11 instrumente pentru a adăuga un coș de cumpărături pe site-ul dvs. în 5 minute

Au dispărut vremurile în care adăugarea unui coș de cumpărături în magazinul dvs. de comerț electronic necesita experiență tehnică, iar un proprietar de site web care nu înțelege aspectele tehnice ale proiectării site-ului web nu se putea gândi să o facă el însuși.

Odată cu progresul tehnologiei, nu mai este nevoie să construiți un site de comerț electronic de la zero pentru a vă vinde produsele online. Există atât de multe instrumente SaaS la dispoziție care reformează codul derutant pentru a încorpora coșul de cumpărături, a proiecta interfața și a integra procesul de plată în magazinul de comerț electronic. Toate aceste sarcini pot fi efectuate făcând clic pe un buton sau inserând o bucată de cod în site-ul dvs. web.

Toate aceste instrumente oferă o serie de funcții care vă pot îmbunătăți experiența clienților și îi pot încuraja să facă achiziții și să revină în viitor.

Mai jos am enumerat cele mai bune alegeri ale noastre pentru software-ul pentru coșul de cumpărături care vă poate ajuta să adăugați un coș de cumpărături pe site-ul dvs. în câteva minute. Alegeți-l pe cel care oferă caracteristicile care vă pot accelera creșterea afacerii.

OpenCart

OpenCart este o soluție de coș de cumpărături extrem de personalizabilă, cu o mulțime de funcții puțin probabil să fie găsite în altă parte. Tabloul său de bord puternic prezintă toate informațiile legate de coș, inclusiv comenzile totale, vânzările, clienții conectați și analiza vânzărilor, într-un singur loc.

OpenCart oferă suport pentru mai multe magazine care vă permite să gestionați magazinele de cumpărături pentru diferite site-uri web dintr-un singur panou de administrare. Interesant este că puteți personaliza ambele magazine în mod diferit, inclusiv temele și produsele lor. De asemenea, puteți localiza setările site-ului web și puteți atribui prețuri specifice platformei pentru fiecare produs.

OpenCart oferă categorii extensibile de produse care vă permit să adăugați mai multe opțiuni de produse fără prea multe bătăi de cap. De asemenea, este posibil să adăugați în catalogul dvs. de produse variabile de produs bazate pe culori, lungime și înălțime. Cele mai acceptate gateway-uri de plată și metode de expediere sunt integrate chiar în soluția de coș.

În ciuda faptului că oferă atât de multe funcții extinse, OpenCart nici nu percepe taxe lunare și nici nu vă prinde cu taxe ascunse.

SamCart

SamCart oferă o soluție fără probleme pentru a vă configura site-ul de comerț electronic cu un coș de cumpărături, astfel încât să puteți începe să acceptați comenzi imediat. Pe lângă site-urile web care vând produse, SamCart răspunde și nevoii companiilor care vând servicii precum cursuri online, abonamente, consultanță, coaching și multe altele.

Folosirea SamCart pentru a configura coșul de cumpărături pe site-ul dvs. este o ușoară. Tot ce trebuie să faceți este să alegeți un șablon prestabilit, să adăugați produsele dvs. și iată! Sunteți gata să acceptați prima comandă în câteva minute.

SamCart vă permite să creați un șablon de pagină unic pentru fiecare produs pe care intenționați să îl vindeți. Datorită generatorului de cărucioare de tragere și plasare, această soluție de comerț electronic este cea mai bună opțiune pentru persoanele care nu au abilități de codare.

Folosind SamCart, vă puteți crește vânzările folosind gama de instrumente pe care le oferă pentru a maximiza comanda plasată. Acestea sunt vânzări suplimentare cu 1 clic, explozii de comandă, finalizarea cu mai multe opțiuni și recuperarea coșului abandonat.

SamCart are trei planuri de prețuri începând de la 39 USD, facturabile anual. Vă puteți înscrie pentru o perioadă de probă de 14 zile înainte de a face achiziția.

  Unde este panoul de control pe un Mac?

