Soluția de call center fără pretenții pentru afacerea dvs

Aircall este o soluție de call center bazată pe cloud, complet integrată, perfectă pentru echipele de vânzări și asistență. Au dispărut vremurile în care întrețineai configurații de call center la fața locului care erau greu de instalat, întreținut sau operat.

Acum, puteți configura o soluție de call center virtual cu hardware-ul existent, cheltuieli operaționale mai mici și fără întreținere la fața locului.

Cu analize avansate, monitorizare live a apelurilor și funcții de rutare a apelurilor, Aircall vă poate ajuta să creșteți satisfacția clienților, să reduceți ciclurile de vânzări și să închideți mai multe perspective. Aircall eficientizează fluxurile de lucru integrate în CRM și alte instrumente digitale ale afacerii dvs.

De asemenea, îi ajută pe agenții dvs. de vânzări să creeze apeluri mai personalizate și mai atractive, afișând liste de activități pe un singur tablou de bord, etichete de apel și carduri de informații. Înainte de a trece la caracteristicile care fac ca Aircall să merite o șansă, să începem cu beneficiile.

Principalele beneficii ale Aircall

Aircall nu este soluția dvs. obișnuită de call center. Iată care sunt beneficiile cu care vine:

  • Analize avansate pentru a evalua performanța centrului de apeluri
  • Un singur tablou de bord pentru activități pentru a urmări apelurile, a atribui și a marca apelurile
  • Dirijare în cloud în funcție de timp către angajații disponibili și funcții de redirecționare către telefon atunci când nu sunteți la birou
  • Apeluri în șoaptă și transferuri calde pentru a ghida noi agenți și pentru a îmbunătăți experiența clienților
  • Director IVR cu mai multe niveluri pentru a direcționa automat apelurile către agenți și grupuri de apel împreună
  • Acceptă apeluri în conferință, liste negre, apeluri multiple simultan, cozi de apeluri și urmăriri automate dacă sunt deconectate
  • Acces la extensii, numere gratuite, numere locale și integrare ușoară cu toate instrumentele digitale

De fapt, caracteristicile sale de conectare unică, împreună cu rolurile de utilizator atribuite, sporesc securitatea. De asemenea, acceptă integrarea CTI pentru îmbunătățirea fluxurilor de lucru și are alte funcții puternice, cum ar fi PowerDialer și o aplicație pentru telefon de afaceri, pentru a vă ajuta să îmbunătățiți productivitatea.

Cazuri de utilizare pentru Aircall

Centrul de apeluri virtual

Aircall vă ajută să configurați un centru de apel virtual care funcționează din diferite locații, deservind mai mulți clienți și companii simultan.

Soluție pentru echipa de vânzări

Nu este doar un call center. Indiferent de natura afacerii tale, dacă te bazezi pe vânzări prin apeluri, Aircall vă poate ajuta să închideți mai rapid clienții potențiali. Facilitează vânzarea productivă, dar personalizată.

Comunicatii interne pentru afaceri

De asemenea, puteți utiliza Aircall pentru a facilita comunicarea internă între toate echipele afacerii dvs. Va ajuta la stimularea colaborării și este perfect pentru echipele de la distanță sau hibride.

Apelați software pentru comerț electronic

Puteți rezolva problemele clienților mai rapid și puteți oferi experiențe de cumpărături personalizate, oferind reduceri și oferte speciale clienților.

De asemenea, perfect pentru organizații non-profit și echipe IT și operațiuni

  Cum să aplici un filtru la mai multe straturi simultan în Photoshop

Pentru a ajunge la clienți potențiali, pentru a permite comunicații interne fără întreruperi între echipe și pentru a face echipele orientate către clienți mai autonome, fără a compromite niciodată securitatea.

Funcții Aircall de care trebuie să fiți atenți

Cu peste 45 de funcții, Aircall este o soluție software unică care poate simplifica nevoile de afaceri și poate obține grade mai mari de rentabilitate a investiției. Așadar, am adunat cele mai importante caracteristici care fac din Aircall puterea care este cu adevărat.

#1. Optați pentru rutarea apelurilor

Puteți direcționa clienții către colegii de echipă potriviți, care vor fi mai bine echipați pentru a-și gestiona problemele, personalizând distribuția apelurilor. În plus, Aircall acceptă și rutarea apelurilor bazată pe timp.

Aceasta înseamnă că puteți seta ore de lucru individuale sau în echipă. Acest lucru va ajuta la prevenirea apelurilor spam în afara orelor de lucru, asigurându-vă că apelurile sunt direcționate numai către colegii de echipă disponibili.

