Cum să treceți de la Listări la Vânzări

Aflați cum Etsy SEO este un schimbător de jocuri pentru a genera vânzări prin listări.

„Conduc un magazin pe Etsy, dar la fel 6,30 milioane vânzători!’ – acest gând în sine este un coșmar pentru vânzătorii de pe piața Etsy.

Cu toate acestea, există o modalitate de a depăși concurența și de a vă menține magazinul în topul rezultatelor Etsy – „Etsy SEO”.

În acest articol, vă voi prezenta Etsy SEO, ce este, de ce contează și cum poate ajuta la convertirea înregistrărilor în vânzări în câteva săptămâni.

Să începem cu elementele de bază.

Etsy SEO: Ce este și cum funcționează

Etsy SEO (Search Engine Optimization) este o tehnică de optimizare a magazinului Etsy și a listelor de produse pentru a se clasa mai sus pe motoarele de căutare ale ambelor – Piața Etsy și Google.

Da, Etsy are un motor de căutare. 🤖

Motorul de căutare asigură că vizitatorii pieței obțin cele mai bune rezultate pentru interogări. Și pentru a realiza acest lucru, Etsy realizează ierarhia de căutare în două părți – potrivirea interogărilor și clasarea.

Potrivirea interogărilor este exact ceea ce ați ghicit.

Algoritmii selectează interogările utilizatorilor pentru a se potrivi cu inventarul de listări pe baza „cuvinte cheie”.

Acesta merge în adâncimea înregistrării dvs., căutând cuvinte cheie care se potrivesc cu interogările în mai multe locuri, cum ar fi atribute, categorii, etichete și titluri.

Odată ce potrivirea interogărilor s-a încheiat, Etsy începe să listeze produse pe baza factorilor săi de clasare.

Un total de șapte factori intră în clasarea căutării Etsy:

  • Scorul de relevanță: cuvintele cheie cu potrivire exactă din listări au un potențial mai mare de a apărea în rezultatele căutării Etsy. Fie că este vorba de etichete, titluri, descrieri de listări, categorii și atribute care se potrivesc cu interogarea, va fi văzută ca fiind mai relevantă pentru căutare.
  • Scorul de calitate a înregistrării: această valoare măsoară calitatea înregistrărilor Etsy. Mai simplu spus, măsoară cât de bine se convertește o înregistrare. Mai multe conversii duc la scoruri de calitate mai ridicate și invers.
  • Scor recent: fiecare articol nou listat sau republicat primește un impuls temporar în rezultatele căutării. Boostul poate dura de la câteva ore până la câteva zile, în funcție de modul în care cumpărătorii interacționează cu el.
  • Scorul privind experiența clienților și a pieței (CME): o valoare Etsy care măsoară probabilitatea ca vânzătorii să aibă o politică centrată pe client. Recenziile excelente, politicile complete ale magazinului și secțiunile Despre sunt câteva modalități de a menține un scor CME bun. Astfel, influențând pozitiv clasarea căutării dvs.
  • Prețul de livrare: costul de livrare a unui articol influențează clasamentele de căutare. Un magazin care oferă transport gratuit în SUA are șansa de a se clasa mai sus decât cel care taxează cumpărătorii pentru expedierea produsului.
  • Obiceiul cumpărătorilor: Etsy are tehnologia Context-Specific Ranking (CSR) care află de ce sunt interesați cumpărătorii pentru a le arăta articolele pe care este cel mai probabil să le cumpere.
  • Scorul traducerii: deși Etsy efectuează traduceri automate ale listelor în diferite limbi. Cu toate acestea, a face acest lucru manual pentru magazinul dvs. bate traducerile automate.
  Este certificarea Conversation Designer potrivită pentru dvs.?

Dar ce se întâmplă după ce bifați toate normele SEO?

Doar ajungi la locul 1🏆 pe listări? Nu, e mai mult.

