11 platforme pentru a găsi subiecte în tendințe în 2023

Nu se poate nega că conținutul este într-adevăr rege și este ceva pentru care marketerii, precum și creatorii de conținut, au jurat de ani de zile.

Cu adevărat, are foarte mult sens, totuși, deoarece oamenii consumă conținut zilnic – de la rețelele sociale la bloguri și altele, consumul nostru global de conținut online sa dublat în 2020.

Acest lucru înseamnă, de asemenea, că este o perioadă de aur pentru a genera conținut proaspăt zilnic pentru a-ți menține cititorii captivați.

Curatarea conținutului proaspăt în mod regulat asigură că platforma dvs. este la zi cu cele mai recente informații și are ceva nou de oferit cititorilor dvs. în fiecare nouă zi.

Singura problemă este că trebuie să găsim subiecte în tendințe pe care să scriem, iar aprovizionarea regulată a acestora nu este întotdeauna ușoară.

De aceea, în această postare, vom trece peste unele dintre cele mai bune platforme pe care le puteți folosi pentru a găsi subiecte în tendințe și pentru a vă planifica calendarul zilnic de conținut pentru a rămâne la curent cu programul de postare.

Cum pot ajuta Trending Topics la Curarea conținutului?

Încorporarea subiectelor în tendințe ca parte a calendarului dvs. de conținut este o strategie excelentă pentru a atrage atenția asupra conținutului dvs. în fiecare zi.

Una dintre modalitățile simple de a examina acest lucru este luând ca exemplu algoritmul de tendințe Twitter. Dacă observați, Twitter are o modalitate separată de a indica subiectele în tendințe, iar acestea sunt tweet-urile/subiectele care obțin un angajament maxim într-o anumită perioadă de timp.

Nu numai Twitter, ci și multe alte platforme de social media folosesc această metodă puternică de a prezenta ceea ce este „fierbinte” pentru a menține utilizatorii implicați în această eră a vremurilor în schimbare.

Alegerea subiectelor în tendințe nu este deosebit de dificil de făcut. De fapt, tot ce trebuie să faceți este să știți despre evoluțiile recente și despre discuțiile care au loc în spațiu și să transmiteți acest lucru cititorilor dvs. prin conținutul dvs.

Acest lucru ajută, de asemenea, la crearea unei baze de cititori sănătoase, care ar aștepta cu nerăbdare conținutul dvs. în fiecare zi, deoarece învață ceva nou cu un efort minim.

Citește și: Cele mai bune instrumente pentru generarea de idei unice de subiecte de blog

Beneficiile scrierii despre subiecte în tendințe

Există mult prea multe beneficii în a scrie despre subiecte în tendințe. Unele dintre acestea sunt:

  • Vă ajută să obțineți mai multe distribuiri ale conținutului dvs., deoarece subiectele în tendințe sunt deja populare în rândul mulțimii
  • Creează o creștere uriașă a traficului pe pagina ta fără efort
  • Vă ajută să vă îmbunătățiți abilitățile de cercetare și scriere
  • Vă poziționează ca un brand credibil, valoros și informat
  • Vă ajută să vă creșteți vânzările utilizând conținut proaspăt și actualizat
  Cum să eliminați zgomotul și ecoul în timpul întâlnirilor online [+4 Apps]

În plus, vă va ajuta să atrageți trafic organic din motoarele de căutare fără a fi nevoie să petreceți mult timp optimizând conținutul.

Deși lista poate continua, este important să știți că identificarea subiectelor în tendințe în fiecare zi poate fi o sarcină importantă. Folosirea unui instrument care să vă ajute să le alegeți vă oferă avantajul de a descoperi tendințele într-un stadiu incipient și vă oferă suficient timp pentru a crea conținut pentru acesta.

Acestea fiind spuse, să ne uităm la cele mai bune instrumente care vă permit să faceți asta în cel mai bun mod posibil.

O privire

Având încredere Google, Adobe, Unilever, The New York Times și alte companii mari, Glimpse vă ajută cu adevărat să obțineți o „privire” a viitorului.

