Implicați-vă mai mult folosind Vonage Business Communication

Vonage activează conversațiile și oferă o experiență de comunicare unificată prin voce, SMS, mesagerie în echipă, fax, rețele sociale și întâlniri pentru companiile mici și mijlocii.

Întreprinderile mici și mijlocii își petrec o bună parte din timp și resurse încercând să-și construiască mărcile prin mesaje adaptate piețelor țintă.

Fie că este vorba de comunicare internă pentru a construi relații între angajați, manageri și echipe externe sau mesajele sale puternice și clare despre branding, serviciul pentru clienți și strategie, instrumentele potrivite pentru a facilita o comunicare eficientă sunt necesare.

Pe lângă faptul că este vitală pentru reputația și marja de profit a unei afaceri, o bună platformă de comunicare oferă instrumente de management și productivitate în afaceri care pot ajuta o companie să funcționeze mai eficient.

Dacă o astfel de comunicare implică efectuarea de apeluri telefonice ieftine oriunde în lume, instrumentele bazate pe internet sunt de preferat telefonului fix învechit.

Aici intervine protocolul VoIP (Voice-over-Internet Protocol). Acest articol explorează la ce vă puteți aștepta de la Vonage Business Communications în ceea ce privește caracteristicile de gestionare a apelurilor, costurile și integrările software. De asemenea, vom compara Vonage cu alte soluții VoIP populare.

Introducere

Vonage Business Communication (VBC) este o soluție de servicii telefonice bazată pe cloud, care oferă funcționalități unificate de voce, video și mesagerie. Pentru companiile cu cunoștințe tehnice, Vonage facilitează comunicații personalizabile pentru nevoile lor distincte de afaceri.

Aplicația integrează, de asemenea, funcții precum ID-ul apelantului, apeluri în conferință, numeroase integrări și funcționalități de rutare, cum ar fi un sistem telefonic cu asistent automat pe mai multe niveluri.

Pe lângă faptul că oferă utilizatorilor apeluri nelimitate și mesaje SMS, Vonage for business este compatibil și cu aplicațiile desktop Microsoft și Mac, sistemele de operare Google, Android și Apple iOS.

Vonage se mândrește cu funcția de lucru de oriunde care oferă aplicații mobile gratuite pentru Android și iOS, ceea ce înseamnă că angajații unei companii pot avea în continuare acces deplin la sistemul telefonic, indiferent dacă lucrează de la birou, acasă sau în altă parte.

Vonage este în prezent clasat printre cele mai importante servicii VoIP și se integrează cu software precum Google Workspace și Microsoft Teams și sisteme de management al relațiilor cu clienții (CRM) precum Hubspot CRM și Salesforce.

Descărcați Vonage: iOS | Android

Caracteristici cheie

După cum se menționează pe site, site-ul web al Vonage Business Communication indică peste 40 de funcții de afaceri personalizabile disponibile pentru diferitele sale planuri de plată.

Caracteristicile flexibile VoIP ale companiei care se pot integra cu ușurință cu alte instrumente de comunicare sunt concepute pentru a permite atât comunicarea internă, cât și externă. Unele caracteristici care o fac o alegere excelentă pentru oricine care conduce o afacere mică sau mijlocie includ următoarele:

#1. Comunicare unificată

VBC oferă o platformă de comunicare unificată (UC) care facilitează colaborarea între membrii echipei pentru a oferi cea mai bună experiență pentru clienți.

Baza sa VoIP face mai ușor de implementat, personalizat și utilizat decât linia telefonică convențională. Echipele pot accesa cu ușurință funcțiile și serviciile VBC de oriunde, atâta timp cât au internet printr-o aplicație mobilă sau o conexiune desktop, datorită funcției sale de lucru de oriunde.

#2. SmartWAN

Software-Defined Wide Area Network (SD-WAN) este o caracteristică unică care oferă polarizarea lățimii de bandă, prevenirea congestiei, optimizarea firewall-ului, criptare și statistici de performanță.

Acest instrument vital facilitează SmartWAN, care garantează o calitate optimă a apelurilor și video, minimizând în același timp întreruperile serviciului.

Tehnologia HD-WAN oferă o rețea hibridă flexibilă și accesibilă, ideală pentru întreprinderile mici care utilizează instrumente și servicii bazate pe cloud, în timp ce caracteristica sa SmartWAN identifică peste 2.000 de aplicații.

  Cum să reduceți intensitatea culorii albe pe iPhone-ul dvs

#3. Funcții de mobilitate și Omni Channel

VBC permite utilizatorilor să-și gestioneze comunicațiile cu echipa sau cu clienții pe dispozitive folosind aplicații mobile și desktop bazate pe VoIP. Un utilizator se poate conecta la trei telefoane, de exemplu, un telefon de birou, un softphone prin intermediul unui laptop sau smartphone și un telefon de birou acasă.

