7 instrumente de marketing Twitter pentru a vă dezvolta contul

Consultați cele mai bune platforme de marketing Twitter pentru a vă menține în fruntea jocului Twitter.

Poate fi destul de dificil de a comercializa pe Twitter în comparație cu alte platforme de social media precum Facebook, Instagram, Pinterest și LinkedIn, deoarece Twitter este mai mult o platformă media.

Totuși, nu ar trebui să lăsați asta să vă împiedice să îl utilizați. Situația dvs. actuală de afaceri ar putea fi complet schimbată de marketingul Twitter.

Menținerea coerenței tale nu mai este o provocare cu platformele de marketing Twitter. Deși există multe opțiuni disponibile pe piață, ar trebui să vă asigurați că o alegeți pe cea care se potrivește cel mai bine nevoilor dumneavoastră.

O platformă eficientă de marketing Twitter poate fi ghișeul tău unic pentru toate tweet-urile tale, de la creare până la colectarea analizelor, și poate face ca aceste postări de 280 de caractere să conteze.

Iată câteva statistici de la Hootsuite despre Twitter care te vor face să înțelegi că nu ar trebui să ratezi șansa de a comercializa pe Twitter:-

  • 5,8% din populația globală de peste 13 ani vede reclame pe Twitter.
  • Al 9-lea cel mai popular site la nivel mondial este Twitter.com.
  • Twitter este al șaptelea cel mai popular site de socializare din lume.
  • Se anticipează că vor fi peste 329 de milioane de utilizatori Twitter activi.
  • Unul dintre canalele liberaliste de socializare este Twitter.
  • Venitul mediu al utilizatorilor Twitter este mai mare.
  • 54% dintre utilizatorii Twitter au mai multe șanse să facă achiziții de produse noi.
  • First View pe Twitter prelungește timpul petrecut vizionând videoclipuri cu 1,4X.
  • 77% dintre utilizatorii Twitter au o opinie mai favorabilă despre companiile care acordă prioritate comunității și societății.

Statisticile de mai sus sunt doar esenta „ce minuni poate face marketingul Twitter pentru marca ta cu ajutorul platformelor de marketing Twitter.

Instrumentele de marketing Twitter nu sunt doar pentru programarea postărilor sau a postărilor în bloc, ci vă vor oferi și idei de curatare a conținutului.

În plus, multe platforme de marketing online Twitter sunt disponibile pentru a vă ajuta să vă atingeți obiectivele de marketing.

Mai jos sunt câteva dintre cele mai bune instrumente de marketing Twitter și caracteristicile acestora, astfel încât să le puteți selecta în funcție de nevoile dvs.

Dar înainte de a discuta despre platformele de marketing Twitter, să verificăm mai întâi cum abordează brandurile Twitter pentru creșterea afacerii și ce fel de conținut ar trebui să postați pe Twitter.

Cum se apropie brandurile de Twitter?

Marketingul afacerii dvs. este ușor cu strategia potrivită și instrumentele potrivite. Astăzi, mărcile devin mai inteligente și încearcă toate modurile posibile de a ieși în evidență.

Folosind marketingul Twitter, mărcile interacționează cu adepții lor, aflând mai multe despre clienții lor și retweetând tweet-urile adepților lor pe pagina de marcă pentru a crește loialitatea clienților.

Mai mult, Brandurile știu acum că Twitter funcționează ca un canal media, orice postare controversată (bună sau rea) poate deveni virală în câteva minute, spre deosebire de orice altă platformă de socializare. Prin urmare, un tweet rău sau bun despre orice marcă poate schimba „modul în care oamenii percep marca”.

  Remediați programul de instalare Nvidia nu poate continua. Acest driver de grafică nu a putut găsi eroarea hardware de grafică compatibilă

Aici, platformele de marketing Twitter ajută la revenirea rapidă la orice tweet și la îndemână pentru a răspunde întrebărilor clienților.

