Peste 20 de statistici LinkedIn care demonstrează că nu este doar pentru profesioniștii care lucrează

De obicei, considerăm LinkedIn ca fiind platforma în care oamenii merg pentru a obține locuri de muncă și pentru a angaja talentul potrivit. Dar există mult mai mult la asta. Am adunat primele 20 de statistici LinkedIn care arată că este platforma perfectă pentru marketeri B2B, cofondatori, antreprenori, recrutori, precum și pentru profesioniștii activi.

Lăsați statisticile LinkedIn de mai jos să arate de ce LinkedIn este una dintre cele mai eficiente rețele pe care se bazează agenții de marketing B2B și factorii de decizie în afaceri:

Pe 5 mai 2003, LinkedIn a fost lansată ca prima rețea profesională din lume. Avansați rapid până în 2023 și este cea mai mare platformă profesională de rețea, cu prezența sa în 200 de țări.

LinkedIn are peste 950 de milioane de utilizatori în întreaga lume

Sursă: Statistici LinkedIn

LinkedIn este o platformă profesională de rețea. Cu 950+ milioane utilizatori din 200 de țări, continuă să fie unul dintre cele mai populare site-uri de rețele sociale, chiar și la 20 de ani de la lansarea sa inițială.

Peste 206 de milioane de utilizatori sunt în SUA, peste 36 de milioane de utilizatori în Marea Britanie. Franța are 27 de milioane de utilizatori, Italia are alte 18 milioane, Australia are 14 milioane, Filipine are 12 milioane de utilizatori și Africa de Sud are 11 milioane de utilizatori.

Chiar și Indonezia are 24 de milioane de utilizatori LinkedIn, iar Mexicul este aproape în urmă cu 21 de milioane de utilizatori în plus. Brazilia are 67 de milioane, Singapore are 3 milioane de utilizatori LinkedIn și toate celelalte țări au o bază de utilizatori de 2 – 8 milioane de utilizatori.

Statele Unite ale Americii au cel mai mare număr de utilizatori LinkedIn

Sunt 200 de milioane Utilizatorii LinkedIn numai în Statele Unite, ceea ce face ca țara să fie cea mai importantă piață a platformei. Asta pentru că un număr din ce în ce mai mare de companii sunt listate pe LinkedIn.

Mai mult, 75% sau mai mulți recrutori caută să ocupe posturile potrivite prin LinkedIn. Prin urmare, platforma are 200 de milioane de utilizatori în SUA și un număr mare de utilizatori activi care aplică pentru locuri de muncă.

India ocupă locul doi când vine vorba de acoperirea publicului, cu 99 de milioane de utilizatori LinkedIn în aprilie 2023. Popularitatea LinkedIn în India a cunoscut o creștere de la achiziția Microsoft.

De fapt, LinkedIn a lansat și câteva seturi de instrumente utile pentru carieră pentru a atrage recrutori și candidați pe platformă. A oferit teste Premium gratuite de până la 3 luni pentru a atrage noi utilizatori și a-i menține activi. China ocupă locul trei în statisticile LinkedIn.

43% dintre utilizatorii LinkedIn sunt femei

LinkedIn este a doua platformă de rețea B2B, iar din ianuarie 2023, Statista a remarcat acest lucru 43% dintre utilizatorii LinkedIn sunt femei. Bărbații și femeile folosesc site-urile de rețele de socializare în mod diferit.

În calitate de creator Born on Instagram, am observat că femeile sunt utilizatori mai populari ai site-urilor de socializare precum Instagram, Facebook, Pinterest sau Snapchat.

  Cum să schimbi numărul de telefon pe PS4

În timp ce aceste site-uri de social media continuă să atragă mai multe femei, LinkedIn, cu 57% utilizatori bărbați, pare să fie una dintre platformele de social media care atrag mai mulți bărbați, precum YouTube sau Twitter (acum X).