#2. Încercați înregistrarea apelurilor cu o pauză

În scopuri de instruire, este esențial să aveți funcții de înregistrare a apelurilor. Cu toate acestea, înregistrarea unui apel poate ajuta și la monitorizarea calității apelului și a rezoluției, pe lângă confirmarea detaliilor importante.

Cu toate acestea, confidențialitatea unui utilizator nu ar trebui să fie compromisă. Prin urmare, Aircall are funcția de a întrerupe și a relua funcțiile de înregistrare a apelurilor, astfel încât să nu înregistrați informații sensibile ale utilizatorilor.

#3. Bucurați-vă de apeluri paralele și simultane

Puteți pune conversația curentă în așteptare și puteți pleca pentru a termina o altă conversație sau a începe una nouă. Toate datorită funcției de apeluri paralele a Aircall. Cu toate acestea, puteți primi și iniția un număr nelimitat de apeluri simultan.

Nu mai aveți nevoie de mai multe numere pentru a prelua mai multe apeluri. Aceleași câteva numere vor face șmecheria cu Aircall. Nu veți avea probleme cu calitatea, asigurându-vă în același timp că planurile de extindere a call center-ului sunt de succes.

#4. Obțineți numere gratuite și internaționale

Aircall vă permite să creați numere gratuite în orașele și codurile zonale în care își desfășoară activitatea afacerea. Puteți opera din orice țară.

În plus, puteți solicita alte numere internaționale în peste 100 de țări, chiar dacă lucrați de pe un alt continent. De fapt, aceste numere de telefon sunt bazate pe cloud și vă pot ajuta să vă stabiliți o prezență globală de renume. Vă veți bucura de acoperire globală, în timp ce vă veți construi încrederea locală pentru a ajunge la mai mulți clienți potențiali.

#5. Configurați răspunsul vocal interactiv (IVR) și extensiile

Puteți configura un director IVR pentru a clasifica apelanții, pentru a determina ce echipă apelează și pentru a le direcționa automat către anumiți colegi de echipă. Mai mult, puteți seta IVR-uri pe mai multe niveluri. Ele pot fi personalizate pentru anumite ore din timpul zilei și simplificate în funcție de scop.

De asemenea, puteți utiliza editorul dinamic pentru a atribui mesaje personalizate și muzică de așteptare. Acum, pentru a putea direcționa apelurile individual, trebuie să facilitați apelarea rapidă. Puteți face acest lucru atribuind o extensie de trei cifre tuturor colegilor tăi.

#6. Apeluri în coadă și facilitați apelul înapoi

Aircall acceptă apelarea la coadă, ceea ce înseamnă că cei care apelează vor avea șansa de a fi în coadă dacă toți agenții tăi sunt ocupați. Nu numai că, dacă apelanții tăi s-au săturat să aștepte, ei vor avea opțiunea de a renunța.

Odată ce renunță, echipa ta va contacta ulterior cu feedback. Acest lucru ajută la creșterea satisfacției clienților, reducând în același timp numărul de apeluri abandonate.

#7. Atribuiți și etichetați apelurile

Dacă credeți că un anumit membru al echipei ar fi cel mai potrivit pentru a gestiona un alt apel, îi puteți atribui un apel cu un mesaj care explică contextul. Va fi vizibil pe listele lor de activități.

  Cum să schimbi limba în LoL

De asemenea, puteți eticheta anumite apeluri cu etichete personalizate pentru a vă ajuta să le organizați mai bine. Adică, vă va ajuta să vă referiți cu ușurință la ele și să le mențineți în concordanță cu raportarea încrezătoare.

#8. Grupuri de apeluri

Mai mult, puteți, de asemenea, să direcționați un grup de apeluri de intrare către o anumită echipă și să determinați cum doriți să fie distribuite apelurile între agenți. De asemenea, puteți decide dacă doriți să vă ritmați apelurile, să omiteți agenții sau să distribuiți volumele de apeluri.

#9. Colaborează mai bine

Puteți crea și partaja contacte cu toți ceilalți din echipă. De asemenea, veți avea acces la aceeași căsuță de e-mail partajată, astfel încât să știți cu toții ce apeluri necesită o urmărire și ce sarcini pot fi arhivate.

