Cum să utilizați Trello pentru organizarea sarcinilor și îmbunătățirea productivității

Trello permite companiilor și persoanelor fizice să își gestioneze și să urmărească proiectele fără efort dintr-un singur loc și folosind o varietate de beneficii utile.

Pe măsură ce afacerile cresc, nevoile lor cresc, la fel și sarcinile, operațiunile și riscurile. Pentru a face acest lucru, ei au nevoie de un sistem adecvat pentru a gestiona și urmări proiectele, sarcinile, progresul și pentru a minimiza riscurile și ineficiența.

Un instrument de management al proiectelor sau sarcinilor precum Trello vă poate ajuta cu asta👍.

Indiferent dacă sunteți un proprietar de afaceri mici, un liber profesionist, un lider de echipă sau o întreprindere mare, puteți utiliza orice instrument de gestionare a proiectelor și sarcinilor de pe piață.

Deși puteți găsi pe piață multe instrumente care oferă același beneficiu, alegeți-l pe cel ușor de utilizat și care are un set util de caracteristici pentru cazul dvs. de utilizare.

Așadar, dacă sunteți în căutarea unei platforme ușor de utilizat pentru proiectele dvs., Trello este la doar o înregistrare. Oferă o modalitate interactivă și atrăgătoare vizual👀 de a gestiona proiecte și sarcini, stimulând în același timp colaborarea și productivitatea echipei.

Să discutăm despre ce este Trello și eficiența acestuia în a ajuta la gestionarea proiectelor, astfel încât să puteți decide dacă se potrivește cerințelor dumneavoastră sau nu.

Ce este Trello?

Trello este un instrument de colaborare pentru proiecte, bazat pe cloud, ușor de utilizat, pentru gestionarea oricăror, de la o petrecere de nuntă la o strategie de afaceri. Vă puteți organiza proiectele și sarcinile folosind placa Trello. Unele dintre utilizările sale comune sunt planificarea obiectivelor, colaborarea între echipe, brainstormingul, managementul calendarului editorial, recrutarea și foile de parcurs ale produselor.

Trello vă ajută să vizualizați tot felul de date, inclusiv care este proiectul, cine lucrează la ce sarcini, care este progresul membrilor individuali și multe altele. Freelancerii pot folosi Trello și pentru utilizări personale, cum ar fi organizarea sarcinilor, gestionarea termenelor limită și setarea mementourilor.

Trello este simplu, puternic și, de asemenea, flexibil, ceea ce înseamnă o întreagă putere de productivitate. Oferă opțiuni precum liste, carduri și panouri pentru a obține o imagine clară despre cine face ce și de ce au nevoie pentru a finaliza munca la timp.

În plus, Trello este un instrument vizual care adaugă un avantaj suplimentar pentru echipa ta de a gestiona proiecte, fluxul de lucru și urmărirea sarcinilor. Puteți adăuga fișiere, liste de verificare și automatiza multe sarcini. Cardurile din Trello păstrează toate informațiile de care aveți nevoie pentru a fi organizat. Acest lucru vă permite să adăugați date, să atribuiți membri, să lăsați comentarii și multe altele.

Trello este un salvator pentru multe companii și persoane care doresc să își facă ciclul de viață al proiectului ușor, accesibil și simplu. Aici, puteți adăuga panouri și liste la proiectele dvs. și puteți urmări totul dintr-un singur loc. În plus, puteți accesa Trello din orice parte a lumii pentru a rămâne conectat chiar dacă sunteți plecat.

De asemenea, citește👓 Trello Vs. Asana: Confruntarea supremă pentru dominația managementului de proiect.

Caracteristicile Trello

Trello este un instrument simplu, dar eficient, bogat în caracteristici, inclusiv:

#1. Vizualizări

Oferiți-vă lucrării un aspect nou și vedeți proiecte din toate părțile cu vizualizări cronologice, tabel, tablou, calendar, hartă, spațiu de lucru și tablou de bord. Acest lucru va aduce o nouă perspectivă sarcinii dvs. la îndemână.