LinkedIn a înregistrat cea mai mare creștere a veniturilor în 2022

Sursă: Statista

LinkedIn a luat ființă în 2003 și a început să se gândească serios la generarea de venituri abia în 2005. Când a depus pentru IPO în 2011, a generat 500 de milioane de dolari în venituri. A fost achiziționat ulterior de Microsoft în 2016. De atunci, a încercat să fie mai mult decât o platformă de căutare a unui loc de muncă. Prin achiziționarea Lynda.com, s-a extins în sectorul educației cu LinkedIn Learning.

Revenind la câteva statistici importante LinkedIn, a generat un venit de 14,5 miliarde de dolari în 2022, ceea ce reprezintă o creștere de 26,2%. Aceasta este cea mai mare creștere procentuală pe care LinkedIn a înregistrat-o de la înființarea sa în 2003.

49,16 milioane de utilizatori au LinkedIn Premium

În calitate de utilizator LinkedIn Premium, pot confirma că LinkedIn Premium este mai bun decât LinkedIn obișnuit. Cu un abonament premium, puteți vedea cine v-a vizualizat profilul și puteți trimite mesaje (inMail) utilizatorilor care nu sunt încă conexiunile dvs.

LinkedIn Career, LinkedIn Business, LinkedIn Sales Navigator Core și LinkedIn Recruiter sunt diferitele tipuri de servicii premium care există.

49,16 milioane de utilizatori a folosit LinkedIn Premium în 2021 pentru a obține locuri de muncă mai bune, a genera mai mulți clienți potențiali și a angaja talentul potrivit. Cu siguranță această cifră a crescut până acum.

60% dintre utilizatorii LinkedIn sunt fie millennials, fie generația Z

Sursă: Statista

Statista a analizat distribuția utilizatorilor LinkedIn pe grupe de vârstă și a găsit 60% dintre utilizatori să fie între grupele de vârstă 25-34. Am continuat și am clasificat grupurile de vârstă ca cohorte demografice populare pentru noi ca generația Y sau generația Z.

The Recensământul SUA definește generația Z ca „cea mai tânără generație cu membri adulți (născuți între 1997 și 2013)”. În ceea ce privește milenii, sau generația Y, ei sunt definiți ca „oricine născut între 1981 și 1996” de către Centrul de Cercetare Pew. Fiind eu însumi generația Y, văd cum LinkedIn continuă să fie la îndemâna noastră.

În plus, utilizatorii între 18-24 de ani reprezentau 22%, în timp ce utilizatorii de peste 55 de ani reprezentau doar 3% din audiență.

LinkedIn primește 16% trafic web de la cei mai buni 2 referenți ai săi

Sursă: Statista

16% din traficul web total al LinkedIn este trafic de recomandare web, adus de cei mai buni 2 referreri de trafic web: click.appcast.io și statics.teams.cdn.office.net. Dar ce este traficul de recomandare web?

Ajutor Google Analytics definește traficul de recomandare web ca trafic care ajunge pe site-ul dvs. „prin altă sursă, cum ar fi printr-un link pe alt domeniu”. Așadar, pentru a reveni la statisticile LinkedIn, iată ruptura dintre primele două surse ale LinkedIn pentru trafic de recomandare web:

  • click.appcast.io primește LinkedIn 9% din traficul său web
  • statics.teams.cdn.office.net aduce încă 6%

4/5 Membrii companiei LinkedIn conduc decizii

LinkedIn este acasă 65+ milioane factorii de decizie în afaceri. Nu numai că, peste 63 de milioane de companii au paginile lor de afaceri pe LinkedIn. Asta îl face un loc grozav pentru a-ți găsi următorii clienți potențiali sau pentru a rămâne în fruntea curbei. Poți întotdeauna să fii înaintea concurenților tăi știind cum va fi următorul lucru important din industria ta.

De fapt, acest lucru face din LinkedIn un loc grozav și pentru agenții de marketing. Indiferent dacă căutați conversii, implicare sau cunoaștere a mărcii, LinkedIn continuă să fie cel mai eficient canal.

Mai mult, LinkedIn a fost, de asemenea, evaluată drept platforma numărul 1 pentru generarea de clienți potențiali B2B. Puteți să vă construiți brandul gratuit, să valorificați tendințele de vânzări sociale și să vă creșteți veniturile.

cei peste 950 de milioane de utilizatori LinkedIn, 63 de milioane de listări de companii131 de mii de școli și 40.000 de competențe.

