9 găzduire de fișiere opțiuni gratuite de stocare în cloud pentru uz personal și de afaceri

Stocarea datelor tale importante în mai mult de un loc este cea mai înțeleaptă decizie, deoarece nu știi niciodată când datele tale pot fi șterse din cele mai ciudate motive.

De fapt, nu te poți baza niciodată în întregime pe unitatea de disc a computerului tău, deoarece indiferent de cât de mult progresează tehnologia, vom fi întotdeauna predispuși la viruși și alte atacuri urâte din partea hackerilor care ți-ar putea fura informațiile înainte de a număra până la 3. .

Acesta este motivul pentru care ar trebui să vă uitați la stocarea datelor în platforme securizate de stocare în cloud. Are o mulțime de beneficii, dintre care unele sunt:

  • Usor de accesat de oriunde si oricand
  • Abilitatea de a recupera și recupera datele pierdute
  • Serviciu complet securizat și criptat
  • Convenabil pentru a partaja date instantaneu cu membrii echipei, prietenii și familia
  • Faceți backup și restaurați cu ușurință datele într-o clipă.

Nu este dificil să găsești cele mai bune platforme de stocare în cloud. De fapt, asta o să vă arăt astăzi în acest articol. Acestea sunt complet gratuite și 100% sigure în care vă puteți pune încrederea.

Să sărim direct în ea.

Internxt

Încerci să te eliberezi de Big Tech odată pentru totdeauna? Internxt este un serviciu cloud cu sursă deschisă, care s-a ocupat de confidențialitate și securitate.

Conceput pentru a proteja dreptul utilizatorilor la confidențialitate, Internxt criptează end-to-end tot ceea ce decideți să partajați sau să stocați în cloud. Internxt este bazat pe blockchain și descentralizat, ceea ce înseamnă că serviciul rulează pe o rețea vastă peer-to-peer, mai degrabă decât pe o bază de date centrală de servere. Toate acestea se adaugă la un serviciu ridicol de sigur, care vă oferă control complet și total asupra fișierelor, fotografiilor și informațiilor personale.

Internxt este o alternativă modernă și etică la numeroasele servicii similare oferite de giganții tehnologici avid de date. Fără acces primar sau terță parte vreodată! Cu Internxt, poți fi sigur că ești singurul care are acces la fișierele tale.

Serviciul cloud Web3 al Internxt este accesibil, ușor de utilizat și extrem de ușor de utilizat. Încercați gratuit 10 GB de spațiu de stocare complet. Sau abonați-vă lunar pentru mai mult spațiu de stocare, începând de la 1,05 USD pentru 20 GB, 4,75 USD pentru 200 GB sau 10,50 USD pentru 2 TB.

Disponibilitatea companiei de a susține drepturile digitale, funcțiile comode de sincronizare/backup, capacitatea de a limita partajările de legături, o politică solidă pentru utilizatorul în primul rând și tehnologia de criptare solidă fac din Internxt punctul de plecare pentru oricine este preocupat de confidențialitatea lor online.

  Cum să utilizați mai multe afișaje externe în Ubuntu

pCloud

Căutați stocare în cloud simplă și sigură pentru documentele dvs.?

Încercați pCloud pentru a obține 10 GB de stocare gratuit.

pCloud acceptă toate dispozitivele pentru a stoca fișierele, astfel încât să vă puteți accesa documentele de pe web, telefon sau laptop atunci când aveți nevoie de ele. Puteți colabora cu alți membri pentru a trimite și a primi fișierele și pentru a face rapid orice modificări dorite. De asemenea, pCloud Crypto vă ajută să vă păstrați confidențialitatea fișierelor cu o securitate de neîntrerupt.

