Remediați codul de eroare Windows Store 0x80073CF3

Când încercați să instalați aplicații sau programe din Microsoft Store, este posibil să vă confruntați cu multe erori, cum ar fi 0X80073CF3. Multe motive contribuie la această problemă, dar această eroare apare cel mai frecvent atunci când instalați anumite jocuri precum Dishonored, Forza, Gears of War, Minecraft, Phantasy Star Online 2, Outer Worlds și multe altele. Pe de altă parte, vă veți confrunta cu aceeași problemă atunci când instalați cele mai recente actualizări Windows. Dacă vă confruntați și cu aceeași problemă, suntem aici pentru a vă ajuta să remediați eroarea 0X80073CF3 Windows 10 care apare în Microsoft Store.

Cum să remediați codul de eroare al magazinului Windows 0x80073CF3 în Windows 10

Nu există un singur motiv semnificativ care să provoace eroarea Microsoft Store 0x80073CF3. Mesajul complet de eroare este următorul:

Așteptați câteva minute și încercați din nou

Actualizarea a eșuat

Cod: 0x80073CF3

Există mai multe scenarii care cauzează acest cod de eroare, totuși trebuie să analizați cel mai posibil motiv care contribuie la această eroare în computerul dvs. cu Windows 10.

  • Conexiunea la rețea nu este stabilă.
  • Cache-ul Microsoft Store corupt.
  • Sistem de operare Windows învechit.
  • Fișiere temporare corupte.
  • Setări incorecte pentru dată și oră.
  • Spațiu inadecvat pentru a instala aplicații și programe noi.
  • Aplicație/program corupt.
  • Antivirusul/Firewall împiedică instalarea aplicației.
  • Defecțiuni temporare asociate cu profilul de utilizator.
  • Chei de registry corupte.

Acum, treceți la următoarea secțiune pentru a rezolva eroarea discutată. Odată ce ați identificat motivul exact care provoacă eroarea Microsoft 0x80073CF3 pe dispozitivul dvs., puteți găsi cu ușurință metoda de depanare pentru a remedia această problemă. În caz contrar, încercați toate metodele menționate mai jos pentru a rezolva codul de eroare.

Metoda 1: Asigurați-vă conexiunea corectă la rețea

Nu puteți instala sau descărca nicio aplicație sau program pe dispozitiv dacă nu aveți o sursă de internet adecvată. Citiți ghidul nostru despre Cum să depanați problemele de conectivitate la rețea pe Windows 10 pentru a vă depana problemele de rețea. Aceasta include repornirea routerului/modem-ului, resetarea TCP/IP și modificarea setărilor adaptorului de rețea.

După remedierea problemelor de rețea, verificați dacă vă confruntați din nou cu aceeași eroare.

Metoda 2: Reporniți computerul și routerul

Dacă există erori temporare în computerul dvs., vă veți confrunta cu o eroare 0X80073CF3 Microsoft Store. Trucul general pentru a rezolva toate erorile temporare este să reporniți computerul. Puteți reporni computerul urmând pașii.

1. Apăsați și mențineți apăsate tastele Windows + D împreună pentru a accesa Desktop.

2. Acum, apăsați simultan tastele Alt + F4.

3. Apoi, selectați opțiunea Restart din meniul drop-down și apăsați Enter.

Dacă repornirea computerului cu Windows 10 nu vă ajută, există o altă soluție simplă care vă va ajuta să remediați eroarea 0x80073CF3 în pași simpli. Puteți stabili o nouă conexiune repornind routerul sau modemul de internet. Puteți reporni routerul urmând ghidul nostru pentru a reporni routerul sau modemul. Odată ce routerul s-a repornit, verificați dacă vă puteți conecta la Microsoft Store fără erori.

  Remediați blocarea Star Citizen în Windows 10

Metoda 3: Conectați-vă din nou

Erorile din timpul procesului de conectare a unui cont Microsoft pot contribui la eroarea Microsoft 0x80073CF3 Windows 10. Așadar, dacă vă confruntați cu eroarea și nu aveți nicio idee despre orice motiv, trebuie să vă deconectați de la cont și să vă conectați din nou. Iată câteva instrucțiuni pentru a face acest lucru.