Cu toate acestea, cea mai bună caracteristică de colaborare de pe Aircall este modul în care vă permit să faceți transferuri calde. Înainte de a transfera un apel către un coleg, îi puteți vorbi rapid și îi puteți informa unde vă aflați sau ce ajutor este necesar.

#10. Explorați Call Center Analytics

Aircall este o soluție completă de afaceri pentru call center, deoarece vă permite să monitorizați totul din mers. Vă ajută să urmăriți valorile dvs., cum ar fi durata medie a apelurilor, rata apelurilor pierdute sau timpul mediu de răspuns.

De fapt, puteți, de asemenea, să filtrați aceste valori după indivizi, echipe, etichete de apel și să urmăriți KPI-uri pentru interpreți individuali. De asemenea, aveți un singur flux de activități asemănător unui tablou de bord pentru a urmări toate apelurile live, urmăririle și multe altele.

În plus, există funcția Click to Dial, care vă permite să creșteți productivitatea echipei dvs. Pentru a apela orice număr, ai nevoie doar de un clic. De fapt, acest lucru va ajuta reprezentanții dvs. de vânzări să economisească timp și să facă totul mai repede.

#11. Obțineți monitorizare și șoaptă apelurilor

Puteți monitoriza în direct cu funcția de monitorizare a apelurilor Aircall pentru a ajuta la ghidarea noilor colegi și pentru a îmbunătăți satisfacția clienților. Poate ajuta la corectarea greșelilor agenților, la închiderea mai multor perspective și la stabilirea celor mai bune practici în rândul colegilor de echipă.

Dacă monitorizați unul dintre apelurile live și preferați să nu interveniți și ca agentul dvs. să pară inadecvat, le puteți șopti rezoluții. Acestea vor fi confidențiale de la apelanții de intrare și vă vor ajuta să creșteți rata de rezoluție.

#12. Power Dial sau Click pentru a apela

Afacerile se bazează pe viteză și execuție. Pentru asta este PowerDialer. Aircall permite reprezentanților dvs. de vânzări sau agenților dvs. să formeze mai rapid cu un singur clic. De fapt, există o identificare automată a numerelor de telefon pe site-ul web al potențialului dvs. și acestea sunt, de asemenea, adăugate la coada dvs. de apeluri. Veți avea, de asemenea, contactele sincronizate cu CRM imediat.

#13. Transcrie apeluri sau redirecționare la telefon

Oferirea unei experiențe de clasă mondială înseamnă a fi accesibil. Preluați apeluri în afara biroului dvs. de lucru, redirecționând apelurile către mobil. Puteți conecta mai multe dispozitive personale pentru a accepta apelurile primite.

În ceea ce privește transcrierea, puteți transcrie apeluri și mesaje vocale folosind Aircall AI.

#14. Deblocați puterea CTI

Integrarea de telefonie computerizată (CTI) de la Aircall personalizează fluxurile de lucru, îmbunătățește productivitatea și crește satisfacția clienților. Cum? Prin activarea unei singure abordări de interfață pentru fiecare sarcină legată de apel.

Puteți vizualiza toate informațiile despre clienți atunci când participați la un apel live. CTI de la Aircall vine, de asemenea, cu peste 90 de integrări care ajută la maximizarea productivității dintr-un singur tablou de bord.

  Creați chei personalizate pentru a introduce e-mail, număr de telefon și nume [Paid]

#15. Integrați mai rapid

Activarea integrărilor se face cu un singur clic, ajutându-vă astfel să gestionați toate setările într-un singur loc.

Mai mult, puteți extrage carduri de informații pentru a accesa informațiile critice ale clienților. De asemenea, puteți facilita sincronizarea eficientă a contactelor și un flux de lucru personalizat între Aircall API și stiva dvs. de tehnologie.

Integrarea Aircall cu terțe părți

Când alegeți Aircall pentru nevoile dvs. de voce, alegeți un ecosistem eficient – datorită integrărilor sale ușoare de la terți. Acum, de ce este un ecosistem de voce important sau chiar necesar? Când aveți alte instrumente digitale integrate perfect și gata de utilizare la îndemână, creați un canal de distribuție eficient și eficient.

Aircall are integrări terțe în următoarele categorii:

  • AI și transcriere
  • CRM
  • Relații Clienți
  • Date, analiză și raportare
  • Comerț electronic și facturare
  • Serviciu de asistență și LiveChat
  • HR & Recrutare
  • Managementul productivității și al forței de muncă
  • QA și automatizarea vânzărilor
  • SMS, Social & Fun, Sondaje

Puteți căuta integrările disponibile căutând integrări noi, prezentate și toate. Mai mult, puteți căuta și integrări care sunt perfecte pentru echipele de asistență și echipele de vânzări.