Acum vă puteți gestiona fișierele oriunde și în orice moment. Căutați folderul sau fișierul pe care doriți să-l vedeți și filtrați-le după format. Dacă doriți să accesați fișierele șterse, puteți merge la opțiunea de gunoi pentru a căuta fișierele și a le restaura dacă doriți.

pCloud vă permite să încărcați orice fișier de orice dimensiune și puteți invita utilizatorii pCloud să vă vadă folderele și să vă gestioneze fișierele. Partajați linkul fișierului dvs. cu alți utilizatori și acordați-le acces pentru a face editări și a lăsa comentarii. În plus, pCloud oferă criptare SSL/TLS și stochează fișierele pe cel puțin trei locații de server. Are multe plugin-uri care vă fac munca mai ușoară.

În funcție de cerințele de spațiu de stocare, puteți alege orice plan începând de la 175 USD pentru stocare de 500 GB.

Sincronizare

O altă platformă de stocare în cloud foarte interesantă, Sync, oferă criptare end-to-end pentru a vă păstra datele în siguranță și securizate. După cum sugerează și numele, vă sincronizează automat datele între diferite dispozitive și sisteme de operare, inclusiv macOS, Windows, IOS și Android.

Puteți partaja orice tip de fișier prin această platformă și chiar să invitați mai mulți utilizatori să se reunească și să lucreze la aceleași date. Are funcții de protecție prin parolă, notificare și permisiuni, astfel încât să aveți întotdeauna controlul asupra a ceea ce se întâmplă în contul dvs. în timp ce colaborați.

Aveți 5 GB gratuit de utilizat atunci când vă înregistrați și puteți face upgrade în orice moment doriți.

Dropbox

Puteți stoca, face backup și partaja datele dvs. în siguranță Dropbox. Cel mai probabil ați mai auzit de această platformă uimitoare de stocare în cloud, deoarece este folosită pe scară largă de oameni din întreaga lume.

Vă puteți accesa datele de pe mai multe dispozitive, unde sunt din aplicația desktop, aplicația mobilă sau pur și simplu din browser. Totul este sincronizat pentru confortul dvs., mai ales când sunteți în deplasare.

Datele pe care alegeți să le stocați pe această platformă sunt întotdeauna protejate. Chiar dacă pierdeți accesul la dispozitiv dintr-un motiv oarecare, puteți utiliza pur și simplu funcția „Ștergere de la distanță” pentru a șterge toate datele din cont pentru a vă asigura că nimeni nu o pierde.

  Cum se scrie un comunicat de presă [+ 4 Templates]

Puteți începe cu 2 GB gratuit și apoi faceți upgrade la unul dintre planurile plătite, începând de la doar 9,99 USD/lună pentru a debloca toate funcțiile uimitoare.

Google Drive

Orice iese din Google este neapărat să fie grozav și nu este diferit pentru Google Drive. Este o platformă convenabilă pentru uz personal și de afaceri și o puteți extinde conform cerințelor dvs.

Puteți stoca, partaja și colabora cu privire la datele dvs. De fapt, vă permite să îl integrați cu alte aplicații Google, cum ar fi Foi de calcul, Prezentări și Documente, astfel încât să nu fie nevoie să migrați de la instrumentele existente. Nu numai că, în afară de doar aplicațiile Google, îl puteți integra și cu instrumente terțe, cum ar fi Slack, Adobe, DocuSign și Salesforce.

Acest lucru face lucrurile mult mai ușoare în timp ce lucrați cu membrii echipei, deoarece totul este accesibil dintr-un singur loc.

Google Drive poate fi folosit pe mai multe dispozitive și sisteme de operare. Îți oferă o capacitate masivă de 15 GB fără niciun cost.

Pentru utilizare în afaceri, dacă nu vă deranjează să cheltuiți câțiva dolari, ar trebui să verificați Google Workspace.

OneDrive

Puteți face multe cu versiunea gratuită a OneDrive, cum ar fi să faceți copii de rezervă, să stocați și să partajați datele dvs., împreună cu colaborarea cu echipa dvs. Cu toate acestea, o actualizare la versiunile premium va deschide mai multe funcții unice, cea principală putând accesa aplicații Microsoft precum Word, Excel și PowerPoint, toate în cadrul platformei.

Dacă nu doriți să faceți upgrade în acest moment, atunci vă puteți bucura în continuare de câteva funcții uimitoare ale OneDrive, cum ar fi un seif personal pentru a vă stoca datele confidențiale și scanarea documentelor pentru a vă asigura că totul este curat.