1. Apăsați tasta Windows și tastați Microsoft Store, apoi faceți clic pe Deschidere.

2. Acum, faceți clic pe Deschidere. Apoi faceți clic pe pictograma profilului dvs., urmată de opțiunea Deconectare.

3. Acum, faceți clic pe Conectare, așa cum se arată.

4. Acum, selectați contul Microsoft și faceți clic pe butonul Continuare.

5. Introduceți datele de conectare și conectați-vă din nou la contul Microsoft.

Metoda 4: Reporniți procesele Microsoft Store

Dacă nu există semne de erori, este posibil să existe unele procese Microsoft corupte care contribuie la eroarea 0X80073CF3 Microsoft Store. Ieșiți din toate procesele Microsoft Store, conform instrucțiunilor de mai jos.

1. Apăsați simultan tastele Ctrl + Shift + Esc pentru a deschide Task Manager.

2. Acum, în fila Procese, faceți clic pe Microsoft Store și apoi pe butonul Încheiere activitate, așa cum se arată.

3. Relansați Microsoft Store și verificați dacă codul de eroare 0x80073CF3 Microsoft Store este rezolvat sau nu.

Metoda 5: Ieșiți din procesele de fundal incompatibile

Unele programe și aplicații incompatibile care rulează în fundal pot interfera cu procesul de descărcare a Microsoft Store, contribuind la codul de eroare 0x80073CF3. Vi se recomandă să închideți toate procesele de fundal conform instrucțiunilor din ghidul nostru Cum să terminați sarcina în Windows 10.

Pe lângă închiderea tuturor proceselor de fundal, încercați să dezactivați toate procesele de pornire de pe computerul dvs. cu Windows 10, urmând ghidul nostru 4 moduri de a dezactiva programele de pornire în Windows 10

Metoda 6: Sincronizați setările de dată și oră

Pentru a instala orice joc sau aplicație din Microsoft Store, computerul trebuie să sincronizeze valorile datei și orei cu setările globale. Iată câteva instrucțiuni pentru a sincroniza datele privind data, regiunea și ora din computerul dvs. pentru a remedia 0X80073CF3 Windows 10.

1. Apăsați și mențineți apăsate tastele Windows + I împreună pentru a deschide Setările Windows.

2. Acum, selectați opțiunea Ora și limbă așa cum se arată.

3. Apoi, în fila Data și oră, asigurați-vă că cele două valori Setează automat ora și Setează automat fusul orar sunt activate.

4. Apoi, faceți clic pe Sincronizare acum, așa cum este evidențiat mai sus.

Metoda 7: rulați instrumentul de depanare a aplicațiilor din magazinul Windows

PC-ul dvs. cu Windows 10 are un instrument de depanare încorporat pentru a remedia orice probleme din Microsoft Store. Urmați pașii menționați mai jos pentru a rula instrumentul de depanare a aplicațiilor din magazinul Windows.

1. Apăsați tasta Windows, tastați Setări de depanare și faceți clic pe Deschidere.

2. Selectați Windows Store Apps și faceți clic pe opțiunea Run the troubleshooter.

3. Dacă există probleme identificate după procesul de depanare, faceți clic pe Aplicați această remediere.

4. În cele din urmă, urmați instrucțiunile enumerate în instrucțiunile următoare și reporniți computerul.

Metoda 8: Ștergeți Windows Store Cache

Cache-ul corupt și datele corupte din Microsoft Store vor contribui la eroarea 0X80073CF3 Microsoft Store. Urmați instrucțiunile menționate mai jos pentru a șterge memoria cache a Magazinului Windows.

1. Lansați caseta de dialog Run apăsând împreună tastele Windows + R.

2. Acum, tastați wsreset.exe și apăsați tasta Enter pentru a reseta memoria cache a Magazinului Windows.

Asigurați-vă că ați remediat codul de eroare Microsoft Store 0x80073CF3.

