12 Open Source și Manager de parole comerciale pentru echipe

O modalitate mai bună de a vă gestiona parola echipei!

Cum vă gestionați parola? Mai păstrați o foaie de excel și distribuită întregii echipe?

Înțeleg că partajarea acreditărilor prin intermediul foilor Excel, dar are multă complexitate și nu este suficient de sigură.

Există o modalitate mai bună și mai sigură de a partaja parola echipei tale, datorită următoarelor instrumente fantastice. Dar, înainte de a intra în lista de instrumente, de ce aveți nevoie de managerul de parole?

Când lucrați într-o echipă și gestionați mai multe produse, aplicații, servere și infrastructură, atunci există șanse mari să aveți niște acreditări generice. Oricine dintre membrii echipei va folosi acreditările. Iar distracția începe când cineva schimbă parola și nu comunică cu restul membrilor.

Ati avut aceasta situatie?

Pentru a gestiona acreditările generice într-un mod mai bun, există mai multe instrumente open-source, GRATUITE și comerciale pentru Managerul de parole disponibile.

Să le explorăm.

KeepPass

KeepPass este un instrument open-source sigur cu parolă, ușor de utilizat și ușor. Puteți stoca toate tipurile (FTP, SMTP, Consolă, Firewall, Website, Membri etc.) de parolă.

Toate parolele sunt stocate într-o singură bază de date protejată cu o parolă principală unică sau un fișier cheie. Deci, cheia aici este să păstrați parola principală în siguranță și protejată, deoarece aceasta va permite deblocarea tuturor parolelor stocate într-o bază de date.

Baza de date cu parole este criptată cu algoritmi AES și Twofish, astfel încât să știți că este sigură. Descărcarea oficială este disponibilă pentru Windows și portabil. Cu toate acestea, multe descărcări neoficiale sunt disponibile pentru diferite platforme precum Linux, Android și Mac OSX.

Versiunea portabilă face viața mult mai ușoară, deoarece o puteți utiliza într-o unitate USB și o puteți conecta la orice computer Windows, oricând doriți. Unele dintre caracteristicile demne de menționat sunt:

  • Exportați intrările de parolă în format CSV, XLS, TXT, XML și HTML
  • Importați din TXT și CSV
  • Generați parola aleatoriu
  • Căutați parola
  • Aflați când a fost creat, modificat și va expira

Abonare

Cel mai bun manager de parole on-premise pentru afacerea dvs.

Abonare oferă un avantaj al lucrului în echipă eficient cu parole corporative într-un mediu complet sigur. Angajații își pot accesa rapid toate parolele, în timp ce drepturile și acțiunile sunt supravegheate îndeaproape și gestionate de administratorii de sistem locali.

  5 instrumente de verificare a găzduirii pentru a verifica cine găzduiește un site web

Toate datele sunt criptate folosind algoritmul AES-256 în timp ce sunt stocate în siguranță pe serverul dvs. și gestionate numai de administratorii de sistem. Passwork rulează pe PHP și MongoDB, în timp ce poate fi instalat pe Linux și Windows cu sau fără Docker.

Mai multe caracteristici:

  • Claritate. Creați o structură convenabilă bazată pe foldere pentru stocarea parolelor
  • Eficienţă. Adăugați manual parole din orice resurse sau importați-le dintr-un fișier
  • management. Configurați integrarea LDAP, autentificarea SSO și auditarea de securitate automată
  • Lucru in echipa. Invitați colegii în dosare partajate, gestionați drepturile utilizatorilor și obțineți rapoarte despre toate activitățile
  • Comoditate. Găsiți parole valide rapid și ușor cu etichete text și etichete color

Passwork este potrivit pentru companii de toate dimensiunile și este disponibil prin browsere web, dispozitive mobile și extensii de browser.

Portar

Cu caracteristici uimitoare, Securitatea gardianului duce gestionarea parolelor la un cu totul alt nivel. Este un instrument excelent pentru a vă stoca parolele și a sta departe de următorul atac cibernetic. Și nu doar inventez asta. Keeper Security are încredere mărci precum Google, Samsung și Amazon. Asta îl face destul de explicit!

Acest instrument elimină literalmente riscul unei încălcări a datelor cu funcții precum:

  • Seifuri private pentru fiecare utilizator
  • Generează automat parole puternice
  • Partajare simplă și sigură a dosarelor
  • Stocarea de fișiere protejată
  • Panou de administrare elegant
  • Rapoarte bogate în informații și scoruri de audit pentru controalele de securitate

Un alt lucru interesant despre acest instrument este că este disponibil pentru aproape toate dispozitivele, inclusiv laptopuri, PC-uri, dispozitive mobile și tablete. Versiunea business are un preț de 2,50 USD/lună/utilizator și vine și cu o perioadă de încercare gratuită.

1 Parolă

Pentru doar 7,99 USD/utilizator/lună, puteți pune mâna pe unul dintre cei mai siguri manageri de parole pentru afacerea dvs. 1 Parolă vă permite să vă luați echipa la bord și să începeți să vă asigurați bunurile imediat în câteva minute.

Vine cu un panou de administrare excelent pentru a vă ajuta să vedeți tot ceea ce vă solicită atenția, cum ar fi problemele de securitate și o privire de ansamblu asupra modului în care afacerea dvs. utilizează 1Password. Acest lucru ajută în mod masiv și la creșterea nivelurilor de productivitate ale membrilor echipei dvs.

