Emiteți insigne și certificate profesionale cu Sertifier tipstrick.ro

Odată cu mișcarea rapidă a educației online, a deschis o nouă verticală pentru educatori, furnizori de formare și instituții pentru a crea, publica și partaja certificate cu ușurință și în siguranță.

Deși educația online oferă multe beneficii, cum ar fi ușurința de acces din orice parte a globului, costul, comoditatea etc., există și multe riscuri și provocări.

Instituțiile de formare, asociațiile, corporațiile și universitățile se confruntă cu dificultăți cu acreditările online din cauza creșterii fraudelor online și a incidentelor de furt de date. În consecință, devine dificil pentru ei să verifice dacă o insignă sau un certificat este autentic.

În sectorul educației, acreditarea furnizorului rămâne una dintre problemele majore de conformitate. Lipsa de perspectivă a datelor și de supraveghere a procesului, pot apărea erori în acreditări.

Acest lucru vă poate afecta negativ organizația în ceea ce privește reputația și licența. În plus, confidențialitatea compromisă și acreditările incomplete pot fi dezastruoase. Atunci când funcționează prost, sistemele de acreditare pot cauza probleme de înscriere și complicații financiare și juridice.

Prin urmare, este necesar să vă asigurați că sistemul dvs. de acreditări este gestionat bine. Aici Servifier poate ajuta.

Deci, haideți să înțelegem profund provocările legate de acreditări, cum să le depășim și cum vă poate ajuta Sertifier acolo.

Provocări în acreditare

Unele dintre provocările comune cu care se confruntă organizațiile în materie de acreditări sunt următoarele:

Accesarea datelor actualizate și precise

Accesarea și verificarea informațiilor dintr-un certificat sau insignă reprezintă o provocare pentru organizații. Majoritatea dintre ele au informații învechite, inexacte și lipsă.

Deci, este important să vă asigurați că un candidat a dobândit abilitățile menționate în acreditări. Acest lucru vă va ajuta să evitați deteriorarea reputației, riscurile de conformitate și multe altele.

Consumă timp

Acreditarea poate fi un proces consumator de timp. Dacă trebuie să generați certificate și insigne în vrac, va dura mult timp pentru a face acest lucru manual pentru fiecare.

Și dacă organizația dvs. implică părți interesate suplimentare, cum ar fi terțe părți, poate dura și mai mult timp pentru a genera o acreditare, cu atât mai puțin să le publicați și să le distribuiți.

Dificultate în schimbarea platformelor

Dacă utilizați un sistem de acreditări care nu vă sprijină creșterea, poate deveni o durere de cap. Și dacă doriți să schimbați platforma, puteți risca să pierdeți unele date, ceea ce poate crea probleme de confidențialitate.

Pentru a alinia sistemul cu nevoile tale în creștere, ai avea nevoie de o mulțime de integrări, care devin și mai complexe. Acesta este motivul pentru care multe organizații sunt blocate cu un singur instrument, ceea ce reduce eficiența procesului lor de acreditare.

Conformitatea și regulamentele întâlnirii

Fiecare regiune sau țară are niște standarde pentru confidențialitatea datelor, pe care trebuie să le cunoașteți și să le respectați. Cu toate acestea, riscurile privind confidențialitatea online cresc cu timpul. Deci, dacă nu utilizați un sistem securizat, este posibil să vă confruntați cu multe riscuri de conformitate și reglementări.

De asemenea, reglementările pot varia de la o regiune la alta și se pot schimba în orice moment. Prin urmare, ținerea pasului cu toate modificările criteriilor de conformitate și reglementări devine dificil de gestionat de către organizații.

Și dacă nu o fac bine, ar putea fi nevoiți să sufere în ceea ce privește riscurile de conformitate, reputația și sancțiunile.

Gestionarea securității și confidențialității

Întrucât preocupările privind frauda online și furtul de date cresc rapid, gestionarea confidențialității și securității datelor a devenit esențială. Acest lucru necesită verificări amănunțite ale antecedentelor pentru autentificare.