Deși acestea sunt statistici LinkedIn impresionante, ceea ce este remarcabil este că ajută 45% dintre recrutori să identifice talentul potrivit și să ocupe locurile de muncă cu candidații potriviți. Liceele și colegiile sunt pe LinkedIn pentru a crește gradul de cunoaștere a mărcii pentru potențialii recrutori și pentru a crește atât locurile de plasare, cât și admiterea.

  12 moduri de a repara o lanternă iPhone care nu funcționează

Cu toate acestea, s-ar putea să fii surprins să știi că LinkedIn nu s-a autodenumit niciodată ca comunitate. Dar, a acționat întotdeauna ca o comunitate puternică de oameni. Asta pentru că, pe LinkedIn, ne ajutăm reciproc să găsească locurile de muncă potrivite, să luăm deciziile corecte și să conducem deciziile de afaceri.

De asemenea, ne ajutăm reciproc cu feedback-ul potrivit despre produse sau servicii, folosim platforma pentru a transmite nemulțumirile, ne interacționăm cu clienții, ne promovăm produsele și găsim mentorii potriviți.

2,7 milioane de pagini LinkedIn pentru afaceri publicate săptămânal

LinkedIn este platforma #1 pentru marketerii B2B. Din 63 de milioane de companii care au paginile lor de afaceri pe LinkedIn, 2,7 milioane sunt activi în fiecare săptămână!

Asta este pentru ca:

  • Paginile LinkedIn care postează în fiecare săptămână înregistrează o creștere de 5,6 ori a adepților
  • Paginile de afaceri LinkedIn sunt o modalitate excelentă de a vă dezvolta gratuit conștientizarea afacerii
  • Statisticile LinkedIn arată o creștere cu 75% a evenimentelor Live
  • Angajamentul membrilor LinkedIn este cel mai ridicat, cu o creștere de 25% în perioada anului trecut

Pe lângă aceste statistici LinkedIn, există mai mult conținut pe LinkedIn decât oricând. Cu cultura creatorului și marketingul cu influență, 11 milioane de utilizatori au activat modul creator și 36 de mii de buletine informative ies din LinkedIn. Dacă vă gândiți să creați unul, ar putea fi un moment strategic pentru a o face, deoarece 29 de milioane de oameni se abonează la un buletin informativ pe LinkedIn.

Din toate aceste motive, este momentul perfect pentru ca paginile de afaceri să culeagă beneficiile angajamentului, cunoașterii mărcii și conversiei fiind active pe LinkedIn.

Cu 25% mai multe conversații publice au loc pe LinkedIn

Sursă: Blog LinkedIn Ads

Feedul tău LinkedIn are acum mai mult conținut ca niciodată, cu o introducere și o creștere a creatorilor, buletine informative și evenimente live. 25% pe platformă au loc mai multe conversații publice.

Nu numai că, LinkedIn a anunțat recent articole de colaborare generate de AI, care invită experții să contribuie la aceste subiecte. Pe măsură ce aceste articole încep să fie clasate în primele 10.000 de cuvinte cheie, LinkedIn invită mai mulți experți, promițând creatorilor cu o voce de top pentru contribuțiile lor.

Nu numai că cresc conversațiile publice pe LinkedIn, dar ajută și platforma să se claseze pentru milioane de articole bazate pe SEO. Acest lucru este deosebit de important deoarece toate celelalte site-uri de publicare continuă să primească un succes după actualizarea Conținutului util de la Google.

Abordările inovatoare de implicare ale LinkedIn (cum ar fi cea pe care tocmai am menționat-o) ajută la creșterea conversațiilor publice și încurajează utilizatorii să petreacă mai mult timp pe platformă.

Popularitatea LinkedIn cu 51% dintre adulții cu diplome avansate

LinkedIn atrage 51% mai mulți adulți cu o diplomă de licență sau o diplomă avansată, cum ar fi un MBA, un doctorat, un PGDM sau un ME.

