9 cele mai bune șabloane de rapoarte de cheltuieli pentru a vă urmări cheltuielile

Șabloanele de rapoarte de cheltuieli oferă o soluție atât pentru persoane fizice, cât și pentru companii. Folosind aceste șabloane de rapoarte de cheltuieli, poate exista o mai bună transparență financiară. Consultați aceste șabloane de rapoarte de cheltuieli pentru a păstra un echilibru între cheltuieli și buget.

Cu rapoartele de cheltuieli, angajatorii pot ști câți bani să-și ramburseze angajații. De asemenea, ajută angajații să obțină scutiri de taxe. Mai presus de toate, aceste rapoarte vă permit să urmăriți cheltuielile efectuate cu diferite ocazii cu detalii și chitanțe.

Înainte de a trece la discuția despre șabloanele de rapoarte de cheltuieli, să aflăm mai multe despre rapoartele de cheltuieli și importanța acestora. Dar dacă sunteți prea dornic să începeți să urmăriți aceste cheltuieli, aruncați o privire la tabelul de mai jos pentru cele mai bune șabloane de rapoarte de cheltuieli!

Titlu

Descriere

Explora

Raport personalizabil cu calcul automat al totalului.

Urmăriți cu ușurință cheltuielile de afaceri, personalizați și creați rapoarte.

WPS

Adăugați cheltuieli pe lună și vedeți tendințele cheltuielilor.

Zoho

Șablon gratuit, personalizabil, cu coloane de bază.

Diverse șabloane pentru diferite scopuri cu avertismente.

Spendesk

Foi de calcul Google și șabloane Excel gata de utilizare.

Semnează ușor

Șabloane personalizabile pentru întreprinderile mici.

Divvy

Urmăriți cheltuielile de afaceri și solicitați rambursări.

Klippa

Urmărire dedicată a cheltuielilor de călătorie cu descrieri detaliate.

Ce este un raport de cheltuieli?

Un raport de cheltuieli este un document care ține o evidență a cheltuielilor unei persoane fizice sau ale unei întreprinderi. În acest raport, includeți de obicei data, cheltuiala, descrierea articolului și documentele justificative și chitanțele.

Vă permite să vă urmăriți cheltuielile în timp ce vă gestionați bugetul și asigurând transparența financiară. Pentru organizații, un raport de cheltuieli întreținut corespunzător este util pentru rambursarea angajaților și pentru respectarea reglementărilor și politicilor.

Cum ajută la urmărirea cheltuielilor?

Un raport de cheltuieli este practic o listă detaliată a costurilor și cheltuielilor dvs. Vă ajută să urmăriți cheltuielile arătând câți bani au fost cheltuiți, împreună cu când și de ce. Aici, nu doar cheltuielile enumerate, ci și chitanțele sunt atașate ca dovadă.

Pe măsură ce afișează unde se duc banii, devine mai ușor pentru persoane și organizații să gestioneze și să controleze cheltuielile. Mai mult, cheltuielile sunt clasificate în acest raport. Prin urmare, este nevoie doar de o privire pentru a afla sectorul în care sunt cheltuiți cei mai mulți bani.

  9 cele mai bune scanere de carduri sportive pentru a evalua valoarea colecției tale

De asemenea, puteți monitoriza cu ușurință tendințele de cheltuieli, ceea ce vă ajută să luați decizii financiare inteligente și să vă respectați bugetul ca un profesionist. Una peste alta, o puteți numi o hartă a călătoriei dvs. de cheltuieli.

Citește și: Cele mai bune șabloane Excel gratuite pentru finanțe personale pentru bugetare.

Beneficiile raportului de cheltuieli

De obicei, oamenii cred că șabloanele de rapoarte de cheltuieli îi vor ajuta să știe cum au fost cheltuiți banii, cu toate acestea, există mai multe beneficii pentru ei decât atât!