Vă puteți accesa datele de pe diferite dispozitive în orice moment și oriunde. Planul gratuit vă oferă 5 GB de spațiu de utilizat.

Cutie

De încredere de unele dintre cele mai importante organizații din lume, Cutie urmărește controale avansate de securitate, detectarea inteligentă a amenințărilor și guvernarea completă a informațiilor pentru datele dvs. Vă oferă un flux de lucru simplificat cu ajutorul căruia puteți automatiza sarcinile repetitive și puteți economisi mult timp prețios pentru a vă concentra pe lucrurile mai importante.

Îți poți aduce membrii echipei împreună pentru o colaborare perfectă și poți partaja fișiere și note. Această platformă este excelentă pentru a finaliza munca într-un timp rapid, mai ales dacă ești o persoană foarte ocupată.

  De ce este Miro cea mai bună alegere pentru colaborarea de la distanță?

Box poate fi integrat cu peste 1.500 de instrumente preferate de la terți și vă oferă spațiu de stocare gratuit de 10 GB pentru a începe.

Zoho Docs

Puteți partaja toate tipurile de fișiere Zoho Docs și împărtășiți-le prietenilor, familiei și membrilor echipei. Aveți 5 GB pentru a începe și vă permite sincronizarea fișierelor înainte și înapoi de la Windows, macOS și Ubuntu Linux fără niciun sughiț.

Vă permite să vă organizați datele în diferite categorii și, de asemenea, utilizează comenzile de administrare pentru a personaliza întregul sistem conform cerințelor dumneavoastră. Toate datele dumneavoastră sunt criptate la mai multe niveluri și nu apar întrebări atunci când o platformă utilizează SOC 2 Type II și ISO 27001 pentru securitatea sa.

Puteți lua Zoho Docs cu dvs. din mers folosind aplicațiile lor pentru Android și IOS.

iCloud

Dacă sunteți un utilizator de produse Apple, atunci iCloud este cu adevărat tot ce ai nevoie. Se sincronizează pe mai multe dispozitive și vă permite să căutați, să răsfoiți și să partajați cu ușurință datele dvs., indiferent de cât de vechi sau noi sunt acestea.

O caracteristică foarte atrăgătoare este modul în care iCloud încarcă automat fotografiile tale de înaltă rezoluție pe platformă și păstrează o versiune ușoară a acesteia pe dispozitiv pentru a-ți economisi lățimea de bandă. Puteți descărca fișierul original ori de câte ori aveți nevoie de el.

Vă puteți organiza fișierele după foldere, nume sau chiar culori pentru a vă asigura că datele dvs. rămân ușor accesibile și nu se încurcă cu alte mii de altele. Iată câteva alte caracteristici principale ale iCloud care merită menționate:

  • Partajați foldere cu oricine (chiar și cu utilizatorii care nu sunt Apple) și setați permisiuni pentru ele.
  • Backup-uri automate
  • Actualizare automată pe toate dispozitivele atunci când faceți o modificare
  • Utilizați foi de calcul, note, documente și prezentări pentru o colaborare eficientă
  • Tranziție fără probleme la un dispozitiv nou, cu toate datele și setările intacte
  • Securitate de autentificare cu doi factori

Această platformă cloud este gratuită pentru început. Primești 5 GB de folosit, după care plățile plătite încep de la doar 0,99 USD/lună.

Concluzie

Iată un tabel care compară cota de stocare oferită de fiecare dintre platforme pentru a vă facilita alegerea:

Platformă de stocare în plan GRATUITInternxt10 GBpCloud10 GBDropbox2 GBGoogle Drive15 GBOne Drive5 GBBox10 GBZoho Docs5 GBSync5 GBiCloud5 GB

Indiferent dacă scopul dvs. este personal sau de afaceri, platformele gratuite de stocare în cloud de mai sus se vor potrivi în mod adecvat cerințelor dvs. și vă vor păstra datele în siguranță, în același timp.