Încărcați-vă bicicleta electrică în timp ce vă antrenați

Recomandări cheie

  • Rămâneți activ în interior cu MorphRover în timp ce generați electricitate gratuită.
  • Are o mers lină și un motor puternic, dar este greu și nu are nuanță.
  • Cea mai impresionantă caracteristică este posibilitatea de a încărca bateria în timpul antrenamentului, dar poate să nu fie ideală pentru începători.

The Freebeat MorphRover este prima bicicletă electrică cu anvelope grase 2 în 1 din lume, atât pentru călărie în aer liber, cât și pentru exerciții în interior. Și în timp ce te antrenezi în interior cu aplicația Freebeat conectată, îți vei încărca MorphRover-ul gata pentru următoarea ta aventură în aer liber. Dar, în timp ce MorphRover face o treabă destul de decentă de a fi atât o bicicletă de exerciții pentru interior, cât și o bicicletă electrică în aer liber, nu excelează la niciuna.

Freebeat MorphRover

Freebeat MorphRover este o bicicletă electrică puternică care se poate transforma într-o bicicletă de exerciții cu rezistență variabilă în interior – și îți va încărca bateria în timp ce te antrenezi, gata să-ți alimenteze următoarea călătorie. Dar dacă nu ești deja incredibil de în formă, nu m-aș aștepta să generăm prea mult.

Marca Freebeat

Baterie 720Wh

Greutate 35 kg / 77 lbs

Stil frână hidraulică

Dimensiunea roții 26×4 inch

Suspensie Numai hidraulica fata

Motor (W) 750W

Electronic Power Assist 5 nivele

Încărcare AC sau bicicletă de exerciții cu autoîncărcare

Conectivitate Bluetooth la aplicația Freebeat

Înălțimea călărețului de la 5’1” până la 6’; treaptă înaltă de la 5’6” la 6’4”

Cauciucuri Chao Yang

Cu 8 viteze

Senzor cadență

Mod de mers pe jos Da

Cadru înalt pas sau pas prin

Lumini Doar față

Schimbator spate Shimano

Dimensiuni 75″ față spre spate

Pro

  • Continuați să conduceți chiar și atunci când nu puteți ieși și generați electricitate gratuită în același timp
  • Plimbare lină și stabilă pe majoritatea suprafețelor
  • Motor puternic de 750 W
  • Rezistenta variabila pentru antrenamente

Contra

  • Veți avea nevoie de un abonament Freebeat pentru a beneficia la maximum de el ca o bicicletă de exerciții
  • Senzorul de cadență și controlerul sunt lipsiți de nuanțe și deseori depășesc
  • Este enorm și greu, în niciun caz nu îl vei urca pe scări

Specificații: Puternic și uriaș

James Bruce / MakeUseOf

MorphRover este o bicicletă mare și grea, care cântărește 77 de kilograme și măsoară 75 de inci din față în spate, ceea ce înseamnă că, în ciuda capacității sale de a se transforma într-o bicicletă de antrenament de interior, este aproape complet nepractic să urci o scări.

Disponibil în trei culori (verde salvie, nisip Sahara și negru miezul nopții, după cum s-a revizuit), și fie cadru treptat, fie cadru cu trepte înalte, MorphRover dispune de anvelope Chao Yang grăsime de 26×4 inci — cele mai mari pe care le veți găsi pe orice ebike. . Treapta de trecere ar trebui să fie potrivită pentru oricine între 5’1” și 6’, în timp ce treapta înaltă ar trebui să se potrivească între 5’6” și 6’4”. Pentru referință, am 6’1”, așa că am optat pentru treapta înaltă.

Pentru ca o fiară grea ca aceasta să se miște necesită un motor puternic: o unitate de 750 W pe butucul spate în acest caz, activată de un senzor de cadență și care oferă până la 85 Nm de cuplu cu o accelerație capabilă de până la 20 MPH.

Pentru siguranță, veți găsi frâne cu disc hidraulice, o lumină mică față și un reflector spate. În mod curios, este prezent cablajul pentru o lampă din spate, dar nu a fost furnizată nicio lumină reală în pachetul nostru pentru a o conecta. Gearing este un Shimano cu 8 trepte, care se așează aproape de o accelerație; prea aproape după bunul meu plac, deoarece mi s-a părut puțin greu de apăsat butoanele schimbatorului.

James Bruce / MakeUseOf

Veți găsi o suspensie față reglabilă, deși nimic în spate. Bateria poate fi scoasă complet cu ajutorul unei chei, astfel încât să o puteți încărca în altă parte sau pur și simplu să o scoateți pentru siguranță. Toate sunt lucruri destul de standard aici, în afară de anvelopele enorme și funcția decapotabilă de interior/exterior.