  • Află fără efort unde cheltuie cineva banii
  • Urmăriți dacă cheltuielile se încadrează sau nu în buget
  • Utilizați datele pentru decizii financiare informate
  • Asigurați respectarea legilor și reglementărilor financiare
  • Compensați angajații pentru cheltuielile legate de muncă
  • Îmbunătățiți eficiența financiară prin identificarea cheltuielilor neobișnuite
  • Identificați zonele în care este posibilă reducerea costurilor
  • Obțineți înregistrări organizate pentru audituri financiare și fiscale
  • Solicitați deduceri fiscale eligibile și reduceți obligația fiscală

Astfel, beneficiile unui raport de cheltuieli depășesc simpla urmărire a finanțelor și de aceea sunt integrante atât în ​​finanțele personale, cât și în cele ale afacerii.

Prin urmare, este crucial să vă gestionați cheltuielile folosind un raport de cheltuieli. De asemenea, puteți beneficia de asistența instrumentelor financiare bazate pe inteligență artificială. Cu toate acestea, indiferent cât de bune sunt intențiile tale, crearea unui raport de la zero poate părea provocatoare și consumatoare de timp pentru tine. Pentru a vă ușura lucrurile, iată șabloanele pe care le puteți utiliza pentru rapoartele de cheltuieli.

HubSpot

Acest HubSpot șablonul poate fi descărcat în formatele Word, Excel, Google Sheets și PDF. Șablonul de raport personalizat vă permite să introduceți perioada de plată și informații despre angajați, cum ar fi numele, departamentul, desemnarea, scopul și așa mai departe.

Conține un număr de coloane de categorie necesare și puteți chiar adăuga mai multe coloane dacă doriți. Când toate cheltuielile sunt înscrise în coloanele lor desemnate, suma totală va fi calculată automat. Organizațiile pot include, de asemenea, informații de aprobare, note și sume totale de rambursare în acest raport.

FreshBooks

Folosind FreshBooks șablon de raport de cheltuieli, puteți urmări cu ușurință cheltuielile afacerii dvs., ceea ce este esențial pentru contabilitatea afacerii. Face urmărirea mai simplă, deoarece puteți începe prin descărcarea șablonului și includerea costurilor. Apoi, nu este nevoie de timp pentru a crea un raport de cheltuieli perfect pentru orice interval de timp dat.

  Marfa vs. Securitatea în Crypto și de ce contează

Il poti personaliza in functie de cerintele companiei tale. Vă permite să adăugați numele companiei, adresa, numele clientului, suma cheltuielilor, suma taxei și note. Întreprinderile mici, întreprinderile, precum și persoanele fizice pot folosi acest șablon pentru urmărirea cheltuielilor și crearea de rapoarte.

WPS

WPS șablonul de grafic pentru raportul de cheltuieli poate fi descărcat pe computer și deschis folosind MS Excel. De asemenea, utilizatorii WPC Office pot deschide și edita acest șablon folosind suita lor de birou.

Pe acest șablon WPS, puteți adăuga cheltuieli de diferite categorii pentru fiecare lună dată a anului. Odată ce sunt date intrările, va afișa tendințele cheltuielilor.

Zoho

Acest model de raport de cheltuieli de la Zoho este disponibil gratuit și poate fi descărcat fără înregistrare sau autentificare. Acest șablon poate fi folosit pentru toate scopurile personale sau de afaceri. Este disponibil în format XLS și poate fi deschis în aplicația dvs. Excel.

Deși șablonul Zoho conține coloane de bază, cum ar fi descrierea cheltuielilor, data, categoria și suma, puteți personaliza șablonul în funcție de cerințele dvs. De asemenea, vă permite să adăugați sigla companiei împreună cu numărul raportului, numele raportului, data, descrierea și multe altele.