Această caracteristică include:

  • Tabla Trello: Tabla Trello te ajută să alegi o cale de la idee la acțiune. Puteți să vă planificați proiectele și să le împărțiți în sarcini pentru a realiza lucrurile mai repede. În plus, puteți vedea starea fiecărei sarcini.
  • Cronologie: Rămâneți pe drumul cel bun cu obiectivul dvs. cu Timeline Trello pentru a vedea cum fiecare parte în mișcare se îmbină în timp. Puteți să glisați și să plasați sarcini și să faceți ajustări ale datelor în funcție de nevoi și priorități.
  • Calendar: Trello Calendar este o minge de cristal care oferă o viziune clară asupra muncii, inclusiv programarea calendarelor editoriale, sarcinilor de făcut etc.
  • Tabloul de bord: obțineți informații utile asupra proiectelor și proceselor dvs. cu tabloul de bord Trello. Acest lucru vă ajută să gestionați sarcinile de lucru și să vizualizați valorile cheie, cum ar fi termenele scadente, cardurile pe listă, cardurile alocate și multe altele.
  • Table: Cu Table, puteți urmări toată munca care se întâmplă pe tablă. Vă va ajuta să vă vizualizați munca într-o listă în stil foaie de calcul, care poate fi sortată în funcție de cardurile pe care doriți să le vedeți.
  • Hartă: vizualizarea Hartă a lui Trello vă permite să vizualizați date bazate pe locație pe o hartă, indiferent unde vă aflați. Fie că planificați un eveniment, organizați munca, urmăriți proprietăți imobiliare etc., face totul fără efort.
  12 cel mai bun software de salarizare din India pentru plăți ușoare în 2023

#2. Automatizare

Concentrează-te pe munca ta importantă și lasă Trello să facă restul cu automatizarea fără cod – Butler. Este încorporat în Trello Board, astfel încât gestionarea proiectelor și a sarcinilor să devină mai ușoară. Puteți crea reguli, comenzi și butoane pentru a automatiza orice acțiune și sarcină.

În plus, puteți seta reguli pentru sarcinile dvs. importante prin setarea declanșatorilor și acțiunilor necesare folosind Butler. Vă va permite să treceți la pasul următor mai rapid cu ajutorul butoanelor personalizate pentru panou și card. De asemenea, puteți vedea butoanele cardului de pe spatele fiecărui card și butoanele de tablă în colțul din dreapta sus.

În plus, puteți extinde puterea lui Butler integrându-l cu diferite platforme, cum ar fi Slack, e-mail și Jira. Butler recunoaște sarcinile repetitive de pe placa dvs. Trello și sugerează automatizare care poate fi activată cu un singur clic.

#3. Șabloane

Trello vine cu o gamă largă de șabloane pentru design, educație, afaceri, inginerie, marketing, management de proiect și multe altele. Cu aceste șabloane, puteți începe direct să utilizați un plan și să îl personalizați în funcție de nevoile dvs. Acest lucru vă va permite să finalizați sarcinile mai rapid și să colaborați cu ușurință.

#4. Integrare

Puteți integra aplicațiile dvs. de afaceri cu Trello pentru a vă face spațiul de lucru și mai ușor și mai accesibil. Unele integrări pe care le acceptă sunt: ​​Taco Browser Extension, Blue Cat, Pipedrive, Lokalise, Hootsuite și involve.me, Instabug, Clockify și multe altele.

