7 moduri de a gestiona buletinele informative pe Gmail fără a-ți aglomera căsuța de e-mail

Buletinele informative prin e-mail sunt cât de convenabile. Spre deosebire de sursele tradiționale de informare, unde trebuie să cauți lucruri de citit, buletinele informative ajung direct în căsuța ta de e-mail. Și având în vedere că v-ați abonat personal la acestea, buletinele informative care ajung în căsuța dvs. de e-mail au probabil informații pe care le citiți cu plăcere.

Acestea fiind spuse, este posibil să ratezi chiar și buletinele informative importante, având în vedere că acestea pot fi amestecate cu e-mailurile tale personale, actualizările sociale și mesajele promoționale. Așadar, vom explora câteva sfaturi pentru a vă ajuta să urmăriți buletinele informative fără a le lăsa să vă înfunde căsuța de e-mail sau să vă pierdeți sub toate e-mailurile personale.

1. Prioritizează expeditorii importanți

Puteți acorda prioritate buletinelor informative care vă interesează Gmail folosind marcatorul de importanță. Veți descoperi că Gmail marchează deja e-mailurile pe care le presupune că sunt importante pentru dvs. ca importante. Cu toate acestea, puteți utiliza și marcatorul de importanță pentru buletinele informative pe care nu doriți să le ratați. Dacă preferințele dumneavoastră se schimbă în timp, asigurați-vă că demarcați buletinele informative în consecință.

Acest marcator este un instrument excelent pentru a vă ajuta să distingeți buletinele informative importante pe care nu ar trebui să le ratați din toate e-mailurile obișnuite pe care le primiți. În plus, marcatorul de importanță vă va face mai ușor să ștergeți e-mailurile neimportante dintr-o singură mișcare, fără a fi nevoie să deschideți e-mailul sau să căutați subiectul.

  The Forest este pe Xbox One?

2. Utilizați etichete Gmail

Dacă nu doriți să pierdeți evidența buletinelor informative, dar nu doriți ca acestea să ocupe spațiu în căsuța de e-mail principală, cel mai bine este să le redirecționați către dosarele desemnate folosind etichetele Gmail. Dacă optați pentru a vă organiza buletinele informative folosind această metodă, puteți crea un folder separat pentru fiecare buletin informativ sau pentru fiecare tip de abonament.

În acest fel, puteți accesa folderul corespunzător atunci când doriți să citiți un anumit buletin informativ. Dosarele pe care le creați astfel sunt personalizabile. Puteți edita numele, șterge întregul folder, marca toate e-mailurile din folder ca citite și așa mai departe. Acest nivel de flexibilitate vă va permite să creați un sistem simplificat pentru a vă gestiona eficient buletinele informative.

3. Dezabonează-te de la buletinele informative pe care nu le mai citești

De-a lungul timpului, s-ar putea să vă dați seama că unele dintre buletinele informative la care vă abonați nu vă oferă suficientă valoare. Dezabonarea la astfel de buletine informative este vitală dacă doriți să vă mențineți căsuța de e-mail organizată și să nu pierdeți evidența e-mailurilor și buletinelor informative care contează cu adevărat pentru dvs.

Pentru a vă menține căsuța de e-mail eficientizată, asigurați-vă că vă revizuiți din când în când abonamentele la buletine informative. Dacă descoperiți că ați ignorat sau ați șters în mod constant buletinele informative de la anumiți expeditori, poate fi timpul să apăsați butonul de dezabonare. Din fericire, este relativ simplu să renunți la majoritatea buletinelor informative.

Asigurați-vă că așteptați cel puțin câteva zile după dezabonare pentru ca buletinele informative să nu vi se mai trimită. Dacă descoperiți că primiți e-mailuri în ciuda faptului că v-ați dezabonat, puteți încerca să verificați setările de abonare la e-mail și să raportați buletinul informativ ca spam, astfel încât să nu îl mai primiți în căsuța de e-mail.