Pe lângă criteriile de eligibilitate, cum ar fi acreditările anterioare și diplomele obținute, organizațiile trebuie să efectueze verificări ale antecedentelor studenților pentru a asigura securitatea și confidențialitatea.

  Cum să căutați proprietarul numărului de înmatriculare

Instituțiile de acreditare trebuie să verifice istoricul de malpraxis al studenților și alte activități critice, ceea ce este, de asemenea, dificil. Și pentru a vă ajuta cu asta, aveți nevoie de o platformă de acreditare precum Sertifier pentru a interacționa cu alte baze de date și pentru a menține informațiile actualizate și în siguranță.

Mai mult, multe organizații se confruntă cu probleme în timp ce implementează un sistem de acreditare digitală online. Acest lucru se poate datora unei pregătiri inadecvate. Și dacă doriți să implementați un sistem de acreditare digitală fără probleme în organizația dvs., trebuie să vă concentrați pe depășirea acestor provocări.

Cum să depășești

Iată câteva sfaturi pentru a depăși provocările de acreditare pentru organizații:

  • Înțelegeți nevoia: Implementarea unei platforme de acreditare digitală în compania sau organizația dvs. necesită mai întâi să înțelegeți nevoia acesteia. Deci, dă-ți seama, ai nevoie de el. Dacă faceți acest lucru, analizați procesul educațional predominant în organizația dvs., modul în care platforma poate umple golurile și descoperiți modalități de a o utiliza.
  • Conștientizare: Implementarea a ceva nou necesită conștientizarea acestuia. Așadar, asigurați-vă că vă educați și să vă faceți echipa conștientă de sistemul de acreditare digitală înainte de a-l configura. Spuneți-le cum vă poate ajuta să rezolvați provocările echipei dvs. și să vă îmbunătățiți productivitatea și eficiența.
  • Plan de implementare eficient: Pentru a implementa cu succes o platformă de acreditări digitale, trebuie să realizați un program eficient.
    • Vă va ajuta să învățați toate provocările cu care vă puteți confrunta și modalități de a le depăși folosind instrumentul.
    • De asemenea, vă va permite să identificați și să rezolvați problemele. Începeți prin a extinde platforma într-un departament sau o zonă mică din cadrul organizației dvs. Aceasta va analiza reacțiile participanților și apoi se va desfășura treptat pentru a se odihni cu o planificare mai bună.
  • Colaborare: Crearea de insigne și certificate digitale implică o mulțime de planificare și abilități. Prin urmare, este posibil să solicitați ajutor de la mai multe organizații pentru a face lansarea fără probleme.

Cum poate ajuta Sertifier?

Sertifier este o platformă generatoare de insigne care vă va ajuta să creați, să trimiteți și să urmăriți insigne digitale profesionale. Această soluție de insignă digitală vă va ajuta să vă recompensați studenții, angajații sau participanții cu certificate și insigne sigure și autentice.

Este de încredere mii de furnizori de formare, corporații, universități și asociații. Unele organizații notabile care folosesc Sertifier sunt Universitatea din Texas, Philip Morris International, GrowthTribe, Sanofi și multe altele.

Utilizarea acestui software de gestionare a insignelor digitale este ușoară. Automatizează procesul general de creare și distribuire a insignelor pe care le puteți urmări și partaja altora după finalizarea cursului. Are o interfață netedă, caracteristici utile și opțiunea de a o integra cu alte instrumente.

În general, Sertifier revoluționează modul în care educatorii și organizațiile creează și distribuie certificate și insigne verificate.