Vouzie

În continuare, avem Vouzie, o soluție completă de comerț electronic care face vânzarea de produse online complet fără probleme. Configurarea coșului de cumpărături folosind Volusion oferă clienților tăi o experiență simplificată de finalizare a achiziției, sporind conversiile și reducând coșurile abandonate.

Unele dintre caracteristicile notabile ale căruciorului sunt:

  • Clienții care revin pot finaliza procesul de plată cu un singur clic.
  • Adăugați câmpuri personalizate în coș pentru a captura feedback-ul clienților sau alte detalii.
  • De asemenea, adăugați o funcție de plată pentru oaspeți pe site-ul dvs. pentru a adăuga o componentă de plată anonimă.

Este suficient de flexibil pentru a se adapta la preferințele de plată ale clientului și vă permite să configurați toate opțiunile de plată de care aveți nevoie. Puteți integra toate gateway-urile de plată populare și puteți accepta portofele, rate și carduri cadou ca mod de plată.

Volusion nu numai că aduce beneficii clienților, ci ajută și managementul. Îi ajută să proceseze comenzile și să ruleze magazinul de comerț electronic. Puteți accesa detaliile clientului, puteți atribui tarife de expediere și puteți gestiona returnările de produse fără probleme.

Volusion oferă patru planuri de prețuri începând de la 29 USD pe lună.

Shoprocket

Shoprocket este un loc ideal pentru a accesa toate instrumentele de care aveți nevoie pentru a începe să vindeți produsele pe site-ul dvs., în ciuda faptului că nu aveți abilități tehnice. Este de încredere freelanceri, agenții de dezvoltare și dezvoltatori web datorită efortului minim și impactului maxim pe care îl oferă.

Cele mai proeminente caracteristici ale Shoprocket sunt rezumate mai jos:

  • Copiați și inserați o bucată de cod în site-ul dvs. web pentru a configura coșul de cumpărături și funcționalitățile de finalizare a comenzii și pentru a face site-ul dvs. de comerț electronic să funcționeze în câteva minute.
    Acceptă mai mult de 30 de metode de acceptare a plății, eliminând necesitatea de a trece printr-un proces complicat de instalare și de a respecta PCI.
  • Funcția de tablou de bord centralizat vă permite să gestionați toate aspectele magazinului dvs. de comerț electronic, cum ar fi plasarea comenzilor, gestionarea produselor, clienților, transportul și plățile dintr-un singur loc.
  • Puteți crea un coș de cumpărături și îl puteți încorpora pe orice platformă preferată. Tot ce trebuie să faceți este să copiați și să inserați fragmentele de cod și să începeți să primiți comenzi.

Shoprocket oferă trei planuri de prețuri începând de la 29 USD pe lună, fără costuri ascunse.

Snipcar

Snipcar este o platformă robustă de comerț electronic care vă permite să adăugați coșuri de cumpărături personalizate pe site-urile web de comerț electronic și să începeți să acceptați comenzi și plăți la nivel internațional în câteva minute. Urmează o abordare flexibilă centrată pe utilizator și este o platformă preferată de coș de cumpărături pentru dezvoltatorii Jamstack și nu este tot.

Deoarece este o platformă independentă de tehnologie, o puteți integra cu ușurință în orice site web utilizând orice stivă. În plus, acceptă furnizorii de transport maritim și gateway-uri de plată și se sincronizează cu soluțiile de gestionare a taxelor, cum ar fi TaxJar și TaxCloud.

Optarea pentru Snipcart vă oferă următoarele beneficii:

  • Modulele de livrare, inventar și reduceri încorporate vă permit să gestionați comenzile și să vindeți produse, abonamente și alt conținut digital.
  • API-ul său de comerț electronic face foarte ușor să sincronizați produsele și inventarele cu site-ul dvs. web.
  • Utilizați Webhooks pentru a transfera datele utilizatorului către partenerii de expediere și pentru a automatiza procesul de expediere.
  • Snipcart se asigură că procesul de finalizare a comenzii este liniar pentru a încuraja clientul să inițieze plata mai rapid și să vă sporească vânzările.
  Cum să convertiți imaginile din modul CMYK în modul RGB în Photoshop

Snipcart percepe o mică parte din vânzările realizate și îi puteți contacta pentru a beneficia de un plan personalizat.

