construi credibilitatea cu forța de muncă necesară.

✅Angajații sunt cea mai mare forță în construirea unui brand de angajator puternic. Permiterea acestora să se implice în timpul procesului le permite bine prin site-ul web, anunțurile de angajare, rețelele sociale și mărturiile angajaților – creând sustenabilitate.

✅ O strategie bună pentru sporirea angajamentului clienților este povestirea; arată povești minunate despre cum funcționează organizația ta ca factori de diferențiere prin videoclipuri, bloguri sau rețele sociale.

✅ Creați un site web de carieră care va asigura o mare vizibilitate și succes companiei dvs. Asigurați-vă că includeți linkuri de social media care partajează branding-ul angajatorului, valori, cultură, oportunități și mărturii ale angajaților cu un design atractiv.

✅ Definirea indicatorilor cheie de performanță atunci când se evaluează succesul branding-ului unui angajator este absolut necesară. Aceștia sunt solicitanți de calitate și rate de satisfacție și retenție a angajaților, toate fiind componente fundamentale pentru măsurarea rezultatelor adecvate.

✅ Monitorizați recenziile online pe site-uri precum Glassdoor și Indeed.com, abordând orice problemă prompt, dar subliniind cu tact aspectele pozitive ale afacerii dvs.

  Înțelegerea managementului ciclului de venituri ale întreprinderii (RCM)

✅ Investește într-o echipă diversă pentru a-ți construi brandul de angajator și pentru a oferi programe de dezvoltare profesională și de formare cu oportunități de mentorat pentru creșterea carierei.

Pentru a construi un brand de angajator, acesta trebuie să înceapă de la angajatori prin stabilirea de obiective măsurabile, urmărirea progresului acestora folosind analiza datelor și depunând efort constant în timp.

Platforme de branding pentru angajator

Să vedem câteva platforme de branding de angajator de top în secțiunea următoare.

#1. Papirfly

Papirfly este o platformă de branding de angajator all-in-one, care ajută companiile să creeze și să comunice un brand de angajator convingător, să inițieze campanii de recrutare mai bune, să creeze o integrare captivantă și în cadrul mărcii și să transforme angajații în susținători.

Papirfly oferă, de asemenea, o varietate de funcții care ajută companiile cu strategia de branding de angajator, cum ar fi managementul activelor digitale, șabloane predefinite și analize de nivel enterprise.

Pentru angajatorii care doresc să devină angajatorul ales, Papirfly oferă o platformă all-in-one pentru crearea și comunicarea unui brand convingător. Angajatorii folosesc zilnic peste 1 milion de utilizatori pentru a atrage, recruta și păstra angajați talentați, obținând în același timp un ROI de 212% în medie.

Șase sute de mărci globale au încredere în Papirfly zilnic cu eforturile lor de branding, iar unele companii renumite, inclusiv BMW, Unilever, IBM, Vodafone și Orkla Health, își consolidează branding-ul la scară globală.

Caracteristici de top

  • Transformă angajații în susținători vocali prin producerea de active de marcă folosind șabloane predefinite pentru recrutare, mesagerie internă și promovarea culturii companiei pe rețelele sociale.
  • Digital Asset Management (DAM) ajută companiile să stocheze, să salveze și să partajeze tot felul de materiale, inclusiv imagini, videoclipuri, documente și multe altele.
  • Tehnologia de conformitate GDPR asigură ca activele să fie actualizate cu cele mai recente reglementări, permițându-vă în același timp să permiteți accesul în funcție de regiune sau rol, printre alți parametri.
  • Optimizați-vă strategia de brand pentru angajator cu rapoarte avansate și analize.
  • Creați elemente de marcă cu șabloane digitale, de tipărire și de documente concepute intuitiv pentru a simplifica activarea mărcii angajatorului pentru un aspect coerent în toate punctele de contact.

Papirfly oferă o platformă de branding all-inclusive sub forma a șase module pentru nevoi variate de afaceri, integrând managementul activelor cu șabloane de design pe marcă și analize de date pentru o experiență ușoară a utilizatorului.

Cele șase module de ultimă generație permit utilizatorilor să genereze active de marcă nelimitate și să permită livrarea la timp, conform cerințelor actuale ale pieței, pe baza datelor în timp real, făcându-l astfel un furnizor de soluții excepțional pentru organizații sau companii care așteaptă cu nerăbdare să dezvolte o soluție puternică. identitate de brand.

#2. SmartDreamers

SmartDreamers oferă asistență de specialitate pentru toate etapele branding-ului angajatorului, de la definirea culturii și valorilor companiei dumneavoastră până la țintirea talentelor de top și crearea unor experiențe pozitive pentru candidați.