Beneficiile Etsy SEO pentru vânzători

Etsy SEO este avantajos din multe puncte de vedere, cum ar fi:

  • Vizibilitate sporită: Etsy SEO ajută produsele dvs. să apară mai sus în rezultatele căutării, sporind vizibilitatea și facilitând clienților potențiali să vă descopere magazinul.
  • Trafic mai mare: înregistrările optimizate atrag mai mult trafic organic către magazinul dvs. Etsy, crescând numărul de vizitatori care caută în mod activ produse ca ale dvs.
  • Vânzări îmbunătățite: cu o vizibilitate sporită și trafic direcționat, este posibil ca rata de conversie să se îmbunătățească, ducând la mai multe vânzări.
  • Avantaj competitiv: SEO eficient vă poate ajuta să depășiți concurenții, făcând produsele și cumpărăturile dvs. mai atractive pentru potențialii cumpărători.
  • Eficient din punct de vedere al costurilor: SEO generează trafic organic, rentabil, eliminând nevoia de cheltuieli publicitare continue pentru a atrage clienți potențiali.

Sfaturi dovedite pentru Etsy SEO

#1. Efectuați cercetarea cuvintelor cheie

Cuvintele cheie sunt elementele de bază atunci când se efectuează SEO pentru Etsy. Nu numai că ajută la o clasare mai bună în listele Etsy, dar, de asemenea, partajează cuvântul cu motoarele de căutare pentru a vă afișa produsul ori de câte ori există o interogare de utilizator care se potrivește cu cuvintele cheie.

De exemplu, când am introdus „Cadouri de ziua mamei” pe Google, a apărut această înregistrare Etsy. Observați cum titlul listării este o potrivire exactă pentru interogarea de căutare? – acestea sunt cuvintele cheie în joc!

… Deci, cum să cercetezi cuvinte cheie pentru Etsy SEO?

De obicei folosesc două metode:

Metoda 1: Folosiți motorul de căutare Etsy pentru a determina cuvinte cheie relevante

Vizitați piața Etsy și introduceți produsul dvs. principal în bara de căutare a Etsy. De exemplu, dacă magazinul dvs. oferă articole cadou, introduceți „Cadouri”.

Când terminați de tastat, Etsy va recomanda o listă de termeni înrudiți pe care utilizatorii îi caută. Vezi imaginea de mai jos, de exemplu.

Adăugați un alt cuvânt, spuneți „către” – „Cadouri pentru” și găsiți un alt set de interogări de căutare având numele produsului sau categoriei dvs.

Metoda 2: utilizați instrumente terțe pentru a identifica cuvintele cheie de top pentru Etsy

Există instrumente online disponibile care pot ajuta la deblocarea Etsy SEO și cuvintele cheie care aduc utilizatorii la Etsy. Pot garanta instrumente precum:

Semrush oferă o imagine de ansamblu destul de cuprinzătoare a domeniului Etsy. În timp ce celelalte două generează cuvinte cheie legate de piață și etichete Etsy prin simpla introducere a unui nume de produs.

#2. Optimizați numele magazinului și titlurile produselor

Odată ce aveți o listă de cuvinte cheie, începeți să le plantați în magazinul dvs. Etsy, începând cu – numele magazinului și titlurile produselor.

Numele magazinului dvs. este prima impresie pe motoarele de căutare. Astfel, alegeți un nume care este relevant pentru ofertele dvs. de produse.

  9 Cele mai bune sisteme de management al învățării (LMS) pentru IMM-uri

Gândește-te la asta: ce ar căuta un client🤔 pentru a-ți găsi produsul📦?

Dacă conduceți un magazin de îmbrăcăminte, clientul potențial ar putea căuta termeni înrudiți, cum ar fi Moda sau Îmbrăcăminte. Ați dori să includeți asta undeva în titlul magazinului dvs.

Și asta este exact ceea ce a făcut FriendsFashion.

Sursă

👀 Notă: Îți poți schimba numele magazinului de maximum 5 ori⚠️. După aceea, va trebui să obțineți aprobarea schimbării numelui.