Ecwid de Lightspeed

Căutați o modalitate puternică, dar rentabilă de a vă configura coșul și de a începe să vindeți online, Ecwid poate fi alegerea corectă. Ecwid este potrivit pentru întreprinderile mici cu un buget redus, deoarece se asigură că configurarea coșului de cumpărături și sincronizarea acestuia cu site-ul dvs. web, rețelele sociale și Amazon este o plimbare în parc. Pentru a face acest lucru posibil, Ecwid centralizează cu pricepere inventarul, comenzile și prețurile produselor, eliminând nevoia de a jongla între platforme.

Vrei să-ți faci publicitate produselor pentru a-ți crește vânzările? Ecwid te acoperă! Pe lângă configurarea coșului de cumpărături, vă permite să creați și să rulați reclame direct din tabloul de bord pentru a atrage clienții potențiali în magazinul dvs. Ecwid a colaborat cu peste 50 de opțiuni de plată pentru a se asigura că procesul de plată este rapid și sigur. Aplicația sa mobilă vă permite să gestionați comenzile, să acceptați plăți și să trimiteți notificări push din mers.

Ecwid oferă o versiune gratuită, dar, din păcate, are funcții limitate. Planurile premium încep de la 12,50 USD pe lună.

ThriveCart

ThriveCart se laudă cu faptul că vă ajută să proiectați paginile de coș care pot genera cele mai mari conversii din traficul site-ului dvs. De încredere de milioane de antreprenori de pe tot globul, editorul de glisare și plasare al ThriveCart vă permite să personalizați pagina coșului și să o proiectați așa cum preferați: cărucioare cu o pagină, încorporabile sau pop-up.

Pe lângă configurarea paginilor de coș care generează conversii, ThriveCart vă permite, de asemenea, să configurați diferite mecanisme de creștere a profitului pentru a genera venituri suplimentare. De asemenea, vă permite să creați oferte atractive și să le prezentați clienților dumneavoastră în timpul procesului de finalizare a comenzii și să creșteți valoarea medie a comenzii a coșului. Mai mult, puteți, de asemenea, să implementați o pâlnie de vânzări cu o conversie mare în câteva minute și, de asemenea, să personalizați acele pâlnie de vânzări prin încorporarea butoanelor de upsell.

Puteți integra cu ușurință ThriveCart cu instrumentele de marketing deja implementate pe site-ul dvs. web pentru a sincroniza fără probleme toate datele legate de coșul de date.

Foxy.io

Foxy.io este o soluție de coș de cumpărături care găzduiește coșul și pagina de plată a site-urilor web și vă permite să vă configurați platforma de vânzare. Sunteți liber să vindeți orice produs sau serviciu și chiar să primiți donații de oriunde. Configurarea paginii coșului este ușor. Tot ce aveți nevoie este o pagină HTML sau un link de produs pentru a începe.

Susținut de 11 ani de experiență și de procesare cu succes a tranzacțiilor în valoare de 2 miliarde USD, Foxy oferă clienților tăi o experiență de plată mai bună, fără întreruperi și mai profitabilă și aveți opțiunea de a o personaliza după bunul plac.

Pentru a vă scuti de sarcina, Foxy a colaborat cu parteneri de livrare din întreaga lume pentru a vă oferi oferte de livrare la prețuri accesibile și personalizabile pentru produsele dumneavoastră. Acceptă mai mult de 100 de metode de gateway de plată, astfel încât clienții tăi să poată localiza cu ușurință gateway-ul preferat și să nu abandoneze coșul.

Planurile accesibile Foxy încep de la 21,25 USD pe lună.

Marele Cartel

Marele Cartel oferă o modalitate ușoară și distractivă pentru artiști și companii creative de a-și crea magazinele online și coșul de cumpărături pentru a începe să-și vândă lucrările. A ajutat deja peste un milion de creatori din întreaga lume să-și vândă creațiile, cum ar fi tricouri, artă, îmbrăcăminte, produse, imprimeuri, piese de bijuterii și alte lucruri artistice, la costuri accesibile.

