Utilizați șabloane Smartsheet pentru a vă gestiona afacerea tipstrick.ro

Găsiți unele dintre cele mai bune șabloane Smartsheet care vă ajută să gestionați proiecte și fluxuri de lucru de afaceri în diferite industrii.

Smartsheet este unul dintre liderii în gestionarea proiectelor, a muncii și a colaborării în întreprinderile mici până la nivel de întreprindere. Potrivit unui raport Datanyze recent, cota de piață a Smartsheet în domeniul managementului de proiecte și al aplicațiilor colaborative la locul de muncă este de 5,28%.

Prin urmare, este foarte evident că un număr moderat de companii folosesc Smartsheet pentru gestionarea sarcinilor și proiectelor. Dacă vă place și acest instrument și doriți să vă reduceți timpul pentru gestionarea afacerii, puteți utiliza șabloanele Smartsheet.

Citiți mai departe pentru a descoperi câteva șabloane Smartsheet profesionale și minunate, care vă vor ajuta să începeți gestionarea proiectelor sau a muncii în câteva minute.

Ce sunt șabloanele Smartsheet?

Șabloanele sunt plăci Smartsheet gata de utilizare pentru gestionarea proiectelor sau a lucrărilor pe care le puteți utiliza în cazuri similare de afaceri. Există o mulțime de șabloane în biblioteca de conținut Smartsheet. Nu vă va fi dificil să găsiți un șablon care se potrivește afacerii sau industriei dvs.

Șabloanele vin cu toate câmpurile de care aveți nevoie într-o fișă de management de proiect. De exemplu, un plan de eveniment și un buget vin cu următoarele:

  • Coloane pentru Numele sarcinii, Alocate, Progres, În risc, Data scadenței, Cantitate, Buget, Note etc.
  • Sarcini și subsarcini
  • Diverse vizualizări precum diagrame Gantt, vizualizare card, vizualizare calendar etc.

Acum, tot ce trebuie să faceți este să schimbați câmpul sarcinilor și subsarcinilor pentru a începe proiectul dvs. de management al evenimentelor.

Obțineți acces gratuit la toate șabloanele Smartsheet atunci când obțineți un abonament plătit. În plus, echipa de dezvoltare Smartsheet continuă să adauge noi șabloane în mod regulat.

De ce aveți nevoie de șabloane Smartsheet?

Motivul principal pentru a utiliza șabloanele de gestionare a proiectelor sau a lucrărilor în Smartsheet este de a începe proiectul cât mai curând posibil. Există și alte motive pe care le puteți găsi mai jos:

  • Asigurați-vă proiectele și fișele de management al afacerii coerente. Clienții se pot schimba, dar raportarea datelor dvs. de afaceri, analizele etc. rămân mereu aceleași.
  • Experții profesioniști interni ai Smartsheet creează astfel de șabloane. Prin urmare, vă asigurați că utilizați terminologii comerciale standard și formate de raportare a proiectelor atunci când utilizați aceste șabloane.
  • Crearea unui șablon de proiect de la zero este un proiect care necesită timp. Vă puteți concentra pe planificarea proiectului și pe întâlnirile de echipă, în timp ce aplicația Smartsheet este aici pentru a crea proiectul oricând aveți nevoie.
  • Proprietarii de afaceri mici și managerii de proiect stagiari își pot începe proiectele Smartsheet fără ajutor profesional costisitor, datorită șabloanelor Smartsheet.
  • Cum să accesați șabloanele Smartsheet

    Acum trebuie să fii foarte interesat să folosești șabloane. Dar, vi se pare dificil să găsiți șabloanele pe care le căutați. Să nu-ți faci griji! Urmați pașii de mai jos pentru a afla cum să navigați cu șabloanele Smartsheet:

    Înscrieți-vă la Smartsheet

    Dacă nu aveți un cont, înscrieți-vă pentru unul urmând pașii menționați mai jos. Smartsheet este gratuit timp de 30 de zile.

      Automatizați testarea aplicațiilor cu aceste instrumente de top

    • Faceți clic pe butonul Încercați Smartsheet gratuit.
    • Pe lângă mesajul „Nu aveți un cont?” dialog, faceți clic pe Creați unul.

    • Introduceți adresa de e-mail sau înscrieți-vă cu un cont Google/Microsoft.

