O alternativă demnă la Google Analytics?

Ce este noul Google Analytics 4 despre care vorbește toată lumea?

Primiți o notificare în contul dvs. Google Analytics care vă solicită să treceți la noua lor platformă?

Google a anunțat oficial că își retrage Universal Analytics și trece la Google Analytics 4.

Dacă vă confruntați cu o dilemă dacă este momentul potrivit pentru a încerca alte instrumente de analiză, continuați să citiți acest articol.

Ce este Google Analytics 4?

Google Analytics 4 este cea mai recentă actualizare a popularei platforme universale Google Analytics. Vă ajută să urmăriți vizitatorii de pe site-ul dvs., comportamentul lor și alte repere esențiale legate de trafic.

Puteți utiliza datele din tabloul de bord Universal Analytics pentru a crea procese de marketing și execuție mai bune pentru afacerile dvs. online.

Deși Google Analytics 4 este un subiect interesant, nu este o nouă actualizare în călătoria lor de analiză a produselor.

În 2005, Google a achiziționat Urchin Analytics și a relansat platforma lansând o versiune clasică a Google Analytics. Următoarea actualizare majoră a venit în 2013, aducând pe web platforma actuală de analiză a Google, Universal Analytics.

Cu noul Google Analytics 4, veți experimenta un nou aspect în tabloul de bord de analiză și un flux de navigare schimbat. Deși ar putea dura ceva timp pentru a vă familiariza cu noua platformă de analiză, este sigur că toate noile funcții vor intra doar în Google Analytics 4.

Provocări cu Google Analytics 4

Într-adevăr, trecerea de la Universal Analytics la GA4 nu este ușoară; este schimbarea care face ca tehnologia să evolueze pentru un viitor mai bun. Și de aceea, Google a permis utilizatorilor suficient timp să învețe noua sa platformă.

În ciuda acestui fapt, noua platformă Google Analytics 4 are multe modificări, ceea ce face adoptarea mai dificilă. Iată câteva dintre schimbările notabile:

  • Fără rată de respingere: noua platformă înlocuiește rata de respingere cu „Sesiuni implicate”. Înseamnă că Google dorește să vă concentrați mai mult pe rata de implicare a publicului în comparație cu verificarea cine a părăsit site-ul dvs.
  • Schimbarea modelului de urmărire: veți vedea că una dintre valorile importante – obiectivele, este înlocuită de conversii. Vi se oferă un buton de comutare pentru a seta evenimentele ca conversii.
  • Raportare calificată: cu Google Analytics 4, aveți acces la meniul de analiză care vă ajută să vă creați rapoarte folosind diferiți parametri de urmărire a evenimentelor. Deși este o caracteristică îmbunătățită, aveți nevoie de experiență în manipularea și vizualizarea datelor colectate.
  • Date istorice lipsă: de acum, nu aveți acces la datele dvs. istorice în Google Analytics 4. Este ca și cum ați începe din nou de la zero, dar veți putea accesa datele din șase luni anterioare după 1 iulie 2023.

S-ar putea să vă întrebați, merită să optați pentru Google Analytics 4 cu toate provocările de mai sus? Aveți opțiunea de a încerca alte platforme de analiză în afară de Google?

  Cele mai bune 10 aplicații pentru a transfera bani în siguranță la nivel internațional în 2023

Din fericire, răspunsul este da! Clicky Analytics este instrumentul disponibil pe piață pe care îl puteți considera ca alternativă la Google Analytics 4.

Acum, haideți să aflăm mai multe despre Clicky Analytics.

Introducere

Clicky Analytics este o platformă gratuită de analiză bazată pe cloud, o alternativă open-source la Google Analytics. Oferă date de trafic în timp real, cum ar fi numărul de vizitatori, numărul de clicuri, evenimente, căutări organice, rate de respingere și aproape tot ce obțineți în tabloul de bord Google Universal Analytics.

Indiferent dacă sunteți o întreprindere mică sau o organizație, puteți încorpora cu ușurință codul Clicky Analytics fără a vă încetini site-ul.

În plus, nu trebuie să treceți prin toate problemele pe care le puteți întâlni când treceți la Google Analytics 4. De exemplu, inexactitatea în calcularea sesiunilor și a vizualizărilor de pagină din cauza lipsei datelor istorice.

Deși există mulți alți factori de care trebuie să luați în considerare Clicky în comparație cu GA4, să aruncăm o privire la unele dintre cele mai bune caracteristici ale Clicky pentru a vă ușura decizia.

Caracteristici

Unele caracteristici esențiale care îl pun pe Clicky înaintea Universal Analytics sunt hărțile termice, testele separate, analiza video, analiza audio și analiza detaliată a căilor. Să trecem în revistă pe fiecare în detaliu.