  11 platforme pentru a găsi subiecte în tendințe în 2023

4. Utilizați o aplicație de citire a buletinelor informative

O aplicație de citire a buletinelor informative vă ajută să vă mențineți căsuța de e-mail principală fără dezordine, asigurându-vă în același timp că nu pierdeți buletinele informative preferate. Cu un cititor de buletine informative, va trebui de obicei să creați o nouă adresă de e-mail, pe care o puteți utiliza pentru a vă abona la buletine informative.

Aplicația de buletine informative, în acest caz, va acționa ca o căsuță de e-mail și veți putea accesa toate buletinele informative într-un singur loc prin intermediul aplicației. Aplicațiile pentru buletine informative au de obicei funcții variate. Unele oferă o experiență fără reclame, în timp ce altele vă oferă un link RSS pentru a vă accesa buletinele informative. Așadar, asigurați-vă că cercetați diferitele aplicații de citire a buletinelor informative disponibile și alegeți una care se potrivește nevoilor dvs.

5. Utilizați funcția de arhivare a Gmail

Dacă întâlniți buletine informative pe care sunteți interesat să le parcurgeți, dar nu le puteți citi în prezent, arhivați-le în loc să le lăsați să se adune în căsuța dvs. de e-mail. Este incredibil de ușor să arhivezi e-mailurile pe Gmail, iar acest lucru vă ajută să păstrați accesul la e-mailurile importante.

E-mailurile arhivate nu sunt afișate ca parte a căsuței de e-mail principale, dar pot fi căutate în continuare. De asemenea, le puteți accesa făcând clic pe Toate e-mailurile din panoul din stânga al căsuței de e-mail Gmail.

6. Utilizați o adresă de e-mail separată

Dacă nu doriți să utilizați o aplicație de citire a buletinelor informative, puteți simplifica procesul pentru dvs. prin crearea unui cont de e-mail separat. Configurarea unei adrese de e-mail dedicate și utilizarea acesteia atunci când vă abonați la buletine informative vă va ajuta să vă mențineți căsuța de e-mail principală dezordonată. În acest fel, vă puteți conecta la noul cont de e-mail oricând doriți să citiți un buletin informativ.

  Remediați eroarea 10016 pentru setările de permisiuni specifice aplicației

Dacă alegeți să creați o adresă de e-mail separată pentru abonamentele la buletine informative, vă puteți organiza în continuare noua căsuță de e-mail, marcând e-mailurile de la anumiți expeditori ca importante, creând dosare și arhivând e-mailurile.

7. Programați timp pentru citire

În timp ce organizarea căsuței de e-mail vă poate ajuta să gestionați fluxul constant de e-mailuri și buletine informative primite, va trebui să vă programați timp dedicat pentru a citi buletinele informative care sunt importante pentru dvs. Făcând acest lucru pentru o perioadă de timp, te va ajuta să fii informat cu privire la lucrurile care te interesează și să decizi care buletine informative nu merită timpul tău.

Fie că este zilnic sau săptămânal, asigurați-vă că acordați buletinelor dvs. informative atenția pe care o merită, astfel încât căsuța dvs. de e-mail să nu fie inundată de buletine informative necitite. Dacă vă este greu să citiți mai multe buletine informative în timpul limitat de care aveți, luați în considerare utilizarea platformelor AI pentru a rezuma conținutul buletinelor informative.

În acest fel, veți putea culege punctele cheie din diferite buletine informative, economisind în același timp timp. Există mai multe instrumente de inteligență artificială care pot rezuma gratuit buletinele informative lungi în informații concise, așa că utilizați unul pe care îl găsiți ușor de navigat.

Organizați-vă buletinele informative pentru a debloca o căsuță de e-mail fără dezordine

Buletinele informative prin e-mail, mai ales atunci când sunt alese cu grijă, pot conține o mulțime de informații și perspective valoroase. Dar fără o organizare adecvată, este ușor să fii copleșit de numărul mare de buletine informative pe care le primești.

Dacă v-a fost greu să organizați buletinele informative în căsuța dvs. de e-mail, urmați sfaturile prezentate în acest articol vă pot ajuta să vă prioritizați abonamentele la newsletter și să vă mențineți căsuța de e-mail bine gestionată.