Nu numai că, LinkedIn Learning încurajează profesioniștii din industrie să continue să își perfecționeze. Dacă nu au terminat liceul, este mai puțin probabil să fie pe LinkedIn. De fapt, doar 10% apar pe LinkedIn, comparativ cu 70% care merg pe YouTube sau alte 64% care merg pe Facebook.

Deși este greu de determinat în ce scop folosește acest grup demografic YouTube, este o comparație interesantă, deoarece YouTube are materiale educaționale adecvate la egalitate cu LinkedIn Learning.

LinkedIn este numărul 1 pentru 40% dintre toți agenții de marketing B2B

Sursă: Blog LinkedIn Ads

40% dintre agenții de marketing B2B dezvăluie LinkedIn ca fiind cel mai bun canal pentru a genera clienți potențiali de înaltă calitate. Acest lucru se datorează faptului că LinkedIn este o astfel de platformă de rețea care permite marketerilor să vizeze utilizatorii prin marketing demografic și să ajungă la publicul care este implicat în decizia de cumpărare.

Nu numai că, LinkedIn Ads vă permite să vă vizați publicul țintă în fiecare etapă a pâlniei. Puteți utiliza mesaje LinkedIn, anunțuri native sau dinamice, formulare de generație de clienți potențiali și conținut sponsorizat.

Reclamele conversaționale vă oferă rate de deschidere de 4 ori mai mari, în timp ce dublează implicarea pe care o obțineți prin opțiunile tradiționale de e-mail.

O creștere de 2-3 ori a atributelor mărcii face din LinkedIn locul pentru B2B

Sursă: business.linkedin.com

  Cum să schimbați locația de rezervă iTunes

Anunțurile LinkedIn vă pot ajuta marca să ajungă 2-3x ridicare în atributele mărcii cu a Creștere de 33%. in intentia de cumparare. Puteți ajunge la un spectru mai mare de audiență cu membrii LinkedIn Ads, cunoscut sub numele de LinkedIn Audience Network, pe aplicații și site-uri terțe.

Specialiștii în marketing B2B adoră funcția de direcționare a LinkedIn pentru a ajunge și a extinde publicul profesional. De asemenea, vă puteți găsi publicul țintă pe LinkedIn utilizând Audiența potrivită și puteți studia comportamentele unor publicuri similare cu direcționarea asemănătoare. Aceste caracteristici unice cu instrumente sofisticate de direcționare și măsurare B2B fac din LinkedIn un spațiu de vis al agenților de marketing B2B.

Aproximativ 50% dintre marketerii din SUA folosesc LinkedIn

Sursă: Blog LinkedIn Ads

Din 2019, 48,8% dintre agenții de marketing rezidenți în SUA foloseau LinkedIn pentru a genera clienți potențiali de înaltă calitate și pentru a încheia oferte.

Este sigur că procentul a crescut anul acesta. Asta pentru că marketerii care folosesc LinkedIn văd o creștere de două ori a conversiilor lor. Nu numai că, costul LinkedIn per client potențial este cu 27% mai mic decât Google Ads.

LinkedIn are cel mai mare număr de utilizatori din SUA. Marketerii B2B au șansa de a accesa 200 de milioane de utilizatori din SUA prin intermediul rețelei LinkedIn. Mai mult decât atât, LinkedIn este martor la mai mulți utilizatori activi în țară decât oricând. Specialiștii în marketing pot profita de punctele de contact de 9 ori pentru a le converti în clienți potențiali și, ulterior, în conversii.

LinkedIn este disponibil în 26 de limbi

Atunci când o platformă de rețele sociale este disponibilă în limbile locale, aceasta asigură experiențe mai personalizate pentru utilizatori. Utilizatorii tăi simt că îți pasă, iar reputația ta ca marcă este consolidată. De asemenea, va ajuta să vizeze noi audiențe și să formeze conexiuni mai profunde.