În plus, mărci populare precum Starbucks, Samsung și McDonald’s nu pierd niciodată șansa de a tweet despre valorile mărcii lor, de a interacționa cu adepții lor și de a răspunde clienților lor. Astfel, aceste activități vor ajuta cu siguranță mărcile să-și pună amprenta mărcii dumneavoastră și să crească vânzările.

Mărcile știu, de asemenea, că a ține un ochi pe tweet-urile concurenței este la fel de importantă ca și construirea unei strategii de marketing pentru tweeter pentru marca lor. Ei folosesc instrumente de marketing Twitter pentru a verifica ce postează concurența lor, cum interacționează cu clienții și cum funcționează tweet-urile lor.

Deci, dacă doriți să stabiliți un brand și să vă creșteți rentabilitatea investiției, atunci Twitter este locul potrivit pentru a le informa clienților noștri despre marca dvs. și pentru a le rezolva întrebările. Platformele de marketing Twitter vă ajută să ușurați munca.

Ce conținut funcționează cel mai bine pe Twitter?

Unele tipuri particulare de conținut vă pot aduce beneficii traficului și branding-ului pe Twitter.

Iată o comparație a fiecărui tip de conținut cu celelalte. Cu toate acestea, puteți posta orice conținut pe Twitter, cum ar fi videoclipuri, imagini și text.

Iată comparația fiecărui tip de conținut cu celelalte de către Quick Sprout.

  • Videoclipurile sunt mai puțin eficiente decât imaginile.
  • Imaginile primesc de obicei mai mult de două ori mai multe retweet-uri decât videoclipurile.
  • Textul are performanțe mai bune decât imaginile și
  • Citatele depășesc întrebările. Cu toate acestea, întrebările au avut mai multe răspunsuri decât au avut ghilimele. Întrebările primesc în general cu 1.050% mai multe răspunsuri.

Notă: meme-urile nu sunt un lucru mare în rândul utilizatorilor Twitter. Nu sunt atât de multe meme distribuite pe Twitter cât există pe Facebook și Instagram. Și reprezintă o parte foarte mică din tweet-urile de pe Twitter.

Acum, privind aceste fapte, s-ar putea să vă întrebați: „Ce fel de conținut ar trebui să postez pe Twitter?”

Ei bine, nu este știință rachetă; indiferent de conținutul pe care îl postați, asigurați-vă că mențineți vocea și coerența mărcii. Aici, instrumentele de marketing Twitter vă vor ajuta să alegeți subiecte în tendințe și ce tip de conținut este popular.

Să verificăm cele mai bune instrumente de marketing Twitter disponibile.

Cele mai bune instrumente de marketing Twitter

Audiense

Audiense este un instrument de marketing Twitter care funcționează ca o bijuterie dacă doriți să vă concentrați pe Twitter și să construiți o comunitate. Acest instrument vă ajută să vă cunoașteți mai bine publicul.

Puteți verifica demografia, interesele și personalitatea publicului dvs. cu gestionarea și analiza comunității. În plus, funcția Chatbots și Broadcasts automatizează procesul de conectare directă cu urmăritorii (sau clienții) dvs.

Caracteristici fundamentale.

  • Îți spune când este cel mai bun moment să postezi pe Twitter pentru mai multă implicare.
  • Filtrați utilizatorii și urmăritorii potențiali și detectați spammerii și utilizatorii inactivi.
  • Cunoaște-ți comunitatea Twitter obținând datele demografice ale urmăritorilor tăi.
  • Obțineți analize clare ale instrumentelor.
  • Funcția de identificare a influențelor poate verifica ce persoane vă influențează marca.
  • Clienții pot folosi datele pentru a informa planificarea și dezvoltarea creativă în fiecare etapă, de la prezentare până la evaluarea post-campanie.
  Cum să eliminați resursele care blochează randarea din WordPress [Plugins or Manually]

Cu acest instrument, puteți compara contul dvs. de Twitter cu contul concurenței pentru a verifica ce funcționează pentru ei și cum reacționează adepții lor la acesta, ceea ce vă ajută cu siguranță să vă imaginați conținutul.

Astfel, te menține înaintea concurenților tăi.