De asemenea, citiți: Trello vs. ClickUp: Alegerea celui mai bun software de management de proiect

Beneficiile Trello

Trello oferă numeroase beneficii. Acestea sunt după cum urmează:

  • Organizarea proiectelor: Trello vă permite dvs. și echipa dvs. să organizați proiecte și sarcini în liste, carduri și panouri.
  • Colaborare: Cu Trello, puteți colabora cu ușurință cu membrii echipei pentru a lucra împreună la diferite proiecte, permițându-le să trimită atașamente, să lase termene limită și să lase comentarii pe carduri.
  • Acces mobil: Trello oferă o aplicație mobilă care vă ajută să vă accesați panourile din mers și vă ajută să rămâneți productiv chiar dacă sunteți plecat.
  • Flexibilitate: Puteți utiliza Trello pentru orice tip de sarcină sau proiect. Acest lucru îl face o platformă versatilă atât pentru persoane fizice, cât și pentru companii.
  • Gestionarea timpului: Cu Trello, puteți seta date limită pentru sarcini și puteți vedea progresul proiectelor în derulare în timp. Acest lucru vă permite să rămâneți pe drumul cel bun pentru a respecta termenele limită.
  • Personalizabil: puteți adăuga câmpuri personalizate, etichete, fundaluri personalizate și multe altele pe cardurile și panourile dvs. cu Trello. Veți obține control deplin asupra modului în care vă organizați și vizualizați proiectele.
  • Ușor de utilizat: Trello este conceput pentru a fi ușor și simplu pentru utilizatori, astfel încât oricine să îl poată utiliza.
  • Sisteme Kanban: Trello urmează un sistem Kanban care vă permite să programați sarcina în elemente mai mici folosind un sistem de cărți și panouri.
  • Notificări instantanee: veți primi notificări și alerte fără probleme atunci când orice card sau panou este actualizat. În plus, dacă cineva din echipă actualizează sarcinile, vei primi o notificare imediată.
  • Prețuri mai puțin complexe: Trello are o structură de prețuri mai puțin complicată în comparație cu alte instrumente de management. Veți obține o versiune în care este ușor să invitați membri și să creați panouri, liste și carduri.
  6 instrumente pe care să le cunoașteți ca dezvoltator de blockchain

De asemenea, citiți Trello Vs. Managementul muncii Jira: Cum să alegeți opțiunea potrivită.

Cum se utilizează Trello

Pentru a permite gestionarea eficientă a proiectelor pentru afacerea dvs., trebuie să știți cum să utilizați Trello. Să cercetăm pașii:

Crearea unui cont

Pentru a utiliza Trello, trebuie mai întâi să vă înregistrați și să creați un cont.

  • În browserul dvs. web, căutați pagina de conectare Trello.
  • Marcați site-ul web pentru acces facil în viitor.
  • Acum, introduceți acreditările, cum ar fi numele de utilizator, parola etc.
  • Veți găsi, de asemenea, „Login with Google” împreună cu alte opțiuni de conectare.
  • După introducerea cu succes a acreditărilor, vi se va cere să bifați o casetă care menționează termenii și politicile de utilizare a Trello.
  • Odată ce totul este setat, veți fi redirecționat către tabloul de bord Trello. Aceasta este interfața în care puteți adăuga panouri, liste, carduri și multe alte lucruri.
  • Puteți adăuga un nou proiect sau îl puteți vizualiza pe cel curent în tabloul de bord.
  • De asemenea, puteți vizualiza meniul în colțul din dreapta sus. Acest meniu conține setări, detalii de profil, activitate pe card, ajutor și multe altele.
  • Vă puteți deconecta din meniul similar oricând doriți.

Înțelegerea componentelor principale

Instrumentul vizual de management al proiectelor și sarcinilor Trello vă permite să vă imaginați, să planificați și să vă gestionați munca împreună cu echipa într-un mod mai productiv și mai organizat.

