Un ghid aprofundat al aplicației Semrush Influencer Analytics

Marketingul de influență a rețelelor sociale este o parte esențială a angajamentului utilizatorului, a povestirii și a succesului oricărui brand. De fapt, în 2022, piața influencerilor din Statele Unite a fost evaluată la un record 16,4 miliarde de dolari.

Deasupra acesteia, aproape 90% dintre marketerii care folosesc deja marketingul de influență spun că intenționează să-și crească sau să-și mențină investiția în spațiu în 2030.

Pe măsură ce marketingul de influență continuă să crească, peisajul va deveni mai competitiv, iar mărcile au nevoie de o strategie dedicată pentru a-și planifica, executa și revizui eforturile. Pe parcurs, mărcile ar trebui să folosească platforme de marketing cu influențe care pot eficientiza operațiunile și maximiza rezultatele.

Instrumente precum Aplicația de marketing pentru influențe în Centrul de aplicații Semrush poate ajuta la descoperirea influențelor, poate monitoriza valorile campaniei în timp real și poate urmări campaniile de influență ale concurenților în rețelele sociale.

Rezultatul este o mai bună vizibilitate online, un avantaj competitiv mai puternic și o strategie de marketing cu influență a rețelelor sociale mai de impact. Iată de ce și cum mărcile și agențiile ar trebui să profite de puterea platformelor de marketing de influență.

Campaniile pe rețelele sociale pot fi solicitante. Brandurile și agențiile trebuie să caute influenți, să încerce să mențină relații cu fiecare, să organizeze conținut, să programeze postări și să adune date de analiză.

Toate aceste sarcini consumă timp și energie valoroasă. Un sondaj de la VerticalResponse chiar a dezvăluit asta 43% dintre proprietarii de întreprinderi mici petrec șase ore săptămânal pe marketingul pe rețelele sociale. Este aproape de o zi întreagă de muncă într-un domeniu de marketing.

Găsirea influencerului potrivit este, de asemenea, o provocare. Sunt 50 de milioane de oameni din întreaga lume care se consideră influenți și încercarea de a verifica pe toată lumea pentru a identifica persoana cu un public adecvat de brand poate fi laborioasă.

  Verificați de ce computerul dvs. nu este compatibil

Comunicarea este o mare provocare. Când în sfârșit vă asociați cu influenți, derularea mai multor campanii este ca și cum ați lucra cu un număr de freelanceri și clienți simultan – dar fiecare necesită propriile termene și termeni. Aceasta este o mare responsabilitate pentru companiile care au alte priorități și părți interesate.

Este adesea imposibil să urmărești ceea ce fac concurenții. Agențiile și mărcile se confruntă adesea cu un punct orb atunci când încearcă să înțeleagă ce fac concurenții lor cu marketingul lor de influență pe rețelele sociale. Este greu de știut ce concurenți colaborează cu ce influențe, cu excepția cazului în care mărcile se întâmplă să urmărească deja acești influenți specifici. Prin urmare, agențiile și mărcile nu sunt la fel de conștiente de ceea ce se întâmplă în sfera mai largă, ceea ce ar putea duce la oportunități ratate de a trece înaintea concurenților.

Aplicația Influencer Marketing din Centrul de aplicații Semrush poate ajuta mărcile și agențiile cu strategii inteligente de influență a rețelelor sociale. Este o resursă care dă putere specialiștilor în marketing care o folosesc pentru a elabora, executa și gestiona cu ușurință campanii de marketing influencer.

În primul rând, găsește potrivirea perfectă pentru Influencer

The Aplicația de marketing pentru influențe în Centrul de aplicații Semrush oferă o modalitate ușoară de a găsi inițial creatori. Puteți accesa o bază de date de peste +27 de milioane de persoane cu o bază de abonați.

Puteți restrânge căutarea în funcție de canalele de social media preferate (YouTube, Instagram, Twitch sau TikTok) pentru campania dvs.

Mai jos filtrăm pentru influenți Instagram:

  Separator de fișiere Java, separatorChar, pathSeparator, pathSeparatorChar

Apoi puteți aplica criterii din peste 30 de filtre, inclusiv numărul de abonați sau urmăritori, principalele demografii ale influențelor, limba de difuzare și țara pe care doresc să o vizeze, pentru a facilita acest lucru, economisind timp și efort.