SocialPilot

SocialPilot nu este doar un alt instrument de marketing Twitter, ci un pachet complet care vă îmbunătățește marketingul Twitter și vă permite să vă atingeți obiectivele de marketing mai rapid. Puteți gestiona mai multe conturi Twitter și puteți programa peste 500 de tweet-uri simultan, menținându-vă pe dvs. și marca dvs. la zi.

Acest instrument de marketing Twitter nu vă permite doar să tweetați inteligent, ci vă oferă și idei de conținut cu funcția sa de curatare, care va plăcea publicului dvs.

În plus, puteți posta imagini, videoclipuri și text și le puteți personaliza cu emoji-uri și câmpuri personalizate. Astfel, îți poți stabili un punct de referință și lasă publicul țintă să te amintească de tine.

În plus, SocialPilot vă permite să faceți următoarele:

  • Obțineți o vedere completă a tuturor tweet-urilor programate pentru un anumit cont zilnic, săptămânal și lunar.
  • Faceți tweet-urile specifice contului.
  • Faceți imaginile și GIF-urile mai accesibile adăugând text alternativ.
  • Distribuiți link-uri relevante folosind dispozitivele de scurtare a adreselor URL încorporate.
  • Analizați performanța tweetului pe baza aprecierilor, retweeturilor, interacțiunilor etc., cu rapoarte de analiză.

Pe lângă marketingul Twitter, SocialPilot servește diverse scopuri, cum ar fi analiza rețelelor sociale pentru Facebook, LinkedIn, Instagram și Google Business.

Tweepi

Marketingul pe Twitter este dificil, dar nu cu Tweepi. Vă ajută să vă duceți marketingul Twitter la un alt nivel. Inteligența artificială a lui Tweepi alimentează Tweepi și îl face unul dintre cele mai bune instrumente de marketing Twitter.

Să presupunem că aveți mii de urmăritori. Vor fi lipsite de sens dacă nu interacționați cu ei și nu răspundeți la întrebările lor. Dar interacțiunea cu fiecare abonat și așteptarea ca unii să răspundă necesită mult timp.

În plus, următoarele caracteristici vă îmbunătățesc marketingul.

  • Analizați-vă lista de urmărire și identificați conturi inactive, irelevante sau nedorite, astfel încât să puteți lua măsuri după cum doriți.
  • Găsiți hashtag-uri relevante și pe cele pe care le folosesc concurenții dvs.
  • Fă-ți o idee despre capacitatea de plată sau valoarea socială a publicului tău.
  • Creșteți rata de implicare cu funcțiile avansate ale Tweepi.
  • Urmăriți anumiți utilizatori sau concurenți.
  • Atrageți utilizatori relevanți pentru subiectul dvs. de interes și potriviți angajamentului dvs.

Tweepi face marketingul Twitter simplu.

Tweethunter

Monetizează-ți contul de Twitter cu Tweethunter ca niciodată. Vă permite să publicați 100 de programe de până la 100 de tweet-uri în mai puțin de 60 de minute. Vine cu tehnologie AI care vă înțelege marca și publicul țintă și vă oferă o gamă largă de idei de conținut și tendințe ale pieței.

În plus, cu Tweethunter, puteți face următoarele:

  • Găsiți tweet-uri la modă și inspirați-vă
  • Primiți zilnic sugestii de tweet personalizate, rescrieți tweet-urile care vă plac și mențineți firele de conținut.
  • Obțineți analize clare și concise ale tweet-urilor dvs. anterioare și sortați-le după preferințele dvs.
  • Obțineți mai multă acoperire și urmăritori cu automatizarea.
  • Verificați ce tweet funcționează bine.
  • Puteți verifica și vizitele de profil.
  Cele mai bune 13 alternative X (Twitter) care merită încercate

Mai mult, acest instrument vă va ghida pentru a afla potențialele dvs. clienți potențiali și datele acestora.

Purtarea socială

Ajungeți la fundul lucrurilor cu acest instrument puternic de analiză Twitter care vă permite să localizați și să filtrați adepții în funcție de factori precum locație, demografie sau implicare.

