4 moduri de a verifica acoperirea garanției dispozitivului dvs. Apple

Dacă ați cumpărat vreodată un iPhone, trebuie să vă amintiți gaura pe care a făcut-o în buzunare.

Dar, așa cum spune Apple, „Dacă nu ai un iPhone, nu ai un iPhone”. Nu e de mirare, deși au prețuri nebunești de mari în anumite țări, mulți oameni sunt încă dispuși să-și cheltuiască banii pe un model nou și strălucitor.

Ei bine, dacă s-a întâmplat să investești în telefon, ai putea la fel de bine să te asiguri că nu trebuie să cheltuiești pentru întreținerea acestuia. Toate produsele Apple, inclusiv iPhone, iPad și Mac, au o garanție limitată.

Garanția vă oferă liniște sufletească; dacă se întâmplă ceva cu dispozitivul, toate piesele scumpe sunt acoperite și nu trebuie să plătiți nimic pentru reparațiile acestuia. Pentru a vă bucura în continuare de beneficiile sale, trebuie să vă extindeți garanția la fiecare unul sau doi ani.

Având în vedere asta, crezi că garanția acoperă în continuare telefonul tău? Dacă nu, există mai multe modalități de a afla. Această postare dezvăluie câteva modalități de a verifica acoperirea garanției dispozitivului tău Apple.

Beneficiile cunoașterii garanției dispozitivului dvs. Apple

Verificarea garanției dispozitivului dvs. Apple este o necesitate din mai multe motive.

#1. Economisește bani

Dacă garanția dvs. a expirat și ați uitat să o prelungiți, trebuie să plătiți din buzunare pentru orice daune hardware pe care le puteți suferi. Piesele Apple sunt costisitoare, așa că repararea defectelor de fabricație și de material vă poate costa foarte mult. Dar cu o garanție, poți să o faci gratuit în perioada de garanție și să economisești bani.

Citiți și: Cum să remediați „Nu se poate conecta la App Store” pe iPhone sau iPad

#2. Valoarea de revânzare

Ai primi mult mai mulți bani pentru un produs Apple în garanție. Garanția are o valoare monetară atașată, așa că dacă puteți dovedi cumpărătorului că iPhone-ul este acoperit, ar fi dispus să vă plătească mult mai mult.

  De ce aveți nevoie de o tabletă grafică pentru Photoshop

#3. Asigurarea Acoperirii

Cel mai important, puteți fi liniștit știind dacă s-ar întâmpla ceva cu dispozitivul dvs., puteți obține reparații și înlocuiri gratuite și puteți economisi banii care altfel ar fi fost duși pentru a-l plăti din buzunar.

Trebuie remarcat faptul că garanția pentru diferite dispozitive și locații Apple variază. Este posibil să trebuiască să verificați perioada de garanție pentru dispozitivul dvs. Apple din locația dvs. pentru a ști de câți ani aveți pentru a o prelungi.

Tipuri de garanții de la Apple

Apple oferă diverse acoperiri, în funcție de nevoile și bugetul dumneavoastră. Opțiunile sunt concepute pentru a vă asigura că obțineți exact ceea ce plătiți în timp ce gestionați nevoile de bază de garanție. Puteți alege dintre 3 tipuri de garanții.

#1. Garantie limitata

Aceasta este cea mai de bază acoperire oferită de companie, care, după cum sugerează și numele, vă oferă acoperire pentru o perioadă limitată. De obicei, durează un an, cu 90 de zile de asistență tehnică gratuită.

Acesta acoperă dispozitivul dvs. și accesoriile pe care le primiți cu el în cutie. Orice accesorii cumpărate separat, cum ar fi cabluri de rezervă, încărcătoare fără fir, adaptoare sau carcase și huse pentru telefon, nu vor fi incluse în această garanție.

Dacă puteți beneficia sau nu de garanție, depinde de situația dvs. de deteriorare. Numai defectele de manoperă sau materiale sunt reparate sau înlocuite. În rest, ar trebui să plătiți o taxă.

#2. AppleCare+

AppleCare+ este o acoperire sănătoasă de garanție care vă protejează de incidente nelimitate de daune accidentale. Deoarece domeniul său vast este atât de vast, trebuie să plătiți un preț ridicat. Dar merită dacă deții un produs Apple costisitor și poate fi iresponsabil.

Vine cu un cost lunar de 11,49 USD și 12,49 USD pentru modelele mai noi. Între timp, acoperirea de 2 ani costă 249 USD. Aceste prețuri sunt pentru anumite modele.

Pentru a verifica costul AppleCare+ pentru dispozitivul dvs., mergeți la acestea Produse AppleCare secțiunea și veți primi toate detaliile. Acesta acoperă repararea și înlocuirea pieselor și a forței de muncă de la un tehnician oficial Apple.

  De ce fotografiile arată diferit când le imprimez?

Vă oferă 2 ani de servicii certificate de Apple, acces prioritar la asistență tehnică, incidente nelimitate de protecție împotriva daunelor accidentale și acoperire pentru serviciul bateriei. În esență, orice ai putea întreba.