  19 cele mai bune aplicații de schimbare a feței

Configurare: mai multă construcție decât de obicei

James Bruce / MakeUseOf

MorphRover vine cu o mulțime de bucăți de atașat, cum ar fi ecranul și butoanele ghidonului. Are un ghid de pornire rapidă tipărit relativ bun de urmat, dar ratează câțiva pași esențiali, cum ar fi ce cabluri se conectează unde și faptul că ar trebui să atașați cablul de frână la cadru înainte de a pune roata din față (sau va trebui să scoateți fie roata, fie maneta de frână pentru a o trece corect). Nimic din toate acestea nu a prezentat probleme uriașe, dar având în vedere că au un ghid de pornire rapidă care este excelent în toate celelalte privințe, pare o neglijare. Cu toate acestea, veți găsi o geantă plină cu toate uneltele necesare, așa că nu este nevoie să vă atacați sertarul.

Odată construită bicicleta principală, puteți trece la suplimentul cadru static; sunt alte trei sau patru cutii de bucăți amplasate în cutia principală de transport, iar construcția acolo este destul de simplă. Roțile din față se așează pe un suport de bază care îl împiedică să se rotească; spatele este ridicat și se blochează pe ax cu un mecanism ușor și sigur de șurub manual.

Voi reține că transportul totul într-o singură cutie este convenabil, dar îl face incredibil de greu – aproximativ 121 lbs în total. Acest lucru a fost mult mai mult decât puteam să mă descurc singur, iar soția mea nu mi-a fost de mare ajutor; a trebuit să sunăm la un prieten pentru a-l ajuta să-l schimbăm în bucătărie.

MorphRover este impunător – una dintre cele mai mari biciclete electrice pe care le-am revizuit până acum. Cu anvelope grase de 26 de inchi, este gata pentru unele trasee montane accidentate, combinate cu un cadru durabil. Acest lucru cu siguranță nu ar fi potrivit pentru nimeni de la capătul mai mic al spectrului. Am 6’1″ sau 185 cm și încă mi se pare mare.

Bateria a ajuns complet goală, deși, în mod corect, a fost expediată din SUA în Marea Britanie și a durat aproximativ trei luni pentru a fi livrată, așa că probabil că nu este cazul pentru majoritatea clienților.

Manualul de utilizare complet dezvăluie, de asemenea, un punct foarte interesant: se referă la bicicleta „Velotric” de șase ori. Bănuiesc că MorphRover este modificat Nomad 1. Specificațiile și cadrul sunt identice, în timp ce controlerul, cu capabilitățile sale Bluetooth, este probabil singura diferență.

Ca Spin Bike: probabil că veți dori un abonament Freebeat

James Bruce / MakeUseOf

Când sunteți gata să faceți exerciții, ridicați roata din spate pe suport; introduceți-l pe bară pe o parte, apoi strângeți șurubul pe cealaltă parte. Suportul din față este și mai ușor; glisați-l sub roata din față pentru stabilitate. Suportul din spate se pliază pentru depozitare, iar partea din față este suficient de mică pentru a nu ocupa oricum mult spațiu.

James Bruce / MakeUseOf

Întregul lucru se simțea suficient de stabil încât să mă pot ridica și să călătoresc energic, fără teama să mă răsturn.

James Bruce / MakeUseOf

Înainte de a vă putea antrena în interior, va trebui să comutați bicicleta în modul interior. Puteți face acest lucru fie prin intermediul aplicației – se conectează cu ușurință prin Bluetooth la senzorii încorporați în bicicletă – sau prin intermediul ecranului LCD și a butoanelor de control de pe ghidon. De asemenea, este recomandat să plasați MorphRover în treapta cea mai înaltă. Când modul interior este activat, veți găsi că reglarea obișnuită a vitezei schimbă în schimb rezistența variabilă a motorului, între 0-100. Acest lucru poate fi controlat manual cu butoanele +/- de pe ghidon, sau puteți lăsa aplicația să ajusteze automat nivelul pentru dvs.

Fără un abonament Freebeat, veți putea accesa doar secțiunea Free Ride a aplicației, care conține câteva statistici despre cursa dvs. curentă. Nu există elemente interactive sau experiență gamificată acolo – doar cadența, puterea, viteza etc.

Dacă doriți acces la oricare dintre celelalte programe, antrenamente sau părți gamificate de potrivire a ritmului, va trebui să vă înscrieți la perioada de încercare de 45 de zile și să furnizați detaliile cardului dvs. de credit. După 45 de zile, veți fi taxat fie cu 20 USD/lună pentru planul pentru un singur utilizator, fie cu 35 USD/lună pentru planul de familie.

  Învățarea ansamblului explicată în termeni cei mai simpli posibili

Deci, ce vă aduce asta?