  11 instrumente pentru a adăuga un coș de cumpărături pe site-ul dvs. în 5 minute

În afară de aceasta, unele caracteristici principale ale acestui serviciu includ:

  • Abilitatea de a crea grupuri și de a atribui permisiuni anumitor membri
  • Generați rapoarte perspicace
  • Verificați fiecare e-mail al companiei pentru posibile încălcări
  • Implementați autentificarea cu mai mulți factori
  • Setați politici de securitate și adăugați reguli pentru o mai bună prevenire

1Password are o echipă de asistență genială pentru a rezolva imediat orice îndoieli și preocupări. De asemenea, este important de menționat că este complet compatibil cu GDPR și de încredere de către companii precum IBM, Dropbox și Slack.

Puteți sări gratuit pe el pentru a verifica singur dacă este potrivit pentru afacerea dvs.

Hypervault

Perfect construit pentru echipele IT. Hypervault vă permite să stocați nu doar utilizatorul și parola, ci și tot felul de câmpuri relevante – port, server, detalii de conexiune, licență etc.

Unele dintre caracteristici sunt.

  • Peste 50 de șabloane de parole pentru servicii populare
  • Securitate multiplă – 2FA, Salt, PBKDF2, Iterații etc
  • Clasificați acreditările

Dashlane

Tu stii Dashlane ai un plan de afaceri?

Puteți utiliza mai multe dispozitive pentru a crea, partaja și gestiona acreditările. Dashlane este o soluție bazată pe SaaS, iar prețurile pornesc de la 4 USD pe lună. Să verificăm câteva dintre caracteristicile sale.

  • Generator de parole încorporat pentru a crea o parolă unică și sigură
  • Partajați parolele în siguranță cu membrii echipei sau cu grupul
  • Integrare 2-FA
  • Completare automată

Avantajul utilizării unui manager de parole bazat pe cloud precum Dashlane este că toate acreditările sunt sincronizate, astfel încât să le puteți accesa de oriunde – Android, iOS, Linux, MAC, Windows. Continuați și încercați să vedeți cum funcționează.

Enpass

Stocați toate informațiile sensibile (parolă, cont, licență, note, PIN etc.) local pe dispozitivul dvs. Enpass este o soluție multiplatformă și funcționează pe un dispozitiv portabil, cum ar fi Apple Watch și Android wear.

Enpass a primit o funcție opțională pentru a vă sincroniza datele cu un furnizor de cloud, cum ar fi Google Drive, Box, One Drive, iCloud. Dar nu vă faceți griji; toate datele sunt criptate folosind AES-256 pentru sincronizare. Următoarele sunt câteva dintre caracteristicile sale.

  • Importă din alți manageri de parole
  • Fii organizat cu dosare și subdosare
  • Audit încorporat pentru a vă face conștient de o parolă slabă sau puternică
  • Suportă rețete de parole pentru a genera o parolă pronunțabilă
  Asigurarea calității vs. controlul calității (QA vs. QC): diferențe și asemănări

Cu ajutorul unei extensii de browser, nu este nevoie să tastați manual utilizatorul și parola; în schimb, completare automată.

Şurub de trecere

O soluție open-source și auto-găzduită. Şurub de trecere este construit pentru echipe, iar imaginea de mai jos explică cum funcționează!

Dacă nu doriți să gestionați singur instalarea și administrarea, le puteți folosi găzduit în cloud soluţie.

Alternativ, puteți încerca Kamatera sau DigitalOcean care oferă servere Passbolt prin intermediul pieței.

Bitwarden

Folosiți-l pentru o organizație personală, echipă sau întreagă. Bitwarden folosește algoritmi multi-securitate și este disponibil ca găzduit propriu sau SaaS.

Dacă alegeți să vă autogăzduiți, o puteți face pe Windows, Linux, macOS și Docker. Să vedem câteva dintre caracteristicile lor.

  • Pista de audit a acțiunii utilizatorului
  • Permiteți utilizatorului să aibă acces la o parolă în funcție de necesități cu ACL și grupuri de utilizatori.
  • Distribuie altor membri ai echipei.
  • Duo Security pentru securitate sporită

Începeți cu GRATUIT Plan pentru a vedea cât de ușor este de utilizat.

Psono

Psono este un manager de parole open-source, pregătit pentru întreprindere, cu următoarele caracteristici.

  • Autentificare multifactorială cu suportul Duo, Google Authenticator și Yubikey
  • Sincronizarea parolei pentru utilizare pe mai multe dispozitive
  • Mai multe niveluri de criptare
  • Audit încorporat

Ediția Enterprise acceptă integrarea LDAP, înregistrarea în jurnal de audit și multe altele.

Parolă sigură

Un open-source gratuit cu peste 4 milioane de descărcări. Parolă sigură este unul dintre cele populare și este disponibil în mai multe limbi.

O parolă principală protejează baza de date a parolelor.

LastPass

O alegere populară pentru uz personal sau de afaceri. LastPass pentru afaceri este o modalitate excelentă de a securiza toate parolele legate de IT.

LastPass oferă o soluție la nivel de întreprindere, cum ar fi integrarea federată LDAP și AD, ceea ce facilitează utilizarea acreditărilor existente pentru un angajat. Toate acreditările sunt gestionate central. Peste 40.000 de organizații la nivel global au încredere în ele și oferă o probă.

Concluzie

Stocarea parolelor poate fi un coșmar atunci când lucrați într-o echipă mare și sper că instrumentele de mai sus vă vor ajuta să ușurați munca. Nu lăsa pe cineva să-ți fure parola; utilizați instrumentele potrivite pentru a proteja și gestiona.

BTW, unde stocați secretele aplicației, cum ar fi cheia API, cheia privată etc.?

GitHub?

Nu!

Consultați acest software de gestionare a secretelor pentru a gestiona acreditările în cadrul aplicațiilor.