#3. Garantie extinsa

O garanție extinsă vă oferă încă doi ani de acoperire în cadrul planului AppleCare și poate fi aplicată după expirarea garanției limitate de un an.

În funcție de nevoile și bugetul dvs., puteți alege cel mai bun plan și vă puteți bucura de acoperirea pe care Apple o oferă acelor produse specifice pentru o perioadă de timp.

Puteți verifica valabilitatea garanției în mai multe moduri și vă puteți asigura că sunteți în continuare acoperit de planul pentru care ați plătit. Iată câteva metode pentru a face acest lucru.

Utilizarea setărilor dispozitivului

Una dintre cele mai rapide moduri de a vă verifica garanția este să mergeți la Setări de pe dispozitivul Apple. Nu este nevoie să deschideți browserul și să accesați site-ul lor web, ceea ce poate dura mult timp. Iată cum să o faci:

Pasul 1: Accesați aplicația Setări de pe iPhone sau iPad.

Pasul 2: Derulați în jos la fila care spune General și atingeți-o.

Pasul 3: Atingeți Despre și derulați în jos la fila Acoperire.

Veți vedea dispozitivul în partea de sus, sub care veți putea vedea planul la care v-ați abonat. Atingeți dispozitivul și veți ști exact când expiră garanția pentru dispozitivul dvs.

Sub detaliile de acoperire, veți vedea dacă sunteți acoperit pentru hardware și aveți acces la chat prioritar și asistență telefonică. De asemenea, puteți programa o vizită la cel mai apropiat magazin Apple chiar din acest meniu și puteți obține asistența de care aveți nevoie, atât pentru hardware, cât și pentru software.

Pentru a verifica garanția pentru Mac-ul tău din setări, iată ce trebuie să faci.

Pasul 1: Navigați la fila Apple din colțul din stânga sus al ecranului.

Pasul 2: Accesați Setările de sistem ale Mac-ului dvs. și selectați fila General din meniul lateral.

Pasul 3: Faceți clic pe Despre și faceți clic pe butonul Detalii pentru informații despre acoperire.

  9 cele mai bune soluții de detectare și răspuns (MDR) gestionate pentru a îmbunătăți postura de securitate

Site-ul oficial al Apple

O altă modalitate de a verifica starea garanției este să vizitați site-ul oficial Apple. Are o pagină dedicată informării utilizatorilor cu privire la momentul expirării acoperirii lor și ce trebuie să facă pentru a o extinde.

Pentru aceasta, veți avea nevoie de numărul de serie al dispozitivului, pe care îl puteți afla din fila Despre. Odată ce știți numărul de serie al dispozitivului, iată ce trebuie să faceți în continuare.

Pasul 1: Deschideți Safari sau orice alt browser și mergeți la checkcoverage.apple.com.

Pasul 2: introduceți numărul de serie al dispozitivului dvs.

Pasul 3: Introduceți Captcha care apare pe ecran.

Pasul 4: Faceți clic pe Trimiteți.

Pagina următoare va menționa dispozitivul dvs. și data achiziției sale în partea de sus. În fila Acoperirea dvs., veți ști dacă dispozitivul dvs. este încă acoperit de garanția limitată sau dacă acoperirea a expirat. Veți primi și alte informații necesare.

Aplicația de asistență Apple

Apple are și aplicația sa de asistență dacă nu știți despre ea. Este o aplicație obligatorie pentru orice proprietar de dispozitiv Apple. Puteți solicita asistență cu telefonul folosind aplicația, puteți reseta parola ID-ului Apple și puteți remedia orice problemă hardware.

În plus, vă permite să verificați starea garanției dispozitivului dvs. în aplicație. Iată cum să o faci:

Pasul 1: Descărcați aplicația din App Store și deschideți-o.

Pasul 2: Introduceți detaliile ID-ului Apple dacă dispozitivul nu vă înregistrează automat.

Pasul 3: Navigați la fila care spune Dispozitivele mele și selectați dispozitivul pentru care doriți să verificați acoperirea garanției.

Pasul 4: Sub numele dispozitivului, atingeți Detalii dispozitiv.

Acest lucru vă va conduce la informațiile de acoperire. Vă va oferi informații despre tipul și perioada de garanție.

Ultima modalitate de a verifica starea garanției este să contactați direct asistența pentru clienți Apple. Puteți găsi toate modalitățile diferite de a-i contacta prin intermediul pagina de contact. Alternativ, puteți vizita cel mai apropiat centru de service Apple și puteți obține detalii cu privire la garanția dvs.

Gânduri de închidere

A fi conștient de garanția dvs. are mai multe avantaje. Știind de ce și cum să verificați starea vă poate economisi bani pentru reparații și înlocuiri. Drept urmare, vă puteți păstra dispozitivele Apple în stare bună.

Cu metodele menționate în această postare, vă puteți cunoaște starea garanției dacă și când este necesar.

În continuare, află cum poți intra în ecosistemul Apple la ieftin.