Caracteristici

Eliberarea certificatelor digitale

Puteți crea și trimite cu ușurință certificate și insigne pe pilot automat cu interfața intuitivă și ușor de utilizat a Sertifier. Pentru a le crea, veți obține multe caracteristici, cum ar fi:

  • Biblioteca de abilități: diferite organizații pot oferi diferite tipuri de cursuri și formare. Și Sertifier are o bibliotecă de abilități cu o varietate de modele. Astfel, în loc să alegeți orice design aleatoriu, îl puteți alege pe cel care se potrivește cu setul de abilități pe care l-a dobândit un cursant și puteți crea certificate în consecință.
  • Modele profesionale: puteți utiliza un instrument de glisare și plasare pentru a vă proiecta insignele și certificatele. Va avea elemente de design minunate și este ușor de utilizat prin simpla glisare și plasare a elementelor care vă plac. Sertifier oferă, de asemenea, șabloane atrăgătoare pe care le puteți folosi sau încărca pe cele pe care le faceți de la zero.
  • Variabile personalizate: folosind această platformă automată de certificate, puteți plasa diferite variabile pe designul la care lucrați. De asemenea, va plasa automat informații despre câștigător personalizat pe design la crearea certificatului.
  • Dovezi: Veți cunoaște lucruri importante precum ora în care a avut loc cursul, dacă studentul a trecut printr-un test în timpul cursului etc. Puteți vedea, de asemenea, dacă cursul are o înregistrare video. Folosind aceste dovezi, veți permite celor care obțin certificatul să-și amintească cursul pe care l-au urmat.
  Înțelegerea instrumentelor IaC: Cloudformation vs Terraform

Deschideți insigne

Puteți crea insigne deschise cu ajutorul unui designer de insigne ușor de utilizat și le puteți recompensa cursanților. Va ajuta la verificarea abilităților și realizărilor lor.

În plus, insignele Sertifier sunt compatibile cu IMS Global Open Badges 2.0. Acest lucru implică faptul că toate informațiile enumerate mai jos vor fi adăugate automat la un fișier de insignă generat și va permite să fie partajat pe orice platformă.

  • Numele insignei și adresa URL
  • Câștigarea dovezilor
  • Informații despre câștigător
  • Instituția emitentă
  • Data emiterii
  • Data expirării
  • Abilități câștigate

Branding

Sertifier oferă o funcție premium de etichetare albă pentru a vă ajuta să vă consolidați imaginea mărcii. Utilizarea insignelor și certificatelor de marcă vă va ajuta, de asemenea, să vă îmbunătățiți vizibilitatea online. Veți obține funcții precum:

  • Domeniu personalizat: toate insignele și certificatele dvs. vor fi prezentate pe domeniul dvs. pentru a ajuta destinatarul să se simtă mai confortabil.
  • Bara de navigare: puteți modifica adresa URL de destinație a butonului din bara de navigare. Vă va permite să obțineți trafic pe site-ul dvs. de la fiecare insignă sau certificat pe care îl eliberați.
  • Bibliotecă de certificate: vi se va oferi o bibliotecă de certificate cu o pagină de verificare pentru a verifica fiecare insignă, acreditări și certificat.
  • Metadate: există o opțiune de modificare a metadatelor paginii de verificare. Vă va ajuta să faceți ca certificatele să arate mai bine atunci când sunt distribuite altora.

Securitatea datelor și confidențialitatea

Sertifier se concentrează pe securitate și confidențialitate, având în vedere creșterea riscurilor online. Vă stochează datele într-un centru de date securizat cu certificare SOC 2 de nivel 3.

Sertifier utilizează, de asemenea, Amazon Web Services (AWS) pentru a-și susține infrastructura de date. În plus, este și compatibil cu GDPR. Prin urmare, nu trebuie să vă faceți griji cu privire la riscurile de conformitate.

Distribuție socială

Puteți permite cursanților să-și partajeze insignele și acreditările pe platformele lor de rețele sociale, cum ar fi LinkedIn, Twitter, Facebook etc. Este nevoie de doar un clic pentru a face acest lucru și a fi observați de potențialii angajatori.

Analytics

Măsurarea performanței acreditărilor dvs. este importantă. Vă va ajuta să identificați problemele și să le remediați pentru a îmbunătăți ratele de implicare. Cu Sertifier, vă puteți urmări insignele și certificatele și modul în care cursanții folosesc acreditările lor.