    Conectați-vă la Smartsheet

    Dacă aveți deja un cont, urmați acești pași:

    • Vizitați portalul de conectare a aplicației web Smartsheet.
    • Introduceți adresa dvs. de e-mail și parola.
    • Apăsați butonul Conectare.

    • Dacă v-ați abonat anterior cu un cont Google, Apple sau Microsoft, alegeți opțiunea corespunzătoare pentru conectare rapidă.

    Obțineți șabloane Smartsheet

    • După ce vă conectați la Smartsheet, veți ajunge la fila Acasă.
    • Pentru a explora șabloanele Smartsheet, puteți vizita fila Centru de soluții sau butonul Creare din fila Acasă.

    • În fila Acasă, faceți clic pe opțiunea Creare situată în colțul din dreapta sus al aplicației web.
    • Se va deschide un meniu contextual cu opțiuni precum Sheet, Form, Report, Browse Templates etc.
    • Faceți clic pe Browse Templates.
    • Acum vă aflați în Centrul de soluții și trebuie să vedeți ecranul Răsfoiți toate soluțiile.

    • Faceți clic pe Vezi mai multe șabloane sau pe Vezi mai multe seturi de șabloane, în funcție de alegerea ta. Seturile de șabloane conțin mai multe elemente de lucru, cum ar fi tablouri de bord, rapoarte, formulare etc.
    • Acum obțineți o listă completă de șabloane Smartsheet.
    • Puteți restrânge lista făcând clic pe opțiuni de filtrare precum Clienți și clienți, Finanțe și contabilitate, Resurse umane, IT etc., din panoul de navigare de sub coloana Centru de soluții.

    Cele mai bune șabloane Smartsheet pentru diferite industrii

    Marketing digital

    Șablonul Plan integrat de marketing digital este potrivit pentru echipele de marketing care răspund diverselor solicitări de asistență și creative din partea altor echipe de afaceri. Prin urmare, puteți utiliza tabloul Smartsheet imediat pentru a începe o campanie de marketing digital integrată.

    Foaia are formule avansate de foi de calcul, automatizare a fluxului de lucru și funcții personalizate de formatare a textului. Asta nu este tot! Include, de asemenea, planificarea detaliată a traseului proiectului, detalii granulare ale planurilor de marketing și un rezumat executiv pentru manageri.

    Puteți comuta cu ușurință la vizualizarea diagramă Gantt din modul Grilă, deoarece șablonul include coloanele necesare Finish și Duration. Există o coloană Flag pe care o puteți folosi pentru a evidenția o fază a proiectului. Ca să nu mai vorbim de coloana Buget/Cheltuieli, care vă permite să gestionați cheltuielile de marketing.

    Cu amănuntul

    Industria de retail se luptă cu optimizarea stocurilor. Prin urmare, Smartsheet oferă o placă automată de control al stocurilor de inventar care poate eficientiza următoarele activități comerciale de vânzare cu amănuntul:

    • Optimizarea productivitatii in departamentul de inventariere
    • Echilibrarea vânzărilor, comenzilor și stocurilor
    • Identificarea datei corecte de reaprovizionare
    • Reduceți cheltuielile de stocare în exces
    • Obțineți imediat detalii despre furnizor

    Șablonul de control al stocurilor de inventar are un câmp de introducere a datelor în partea dreaptă și detalii fixe în partea stângă. Unele coloane implicite utile sunt Departamentul, Starea reordonării, Numele articolului, Valoarea inventarului etc.

    Vă puteți automatiza gestionarea inventarului cu șablonul de gestionare a inventarului cu coduri de bare. Vine cu o coloană exclusivă pentru codurile de bare ale produselor. Puteți utiliza coduri de bare sau puteți sincroniza foaia de calcul cu un instrument ERP pentru a urmări numărul diferitelor mărfuri din depozitul dvs.

    Constructii si Inginerie

    Afacerea dvs. de construcții poate beneficia foarte mult dacă utilizați următoarele șabloane Smartsheet în cazurile de utilizare respective:

    • Șablon de urmărire a documentației de construcție
    • Șablon de orar echipament
    • Șablon de buget de construcție
    • Program de construcție cu șablon Gantt
      Cum să depanați problemele de pornire Word

    De exemplu, șablonul de planificare a construcției este deosebit de util pentru planificarea, urmărirea și vizualizarea proiectului dvs. de construcție. Puteți copia șablonul și îl redenumiți pentru a utiliza același șablon pentru mai multe proiecte de construcție.