Hărți termice

Hărțile termice vă arată unde fac clic vizitatorii pe site-ul dvs. web. Aceasta înseamnă că puteți elimina presupunerile despre dacă vizitatorii dau clic pe CTA. Odată ce știți unde exact fac clic pe site, vă puteți optimiza CTA-urile și îmbunătăți rata de conversie pentru afacerea dvs. online.

Clicky facilitează vizualizarea hărții termice pentru o pagină de pe site-ul propriu-zis. Este o caracteristică bună, deoarece nu trebuie să părăsiți site-ul web pentru a determina comportamentul clienților.

În plus, puteți seta și intervalul de date pentru hărțile termice pentru a urmări îmbunătățirile de performanță după modificarea îndemnului.

Evenimente

Evenimentele includ urmărirea anumitor activități legate de Javascript, cum ar fi deschiderea unui meniu, clicul pe un link, urmărirea linkurilor de ieșire, abonamentele prin e-mail și butoanele de descărcare.

Analiza traseului

Analiza căilor este un generator de pâlnie similar canalului de urmărire a conversiilor disponibil în Universal Analytics. Vă permite să creați o secvență de pași prin care parcurg vizitatorii și să urmăriți călătoria clientului la fiecare pas de canal.

Puteți configura până la 5 pagini pentru a construi o pâlnie. În acest fel, vă puteți da seama ce pagină vă scapă clienții și puteți lucra la optimizarea paginilor.

Ecran mare

Aceasta este o caracteristică uimitoare pentru a verifica toate statisticile de trafic pe site-ul dvs. într-un singur cadru de fereastră. Ecranul mare al Clicky vă oferă o vizualizare în timp real a statisticilor dvs. preferate cu un buton de reîmprospătare de 1 minut.

Unii dintre parametrii cheie pe care îi puteți verifica sunt:

  • Vizitatori în timp real
  • Goluri
  • Acțiuni ale vizitatorilor
  • Timp de implicare
  • Rata de respingere
  • Venit urmărit
  • Paginile de top
  • Cei mai căutați termeni
  17 membri ai listei Multiversus cu care poți juca chiar acum

si multe altele.

Goluri

Dacă utilizați obiective pentru a vă urmări punctele de conversie, vă puteți baza pe Clicky, deoarece GA4 nu include obiective. Vă va ajuta să determinați ce funcționează și cum să pivotați dacă vizitatorii nu sunt implicați.

Configurarea unui obiectiv este ușoară în Clicky și, de asemenea, puteți seta testarea divizată pentru paginile dvs. În acest fel, puteți încerca versiuni diferite ale aceleiași pagini și puteți alege o pagină cu cele mai bune rezultate.

Integrari terțe părți

Fiind o platformă de analiză open-source, Clicky oferă multe integrări acceptate. Puteți integra cu ușurință Clicky cu sisteme populare de gestionare a conținutului, cum ar fi WordPress, Shopify, Squarespace, Weebly, Joomla, Drupal și BigCommerce.

În plus, puteți asocia Clicky Analytics cu alte instrumente emergente, cum ar fi Smarty, constructorul de site-uri web GoDaddy, instrumente de testare A/B precum Convert Experiences și WHMCS, o platformă de automatizare pentru găzduire web.

Prețuri

Clicky este disponibil în planuri de preț gratuite și plătite și îl puteți alege pe cel care se potrivește cerințelor dvs. Odată ce vă înregistrați pe Clicky, obțineți o fereastră de probă de 21 de zile pentru a explora toate serviciile lor premium.

De exemplu, puteți urmări gratuit până la 3 site-uri web și 1 milion de vizualizări zilnice de pagini din planurile lor plătite în timpul perioadei de încercare.

Plan gratuit

Dacă începeți să utilizați Clicky pentru prima dată, puteți încerca planul lor gratuit pentru a urmări un singur site web cu până la 3000 de vizualizări zilnice de pagină. Cu planul gratuit, aveți acces la toate funcțiile de bază, cum ar fi un tablou de bord de analiză, date în timp real, widget-uri, acțiuni individuale ale vizitatorilor, recomandări de conținut și multe altele.

Plan Pro

Dacă gestionați o rețea privată de bloguri, puteți opta pentru planul Pro, unde puteți urmări până la 10 site-uri web și până la 30.000 de vizualizări zilnice plătind doar 9,99 USD pe lună.

Plan Pro Plus

Planul Pro Plus include toate funcțiile premium, permițându-vă să urmăriți până la 10 site-uri web și 30.000 de vizualizări zilnice. În plus, aveți acces și la funcțiile exclusive ale Clicky, cum ar fi hărțile termice și monitorizarea timpului de funcționare, care vă ajută să obțineți o perspectivă mai bună asupra experienței clienților dvs.