De exemplu, integrările disponibile pentru echipele de vânzări includ:

  • Avoma, Chorus.ai, ExecVision, Gong sau Refract pentru AI și Transcriere
  • Callingly sau Typeform pentru productivitate
  • Zapier, Plecto sau OneUpSales pentru raportarea datelor
  • monday.com, noCRM.io, Pepper Cloud CRM, Pipedrive sau Zendesk Sell pentru CRM
  • SalesLoft sau Outreach pentru automatizarea vânzărilor

În timp ce pentru echipele de asistență, Zapier și Plecto sunt de asemenea disponibile. Dar există și alte opțiuni, cum ar fi Diduenjoy, Nicereply sau Postcall.io, pentru sondaje. În plus, există VoxPay pentru plată și facturare și multe altele.

Apel aerian vs. Zoom vs. Talkdesk

In timp ce Zoom și Talkdesk sunt nume cunoscute în industrie, Aircall oferă planuri mai accesibile pentru toate dimensiunile de afaceri. Iată o privire cuprinzătoare asupra fiecăreia dintre funcțiile pe care le acceptă:

FuncțiiAircallZoomTalkdeskMonitorizare apelDaDaDaDaÎnregistrare apelDaDaDa,dar din planul elevat Rutarea apelurilorDaDaDaScrutare apelDaDaDaDaTransfer apelDaDaDaIntegrareCTIDaNuDaRecunoaștere IVRDaDaDaAcces mobil-la-telefon
și o aplicație de afaceriDaNuNumere de telefon locale și internaționaleDaDaDaIntegrații100+90+60+APIDaDaDaDistribuție automată a apelurilorDaDaDaApel în șoaptăDaNuNu

Apel aerian: planuri și prețuri

Aircall oferă trei planuri: Essentials, Professionals și On-Demand. În timp ce Essentials începe de la 30 USD/utilizator și acceptă 3 echipe, planul Professionals începe de la 50 USD/utilizator și acceptă echipe nelimitate. Pentru pachetul la cerere, puteți lua legătura cu echipa și puteți obține un plan mai personalizat care funcționează pentru afacerea dvs.

În timp ce Essentials acoperă majoritatea funcțiilor despre care am vorbit mai devreme, nu acoperă monitorizarea în direct, șoapta apelurilor, analizele avansate sau personalizate, PowerDialer, opțiunile de returnare a apelurilor la coadă, SalesForce Service Cloud și integrarea. De asemenea, nu are un manager de cont dedicat sau onboarding personalizat. Acestea sunt toate caracteristicile pe care le obțineți în planuri profesionale și la cerere.

Ar trebui să încerci Aircall?

Perfect pentru companii de toate dimensiunile, Aircall este o alternativă accesibilă la soluțiile populare de call center disponibile. Configurarea Aircall este ușoară și, de asemenea, puteți profita de integrarea individuală pentru a vă ajuta. Încercarea lor de încercare gratuită de 7 zile vă oferă suficient spațiu pentru a utiliza numeroasele sale funcții pentru o învârtire și a decide dacă este cea potrivită pentru dvs.

În plus, Aircall are o interfață ușor de utilizat, cu căutare, care face navigarea pe site eficientă și rapidă. Colaborarea este excelentă cu tabloul de bord pentru activitățile de apel partajate, care vă permite să monitorizați apelurile live și să vedeți sarcinile datorate.

De asemenea, puteți profita de funcții avansate, cum ar fi șoapta apelurilor, care vă permit să ajutați agenții mai noi să gestioneze clienții și să închideți mai multe perspective.

De fapt, există o integrare eficientă cu instrumente digitale terțe, cum ar fi HubSpot, Zapier și Salesforce, care face ca managementul centrului de apeluri să fie flexibil și robust. Mai mult, analiza lor avansată vă poate ajuta să luați decizii bazate pe date în timp real, în timp ce având toate datele despre clienți într-un singur loc vă poate ajuta să accesați informații critice despre clienți.

Există, de asemenea, carduri de informații și etichete de apel pentru a vă ajuta să primiți contextul unui apel. Nu există timpi de nefuncționare, iar cu infrastructura sa lider pe piață, Aircall merită cu siguranță încercat!

De asemenea, puteți explora unele software de automatizare a centrelor de apeluri de top pentru o interacțiune eficientă a echipei.