În primul rând: cursuri de exerciții. Urmăriți împreună cu un instructor real, fiind punctat în funcție de cât de bine vă potriviți cu cadența specificată. Ar trebui să remarc că sunt nou în cursurile de „spin” și, deși sunt sigur că unora le vor plăcea asta, mi s-a părut greu de urmărit pe un ecran mic de iPhone – abia îmi dau seama cât de repede mergeau cu bicicleta și interfața este de altfel destul de neintuitivă. Acest lucru ar fi mai bine dacă mergeți în fața unui ecran de televizor, dar din cutie nu există suport detașabil pentru tabletă sau chiar suport pentru iPhone.

La unele cursuri, mi s-a părut că muzica și vocea instructorului erau atât de prost amestecate încât nu puteam auzi nici un cuvânt pe care săraca femeie o spunea. Unele clase includ și alte elemente care implică coborârea de pe bicicletă, ceea ce este mai potrivit pentru restul gamei FreeBeat.

Apoi obțineți modul Rhythm Game. Spre deosebire de orele de exerciții, nu ai de ales aici — ești aruncat direct într-o melodie aleatorie, din care nu am recunoscut-o de fapt, și toate suna ca muzică pop generică. Ciclu mai repede sau mai lent, în funcție de ritm și încearcă să potriviți liniile care coboară pe ecran. Dar, spre deosebire de jocuri precum Guitar Hero, nu există butoane de apăsat, deci este o legătură slabă în cel mai bun caz între ceea ce fac picioarele tale și modul în care se potrivește ritmului.

După ce ați făcut o melodie, aceasta trece automat la alta. Din nou, totuși, nu am de ales și nu văd cu adevărat cum este mai bine decât pur și simplu să pun Spotify. Sigur, nu veți fi punctat în funcție de cât de bine vă potriviți ritmul, dar puteți oricum să vă inventați și să vă învârtiți așa cum îți dorește inima.

Ambele clase și modurile de joc de potrivire a ritmului includ o ajustare automată a rezistenței, dar nu se simțea că funcționează. A plutit în jurul valorii de 10/100, indiferent ce făceam. În cele din urmă, am renunțat și am preluat controlul manual.

În cele din urmă, există plimbări pitorești. Puteți alege un pas de munte încântător sau similar pe care să îl traversați și să îl vizualizați pe ecranul mic al telefonului. Mă așteptam ca, cu cât merg mai repede, cu atât videoclipul va progresa mai repede. Sau dacă m-am oprit, videoclipul s-ar opri. Nici un asemenea noroc. Indiferent de ceea ce făceam, s-a jucat în același ritm. Am inceput sa ma intreb daca bicicleta mea era stricata, dar nu, inca era conectata. Obțineți statisticile obișnuite, desigur, dar este complet deconectat de ceea ce face videoclipul de pe ecran. Nu este mai bine decât să găsești un videoclip cu o plimbare pitorească pe YouTube și să îl joci în timp ce te învârți.

Există și alte supărări cu aplicația Freebeat, cum ar fi notificările constante care vă spun să vă asigurați că bicicleta este setată în treapta 8 (a fost); asta se intampla in fiecare sedinta.

Este păcat, pentru că există atât de multă interactivitate pe care le-ar fi putut face cu asta. În schimb, mi-am anulat calitatea de membru și am descărcat Holofit pentru Meta Quest 3. Atașați un senzor de cadență la pedală și acesta știe cât de repede sau de încet pedalați și vă mișcă ciclul virtual în același ritm. Este distractiv, dar peisajul redat poate fi puțin blând. VZFit este o aplicație similară, dar bazată pe abonament, cu acces la imaginile Google Street View reale (ceea ce sună distractiv, dar realitatea este o mizerie puțin distorsionată). Din păcate, nu există acces terță parte la senzorii încorporați.

Îndreptarea în aer liber: dur, dar puternic

James Bruce / MakeUseOf

MorphRover are un senzor de cadență, deși unul foarte receptiv, ceea ce înseamnă că motorul pornește cu puterea maximă, indiferent de nivelul la care l-ați setat, în momentul în care detectează o anumită acțiune a pedalei – până la 750 W.

Pe teren plat, chiar și la nivelul 1 PAS, mi s-a părut puțin prea mult, de parcă nu era nevoie de pedalat. Pe de altă parte, dezactivarea completă a PAS a însemnat că abia puteam mișca lucrul din cauza greutății mari. Nu sunt prea multe nuanțe aici.

  Cum să vă mențineți site-ul rapid în 6 pași simpli.