  • Abilități de top: Privind rapoartele detaliate, puteți descoperi talentele de top din organizația și instituția dvs. Aceste informații vă vor ajuta să vă rezolvați punctele slabe în timp ce vă folosiți la maximum punctele forte.
  • Partajări și clicuri: puteți urmări fiecare insignă și certificat trimis celor care câștigă și puteți verifica numărul de clicuri și distribuiri. Vă va ajuta să vă monitorizați eforturile de marketing organic.
  • Exportare: puteți exporta toate rapoartele din Sertifier în MS Excel cu doar un clic. Acum, le puteți folosi în funcție de cerințele dvs.
  • Rapoarte din industrie: folosind rapoartele industriei, veți cunoaște alți jucători din industria dvs. Poți să ai grijă de punctele lor tari și slabe și să descoperi modalități de a fi înainte în cursă.

Integrari

Sertifier vă permite să îl integrați cu o platformă de e-learning sau cu un sistem de management al învățării (LMS). Puteți face acest lucru prin biblioteca sa API. Unele dintre soluțiile cu care se integrează sunt Zapier, Zoom, Salesforce, HubSpot, Gmail, Facebook, Slack, Moodle, Canvas, ActiveCampaign și multe altele.

Beneficii

Unele dintre beneficiile utilizării Sertifier sunt:

  • Automatizarea procesului de trimitere a certificatelor și insignelor digitale pentru a economisi timp și efort
  • Urmărirea și verificarea certificatelor și insignelor și găsirea modului în care sunt utilizate
  • Etichetarea albă a acreditărilor pentru a vă evidenția marca și pentru a-și îmbunătăți prezența online
  • Interfață de utilizator ușor de utilizat, cu opțiuni precum trageți și plasați pentru a facilita crearea de certificate și insigne
  • Partajarea cu un singur clic a acreditărilor pentru a prezenta abilitățile și cunoștințele învățate cu potențialii angajatori și rețelele sociale
  • Interacțiunea API cu diferite platforme de învățare vă va ajuta să aduceți totul sub o simplă umbrelă și să vă îmbunătățiți eficiența.

Cine folosește Sertifier?

Mii de organizații din întreaga lume folosesc Sertifier, inclusiv:

  • K-12
  • Instituţiile de învăţământ superior
  • Furnizori de formare și cursuri
  • Corporații
  • IMM-uri și IMM-uri
  • MOOC-uri
  • Startup-uri
  • Freelanceri
  • Agenții
  5 funcții ChatGPT pe care nu le utilizați, dar ar trebui

Cum se configurează și se utilizează Sertifier

Începerea și lucrul cu Sertifier este simplu. Deoarece există un plan gratuit disponibil, vă puteți crea contul de certificare fără a plăti nimic. Când creați contul, veți introduce numele, prenumele, e-mailul, telefonul și numele organizației și veți crea o parolă puternică.

După ce contul dvs. este gata, vă puteți conecta și vă puteți crea certificatul și insigna în funcție de cerințele dvs. Urmați acești pași pentru a continua cu Sertifier:

Pasul 1: Creați un certificat

Utilizați generatorul digital de insigne Sertifier pentru a vă proiecta cu ușurință insignele. Va trebui să introduceți detalii despre acreditări și date privind rezultatele unui candidat. Acest lucru vă va ajuta să creați insigna sau certificatul cu câteva clicuri.

Pasul 2: Publicați și distribuiți

După ce ați creat insigna, o puteți revizui și publica prin generatorul de insigna. Lucrul bun este că Sertifier vă va permite, de asemenea, să generați insigne în vrac, astfel încât să nu faceți totul separat pentru fiecare insignă, economisindu-vă mult timp.