Acest lucru permite echipelor și clienților să primească în continuare mesaje de informații, indiferent de locație.

#4. Sună Flip

Vonage Business Communication oferă o funcție de gestionare a apelurilor care permite clienților să ajungă la o afacere chiar și în deplasare. Sistemul este conceput pentru a trimite înregistrări audio și vizuale de mesagerie vocală către o căsuță de e-mail dedicată.

Caracteristicile suplimentare includ rutarea apelurilor, redirecționarea apelurilor sau integrarea telefonului mobil, asigurându-vă că echipele dvs. pot primi mesaje, inclusiv faxuri, mesaje vocale și texte.

#5. Instrument de colaborare și productivitate în echipă

Un număr bun de instrumente de colaborare și productivitate care permit companiei să gestioneze conversațiile cu clienții permit Vonage Business Communication să configureze grupuri de apeluri care includ mai multe extensii pentru redirecționarea apelurilor.

Supraveghetorii pot folosi acest instrument pentru a monitoriza apelurile, pentru a șopti unui membru al echipei sau chiar pentru a intra atunci când este necesar.

Instrumentele de colaborare ale VBC permit utilizatorilor să trimită mesaje private membrilor echipei sau să creeze grupuri specifice în cadrul echipelor și departamentelor. Platforma oferă numere inteligente pe care le puteți folosi pentru a personaliza orice instrument bazat pe cloud pentru a se potrivi cu anumite numere de telefon legate de nevoile fluxului de lucru.

Alte caracteristici de colaborare includ:

  • Transcriere în timp real.
  • Dirijare programatică a apelurilor.
  • Fluxuri de lucru pentru voce și mesagerie.
  • Aplicații de comunicare personalizate.
  • Activarea Chabot.
  • Integrare terță parte.

Utilizatorii se pot bucura, de asemenea, de funcții inteligente, cum ar fi anunțuri de apeluri, poduri de conferințe, mesagerie pentru echipe, grupuri de paginare și întâlniri Vonage.

#6. Integrare software

Platforma VBC se conectează la cele mai importante aplicații terțe, inclusiv Google Workspace, Zoho și Zendesk, care permit utilizatorilor să-și folosească pachetele în diferite rețele.

Centrul de aplicații Vonage Business Communication se mândrește cu cel puțin 20 de integrări software terță parte. Pe lângă integrările de bază menționate mai sus, abonații premium și avansați pot accesa aplicații CRM precum Salesforce, Microsoft Dynamics și Bullhorn.

Prețuri

Vonage Business Communication oferă diverse planuri de servicii în funcție de nevoile utilizatorilor. Trei planuri de servicii sunt tarifate folosind o rată lunară pe utilizator, prețul devenind relativ mai mic atunci când aveți mai mulți utilizatori.

În același timp, toate planurile de servicii oferă instrumentele esențiale care facilitează conectarea și colaborarea în echipă. Oferte suplimentare, cum ar fi fax fără hârtie, numere gratuite etc., vin cu planuri avansate.

Planul Vonage Mobile

  • Cel mai ieftin plan începe de la 19,99 USD per utilizator pe lună
  • Ideal pentru afaceri cu maximum 100 de utilizatori
  • Plan entry-level pentru echipele de la distanță
  • Oferă apeluri nelimitate, mesaje text și mesaje pentru echipă
  • Chatul de grup permite echipelor să rămână în contact de oriunde, cu orice dispozitiv

Plan Premium

  • Începe de la 29,99 USD per utilizator pe lună
  • Cel mai bun pentru echipele care doresc să combine mobilitatea cu telefoanele IP de birou
  • Ideal pentru un cadru tipic de birou pentru ca angajații să rămână în contact folosind telefoanele de birou și alte dispozitive
  • Însoțitor automat pe mai multe niveluri care permite apelanților să fie transferați automat
  • Oferă acces la anumite programe CRM precum Zendesk, Salesforce, Sugar CRM, Zoho și multe altele

Planul de avans

  • Începe de la 39,99 USD pe lună per utilizator și se poate reduce la 34,99 USD pe utilizator pe lună pentru echipele cu 20 până la 100 de utilizatori
  • Toate caracteristicile planului Premium plus apeluri sau grup de apel care direcționează apelurile către un grup de numere
  • Trancrieri vizuale de mesagerie vocală direcționate către adresa de e-mail
  • Echipa de asistență dedicată pentru a vă ajuta cu configurarea și integrarea
  Merită să fie cumpărate suplimentele pentru obiectivele camerei pentru telefoane inteligente?

NB Echipele cu peste 100 de utilizatori trebuie să contacteze direct Vonage pentru o cotație exactă de preț.