Metoda 9: Reporniți Serviciile Windows esențiale

Unele servicii Windows importante, cum ar fi Windows Update și serviciile de transfer inteligent în fundal, trebuie să fie activate pe computer pentru a evita eroarea de actualizare 0x80073CF3 Windows 10. Dacă aceste servicii sunt dezactivate în sistemul dvs., este mai probabil să vă confruntați cu eroarea discutată. Prin urmare, reporniți serviciile esențiale Windows, conform instrucțiunilor de mai jos.

  Remediați ștergerea cache-ului de miniaturi la pornire în Windows 10 Fall Creators Update

1. Apăsați tasta Windows, tastați Servicii și faceți clic pe Executare ca administrator.

2. Acum, derulați în jos și faceți dublu clic pe Serviciu de transfer inteligent în fundal.

3. Acum, selectați tipul de pornire la Automat, așa cum este descris.

Notă: Dacă starea serviciului este Oprit, faceți clic pe butonul Start. Dacă starea serviciului este Running, faceți clic pe Stop și porniți-l din nou.

4. Faceți clic pe Aplicare și OK pentru a salva modificările.

5. Repetați toți acești pași pentru alte servicii Windows, cum ar fi Cryptographic, Network Location Awareness, MSI Installer și Windows Update Services.

Metoda 10: Eliminați fișierele temporare

Dacă nu există spațiu suficient pe computerul cu Windows 10, nu puteți adăuga sau instala aplicații sau programe noi. În primul rând, verificați dacă aveți suficient spațiu în unitate și dacă nu este spațiu suficient, ștergeți toate fișierele temporare conform instrucțiunilor de mai jos.

Pasul I: Verificați spațiul pe unitate

Pentru a verifica spațiul pe unitate de pe computerul cu Windows 10, urmați pașii menționați mai jos.

1. Apăsați împreună tastele Windows + E pentru a deschide File Explorer.

2. Acum, faceți clic pe Acest PC din ecranul din stânga.

3. Verificați spațiul pe disc sub Dispozitive și drivere, așa cum se arată. Dacă sunt de culoare roșie, luați în considerare ștergerea fișierelor temporare.

Pasul II: Ștergeți fișierele temporare

Pentru a instala orice aplicație nouă din Microsoft Store și pentru a evita eroarea 0X80073CF3 Microsoft Store, trebuie să eliberați spațiu pe computer. Iată ghidul nostru 10 moduri de a elibera spațiu pe hard disk pe Windows, care vă ajută să ștergeți toate fișierele inutile de pe computer. Urmați același lucru pentru a remedia codul de eroare Microsoft.

Metoda 11: Instalați actualizările aplicațiilor

Pentru a remedia eroarea Microsoft 0x80073CF3, asigurați-vă că toate aplicațiile din biblioteca dvs. Microsoft Store sunt actualizate la cea mai recentă versiune. Urmați pașii menționați mai jos pentru a instala actualizările aplicației Microsoft Store.

1. Apăsați tasta Windows, tastați Microsoft Store și faceți clic pe Deschidere.

2. Apoi, faceți clic pe opțiunea Bibliotecă din colțul din stânga jos al ferestrei Microsoft Store.

3. Apoi, faceți clic pe butonul Obțineți actualizări, așa cum se arată.

4. Acum, faceți clic pe butonul Actualizați toate așa cum este evidențiat.

5. Așteptați ca actualizările să fie descărcate pe computerul dvs. cu Windows 10 și asigurați-vă că primiți mesajul Aplicațiile și jocurile dvs. sunt actualizate.

Verificați dacă ați remediat eroarea 0X80073CF3 Microsoft Store.

Metoda 12: Actualizați Windows

Dacă există erori, erori și probleme legate de patch-uri pe computerul dvs. cu Windows 10, este posibil să nu puteți instala aplicații și jocuri noi. Această problemă poate fi rezolvată prin instalarea unei actualizări Windows. În primul rând, verificați dacă utilizați o versiune actualizată a sistemului de operare sau dacă există o actualizare în așteptare, urmați pașii conform instrucțiunilor din ghidul nostru Cum să descărcați și să instalați ultima actualizare Windows 10

După actualizarea versiunii sistemului de operare Windows, verificați dacă ați remediat eroarea Microsoft 0x80073CF3.