    Șablonul este atât pentru mobil, cât și pentru aplicații web. Prin urmare, inginerii de teren și supervizorii pot actualiza coloanele necesare pentru sarcini. Există coloane de stare prestabilite, cum ar fi Data de început, Data de încheiere, Atribuit la, Stare, % gata, Durată, Note etc.

    Coloana Task Name vine cu majoritatea sarcinilor de construcție și subsarcinilor. De exemplu, există sarcini precum Instalații sanitare, Izolație, Dulapuri etc. Dacă extindeți sarcinile, veți găsi sarcini secundare, cum ar fi Lucrări la sol, Dezintegrare, Lilieci, Blow-In, Baie principală, Bucătărie, Subsol și așa mai departe.

    Divertisment și ospitalitate

    Industria ospitalității și divertismentului trebuie să urmărească cu exactitate cheltuielile, responsabilitatea sarcinilor, prezența oaspeților, emiterea de bilete, maparea biletelor la venituri, maparea consumului de masă cu oaspeții în timp real și așa mai departe.

    Pentru a vă satisface nevoile de mai sus, iată plăcile Smartsheet care vă vor fi utile:

    • Lansare eveniment și șablon de buget
    • Șablon de gală de strângere de fonduri
    • Personalul evenimentului Hotel și șablon de permise
    • Șablon de plan de activitate pentru eveniment

    De exemplu, formatul Event Staff Hotel & Passes este perfect pentru gestionarea cazărilor la hotel pentru personalul sau clienții dvs. care participă la un eveniment de divertisment.

    Tabloul de proiect are coloane de date vitale, cum ar fi tipul de permis, costul permisului, estimarea costului hotelului, numele hotelului, check-in, check-out, card de credit, tarif etc.

    Finanțe și servicii financiare

    Veți avea nevoie de captarea exactă a datelor și de capabilități de audit mai ușoare în proiectele dvs. de servicii financiare. Următoarele șabloane Smartsheet ar putea îndeplini majoritatea cerințelor dvs. din acest sector de afaceri:

    • Șablon de listă de verificare a proiectului IPO
    • Șablon de program de amortizare a împrumutului
    • Șablon financiar de sfârșit de lună

    Să considerăm că intenționați să deveniți public prin ofertele IPO. Este un proiect uriaș pentru orice afacere care dorește să adune bani de la bursă prin vânzarea de acțiuni. Utilizați placa Smartsheet pentru a planifica totul despre IPO, chiar dacă nu cunoașteți toți pașii.

    Coloana sa de lucru pregătitoare prezintă deja toate sarcinile pe care trebuie să le încheiați. De exemplu:

    • Situațiile financiare
    • Pregătiți-vă pentru Due Diligence
    • Pregătire pentru Dual-Class
    • EIP și ESPP
    • S-1 Prep
    • Perioada de revizuire SEC
    • Finalizați și depuneți public S-1

    Alte câmpuri importante de coloană de care aveți nevoie sunt Data de începere, Data scadenței, Săptămânile T-Minus, Dependențe, Durată, Atribuit la etc.

    de fabricație

    Fabricile dumneavoastră de producție necesită diverse materii prime, echipamente, rețete de produse, linii directoare de dezvoltare a produselor și multe altele. Puteți urmări eficient toate acestea pe foile de management de proiect disponibile în Smartsheet. De exemplu, aveți nevoie de următoarele:

    • Jurnal de raport de incident cu șablon de formular
    • Aprobarea unui produs nou cu șablon de formular
    • Șablon de program de dezvoltare a produselor noi
    • Șablon de program de întreținere a mașinii

    Formatul Program de întreținere a mașinii este o listă simplă de verificare pe care o puteți tipări sau urmări digital. Acesta prezintă majoritatea câmpurilor pe care trebuie să le urmăriți, cum ar fi starea mașinii, numele mașinii, locația, data ultimei întreținere, data următoarei întreținere, cadența întreținerii, atribuit tehnicianului mașinii și note.

      Care este potrivit pentru tine?

    Resurse umane

    Smartsheet are, de departe, câteva șabloane extrem de utile pentru agențiile de personal. Companiile care își mențin echipa de personal pot folosi și aceste plăci Smartsheet. Câteva exemple grozave sunt:

    • Director cu informații despre angajați
    • Lista de verificare a analizei angajaților
    • Formular de cerere de angajare
    • Trackerul candidaților de locuri de muncă
    • Tracker CV-ul solicitantului cu formular
    • Documentația de încetare a angajaților
    • Procesul de interviu cu Gantt
    • Lista de verificare a angajării noi
    • Card de pontaj cu aprobare automată

    De exemplu, trebuie să angajezi 10 angajați pentru echipa ta de marketing. Trebuie să utilizați șablonul Procesul de interviu cu Gantt în acest scenariu.