Sursă: Trello

Pentru a rula procesul de management al proiectului, trebuie să înțelegeți câțiva termeni care sunt utilizați în principal în Trello și sunt componentele principale ale acestuia. Acestea sunt după cum urmează:

  • Board: Trello Board este locul unde puteți urmări toate datele proiectului, cum ar fi proiecte, fluxuri de lucru sau echipe. Indiferent dacă creați un articol, urmăriți vânzările, planificați următoarea petrecere sau lansați un nou site, panoul Trello vă ajută să organizați fiecare sarcină, chiar și micile detalii. În plus, vă permite să colaborați cu echipele dvs.
  • Carduri: Cea mai mică și mai detaliată unitate a tablei Trello este cardul, care reprezintă idei💡 și sarcini. Acesta conține ceva ce trebuia făcut, cum ar fi un blog, politicile de vacanță ale companiei, angajarea unui manager de marketing și multe altele. Îl puteți personaliza în funcție de informațiile dvs. În plus, puteți trage și plasa carduri pentru a afișa progresul în „liste”. Și cea mai bună parte este că nu există limită pentru adăugarea de carduri.
  • Liste: Listele păstrează carduri, sau tu, poți spune, sarcini specifice și informații, organizate astfel încât să poți arăta etapele progresului. Este folosit pentru a adăuga un flux de lucru în care puteți muta cardurile la fiecare pas din întregul proces. Poate ține evidența informațiilor și ideilor. Puteți adăuga un număr de liste la un panou și puteți personaliza aranjamentul și titlul în funcție de cerințele dvs.

Creați o placă Trello

Placa Trello vă ajută să organizați totul pentru a avea succes și pentru a vă satisface nevoile. Să vedem cum poți crea un nou panou din tabloul de bord Trello.

  • Din fila spațiului de lucru, faceți clic pe „Creați un nou panou” sau faceți clic pe butonul plus situat în antetul din stânga numelui profilului și selectați „Creați un nou panou”.
  • Denumiți tabloul în funcție de proiectul la care lucrați, cum ar fi organizarea de evenimente, gestionarea unui blog, urmărirea clienților potențiali, lansarea de noi produse și multe altele.
  • Acum, panoul de proiect este gata. Când adăugați o nouă placă, setarea implicită pe care o veți găsi este „Workspace Visible”. Aceasta înseamnă că oricine din echipă poate vizualiza, edita și alătura carduri.
  • Dacă doriți să schimbați setările la private, astfel încât doar anumiți membri ai consiliului de administrație să le poată vedea, trebuie doar să schimbați setările la „Privat”.
  • Există o altă opțiune, „Public”, ceea ce înseamnă că oricine de pe internet poate vizualiza panoul cu link-ul, deoarece se clasează pe motoarele de căutare.
  • Dacă doriți să adăugați un alt flux de lucru, urmați același proces. În plus, vă puteți personaliza placa pentru a oferi un aspect unic diferitelor dvs. proiecte.
  Pierderea auzului: Cât de tare este prea tare?

Adăugarea de carduri și liste

Puteți crea liste pe forum în funcție de nevoile dvs. De exemplu, veți găsi trei liste, inclusiv „De făcut”, „În curs” și „Terminat”. De asemenea, puteți crea o listă cu fiecare membru al echipei dvs. Doar urmați acești pași simpli și creați o listă cu ușurință.

  • Deschideți panoul pentru a crea o listă. Sub numele forumului dvs., faceți clic pe opțiunea „adăugați o listă”.
  • Denumiți-i și faceți clic pe „Adăugați o listă”.
  • Chiar sub acesta, veți avea opțiunea de a adăuga un card.
  • Faceți clic pe opțiunea „Adăugați un card” și introduceți titlul cardului respectiv.

Făcând clic pe card, puteți adăuga comentarii sau descrieri pentru echipe. În plus, puteți adăuga liste de verificare, atașamente și etichete din același ecran.

Colaborarea și comunicarea

Dacă sunteți șeful responsabil de un proiect, trebuie să verificați actualizările de stare a proiectului, asigurându-vă că toți membrii lucrează la sarcinile date și progresează eficient. Pentru a face acest lucru, invitați mai întâi membrii echipei să se alăture forumului Trello și să verificați sarcinile care le sunt atribuite.