Primești apoi o listă extinsă de influenți care se potrivesc căutării.

Tabloul de bord afișează, în plus, estimări ale bugetului de publicitate pentru fiecare influencer. De asemenea, puteți vedea informații despre calitatea canalului influențelor, activitatea contului, statisticile privind publicul și analiza conținutului.

Filtrarea cuvintelor cheie

O altă funcționalitate a acestei aplicații de marketing influencer în Centrul de aplicații Semrush este că puteți găsi toate postările – precum și conținutul care conține un anumit produs sau cuvânt cheie în titlu sau descriere.

Apoi, este posibil să filtrați rezultatele după cele mai relevante, date, preț și locație și să utilizați aceste rezultate pentru a evidenția influențatorii care sunt cei mai răspândiți în sectoarele sau cu publicul la care doriți să ajungeți.

Mai jos putem vedea influenți din sectorul grădinărit:

În mod similar, această căutare de cuvinte cheie este benefică pentru scopuri SEO. Atunci când este important să se formeze campanii în jurul termenilor primari și secundari sau în corelație cu campaniile existente care se concentrează pe cuvinte cheie, acesta este un instrument ideal.

Folosirea unei aplicații de marketing cu influențe pentru a descoperi influenți înseamnă că economisești timp și vei găsi mai multe potriviri de marketing compatibile. Găsiți-l în Centrul de aplicații Semrush.

Efectuați o analiză inteligentă a concurenței

Un alt punct forte al platformei este că poate descoperi cum se desfășoară campaniile de marketing influencer ale concurenților tăi pe rețelele sociale.

Puteți introduce numele de domenii ale concurenților și puteți vedea numărul de mențiuni pe care le au, atât plătite, cât și organice, pe rețelele sociale.

  Emiteți insigne și certificate profesionale cu Sertifier tipstrick.ro

Iată ce face Amazon:

De asemenea, platforma arată cele mai performante zile ale publicațiilor concurenților, cele mai recente și cele mai vizionate videoclipuri ale acestora.

În același timp, puteți vedea influențatorii care au fost implicați în campaniile cele mai performante ale concurenților.

În plus, puteți vizualiza bugetul de publicitate al concurenților și puteți face comparații și obiective realiste în jurul propriilor campanii.

De asemenea, marca dvs. poate valorifica date mai specifice în jurul aplicațiilor. De exemplu, puteți vedea toți influenții care au promovat vreodată o anumită aplicație și zilele în care concurenții preferă să lanseze o campanie de social media pentru o aplicație.

Gestionarea campaniei eficientă, bazată pe economie

Această platformă de marketing cu influențe oferă un spațiu online pentru gestionarea și supravegherea campaniilor care rulează simultan, precum și campaniile anterioare. Ulterior, puteți monitoriza întregul ciclu de viață al campaniei, puteți compara datele istorice și puteți stabili rapoarte automate.

De exemplu, mărcile și agențiile pot:

  • Observați starea campaniilor (active, întrerupte și finalizate)
  • Documentați ultima dată când a fost contactat un influencer
  • Vedeți numărul mediu de vizionări pentru o campanie
  • Înțelegeți cantitatea estimată de interacțiuni, numărul de clicuri
  • Și obțineți informații despre informații mult mai detaliate – toate defalcate în tabele clare, urmăribile.

Acest management vă asigură că știți exact cum progresează campaniile dvs. și cum au funcționat în trecut. La rândul său, puteți lua decizii mai informate cu privire la direcția viitoarelor campanii, KPI-uri și selecția influențelor.

Marketingul de influență pe rețelele sociale va rămâne o parte integrantă a călătoriei mărcilor pe termen lung. Mărcile și agențiile care îmbrățișează platformele de marketing cu influențe pe rețelele sociale vor avea cele mai bune rezultate. În plus, vor fi mai bine pregătiți să extindă rentabilitatea investiției în strategiile lor de influență a rețelelor sociale.

Începeți o încercare gratuită a aplicației Influencer Marketing în Centrul de aplicații Semrush astăzi – și configurați următoarea campanie.