Puterea pe care o comandă senzorul de cadență pe MorphRover înseamnă că vă veți microgestiona nivelurile de putere și vă veți schimba destul de des, în funcție de cât de abrupt este terenul. Pe de altă parte, ceea ce este grozav la un senzor de cuplu este că veți obține doar propria putere amplificată; împingeți mai tare, obțineți mai mult motor. Dar cu senzorul de cadență de pe MorphRover, se simte ca totul sau nimic.

Lipsa unei suspensii spate sau a unei legături cu trei bare înseamnă, de asemenea, că mersul pe teren cu adevărat accidentat este un calvar. De asemenea, am simțit că pedalele erau puțin prea aproape de sol în comparație cu alte ebike-uri off-road, ceea ce duce la zgârieturi mai frecvente de-a lungul văilor adânci sau aflorințelor stâncoase.

Anvelopele grase de 26 de inchi au ca rezultat o tracțiune excelentă și ajută la ușurarea puțină a călătoriei, dar experiența generală de mers pe teren off-road nu a fost nimic în comparație cu Himiway Forest Cobra.

Interval: nu masiv, dar nici mic

Bateria detașabilă de 720 Wh, încărcată fie printr-o priză tradițională de perete, fie prin propria pedală în timp ce vă antrenați în interior, ar trebui să ofere o autonomie de până la 60 de mile. Ca întotdeauna, acest număr va fi testat cu un pilot de testare de 130 lb pe teren plat, folosind doar un singur nivel de asistență la pedală. În realitate, asta însemna că am ajuns la 20–25 de mile. Desigur, dacă sunteți deosebit de îngrijorat de raza de acțiune, puteți, de asemenea, să puneți suportul într-un rucsac și să îl reîncărcați singur.

Freebeat susține că 30 de minute de exercițiu vă vor oferi 10 mile de autonomie; dar din nou, asta este optimist din toate punctele de vedere. Ar trebui să călăriți fără probleme pentru acele 30 de minute și ar trebui să fiți pe partea ușoară pentru ca asta să se traducă în 10 mile. În termeni procentuali, 30 de minute mi-au adus aproximativ 5% baterie, care este mai mult de 1–2 mile.

Enervant, am descoperit că bateria va scădea cu 2-3% peste noapte. Este posibil ca timpii lungi de livrare să fi avut un efect negativ asupra bateriei, așa că ar putea fi o problemă izolată care se va rezolva în cele din urmă de la sine după calibrare. Deocamdată însă, acea baterie de 5% pe care o câștig ajunge să se diminueze complet dacă o las câteva zile.

Ar trebui să cumpărați Freebeat MorphRover?

Din perspectiva ebike-ului, nimic despre Freebeat MorphRover este remarcabil în orice fel, dar ceea ce oferă este o călătorie stabilă și puternică, pe sau off-road (doar nu prea off-road). Suportul de interior inclus și conversia într-o bicicletă de exerciții cu rezistență variabilă este o caracteristică remarcabilă care vă permite să vă reîncărcați cu puterea propriei pedale și să continuați să vă bucurați de bicicleta chiar și atunci când vremea nu este plăcută.

În ceea ce privește software-ul, deși nu am găsit aplicația și cursurile FreeBeat suficient de convingătoare pentru a justifica un abonament, nu este necesar să folosesc modul de ciclism indoor.

Cu toate acestea, ar trebui să realizați că cantitatea de putere pe care o poate produce corpul dumneavoastră este probabil mult mai mică decât credeți, așa că nu vă faceți iluzia că veți lăsa încărcătorul de perete în cutie. Totuși, este o caracteristică pe care pur și simplu nu o vei găsi la alte biciclete electrice. Doar asta face ca MorphRover să merite.

Freebeat MorphRover

Freebeat MorphRover este o bicicletă electrică puternică care se poate transforma într-o bicicletă de exerciții cu rezistență variabilă în interior – și îți va încărca bateria în timp ce te antrenezi, gata să-ți alimenteze următoarea călătorie. Dar dacă nu ești deja incredibil de în formă, nu m-aș aștepta să generăm prea mult.

Marca Freebeat

Baterie 720Wh

Greutate 35 kg / 77 lbs

Stil frână hidraulică

Dimensiunea roții 26×4 inch

Suspensie Numai hidraulica fata

Motor (W) 750W

Electronic Power Assist 5 nivele

Încărcare AC sau bicicletă de exerciții cu autoîncărcare

Conectivitate Bluetooth la aplicația Freebeat

Înălțimea călărețului de la 5’1” până la 6’; treaptă înaltă de la 5’6” la 6’4”

Cauciucuri Chao Yang

Cu 8 viteze

Senzor cadență

Mod de mers pe jos Da

Cadru înalt pas sau trecere prin

Lumini Doar față

Schimbator spate Shimano

Dimensiuni 75″ față în spate