Argumente pro şi contra

Avantajele Vonage 👍

Încercări gratuite: Spre deosebire de alți furnizori de servicii care nu permit utilizatorilor să încerce înainte de a cumpăra, Vonage oferă o perioadă de testare de 14 zile pentru a decide dacă planul ales este potrivit pentru echipele lor. Utilizatorilor care anulează planul după o perioadă de încercare de 14 zile li se promite o rambursare completă fără întrebări dacă nu sunt mulțumiți.

Calitate a apelurilor de înaltă definiție: Vonage HD Vonage optimizează calitatea apelurilor pe toate dispozitivele folosind codecuri pentru a transfera date mai rapid și mai bine decât standardele VoIP obișnuite. Rețeaua Vonage de calitate operator se conectează la cei mai importanți operatori din SUA, ceea ce înseamnă că nu există intermediari care ar putea modifica calitatea vocii.

Apeluri și mesaje text nelimitate: Toate cele trei planuri beneficiază de funcții standard, cum ar fi apeluri nelimitate și mesaje text. Utilizatorii nu sunt legați de telefoanele de birou, dar pot, de asemenea, să efectueze și să primească apeluri folosind smartphone-uri, laptopuri, desktopuri și tablete. Acest lucru face ca biroul să ajungă ușor la angajații din mers.

Conferințe video gratuite: funcția Vonage Meetings disponibilă pentru desktop, iar aplicațiile mobile facilitează întâlnirile virtuale de care toți membrii echipei le pot folosi prin browserele lor, fără a descărca sau instala nimic. Participanții pot vedea vorbitorul pe lângă partajarea conținutului cu un singur clic. Planul de bază permite întâlniri pentru până la 16 participanți, în timp ce cele de nivel superior pot găzdui până la 100 de utilizatori.

Configurare ușoară: a avea o platformă VoIP nu înseamnă că nu trebuie să configurezi echipamente complicate sau să angajezi experți pentru a începe. Vonage oferă telefoane IP plug-and-play care funcționează oriunde, atâta timp cât există internet de mare viteză pentru utilizatorii interesați de modul de modă veche. Utilizatorii trebuie doar să descarce aplicația și pot începe imediat să comunice cu personalul și clienții.

Interfață ușor de utilizat: aplicația desktop este proiectată într-un mod simplu, sistematic și direct, ceea ce înseamnă că utilizatorii nu trebuie să taie o transpirație atunci când caută ceva.

Asistență pentru clienți receptivă: Vonage conduce o echipă de asistență pentru clienți foarte dependentă, care poate oferi o mână de ajutor prin telefon, chat sau e-mail. Firma oferă Vonage Support Plus, asistență IT completă, începând de la 9,99 USD per utilizator pe lună, ceea ce este mult mai ieftin decât angajarea unei echipe de asistență tehnologică dedicată. Vonage sprijină, de asemenea, un forum comunitar cu o bază de cunoștințe cuprinzătoare, unde utilizatorii pot obține răspunsuri la aproape orice provocare cu care se confruntă.

Integrari: planurile Vonage de nivel superior permit utilizatorilor să integreze numeroase aplicații terță parte, vizitând Aplicațiile mele în aplicația Vonage. Principalele aplicații includ Slack, Oracle, Google G Suite, Clio, Bullhorn, ConnectWise, JobDiva, NetSuite și Microsoft 365.

Securitate de primă clasă: Vonage oferă criptare end-to-end pentru toate comunicațiile text, permițând administratorilor să creeze reguli pentru a proteja înregistrările apelurilor. Nu există loc pentru ca spammerii sau escrocii să se infiltreze, în afară de utilizarea autentificării cu doi factori pentru a elimina utilizatorii frauduloși și pentru a proteja clienții.

Garanție totală de funcționare: Vonage a configurat numeroase redundanțe pentru a tampona orice șansă de întrerupere sau probleme de conectivitate, garantând o continuitate a apelurilor de aproape 100%. Platforma poate detecta automat apelurile abandonate din cauza problemelor de conectivitate și le poate redirecționa imediat către numerele de rezervă specificate.

Dezavantajele lui Vonage 👎

Videoconferințe nerafinate: caracteristica Vonage Meetings funcționează bine numai pentru nevoile de bază ale întâlnirilor virtuale. Lipsa videoconferinței sau HD încorporate pentru video și alte caracteristici avansate îl plasează pe un piedestal mai jos decât concurenții săi. De asemenea, până la 100 de participanți la întâlniri virtuale pot limita afacerile cu echipe mai mari.

  Cum să vă mențineți site-ul rapid în 6 pași simpli.

Cost suplimentar pentru funcții suplimentare: Vonage este ideal pentru utilizatorii care au nevoie doar de instrumente fundamentale de colaborare și comunicare, deoarece funcțiile avansate vă vor costa puțin mai mult.