Este o soluție de recrutare cu experiență și holistică, care aduce un branding cu adevărat excepțional al angajatorului, capabilități de creare a paginii de carieră, pagini de destinație personalizate pentru anunțuri sau evenimente de angajare și formulare cu ATS integrat.

De asemenea, include instrumente pentru a construi o comunitate de talente în care candidații pot afla mai multe despre afacerea dvs. și pot urmări comportamentul lor pentru a obține informații despre rentabilitatea investiției de la canalele de aprovizionare.

În plus, veți obține acces la funcțiile CRM ale instrumentului pentru a construi relații cu toți candidații, fluxuri de automatizare și integrări în diferite tipuri de ATS și alte software-uri.

Este folosit de companii de toate dimensiunile, cum ar fi Givaudan, Infosys, L’Oreal, Deloitte, Genpact etc. Este o platformă robustă care poate ajuta compania să-și îmbunătățească branding-ul angajatorului și să atragă talentele de top, asistându-l în același timp în automatizarea procesului de recrutare. .

Folosește tehnologia AI pentru a impulsiona automatizarea, astfel încât candidații de calitate să fie atrași rapid și conexiunile realizate cu ușurință, pentru ca afacerea dvs. să nu fie doar în frunte, ci și să crească viteza în timp ce lucrați și să vă sporească rezultatele.

Caracteristici de top

  • Companiile pot reduce costul pe închiriere cu până la 43%, oferind în același timp o experiență de cea mai bună calitate a candidaților pe canale prin intermediul platformei.
  • Creați și mențineți pagini unice de carieră, care vă permit brandului angajatorului să atragă candidați de înaltă calitate, în timp ce arată excelent pe orice dispozitiv.
  • Folosește mărturii ale angajaților, anunțuri de angajare și declarații puternice de viziune pentru a crea conținut unic pe site-urile de social media.
  • Luați decizii bazate pe tabloul de bord de raportare în timp real, urmăriți KPI și optimizați canalele de aprovizionare pentru rezultate eficiente.
  • Soluțiile DEI (Diversitate, Echitate și Incluziune) sunt concepute pentru a atrage imediat diverse talente și pentru a reduce de 12 ori timpul de lansare pe piață pentru angajare, în timp ce umflă traficul cu 35% și optimizează costul pe închiriere cu 21%.

SmartDreamers este o platformă all-in-one care oferă angajatorilor instrumentele necesare pentru a atrage cu succes cele mai bune talente, a crea și a promova brandul angajatorului și pentru a automatiza procesele de recrutare.

#3. Energie

ale Energiei Soluția Employer Branding este o platformă robustă care permite companiilor să își prezinte cultura și valorile, să atragă talente de top prin poveștile autentice ale angajaților, să reducă costul pe angajare și să îmbunătățească eficiența angajării.

  9 Cele mai bune sisteme de bilete gratuite sau open source pentru suport pentru afaceri

Energage este o platformă SaaS unificată care oferă patru soluții complet integrate pentru a vă ajuta să recrutați și să păstrați talentul potrivit. Aceste module ajută la construirea mărcii dvs. de angajator și le oferă celor care caută un loc de muncă o perspectivă asupra a ceea ce face ca munca la compania dumneavoastră să fie unică. Insignele culturale și Fapte vă ajută să prezentați elemente de diferențiere, astfel încât persoanele aflate în căutarea unui loc de muncă să înțeleagă de ce al dvs. este un loc minunat pentru a lucra.

Platforma ajută organizațiile să se conecteze mai eficient cu publicul țintă, creând în același timp un mediu de încredere în rândul personalului actual. Energage ajută companiile să promoveze relații mai bune pe termen lung între angajatori și angajați, rezultând o mai mare încredere în cadrul organizației, ceea ce crește ratele de retenție și promovează loialitatea la toate nivelurile de lucrători.

Cu algoritmi bazați pe inteligență artificială, puteți obține informații despre toate elementele critice care conduc la performanța în industria dvs. Cu peste 15 ani de experiență și date de la 23 de milioane de sondaje în 70.000 de organizații, benchmarking-ul personalizabil vă permite să comparați informațiile sondajului atât cu concurenții de top din industrie, cât și cu cele mai bune rezultate din clasă.