Platforma va oferi, de asemenea, câștigătorilor de insigne un link pe care îl pot folosi pentru a-și accesa certificatul și a-l distribui pe platformele de socializare. Îi va ajuta să-și prezinte cunoștințele și expertiza într-un anumit domeniu, cu toate detaliile.

Pasul 3: Urmăriți implicarea

Odată ce distribuiți insignele, nu ați terminat. De unde ați ști dacă a fost perceput bine de către cei care câștigă și oamenii cu care au fost împărțite insignele?

Nu vă faceți griji; puteți urmări modul în care cei care câștigă se interacționează cu insignele digitale și puteți afla prezența online pe care a creat-o marca dvs. De asemenea, veți putea urmări toate certificatele și acreditările dvs. publicate.

Prețuri

Există patru modele de prețuri:

  • GRATUIT: este gratuit. Acesta include funcții – până la 20 de destinatari, o bibliotecă de abilități, șabloane profesionale, automatizare și prezentare generală și rapoarte privind publicul.
  • Esențiale: Pornește de la 25 USD. Include 250/500/1000 de destinatari, rapoarte de urmărire, acces cheie API și branding premium.
  • Pro: Luați legătura cu echipa de vânzări pentru a obține prețul. Acesta va include destinatari personalizați, branding prin e-mail, colecții, analize de marketing și implicare și branding îmbunătățit.
  • Întreprindere: obțineți o structură de preț adecvată, bazată pe cerințele dvs. exacte.

Alternative

Certificator

Certifier este o platformă profesională de eliberare a certificatelor. Infrastructura sa de acreditare digitală oferă tot ce aveți nevoie pentru a crea și trimite certificate. Are multe caracteristici impresionante, cum ar fi generatorul de certificate, analize, șabloane, opțiuni de securitate etc., pentru a simplifica generarea de certificate.

Certificatele generate de această platformă de încredere vă vor ajuta să vă demonstrați experiența și cunoștințele în mod concis și clar. Această soluție este utilă în diverse scopuri, de la crearea de acreditări și certificate digitale până la emiterea, verificarea, partajarea și gestionarea acestora.

Unele dintre caracteristicile sale principale includ:

  • Obiecte, text și fonturi personalizabile
  • Peste 300 de șabloane
  • Personalizare pentru stil, culori și branding
  • Opțiunea de a schimba dimensiunea certificatului
  • Atribute personalizabile și dinamice
  • Gestionare fără efort a destinatarilor
  • Analize de marketing

Certificatorul este util pentru cursuri, educație alternativă, webinarii și conferințe, traininguri corporative, evenimente și simpozioane, tabere și ateliere de lucru și companii de produse. Obțineți gratuit sau alegeți un plan plătit începând de la 19 USD/lună.

Crezibil

Accredible este una dintre cele mai cuprinzătoare platforme pentru certificate și insigne digitale. Fie că treceți de la un mediu tipărit la cel digital, dacă doriți să vă îmbunătățiți certificatele actuale sau să începeți de la zero este grozav.

Această platformă se va ocupa de fiecare acreditare, cum ar fi pregătirea profesională și de produs, învățământul superior etc., astfel încât să vă puteți concentra pe îmbunătățirea experiențelor de învățare. Caracteristicile sale importante sunt următoarele:

  • Etichetare albă și opțiuni de branding pentru a vă prezenta marca
  • Certificate care pot fi partajate
  • Acreditare digitală cu servicii complete pentru insigne, certificate, diplome, portofele digitale și acreditări blockchain într-un singur loc
  • Instrumente avansate pentru date și analiză

Prețul său începe de la 960 USD/an.

Cuvinte finale

O insignă digitală și o platformă de certificare este o modalitate excelentă de a vă asigura că acreditările sunt autentice și de a evita deteriorarea reputației. Platforme precum Sertifier revoluționează sistemul modern de învățământ, care se mișcă rapid online.

Astfel, această soluție vă poate crea, partaja și urmări certificatul cu ușurință și securitate.

Apoi, consultați cele mai bune platforme de producător și emitent de certificate digitale.