Planul de bază oferă caracteristici limitate: planul mobil, al cărui preț este similar cu prețul unor concurenți, oferă mult mai puține funcții decât concurența. De exemplu, cel mai ieftin plan al RingCentral oferă până la 100 de minute gratuite lunar, pe lângă apeluri și mesaje text nelimitate. Planul echivalent Nextiva, deși mai scump, vine cu apeluri vocale și video nelimitate, pe lângă peste 1.500 de minute fără taxă și fax nelimitat fără hârtie.

Alternative

VBC oferă minimul necesar pentru companiile cu echipe interesate să lucreze oriunde de pe orice dispozitiv. Este ideal pentru întreprinderile mici și mijlocii care caută o platformă de comunicare principală pentru colaborare fără a investi în hardware suplimentar costisitor.

În timp ce Vonage Business Communication oferă o soluție eficientă din punct de vedere al costurilor, are câteva limitări pentru utilizatorii care doresc suplimente precum numere gratuite și mesagerie vocală către text, pentru care trebuie să plătească mai mult. Dacă afacerea dvs. are nevoie de ceva mai mult, verificați cum se compară VBC cu câțiva concurenți din lumea VoIP.

RingCentral

Deși există încă de pe vremea mașinilor PBX originale, RingCentral oferă un sistem telefonic VoIP pentru diferite tipuri de afaceri. Platforma lor permite utilizatorilor să efectueze și să primească apeluri și să organizeze conferințe video, pe lângă trimiterea instantanee de mesaje SMS și MMS similare cu furnizorii de servicii de comunicații unificate concurenți.

Caracteristici

  • Ușor de comutat de la apelul audio la apelul video în cadrul aplicației
  • O gamă largă de integrări
  • Business SMS le permite utilizatorilor să trimită texte folosind numere de afaceri de pe computere sau dispozitive mobile.
  • Videoconferinta

În timp ce, în cea mai mare parte, RingCentral oferă aceeași funcționalitate ca și alte platforme de comunicații unificate și furnizori VoIP, a adăugat câteva caracteristici premium care îl fac o alternativă viabilă la VBC.

Cel mai ieftin plan al RingCentral poate să nu aibă caracteristici precum întâlnirile video, dar opțiunile sale precum DialPad, înregistrarea apelurilor și asistentul automat sunt mai mult decât avantajoase.

Nextiva

Furnizorul de sisteme de telefonie pentru afaceri VoIP și comunicații unificate Nextiva este pe piață de ceva timp.

La fel ca RingCentral, linia sa de soluții include apeluri telefonice, mesagerie și funcționalitate de videoconferință. Cu toate acestea, rețineți că Nextiva este un reseller pentru cele două soluții populare, UCaaS4 și CCaaS. Acest lucru duce adesea la nevoie de mai multă asistență internă sau de experiențe de utilizator consecvente.

Caracteristici

  • Apeluri internaționale bazate pe VoIP la tarife accesibile
  • Chat în echipă care conectează echipele care lucrează de oriunde
  • Conferință video individuală sau în echipă
  • Asistent automat care răspunde și direcționează apelurile

La prețuri care variază de la 17,95 USD pe lună la 52,95 USD pe utilizator pe lună pentru planul său premium, Nextiva se compară bine cu VBC și baza sa de asistență pentru clienți. Planul de bază Nextiva nu oferă SMS/MMS, însoțitor automat, înregistrare video conferințe sau transcripții de mesagerie vocală.

Cuvinte finale

Vonage Business Communication este o excelentă platformă entry-level pentru o soluție de comunicare unificată bazată pe cloud.

Platforma oferă instrumente excelente de colaborare în echipă, iar aplicația sa mobilă cuprinzătoare funcționează bine pentru membrii echipei care sunt mereu în mișcare. De asemenea, este ideal pentru utilizatorii interesați de pachete accesibile și accesibilitate.

VBC rămâne viabil dacă echipa ta are nevoie de o soluție care oferă flexibilitate față de scalabilitate. Utilizatorii care au nevoie de funcții suplimentare, cum ar fi grupuri de apeluri și înregistrarea apelurilor la cerere, pot selecta planurile de plată Premium sau Avansate sau chiar pot achiziționa funcții suplimentare pentru a se asigura că beneficiază de funcționalitățile care le satisfac nevoile.

Alți furnizori precum RingCentral și Nextiva, cu mai multe oferte în ceea ce privește funcțiile și integrările, pot funcționa bine pentru echipele ale căror afaceri necesită mai multe nevoi tehnice și caracteristici suplimentare.

Apoi, puteți verifica instrumentele de lucru de la domiciliu (WFH) pentru întreprinderile mici și mijlocii.