Caracteristici de top

  • Obțineți recunoaștere, crește gradul de cunoaștere a mărcii și începe conversații cu un sondaj credibil pentru angajați pentru a ajuta echipa să lucreze împreună mai eficient.
  • Deblocați informații mai profunde din datele sondajelor angajaților cu un instrument intuitiv încorporat conceput pentru a vă ajuta să măsurați și să urmăriți progresul culturii și să obțineți vizibilitatea necesară pentru îmbunătățirea continuă.
  • Algoritmii bazați pe inteligență artificială furnizează date pentru a reduce ratele de rotație, pentru a atrage talente de calitate și pentru a crește implicarea pentru o performanță optimă.
  • Motoarele bazate pe inteligență artificială și analizele brevetate ajută la descoperirea punctelor forte cheie pentru a construi o poveste culturală autentică.
  • Prezentați cele mai importante momente pe site-urile dvs., afișările de locuri de muncă, paginile de carieră și multe altele – dând putere angajaților cu conținut de advocacy pentru a extinde acoperirea și mai mult.

În general, soluția Employer Branding de la Energage este un instrument valoros pentru companiile care caută să atragă și să rețină talentele de top. Este o modalitate eficientă de a crea un brand de angajator mai autentic și mai transparent.

#4. GoHire

GoHire oferă o gamă largă de instrumente inovatoare pentru a ajuta companiile să-și folosească marca de angajator. Platforma oferă soluții eficiente de branding în rețelele sociale, astfel încât angajatorii să poată ajunge la noi talente calificate prin partajarea conținutului interesant online.

Suita GoHire include un instrument de postare de locuri de muncă puternic, dar intuitiv, care permite utilizatorilor să posteze locuri de muncă pe mai multe panouri cu un singur clic – economisind timp companiilor, obținând în același timp cea mai largă expunere posibilă pentru rolurile promovate.

Gohire este o soluție internațională de încredere de angajare a talentelor pe care se bazează peste 3.000 de clienți din întreaga lume. Este o tehnologie de clasă mondială concepută pentru a face brandingul angajatorului cât mai ușor posibil, astfel încât să vă puteți concentra pe atragerea de talente de top fără a investi prea mult timp sau energie în proiectarea și gestionarea acesteia.

Software-ul site-ului său de carieră vă permite să creați rapid o pagină de carieră profesională de marcă, care vă promovează compania. Vă puteți prezenta cultura și vă puteți lăuda cu toate lucrurile uimitoare pe care le fac oamenii la locul de muncă, în timp ce enumerați automat locurile de muncă disponibile.

Software-ul său robust funcționează pe orice dispozitiv și locație, astfel încât să nu ratați niciodată candidații de top pentru concurența dvs. Cu Gohire, puteți evalua cu ușurință personalul potențial mai inteligent și cu mai puțin efort – permițând o analiză, evaluări și, în cele din urmă, fără întreruperi ale candidaților și, în cele din urmă, angajarea personalului preferat cu puncte de durere minime.

Caracteristici de top

  • Procesele ușor de utilizat și simplificate oferă o experiență optimă pe orice dispozitiv, permițând aplicarea fără efort într-o fracțiune de timp.
  • Nu mai pierdeți timp promovând manual postări de locuri de muncă și utilizați soluții rapide și fiabile pentru postarea de locuri de muncă pe mai multe site-uri în panouri de locuri de muncă precum Indeed și Glassdoor, cu un singur clic.
  • ATS încorporat simplifică procesul de angajare și oferă un control mai mare prin unificarea tuturor datelor într-un singur loc. Ajută la eliminarea haosului, oferind vizibilitate în fiecare fază de recrutare de la început până la sfârșit.
  • Maximizați succesul recrutării cu formulare de aplicație optimizate pentru a obține candidați mai puternici și pentru a reduce timpul de interviu.
  • Este ușor să sincronizați calendarele între dvs., colegii de muncă și potențialii angajați; acest lucru vă ajută să vă asigurați că toate întâlnirile sunt urmărite eficient.

GoHire facilitează gestionarea eficientă a prezenței angajatorului și atragerea de candidați de calitate care să se alăture echipei tale.

Cuvinte finale

Efectuarea unei campanii convingătoare a mărcii angajatorului este esențială, având în vedere piața competitivă de astăzi. Asigurați-vă că utilizați un instrument de calitate profesională pentru a gestiona totul de la început până la sfârșit, inclusiv analize, perspective și alți factori care v-ar ajuta să reușiți să vă construiți marca cu ușurință și rapiditate.

Instrumentele, strategiile și informațiile suplimentare de branding de angajator discutate mai sus vă vor ajuta călătoria dvs. de branding de angajator.

În continuare, consultați articolul nostru despre îmbunătățirea procesului de recrutare prin maparea talentelor.