Pe lângă limba engleză, LinkedIn este disponibil în prezent în următoarele limbi:

Arabă Chineză simplificatăChineză tradițională spaniolă Cehă DanezăOlandezăFrancezăGermanăHindiIndonezianăItalianăJaponezăCoreanăMalezăNorvegianăPolezăPortughezăRomânăRusăSuedezăTagalogThailandăTurcăUcraineană

LinkedIn are peste 19.500 de angajați cu normă întreagă

Răspândit în 36 de birouri, LinkedIn are Peste 19.500 de angajați cu normă întreagă pentru a vă asigura că aveți o experiență perfectă pe platformă.

Are sediul în San Francisco, Statele Unite, și are birouri internaționale în 30 de orașe din întreaga lume. 188 de editori din 15 țări lucrează numai la știrile LinkedIn pentru a se asigura că în feedul tău există mai mult conținut decât oricând, făcând astfel LinkedIn o platformă de rețea extrem de interactivă și captivantă.

117 cereri de angajare sunt trimise pe LinkedIn în fiecare secundă

61 de milioane de utilizatori utilizați LinkedIn în fiecare săptămână pentru a căuta noi locuri de muncă. Cu toate acestea, una dintre cele mai remarcabile statistici LinkedIn este că 8 persoane sunt angajate în fiecare minut.

Asta pentru că 63 de milioane de companii caută candidații potriviți pe platformă. În plus, recrutorii ocupă posturile mai repede datorită celor 40.000 de abilități enumerate.

33,97% din Traficul LinkedIn vine prin YouTube

Sursă: Statista

Mai devreme, v-am povestit despre traficul de recomandare web LinkedIn. Există un altul numit trafic de recomandare socială, care implică cantitatea de trafic pe care o platformă de social media îl aduce pe site-ul tău.

În cazul LinkedIn, 34% provine de la YouTube, o altă platformă de socializare video-primă. Twitter, acum X, aduce aproximativ 18% din trafic și către LinkedIn. Cu toate acestea, atunci când sunt luate împreună cu toate celelalte valori, traficul din rețelele sociale se întâmplă să fie doar 0,89% din traficul LinkedIn.

Sursa sa de top pentru trafic rămâne directă – comandă aproximativ 75% din traficul direct datorită popularității sale ca principală rețea profesională în 20 de ani.

47% din conducerea LinkedIn este reprezentată de femei

Sursă: Statista

Rolurile de conducere de pe LinkedIn sunt dominate de bărbați, dar puteți observa o ușoară scădere de la an la an.

În 2022, 54,5% dintre liderii LinkedIn erau bărbați, întrucât numărul a fost de 57,9% în 2021. În 2020, a fost de 58,1%, care s-a redus de la 59,2% în 2019. LinkedIn se îndreaptă încet spre eradicarea disparităților de gen în rolurile de conducere și a existat o ușoară creștere anuală a rolurilor de conducere ale femeilor. , completată de o reducere a rolurilor de conducere ale bărbaților.

Aproximativ 2% din forța de muncă din LinkedIn nu s-a simțit confortabil să-și dezvăluie sexul în scopul acestui studiu.

LinkedIn comandă peste 80% din toate clienții potențiali B2B

Sursa: SlideShare

92% dintre marketerii B2B consideră LinkedIn pentru strategiile lor de generare de lead-uri în comparație cu alte platforme de social media. Asta pentru că există 9 miliarde de afișări de conținut pe feedul de postări LinkedIn. Deci, știi, publicul țintă este aici!

80% dintre clienții potențiali B2B provin și de la LinkedIn, deoarece oamenii sunt serioși în ceea ce privește timpul pe care îl petrec pe LinkedIn. Prin urmare, intenția cumpărătorului este mai mult pe platformă.

LinkedIn este pentru toată lumea

După cum arată aceste statistici LinkedIn, LinkedIn este locul potrivit. Indiferent dacă sunteți un agent de marketing B2B, un student universitar în căutarea unui loc de muncă sau un recrutor care să găsească candidații potriviți, LinkedIn vă poate ajuta să vă găsiți lucrul.

De asemenea, puteți folosi LinkedIn Ads pentru a vă construi marca și instrumentele sale sofisticate B2B pentru a ajunge la mai multe audiențe. Pe măsură ce LinkedIn continuă să crească, ar putea fi timpul să utilizați grupurile LinkedIn pentru a deveni un ninja în rețea!