De asemenea, încercați să includeți cuvinte cheie în titlurile produselor. Cu toate acestea, nu supraîncărcați titlurile și descrierile produselor cu cuvinte cheie.

Algoritmul de căutare Etsy este suficient de inteligent pentru a detecta orice practică de tip black hat cu intenția de a manipula clasamentele de căutare.

📢 Etsy spune:

„Când vă scrieți titlurile, asigurați-vă că includeți cele mai descriptive cuvinte cheie, dar țineți cont de un cumpărător, nu de un computer.”

#3. Folosiți toate cele 13 etichete în listele dvs

Etsy permite un total de 13 etichete pentru a vă descrie produsul. Etichetele acționează ca cuvinte cheie secundare pentru înregistrările dvs. Numai că pot avea 20 de caractere.

Cea mai bună parte este: în loc să împărțiți termenul de căutare, puteți adăuga întreaga frază.

De exemplu, „brățară personalizată” are șanse mai mari de a se potrivi cu o interogare de utilizator decât „personalizată” și „brățară” utilizate individual.

Fiecare etichetă pe care o adăugați este o șansă de a se potrivi cu căutarea unui cumpărător. Iar etichetele neutilizate nu au practic nicio valoare. Așa că este mai bine să le folosești pe toate – dar fii priceput.

Iată câteva lucruri pe care Etsy le încurajează atunci când implementează etichete pentru Etsy SEO.

  • Folosiți toate cele 13 etichete, dar asigurați-vă că sunt toate unice (adăugați varietate).
  • Evitați repetarea frazelor deja folosite în categorii sau atribute
  • Scrieți etichete „cu coadă lungă” sau „cu mai multe cuvinte”.
  • Luați în considerare includerea sinonimelor sau expresiilor regionale în etichete
  • Verificați etichetele pentru greșeli de scriere și greșeli gramaticale
  • Evitați utilizarea etichetelor irelevante

Dacă nu sunteți sigur despre fraze sau linii captivante, puteți încerca generatoarele de scriere AI pentru câteva idei.

#4. Includeți fotografii atrăgătoare

Cercetarea clienților Etsy a constatat că aproape 90% dintre cumpărătorii săi pot face sau întrerupe o achiziție datorită calității imaginilor produselor.

Sursă

Cu alte cuvinte, fie că este vorba de Etsy, de o altă platformă sau de site-ul dvs. web, adăugarea de fotografii convingătoare ale produselor dvs. le face mai probabil să atragă clienți.

Permiteți-mi să vă întreb: când ați cumpărat ultima dată un produs online cu o fotografie proastă?

Exact! Spre deosebire de cumpărătorii tradiționali, cumpărătorii online nu pot atinge și simți produsele înainte de a cumpăra. Astfel, ei pot afla despre produs doar prin:

Acest Magazin Etsy afișe de vânzare folosește imagini de înaltă calitate pentru afișările sale.

Drept urmare, produsul a atras un număr mare de clienți – mii de recenzii pozitive, bestselleruri și etichete de cerere – toate acestea fiind remarcate de motorul de căutare Etsy.

#5. Oferă transport gratuit

Livrarea gratuită🚚 este întotdeauna o ofertă atractivă, nu-i așa?

În special pentru companii, oferirea de transport gratuit este o modalitate de aur de a transforma acei cumpărători interesați în clienți.

  Cele mai bune 10 instrumente de informații despre vânzări pentru companii în 2023

💡 Știați că cumpărătorii de pe Etsy sunt 20% este mai probabil să își finalizeze achiziția atunci când articolul are transport gratuit.

Etsy încurajează magazinele care ofera livrare gratuita către cumpărători din SUA. Și mai bine, puteți configura livrarea gratuită pentru comenzi interne sau internaționale sau ambele tipuri.

O altă modalitate de a evita acest lucru este să configurați o garanție de livrare gratuită pentru magazinul dvs. Etsy.

