Cum să remediați Xbox Series X|S defect și să o trimiteți pentru reparație

A te confrunta cu o defecțiune hardware a uneia dintre consolele tale poate fi o durere de cap și chiar mai supărătoare dacă trebuie să trimiți consola la reparație. Cu toate acestea, dacă Xbox Series X|S prezintă o defecțiune și trebuie trimisă pentru o reparație oficială, procesul poate fi ușurat dacă cunoașteți detaliile corecte.

Deci, dacă doriți să rezervați o reparație pentru Xbox Series X|S cu Xbox, vă putem ajuta să vă ghidăm prin detaliile necesare, cum ar fi informațiile despre garanție și numerele de serie, și vă putem ajuta cu procesul de reparație. Hai să aruncăm o privire.

Cum să vă înregistrați Xbox Series X|S la Microsoft

Înainte de a încerca să rezervați o reparație de service pentru Xbox Series X|S prin Xbox, va trebui să vă înregistrați dispozitivul la Microsoft. Acest lucru vă va permite să accesați informațiile de garanție pentru consola dvs. și, în cele din urmă, să rezervați o reparație pentru consola dvs.

Dacă vă înregistrați consola și găsiți că este în garanție, puteți chiar economisi bani pentru reparație. Acest lucru face ca înregistrarea consolei dvs. să fie un proces esențial și potențial benefic. Pentru a vă înregistra Xbox Series X|S la Microsoft, urmați acești pași:

  • Introduceți fila Dispozitive Microsoft conectându-vă la contul dvs. Microsoft în orice browser web prin pagina oficială Microsoft.
  • Sub Dispozitive, găsiți consola dvs. Xbox Series X|S și selectați Înregistrare.
  Ethereum Virtual Machine (EVM) explicată în 5 minute sau mai puțin

  • Veți fi apoi confruntat cu o fereastră pop-up de termeni și condiții. Selectați Confirmare pentru a vă înregistra Xbox.

Ca alternativă, dacă Xbox-ul dvs. nu este listat la Dispozitive, puteți selecta Înregistrare dispozitiv și introduceți numărul de serie al Xbox Series X|S pentru a vă înregistra manual consola. Puteți găsi numărul de serie al seriei dvs. X|S examinând eticheta din spate a consolei sau accesând fila Informații consolă din Setări sistem.

Dar cu asta, Xbox Series X|S va fi înregistrat la Microsoft și ar trebui să fiți pe cale să rezervați o reparație cu Xbox pentru Series X|S.

Cum să verificați starea garanției Xbox Series X|S

Acum Xbox Series X|S este înregistrată la Microsoft, puteți trece la verificarea stării garanției consolei pentru a vedea dacă reparația va fi gratuită.

Pentru a vedea informațiile despre garanție pentru Xbox Series X|S, pur și simplu reintroduceți secțiunea Dispozitive a contului dvs. Microsoft prin intermediul oficialului Microsoft pagină.

Toate dispozitivele dvs. înregistrate ar trebui să afișeze apoi un scurt mesaj sub Garanție, care vă va spune starea garanției dispozitivului. Găsiți Xbox Series X|S și verificați mesajul de garanție asociat.

Cu toate acestea, dacă simțiți că mesajul de garanție este inexact sau nu este afișat, puteți selecta fila Informații și asistență pentru Xbox Series X|S. De aici, puteți vizualiza detaliile garanției limitate standard sau orice alte informații despre garanția contului.

Rețineți că garanțiile standard Xbox Series X|S pentru console durează 12 luni, așa că dacă achiziționați Xbox la lansare, garanția sa va fi expirat, din păcate. Din acest motiv, ar trebui să mențineți console precum Xbox Series X de-a lungul generației sale. În acest fel, puteți evita nevoia vreodată să vă reparați Xbox.

  8 Cele mai bune găzduire statică de site-uri web pentru afaceri și uz personal

Cum să rezervați o reparație pentru Xbox Series X|S defect

În acest moment, ar trebui să aveți toate informațiile de care aveți nevoie pentru a vă repara Xbox Series X|S și pentru a o trimite pentru o reparație oficială. Așadar, pentru a rezerva o reparație pentru seria dvs. X|S, reveniți la secțiunea Dispozitive a contului dvs. Microsoft prin Microsoft și urmați acești pași:

  • Sub Dispozitive, găsiți Xbox Series X|S și selectați Informații și asistență.
  • Pentru a începe procesul de reparare, selectați Pornire comandă.
  • Selectați o categorie pentru reparația dvs. Pentru un Xbox Series X|S, selectați Dispozitiv.
  • Alegeți un tip de problemă care se potrivește cu problema pe care o întâmpină consola dvs.

  • Introduceți o scurtă descriere a problemei dvs. și selectați Următorul.
  • Alegeți o adresă de livrare pentru returnarea reparației dvs. și selectați Următorul.
  • Microsoft vă va informa apoi despre costul reparației. Pentru a confirma reparația, selectați Următorul.

De aici, trebuie să Selectați o metodă de expediere și să fiți de acord cu termenii și condițiile Microsoft. Apoi, veți fi de așteptat să plătiți pentru reparație și orice taxe de livrare. Dacă consola dvs. este în garanție, taxele de reparație ar trebui să fie renunțate în funcție de problema exactă cu Xbox.

Dar, cu reparația plătită și metoda de livrare selectată, vă puteți aștepta ca Xbox-ul să fie reparat și returnat foarte curând, sau cel puțin în funcție de metoda de livrare aleasă.

Cu toate acestea, dacă considerați că prețul pentru o reparație este prea scump, există o mulțime de probleme Xbox care pot fi rezolvate acasă. De exemplu, repararea stick-ului Xbox Wireless Controller poate fi ușoară și nu necesită neapărat înlocuiri sau o reparație oficială.

  Înțelegerea implementării listelor legate în Python

Repara-ți Xbox Series X|S oficial și eficient

Prin repararea și remedierea Xbox Series X|S prin serviciul oficial de reparații Xbox, garantați un proces eficient și simplificat pentru remedierea problemelor legate de consola dumneavoastră Xbox. Și în timp ce serviciul poate fi destul de costisitor în comparație cu atelierele externe de reparații, procesul este mai fiabil.

Cu o consolă în garanție, ar putea fi chiar mai puțin costisitoare, deoarece Xbox ar putea repara consola gratuit, atâta timp cât plătiți pentru livrare. Oricum, dacă doriți un serviciu de reparații ușor și eficient pentru Xbox dvs., utilizarea serviciului oficial Xbox este probabil cel mai bun pariu.