Metoda 13: Dezactivați proxy și VPN

Serverele proxy și serviciile VPN îți ascund identitatea de internet, dar dacă setările sunt incompatibile cu computerul tău, te vei confrunta cu mai multe erori. O astfel de problemă este 0X80073CF3 Windows 10. Pentru a dezactiva serviciile Proxy și VPN, urmați ghidul nostru despre Cum să dezactivați VPN și Proxy pe Windows 10 și implementați pașii conform instrucțiunilor din articol.

După dezactivarea clientului VPN și a serverelor proxy, verificați dacă aveți un cod de eroare remediat. Din nou, dacă codul de eroare te enervează, conectează-te la un hotspot mobil și verifică dacă se repetă din nou.

Metoda 14: Utilizați adresa DNS Google

Mulți utilizatori au sugerat că utilizarea adreselor DNS Google va rezolva orice conflicte apărute în timpul instalării jocurilor și aplicațiilor din Microsoft Store. Dacă vă confruntați cu codul de eroare Microsoft 0x80073CF3, urmați ghidul nostru despre Cum să schimbați setările DNS în Windows 10.

  Cum să remediați „Serviciul de profil de utilizator a eșuat la conectare” în Windows 10

După ce ați trecut la adresa DNS Google, verificați dacă puteți instala aplicații noi din Microsoft Store.

Metoda 15: Dezactivați temporar antivirusul (dacă este cazul)

Uneori, dacă încercați să instalați aplicații sau jocuri deosebite din Microsoft Store, suita antivirus de pe computer îl identifică ca o amenințare și împiedică instalarea aplicației. Așadar, dezactivați cu înțelepciune orice program antivirus terță parte sau suită de securitate încorporată pe computer, urmând pașii demonstrati în ghidul nostru Cum să dezactivați temporar Antivirusul pe Windows 10.

După ce ați instalat aplicația necesară pe dispozitiv, asigurați-vă că activați din nou suita de securitate pentru a preveni orice atacuri rău intenționate.

Metoda 16: Dezactivați paravanul de protecție Windows (nu este recomandat)

Similar cu un program antivirus, paravanul de protecție Windows Defender de pe computer poate împiedica descărcarea oricărei aplicații prin Microsoft Store. Așadar, în acest caz, trebuie să reduceți severitatea suitei de securitate prin introducerea pe lista albă a câteva funcții sau dezactivarea completă a paravanului de protecție Windows Defender, conform instrucțiunilor din ghidul nostru Cum să dezactivați paravanul de protecție Windows 10

După instalarea aplicației, asigurați-vă că activați din nou suita Firewall și continuați să utilizați computerul.

Metoda 17: Utilizați Windows Registry Editor

Deși lucrul cu cheile de registry nu este sigur, ștergerea unei chei de registry corupte vă poate ajuta să remediați codul de eroare 0X80073CF3. Iată câteva instrucțiuni pentru a modifica Editorul de registru Windows pentru a remedia eroarea discutată.

1. Apăsați tasta Windows și tastați Registry Editor, apoi faceți clic pe Run as administrator.

2. Acum, copiați și lipiți următoarele căi în calea de navigare a Editorului de registru.

ComputerHKEY_LOCAL_MACHINESYSTEMCurrentControlSetServicesGamingServices
ComputerHKEY_LOCAL_MACHINESYSTEMCurrentControlSetServicesGamingServicesNet

3. În panoul din dreapta, faceți clic dreapta pe fiecare folder și faceți clic pe Ștergere.

4. În cele din urmă, reporniți computerul și verificați dacă ați rezolvat problema discutată.

Metoda 18: Reînregistrați Microsoft Store

Dacă resetarea Magazinului Microsoft nu remediază 0X80073CF3 Magazinul Microsoft, reînregistrarea Magazinului Windows vă poate ajuta. Urmați conform instrucțiunilor de mai jos.