Smartsheet

Smartsheet oferă o gamă largă de șabloane de rapoarte de cheltuieli care pot fi utilizate în scopuri variate. Există șabloane pentru rapoarte săptămânale, rapoarte lunare, rapoarte de afaceri, rapoarte simple și monitorizare a cheltuielilor. Puteți descărca șabloanele acceptate de Excel și le puteți personaliza în consecință.

Rapoartele Smartsheet vă permit să enumerați intervalul de timp al raportării împreună cu scopul acestuia. Mai mult, există coloane pentru introducerea într-o gamă largă de categorii de cheltuieli, așa că veți avea nevoie de personalizare minimă. Există, de asemenea, coloane pentru note suplimentare, semnături de aprobare și liste de cheltuieli detaliate. Conține și un avertisment cu privire la atașarea chitanțelor necesare.

Spendesk

Dacă sunteți în căutarea unui șablon gata de utilizat pentru a vă urmări cheltuielile, alegeți-l pe cel disponibil Spendesk site-ul web. Vă ajută să economisiți timp, oferindu-vă un șablon în Foi de calcul Google și formate acceptate de Excel.

  Cum să înlocuiți bateria AirTag

Dacă sunteți angajat și trebuie să trimiteți un raport de cheltuieli pentru o lună sau orice alt interval de timp, îl puteți utiliza. Categoriile comune precum hoteluri, transport și mese sunt deja incluse în acest șablon. Pe măsură ce completați data, suma și descrierea costului, acesta va calcula suma rambursării pentru dvs.

Semnează ușor

Faceți parte dintr-o comunitate de afaceri mici și aveți nevoie de un șablon de raport de cheltuieli pentru utilizare obișnuită? Încercați acest șablon de la Semnează ușorun șablon personalizabil care poate fi editat pe MS Word, MS Excel și Google Sheets.

Îți ajută angajații să țină evidența cheltuielilor din buzunar, inclusiv a categoriilor. Șabloanele online vă permit, de asemenea, să treceți fără hârtie și să contribuiți la salvarea mediului. Folosirea acestuia va permite, de asemenea, echipei dvs. să devină mai productivă și să-și îmbunătățească experiența.

Divvy

Divvy oferă un șablon robust de raport de cheltuieli pe care angajații îl pot folosi pentru a solicita rambursări de la compania lor. Banii personali cheltuiți în scopuri comerciale pot fi urmăriți cu acest șablon. Când aveți acest șablon, nu este nevoie să vă întrebați cum să creați un raport.

Acest șablon gratuit Divvy vă permite să urmăriți cheltuielile de afaceri și să solicitați rambursări de la angajator. Aici, puteți crea un raport care să conțină detalii detaliate ale cheltuielilor, cum ar fi scopul, locul și data. Angajatorul poate verifica raportul și poate rambursa banii personali pe care i-ați cheltuit.

Klippa

Acest șablon de la Klippa este unul dedicat care vă permite să urmăriți cheltuielile de călătorie. Aici, puteți include cheltuielile pentru diferite categorii în timpul călătoriilor de afaceri. Pe lângă sumă, puteți adăuga descrieri detaliate, inclusiv chitanțe și sume impozabile. Acest șablon este disponibil ca fișiere Word și Excel.

Prin crearea unui raport de cheltuieli de călătorie folosind acest șablon, angajații își pot revendica cheltuielile de călătorie pentru a fi scutite de taxe. Costurile de cazare, masă și transport sunt de obicei incluse în cheltuielile de călătorie. În plus, angajatorii pot beneficia de el.

Cuvinte finale

Un șablon de raport de cheltuieli este o tehnică eficientă pentru gestionarea cheltuielilor și urmărirea bugetului. În acest articol, am compilat unele dintre cele mai bune șabloane de rapoarte de cheltuieli pe care le puteți utiliza ca individ sau organizație.

Dacă credeți că șabloanele nu sunt suficiente pentru urmărirea cheltuielilor organizației dvs., încercați să utilizați oricare dintre aceste aplicații de urmărire a cheltuielilor.