Pentru aceasta,

  • Faceți clic în partea de sus a forumului, „Invitați” și selectați membrul pe care să îl adăugați la acel forum. De asemenea, îi inviți prin numele sau adresa lor de e-mail.
  • La butonul din meniu, veți obține un link care poate fi partajat. Aruncă acel link special într-un e-mail sau pe un canal Slack pentru a-i invita să colaboreze.
  • În plus, puteți descărca codul QR și lăsați oamenii să-l scaneze să se alăture forumului.
  • Puteți seta permisiuni și defini rolurile în mod transparent ca normal, administrator și observator.
  • Puteți adăuga membri, liste de verificare, date, atașamente, acoperire și stabili termene limită.

În timp ce colaborezi și comunici cu membrii echipei, poți adăuga comentarii la carduri sau feedback. Puteți chiar să menționați @numele membrului de pe forumul dvs., astfel încât acesta să primească o notificare și să vadă feedback-ul sau comentariul. Fluxul de activitate din Trello păstrează toate acțiunile și comentariile.

Explorarea caracteristicilor

Caracteristici precum adăugarea de liste de verificare, atașamente și vot sunt cele mai utile caracteristici din panoul Trello. Acest lucru vă ajută să vă împărtășiți opiniile și funcționează direct, astfel încât totul să vină în linie.

Cu Listele de verificare, puteți cunoaște progresul unui membru într-o anumită sarcină. Listele de verificare reprezintă elemente mai mici și defalcate în cadrul sarcinii mai mari. Abilitatea de a atribui și specifica fiecare listă de verificare îmbunătățește vizibilitatea și responsabilitatea. Puteți partaja atașamente de documente, fișiere, rapoarte de progres, cerințe ale clienților și multe altele, astfel încât membrii echipei dvs. să le poată accesa cu ușurință.

Membrii echipei pot vota cu ușurință cardurile făcând clic pe „Votați” de pe spatele cardului când faceți dublu clic pe card. Culoarea butonului se schimbă în verde când votați. Făcând din nou clic pe același buton, votul va fi eliminat.

Cum să ștergeți placa Trello?

Când proiectul dvs. este finalizat și placa nu mai este utilizată. Îl puteți șterge definitiv urmând acești pași simpli.

  • Faceți clic pe meniul Board din colțul din dreapta sus, arătând trei puncte.
  • Alegeți opțiunea „Mai multe” din meniul respectiv.
  • Apoi, alegeți opțiunea „Închidere panou” lângă butonul de meniu Mai multe.
  • Veți vedea două opțiuni – ștergeți definitiv panoul și redeschideți-l.
  • Dacă doriți să o păstrați într-o arhivă, ignorați fereastra pop-up.
  • Dacă doriți să ștergeți definitiv panoul, puteți face clic pe „Ștergeți definitiv panoul”.

De asemenea, citiți Trello vs. monday.com: Compararea celor mai bune instrumente de management de proiect

Concluzie

Managementul proiectelor este o sarcină complexă. Dar prin utilizarea unui instrument de management de proiect precum Trello, procesul de gestionare a proiectelor și sarcinilor poate deveni impecabil. Trello este un instrument de colaborare vizuală ușor de utilizat pe care indivizii, precum și companiile de diferite dimensiuni și industrii, îl pot folosi fără nicio bătaie de cap.

Cu interfața sa ușor de utilizat, puteți începe să utilizați Trello imediat, fără a avea nevoie de mult timp pentru a înțelege tabloul de bord. Vă va permite să adăugați panouri, liste și carduri pentru a vă gestiona și urmări eficient sarcinile și proiectele, în timp ce sunteți productiv.

În continuare, cel mai bun software pentru a crea diagrame Gantt frumoase pentru proiectele dvs.