1. Apăsați tasta Windows și tastați Windows PowerShell și faceți clic pe Executare ca administrator.

3. Acum, tastați următoarea comandă în Windows PowerShell și apăsați tasta Enter.

PowerShell -ExecutionPolicy Unrestricted -Command "& {$manifest = (Get-AppxPackage Microsoft.WindowsStore).InstallLocation + 'AppxManifest.xml' ; Add-AppxPackage -DisableDevelopmentMode -Register $manifest}

4. Așteptați până când comenzile sunt executate și acum nu vă veți mai confrunta cu eroarea discutată.

Metoda 19: Reinstalați Microsoft Store

Dacă niciuna dintre metodele discutate mai sus nu v-a ajutat să remediați codul 0x80073CF3, atunci ultima opțiune pentru a rezolva problema este să reinstalați Microsoft Store. Acest proces de dezinstalare nu poate fi implementat prin Panoul de control sau procedura Setări. Comenzile PowerShell vă vor ajuta să reinstalați Microsoft Store așa cum este discutat mai jos.

1. Lansați Windows PowerShell ca administrator.

2. Acum, tastați comanda get-appxpackage –allusers și apăsați tasta Enter.

3. Acum, căutați Microsoft.WindowsStore Name și copiați intrarea PackageFullName.

4. Acum, mergeți la o nouă linie în fereastra PowerShell și tastați remove-appxpackage urmat de un spațiu și linia pe care ați copiat-o în pasul anterior. Arată ca,

remove-appxpackage Microsoft.WindowsStore_22202.1402.2.0_x64__8wekyb3d8bbwe

Notă: Comanda poate varia puțin în funcție de versiunea de Windows pe care o utilizați.

5. Acum, Microsoft Store va fi șters de pe computer. Reporniți computerul cu Windows 10.

6. Apoi, pentru a-l reinstala, deschideți din nou Windows PowerShell ca administrator și tastați următoarea comandă.

Add-AppxPackage -register "C:Program FilesWindowsAppsMicrosoft.WindowsStore_11804.1001.8.0_x64__8wekyb3d8bbweAppxManifest.xml" –DisableDevelopmentMode

7. În cele din urmă, Microsoft Store va fi reinstalat pe computer și nu vă veți confrunta cu codul Microsoft Store 0x80073CF3.

Metoda 20: Creați un profil de utilizator nou

Unii utilizatori au raportat că au creat un profil de utilizator nou a remediat eroarea 0X80073CF3 Windows 10. Puteți crea un nou profil de utilizator urmând pașii discutați în ghidul nostru, Cum să creați un cont de utilizator local pe Windows 10

După crearea unui nou profil de utilizator, verificați dacă ați remediat eroarea discutată.

Metoda 21: Efectuați Restaurarea sistemului

Totuși, dacă vă confruntați cu eroarea Microsoft 0x80073CF3, încercați să vă restaurați computerul la versiunea anterioară, unde funcționa bine. Puteți implementa cu ușurință același lucru urmând ghidul nostru despre Cum să utilizați Restaurarea sistemului pe Windows 10. Deci, în acest caz, punctul de restaurare a sistemului pe care l-ați creat deja va fi foarte util pentru a remedia eroarea discutată.

Metoda 22: Resetați computerul

Dacă nu găsiți nicio problemă cu Microsoft Store, dar vă confruntați în continuare cu eroarea Microsoft Store eroare Microsoft 0x80073CF3, vă sfătuim să resetați computerul. Pentru a rezolva problema discutată, urmați pașii din ghidul nostru Cum să resetați Windows 10 fără a pierde date.

***

Sperăm că ghidul a fost util și că ați reușit să remediați eroarea Microsoft 0x80073CF3. Continuați să vizitați pagina noastră pentru mai multe sfaturi și trucuri interesante și lăsați-vă comentariile mai jos. Spune-ne despre ce vrei să înveți în continuare.