Este unul dintre cele mai populare instrumente pentru a vă menține jocul de conținut la apogeu, identificând subiecte înainte ca acestea să devină o tendință.

Vă oferă o analiză aprofundată a subiectului care poate deveni o tendință și promite o creștere pe termen lung.

Instrumentul poate analiza comportamentul consumatorilor a milioane de utilizatori pe Amazon, Instagram, Youtube, Reddit, Twitter și alte surse.

Într-un fel, puteți spune că acesta este Google Trends pe steroizi.

Subiecte care explodează

Fondată de Brian Dean de la Backlinko, Exploding Topics este un instrument simplu, dar puternic, care rămâne ușor de utilizat. Vă poate ajuta să identificați cele mai recente tendințe în câteva minute și să le atingeți înainte ca oricare dintre concurenții dvs. să o facă.

În comparație cu alte instrumente, nu are o varietate de caracteristici, deoarece obiectivul principal este de a oferi numai subiecte în tendințe și face acest lucru foarte bine.

Tot ce trebuie să faceți este să setați filtre pentru rezultatele căutării și vi se vor prezenta informații relevante. De asemenea, vă puteți abona la buletinul lor informativ pentru a fi informat despre cele mai recente tendințe, împreună cu alte date importante.

trenduri Google

Unul dintre cele mai utilizate instrumente de marketeri și experți SEO, Google Trends urmărește tendințele globale de căutare și găsește date de calitate care pot fi accesate prin mai multe filtre, cum ar fi:

  • Data
  • Geo-localizare
  • Tipul de căutare
  • Categorie
  • An

Faptul că acest instrument este conectat cu motorul de căutare Google a făcut ca tendințele să devină o mină de aur de conținut pentru mulți oameni.

Pur și simplu nu poți da greș cu această platformă, deoarece este simplă, de bază și foarte eficientă.

  Cele mai bune 10 jocuri mobile gratuite fără anunțuri sau achiziții în aplicație

SparkToro

Spark Toro este un instrument de nișă care aduce toate subiectele fierbinți în fața ochilor tăi. Este renumit pentru adunarea de informații despre cele mai recente tendințe din spațiul digital, în special SEO, marketing și tehnologie.

Scoate tendințele din numărul de acțiuni pe care utilizatorii le-au făcut folosind conturile lor pe rețelele sociale. Algoritmul preia ceea ce primește cea mai mare atenție pe internet și vi le oferă fără probleme.

Reddit

Această platformă nu are nevoie de prezentare. Putem spune cu ușurință că Reddit este una dintre platformele proeminente responsabile pentru crearea de conținut în tendințe pe internet astăzi.

Pe lângă posibilitățile sale nesfârșite, are diverse subreddite pentru a găsi subiecte care merg bine pe internet. Puteți să vă uitați la acest subreddit special numit „Trending Reddits”, care atrage cele mai interacționate postări în fiecare zi.

De asemenea, prezintă imagini în tendințe, știri, videoclipuri, comunități și postări populare, care pot fi filtrate după voturi pozitive, popularitate, subiect și locație.

Dacă sunteți în căutarea unor subiecte fierbinți și în tendințe, vă recomand cu căldură să îl verificați pe acesta și să îl răsfoiți în fiecare zi.

HARO

HARO, care înseamnă Help a Report Out, este o platformă cu o cantitate nesfârșită de subiecte care își iau ritmul pe internet.

Deși nu este direct o modalitate de a găsi subiecte în tendințe, este un instrument excelent pentru a primi notificări despre ceea ce caută sursele de top în spațiu.

Dacă sunteți blogger, vă puteți înscrie pentru e-mailuri obișnuite care conțin, practic, o listă de postări notabile de pe blog. Puteți căuta idei și inspirație de la ele sau puteți utiliza platforma ca instrument de creare a link-urilor pentru a câștiga backlink-uri pentru blogul dvs.

HARO a reușit să atragă printre alții Mashable, TIME, WSJ și Fox News, ca clienți valoroși.