  Cum să deblochezi iPhone-ul pierdut găsit

Big Cartel vă permite să personalizați complet aspectul magazinului dvs. de comerț electronic folosind șabloanele gratuite de teme. În plus, vă puteți crea teme unice încercând codarea practică. Big Cartel este supraalimentat cu toate funcțiile de care aveți nevoie pentru a începe cu site-ul dvs. de comerț electronic, inclusiv gestionarea magazinului, onorarea comenzilor, actualizarea produselor, gestionarea inventarului și chiar un modul pentru a crea și rula promoții ale produselor dvs.

Fiind o soluție de comerț electronic găzduită pe web, Big Cartel este independent de platformă și o puteți accesa de pe orice dispozitiv de oriunde. Construit de artiști pentru a vă ajuta să vă vindeți și să vă promovați talentul artistic, este un concurent dur ca soluție de coș de cumpărături pentru site-ul dvs.

Big Cartel oferă un plan gratuit cu tranzacții limitate pe lună. Cu toate acestea, puteți oricând să faceți upgrade la planuri premium care costă 9,99 USD lunar.

Carul Roman

Carul Roman este de departe cel mai simplu mod de a configura funcția coș de cumpărături pe site-ul dvs. de comerț electronic. Tot ce trebuie să faceți este să copiați și să lipiți butoanele de cumpărături „Adaugă în coș” și „Cumpără acum” pe site-ul tău web sau pe platformele de socializare precum Twitter, Facebook, Insta și altele! Site-ul dvs. de comerț electronic este gata să primească prima sa comandă în câteva minute.

Sursa imagine: Roman Cart

Puteți încorpora coșul de cumpărături într-un site web construit folosind HTML sau găzduit pe WordPress, Wix, Muse, Weebly, Serif sau orice altă platformă. Roman Cart a colaborat cu PayPal, SagePay, Stripe, Braintree și alte metode de plată populare, facilitând acceptarea plăților.

Roman Cart vă oferă mai multe șabloane de coș de cumpărături, ceea ce face ușoară alegerea unui design care vă place ochiul. Se laudă cu creșterea numărului de vânzări și a valorii coșului pentru fiecare comandă, generând astfel mai multe venituri pentru afacerea dvs.

Roman Cart vă oferă o versiune gratuită, dar permite doar un număr limitat de tranzacții. Versiunea premium începe de la 89,99 USD.

Shoppacino

Shoppacino este un software de comerț electronic cu drepturi depline, dotat cu funcții extinse necesare pentru a configura, gestiona și extinde magazinul dvs. de comerț electronic.

Următoarele sunt beneficiile pe care Shoppacino le are de oferit dacă alegeți să configurați coșul de comerț electronic:

  • Oferă suport pentru mai multe valute, iar moneda este selectată automat în funcție de locația IP.
  • Coșul persistent asigură că articolele din cardul abandonat sunt păstrate intacte până când Clienții revin.
  • Metoda de conectare OTP permite clienților să se autentifice fără a furniza o parolă.
  • Plasările sale de bannere vă permit să vă prezentați în mod eficient propunerile de vânzare.
  • Clienții pot aplica cu ușurință cupoane pentru achizițiile lor, folosind un singur clic pe casă.
  • Ei se pot conecta sau se pot înregistra pe site-ul dvs. direct folosind conturile lor de socializare.
  • Există, de asemenea, o opțiune de a opta pentru ambalajul cadou la check-out.

Dacă aveți nevoie de ajutor, au un serviciu profesional de configurare care vă va ajuta să vă configurați magazinul.

Concluzie

Un coș de cumpărături este unul dintre cele mai importante aspecte ale oricărui site de comerț electronic. Deci, este nevoie de un efort suplimentar pentru a configura pagina coșului de cumpărături. Datorită platformelor de comerț electronic menționate mai sus, încorporarea coșurilor de cumpărături pe site-ul dvs. web existent este o briză. Înscrie-te pe oricare dintre platformele menționate mai sus și pregătește-te să primești prima ta comandă. Mult noroc!