    Această foaie de calcul constă din toate fazele la care vă puteți aștepta într-un proces de angajare. De exemplu, faza de pre-interviu, faza de interviu pentru candidați, faza de selecție a candidaților și faza de angajare.

    Panoul de proiect afișează automat o diagramă Gantt în panoul de navigare din dreapta și vizualizarea Calendar în coloanele de sus. Astfel, managerii de resurse umane pot revizui starea întregului proiect uitându-se la tabloul de bord diagramă Gantt.

    Nonprofit

    Următoarele șabloane Smartsheet sunt cu adevărat potrivite pentru organizațiile nonprofit și non-guvernamentale (ONG):

    • Plan de marketing pentru evenimente nonprofit
    • Trimiterile echipei de teren cu formular
    • Managementul donatorilor
    • Lista de voluntari

    Procesul de contabilitate nonprofit este crucial pentru a vă menține statutul de scutire de taxe în SUA și Marea Britanie. Astfel, trebuie să urmăriți datele donatorilor, cum ar fi sumele donațiilor, numele, adresa, codul fiscal etc.

    Astfel, puteți utiliza formatul Donor Management din Smartsheet. Vine cu câmpuri de date standard de care ați putea avea nevoie.

    De exemplu, Anul donației, Numele donatorului, E-mailul, Numărul de telefon, Adresa, Regiunea, Numele fondului etc., anteturile de coloană sunt prezente în mod implicit. Deoarece panourile Smartsheet se bazează pe foi de calcul, puteți importa cu ușurință aceste date în diverse programe de contabilitate nonprofit.

    Contabilitate

    Smartsheet are o colecție vastă de șabloane pentru agenții de contabilitate și companii. Câteva formate notabile pe care le aveți la dispoziție sunt:

    • Situația fluxurilor de trezorerie
    • Bilanț
    • Adeverinta de venit
    • Sfârșitul lunii financiare
    • Pregătirea anuală a impozitelor

    Afacerile mici, mijlocii și startup pot economisi cu ușurință mii de dolari folosind aceste formate. Menținerea acestor șabloane Smartsheet vă va permite să respectați reglementările contabile fără a plăti o agenție externă.

    Alternative la șabloane Smartsheet

    Ați explorat colecțiile uriașe de șabloane de la Smartsheet. Acum, uitați-vă la următoarele aplicații de management de proiect care oferă și șabloane:

    Șabloane monday.com

    monday.com are o bibliotecă elaborată de șabloane pentru diferite cazuri de afaceri. Odată ce accesați biblioteca sa de șabloane, vedeți categorii de șabloane prezentate, cum ar fi Marketing, Management de proiect, Design, Vânzări și CRM, HR și Dezvoltare software. Cu toate acestea, puteți obține mai multe șabloane selectând categorii de afaceri din panoul de navigare din stânga.

    Șabloane ClickUp

    Biblioteca de șabloane ClickUp prezintă șabloane utilizate frecvent direct în casa de șabloane. Acestea provin din nișe de afaceri precum Design, Creativitate, Inginerie, Finanțe, Produs, Contabilitate etc. Există, de asemenea, două niveluri de filtre în bara laterală din stânga. Aceste filtre sunt niveluri și cazuri de utilizare. Puteți găsi un șablon potrivit modificând filtrele.

    Concluzie

    Șabloanele sunt resurse excelente pentru a începe noi proiecte fără presupuneri sau erori umane. Prin urmare, majoritatea aplicațiilor de management de proiect oferă șabloane gata făcute. Smartsheet nu este diferit și oferă șabloane gratuite pentru uz personal sau comercial, fără nicio nevoie de licență.

    Până acum, articolul a explicat câteva șabloane remarcabile de management de afaceri și proiecte de la Smartsheet. Trebuie să găsiți mai sus o tablă Smartsheet legată de afacerea dvs. Începeți să utilizați șabloanele imediat sau personalizați-vă pentru a vă face foaia de șablon.

    Ați putea fi, de asemenea, interesat de cele mai bune șabloane de factură pentru Word și Notion.