Feedly

Urcă-te cu Leo, AI lui Feedly, deoarece te duce prin lumea conținutului fără să ridici un deget. Tot ce trebuie să faci este:

  • Găsiți și organizați feedul dorit
  • Ajută-l pe Leo să renunțe la ceea ce nu este important
  • Împărtășiți informații cu echipa dvs

Leul învață cu tine din mers și se asigură că informațiile tale personale rămân personale. Este un instrument puternic bazat pe inteligență artificială, care vă va ajuta cu cele mai recente tendințe în câteva secunde.

Trendly

După cum sugerează și numele, Treendly este responsabil pentru a vă ajuta să vă dați seama ce subiect ar trebui să vă pregătiți pentru următoarea postare de blog. Face eforturi suplimentare pentru a vă spune cum a evoluat tendința într-o perioadă de timp.

Cu versiunea sa pro, puteți verifica tendințele organizate în mai mult de 10 țări diferite, altele decât a dumneavoastră.

De asemenea, vă va ghida prin tendințele sezoniere care pot reveni sau tendințele care pot dura mai mult de un an în industrie.

  Definiție, importanță și cum se calculează

Puteți lua demo-ul gratuit al Treendly înainte de a lua o decizie informată cu privire la versiunea plătită.

Observatori de tendințe

Un favorit absolut printre YouTuberi și alți creatori de conținut, Trend Watchers vă ghidează pe subiecte în tendințe din nișa dvs. care atrag atenția.

Este mai mult decât un simplu instrument. De fapt, vă ajută și cu următoarele:

  • Alerte de tendințe – Vă informează despre noile tendințe și despre cum să le utilizați
  • Crearea conținutului – Sugerează cum să utilizați informațiile pentru a vă crea conținut
  • Conținut viral – Cu cantitatea potrivită de muncă grea, videoclipul tău poate deveni viral
  • Redirecționare și vânzare în plus – Vă învață cum să utilizați acest trafic pentru a genera bani și a vă crește veniturile

În plus, vă ajută să identificați cuvintele cheie cu potențial ridicat și cuvintele cheie cu o concurență scăzută, pe care le puteți folosi pentru a avea un avantaj față de concurenții dvs.

BuzzSumo

Pentru toți agenții de marketing, salutați-l pe noul tău cel mai bun prieten. BuzzSumo este un instrument fantastic care colectează informații vitale despre cele mai recente întâmplări care au creat un „buzz” pe internet. Introduceți un domeniu sau un cuvânt cheie și veți obține instantaneu rezultatele.

Este un instrument all-in-one care acoperă o varietate de domenii. De exemplu, instrumentul de cercetare vă permite să analizați diverse puncte de date și să identifice influenți care vă vor ajuta să vă ridicați imaginea mărcii.

BuzzSumo are o perioadă de probă gratuită de 30 de zile, după care poți opta pentru abonamentul plătit.

BuzzFeed

Pagina de tendințe a lui BuzzFeed este o modalitate excelentă de a elimina subiecte populare din întreaga lume.

Deoarece acest site web este un motor popular bazat pe conținut printre mileniali și „Genia Z”, puteți găsi câteva subiecte cu adevărat profitabile pentru a crea conținut. De fapt, vă va ajuta și să ajungeți mai repede la publicul țintă.

BuzzFeed este cunoscut și pentru chestionarele sale distractive, care, de asemenea, adună o mulțime de date care pot fi folosite în avantajul tău.

Nota autorului

Folosirea instrumentelor pentru a găsi subiecte în tendințe în loc să încerci manual pe cont propriu este probabil cea mai mare favoare pe care o poți face pentru tine și afacerea ta. Face întregul proces mai rapid, mai ușor și mult mai eficient.

Acestea fiind spuse, este de asemenea important să rețineți că calitatea este mai importantă decât cantitatea de conținut pe care o creați. Asigurați-vă că alegeți numai conținut care se adresează publicului dvs. și care îi va aduce beneficii.

Instrumentele de mai sus vă vor ajuta să explorați internetul cu mintea dvs. creativă și să găsiți subiecte uimitoare în acest proces.

Apoi, utilizați aceste instrumente puternice de creare de conținut pentru a vă stimula eforturile de marketing.