Pro Platină

Există, de asemenea, un plan Pro Platinum în care beneficiați de toate funcțiile oferite de Clicky, cu o limită extinsă a vizualizărilor de pagină de 100.000 de vizualizări zilnice. Cu acest plan, puteți urmări până la 30 de site-uri web plătind doar 19,99 USD pe lună sau o taxă anuală unică de 159,99 USD.

Plan personalizat

Folosind acest nume de plan, puteți contacta managerul de cont Clicky și puteți solicita un plan personalizat de urmărire a site-ului web care să corespundă cerințelor dvs.

Alternative

Deși Clicky este o platformă excelentă de urmărire de analiză, iată câteva instrumente alternative Clicky pe care le puteți lua în considerare pentru urmărirea datelor dvs. de trafic.

  Cum să setați un domeniu personalizat pentru profilul dvs. Bluesky

Fathom

Fathom este o platformă de analiză de încredere care nu compromite confidențialitatea datelor dvs. Este o companie conformă cu GDPR, CCPA, ePrivacy și PECR, care își direcționează traficul prin infrastructura deținută de Europa.

Spre deosebire de Google, Fathom nu vă solicită notificări privind cookie-urile, deci nu vă stochează datele. În plus, este mai rapid decât multe platforme de analiză disponibile pe piață și ocolește majoritatea scripturilor de blocare a anunțurilor din diferite browsere.

Începeți cu Fathom este simplu. La fel ca Clicky sau Google Analytics, trebuie să încorporați un cod Javascript pe site-ul dvs. și să verificați toate datele de trafic urmărite pe tabloul de bord de analiză Fathom.

Prețul lor de bază începe de la doar 14 USD pe lună, permițându-vă să urmăriți până la 100.000 de vizualizări lunare de pagină.

Panoul de mixare

Mixpanel este un alt instrument de analiză a datelor folosit de companii de top precum Uber, Rakuten, Expedia și multe altele pentru a-și urmări datele. Unele dintre caracteristicile sale, cum ar fi rapoartele de vizualizare și pașii canalului, au ajutat Mixpanel să devină o alegere pentru peste 7000 de clienți plătitori.

Mixpanel folosește urmărirea bazată pe evenimente, cum ar fi vânzările noi pe un site web sau trimiterea unui formular și colectează toate datele despre comportamentul clientului.

Soluțiile de integrare și urmărire a datelor ale produsului vă ajută să obțineți informații mai bune despre clienții dvs. Puteți folosi aceste informații pentru a lua decizii de afaceri mai bune și pentru a vă păstra clienții pe platforma dvs.

La fel ca Clicky, Mixpanel vine gratuit cu o limită de 100.000 de utilizatori lunari. În cadrul planului gratuit, puteți accesa un număr nelimitat de urmăriri ale istoricului datelor și rapoarte de bază de analiză a datelor, cum ar fi fluxuri, canale și informații despre date și puteți explora opțiuni.

Pentru funcții avansate, cum ar fi modelarea datelor, analizele de grup și suplimentele pentru pipeline de date, vă puteți abona la planul de creștere al Mixpanel care începe de la 25 USD/lună.

Matomo

Matomo este una dintre alternativele populare Clicky care asigură 100% proprietatea datelor și protejează confidențialitatea utilizatorului. Este gratuit, sigur și necesită mai puțină configurare manuală decât Clicky Analytics.

Matomo oferă funcții puternice, cum ar fi hărți termice, înregistrări de sesiuni, analize media și testare A/B, care vă ajută să înțelegeți comportamentul clientului și să luați decizii corecte de afaceri.

Dacă sunteți utilizator Matomo Cloud și rulați un site web WordPress, puteți instala cu ușurință pluginul WP-Matomo pentru a obține toate informațiile de analiză a clienților în tabloul de bord WordPress. Toate datele sunt stocate pe serverul dvs., oferindu-vă control complet asupra datelor dvs.

Cuvinte finale

Acum știți că Universal Analytics va fi înlocuit cu Google Analytics 4, care este planul dvs.? Dacă încă te confrunți cu această dilemă, nu te grăbi! Aveți timp suficient să vă decideți, deoarece Universal Analytics va ascunde pe 1 iulie 2023.

Acest articol vă va ajuta să vă clarificați dilema de a alege Clicky față de Google Analytics 4 și de a explora alte opțiuni de analiză a datelor disponibile pe web.

Apoi, puteți consulta instrumentele live de urmărire a traficului pe site-ul web.