03/29/2024

Cum să anulați o întâlnire Zoom

Pot apărea situații de urgență neașteptate, determinându-vă să vă anulați întâlnirea Zoom. Nu-i lăsa pe ceilalți participanți în întuneric – spune-le că nu vei reuși. Iată cum să anulați o întâlnire Zoom.

Cum să anulați o întâlnire Zoom

Deschideți aplicația Zoom și selectați fila „Întâlniri”.

Întâlnirile dvs. viitoare vor apărea în panoul din stânga. Selectați-l pe cel pe care doriți să îl anulați.

Opțiunile întâlnirii selectate vor apărea în partea dreaptă. Aici, selectați butonul „Șterge”.

Va apărea o fereastră pop-up, care vă va spune că puteți recupera întâlnirea în termen de 7 zile din pagina „Șterse recent”.

Continuați și faceți clic pe butonul „Da” pentru a confirma ștergerea.

Întâlnirea Zoom va fi acum anulată.

Eticheta de anulare a adunării generale

Acum să vorbim despre eticheta corectă de anulare a întâlnirilor. Indiferent de nivelul de pe scara corporativă în care vă aflați, timpul fiecăruia este la fel de valoros și important și ar trebui tratat ca atare. Un simplu „Îmi pare rău, nu reușesc. Să anulăm.” în ultimul moment este considerat extrem de neconsiderat – ca să nu mai vorbim că oamenii își vor pierde încrederea în fiabilitatea ta.

Răspundeți la solicitările de invitație

Toate sistemele de calendar populare oferă cel puțin aceste trei metode de răspuns: Accept, Refuza sau Tentativ. Răspunsul la aceste invitații este important, nu numai pentru ca tu să poți ține evidența propriului program, ci și pentru ca ceilalți să vadă cine poate/nu poate participa și să pregătească întâlnirea în mod corespunzător.

  10 cele mai bune IDE-uri C++ de folosit în 2022

Iată când ar trebui să răspundeți cu fiecare:

Accept: răspundeți cu asta numai dacă sunteți 100% sigur că veți putea participa la întâlnire. Singura dată în care ar trebui să anulați este dacă apare o urgență reală. Oamenii vor înțelege.
Refuzați: răspundeți cu asta dacă sunteți sigur că nu veți putea participa la întâlnire. Asigurați-vă că lăsați o notă cu privire la motivul pentru care nu veți putea participa. Dacă este esențial să participați la această întâlnire, trimiteți câteva intervale de timp disponibile organizatorului și întrebați-i dacă este posibil să se reprograma.
Tentative: dacă sunteți destul de sigur că puteți reuși, ar trebui să răspundeți cu Tentative. Anunțați organizatorul potențialul conflict și asigurați-vă că le actualizați de îndată ce puteți. Răspunsurile provizorii necesită întotdeauna o urmărire.

Dacă apare o urgență, informați oamenii

Orice manager bun va înțelege că, uneori, viața se întâmplă. Când se întâmplă, este întotdeauna cel mai bine să anunțați oamenii de îndată ce puteți, mai ales dacă sunteți unul dintre participanții cheie la întâlnire. Deși poate fi încă un inconvenient să reprogramați brusc, este în regulă. Din nou, viața se întâmplă uneori.

Nu este întotdeauna posibil, dar ar trebui să încercați să anunțați cel puțin 24 de ore organizatorului cu privire la anularea bruscă. Asigurați-vă că trimiteți o scurtă explicație cu privire la motivul pentru care trebuie să anulați brusc, astfel încât ei să știe că este un motiv justificat.

Actualizați starea calendarului – chiar înainte de a primi o invitație

Dacă știți că veți fi ocupat la o anumită oră din calendar, continuați și blocați timpul liber. Închiderea între orele 14 și 17 miercuri pentru că știi că trebuie să-ți conduci bunica la medic va împiedica posibilitatea ca tu să fii nevoit să explici unui organizator de întâlnire de ce nu vei putea accepta invitația la întâlnire în primul rând. Ei vor vedea în calendarul tău că ești ocupat în acele momente.

  Cum se creează formule condiționate în Adobe Acrobat

Dacă ați acceptat deja o invitație la întâlnire, dar a apărut ceva, actualizați-vă starea la cererea respectivă. După cum am spus mai devreme, dacă vă schimbați statutul de la Acceptare la Provizat, spuneți oamenilor de ce.

În general, fii cât mai respectuos.