Dacă încercați un instrument de marketing Twitter, alegeți Social Bearing și faceți-vă o idee despre cum funcționează instrumentele de marketing Twitter, deoarece acest instrument oferă o probă gratuită de 7 zile.

Mai mult, verificați aceste caracteristici ale purtății sociale:

  • Personalizați tabloul de bord după preferințe
  • Obțineți rapoarte Premium pentru toate tweeturile publicate anterior
  • Vezi cine vorbește despre tine sau despre afacerea ta.
  • Sortați tweet-urile după interacțiuni, limbă și alți factori.
  • Vedeți cele mai importante hashtag-uri, mențiuni și influențe
  • Găsiți prieteni, urmăritori și cronologie ale utilizatorilor.
  • Pereți cu imagini Twitter
  • Analiza sentimentelor tweet-urilor
  • Filtrați mențiunile, angajamentele și cronologia dvs
  • Tweeturi geoetichetate și o hartă
  • Exportați datele grafice Twitter

În plus, are o caracteristică unică care vă permite să vă urmăriți creșterea adepților în timp.

Twitonomy

Cunoaște-ți mai bine adepții cu Twitonomy. Acest instrument de marketing Twitter vă oferă o analiză profundă a datelor pentru a vă ajuta să înțelegeți modelele de comportament ale utilizatorilor, cum gândesc aceștia și ce preferă.

Twitonomy oferă o analiză statistică a contului unui utilizator, a urmăritorilor, a campaniilor, a performanței hashtagurilor etc.

Iată caracteristicile Twitonomy: –

  • Obțineți analize cuprinzătoare și vizuale pentru tweet-urile, răspunsurile, mențiunile și hashtag-urile oricui. În plus, este excelent în a analiza care dintre tweet-urile tale au câștigat cele mai multe retweet-uri.
  • Răsfoiți, căutați și filtrați persoanele pe care le urmăriți și persoanele care vă urmăresc.
  • Tweeturile, retweeturile, mențiunile și rapoartele pot fi exportate în Excel și PDF cu un singur clic.
  • Urmăriți interacțiunile dvs. cu alți utilizatori Twitter, inclusiv mențiuni, favorite și retweeturi.
  • Cele două exportă folosind orice expresie, hashtag, adresă URL sau @user, analize de căutare.
  • Descoperiți informații despre și descărcați favoritele oricărui utilizator și retweet-uri.
  • Descoperiți pe cine urmăriți, dar cine nu vă întoarce repede favoarea.
  • Accesați instrumentul de pe telefonul dvs. oricând și oriunde.

De asemenea, face o treabă grozavă de a analiza care dintre tweet-urile tale au primit cele mai multe retweet-uri. În plus, are o caracteristică unică care vă permite să vă urmăriți creșterea adepților în timp.

Foller

Obțineți date în timp real cu toate mențiunile, retweeturile, hashtag-urile, urmăritorii etc., într-un singur tablou de bord cu Foller. Găsiți cei mai populari termeni pe Twitter cu „nori de etichete”.

În plus, Foller vă oferă date precise despre utilizatorii Twitter, cum ar fi momentul în care s-au alăturat, fusul lor orar și raportul dintre urmăritori. Astfel, te ajută să decizi dacă urmează sau nu pe cineva.

Caracteristica tabelului concis de la Foller oferă date recente ale utilizatorilor, adică postările, tweet-urile, etichetele, retweeturile și comentariile acestora. Prin urmare, puteți identifica rapid conturile automate și spammerii cu aceste date.

Puteți verifica la ce oră sunt cei mai activi utilizatori. În consecință, vă puteți posta și programa postările.

Concluzie

Twitter are o posibilitate imensă dacă doriți să vă comercializați afacerea sau să faceți branding personal, dar aveți nevoie de strategia și instrumentele potrivite. Am enumerat mai sus unele dintre cele mai utile și fără erori instrumente. Comparați și testați aceste platforme de marketing Twitter și alegeți ce funcționează pentru dvs.

Puteți, de asemenea, să vă uitați la o căutare avansată pe Twitter care vă ajută marketingul și brandingul.

Continuați să tweetați!