Activarea acesteia se aplică automat transportul gratuit pentru cumpărătorii din SUA atunci când cumpără următoarele din magazinul dvs.:

  • Orice articol individual de 35 USD și mai mult.
  • Comenzi cu un cost total de 35 USD și mai mult.

Deși clienții ar putea fi dispuși să plătească pentru produs, în mare parte nu sunt prea mulțumiți de taxele suplimentare.

#6. Adăugați o secțiune Despre în magazinul dvs. Etsy

Etsy favorizează magazinele care au un profil complet. Practic, ei vor să se comporte ca niște afaceri reale, mai degrabă decât doar magazine digitale.

Pentru asta, piața încurajează magazinele cu o secțiune Despre.

O secțiune „Despre” este locul în care împărtășiți povestea afacerii dvs.

Unde a început totul?

Cum ai crescut în ultimii ani?

De ce ar trebui un cumpărător să aibă încredere în afacerea ta printre un milion de altele?

…i spui lumii povestea ta.

Și nu este vorba doar de povestire. A avea sau nu o secțiune „Despre” joacă un factor important în SEO Etsy.

💡Puteți citi acest articol pentru sfaturi despre cum să excelați la povestiri.

#7. Obțineți o mulțime de recenzii bune

Recenziile bune ale clienților⭐⭐⭐⭐⭐⭐ sunt ca o cireșă pe tort🍰 pentru proprietarii de magazine Etsy. Iar motoarele de căutare Etsy îi favorizează în mare măsură.

Pentru a clasifica în mod sistematic magazinele pe baza recenziilor și CX (experiența clientului), Etsy oferă fiecărui magazin un scor de experiență pentru clienți și piață și îl ia în considerare în plasarea în căutare.

Presa de pe litoralun magazin Etsy tânăr de peste 5 ani, împărtășește câteva sfaturi pentru a câștiga recenzii excelente ale clienților pe platformă.

  • Tratați fiecare cumpărător ca și cum ar fi primul; arătați recunoștință de fiecare dată
  • Păstrați-vă magazinul sincer – secțiunea Despre, politici, imagini ale produselor.
  • Lucrați imediat la îmbunătățirea greșelilor
  • Întrebați-vă: „Pot să fac altceva?”
  • Urmăriți întotdeauna clienții

Deși descrierea și etichetele sunt importante, contează și felul în care arată imaginile produselor dvs., deoarece clienții tind să cumpere ceea ce văd. Astfel, dacă aveți un buget limitat, puteți utiliza instrumente de fotografiere a produselor AI pentru a obține fotografii cu aspect profesional.

#8. Optimizați-vă magazinul Etsy pentru utilizatorii de dispozitive mobile

Peste 50% traficul către Etsy provine de pe dispozitive mobile. Acest lucru face necesar ca vânzătorii să își optimizeze magazinul și ofertele pentru dispozitivele cu ecran mic.

Acest lucru este, de asemenea, necesar, deoarece Etsy are aplicații mobile dedicate pentru utilizatorii iOS și Android. Și acești utilizatori de telefonie mobilă tind să cheltuiască 6,27 USD miliard pe an pe Etsy.

Ce cred despre Etsy SEO?

A face SEO pentru Etsy este similar cu optimizarea site-ului dvs. web pentru motoarele de căutare.

De fapt, poate schimba jocul atunci când concurezi cu milioane de alți vânzători pe platformă.

Sfaturile Etsy SEO menționate în acest articol sunt preluate strategic din ghidurile Etsy și exemple din viața reală de magazine care le distrug pe Etsy.

Indiferent dacă sunteți un vânzător nou sau un magazin consacrat care dorește să atragă mai mulți clienți – acest articol este modalitatea dvs. de a trece de la listări la vânzări în câteva săptămâni.

În continuare, extinde-ți piața online cu aceste platforme pentru a începe să vinzi online.

A fost de ajutor articolul?

Multumim pentru feedback-ul dvs!