[FIXED] Răspunsul dumneavoastră la invitație nu poate fi trimis

Calendarele online și aplicațiile de calendar care se pot conecta și sincroniza cu un serviciu online au câteva avantaje; evenimentele dvs. importante, întâlnirile, aniversarile și întâlnirile sunt întotdeauna marcate și copiate de rezervă, puteți partaja cu ușurință calendare cu alte persoane și puteți utiliza calendarul pentru a trimite sau a primi invitații la evenimentele viitoare.

Aplicațiile și serviciile inteligente de calendar precum Outlook, Google Calendar și Calendarul Apple bifează toate aceste casete. Sunt servicii inteligente pe care le puteți folosi pentru a gestiona și trimite invitații. Invitațiile vor sări peste căsuța de e-mail obișnuită și vor fi trimise într-o aplicație unde un invitat o poate accepta (sau respinge) și o poate adăuga în calendarul său.

Răspunsul dumneavoastră la invitație nu poate fi trimis

Calendarul iCloud, care funcționează prin aplicația Calendar pe iOS și macOS, poate trimite invitații prin e-mail altor utilizatori care folosesc un dispozitiv Apple. Invitațiile pot fi gestionate în aceste aplicații și atunci când un utilizator acceptă sau respinge o invitație, răspunsul acestuia este trimis automat invitatului.

Cum să remediați invitația din calendar nu poate fi trimisă (GHID COMPLET)

Dacă încercați să răspundeți la o invitație primită în Calendar pe iPhone, iPad sau Mac și vedeți mesajul Răspunsul dvs. la invitație nu poate fi trimis, încercați soluțiile de mai jos.

1. Comutați Calendar în iCloud

Dacă răspunsul dvs. la o invitație nu poate fi trimis și ați încercat să îl trimiteți de câteva ori, este posibil să existe o problemă cu iCloud. iCloud scade rar, dar uneori are probleme cu sincronizarea de pe dispozitive.

Deschideți aplicația Setări pe iPhone.
Atingeți numele/ID-ul Apple în partea de sus.
Atingeți iCloud.
Opriți comutatorul Calendar.
Așteptați cel puțin cinci minute.
Activați comutatorul Calendar.
Răspundeți la invitație în aplicația Calendar.

Cum să remediați eroarea Invitația din calendar nu poate fi trimisă

2. Eliminați și adăugați contul în Calendar

Aplicația Calendar funcționează cu iCloud, dar funcționează și cu alte servicii de calendar, cum ar fi Exchange de la Microsoft și Google Calendar. Încercați să eliminați contul iCloud și apoi să îl adăugați înapoi.

Deschideți aplicația Setări pe iPhone.
Derulați în jos și atingeți Calendar.
Atinge Conturi și selectează iCloud.
Atingeți Deconectați-vă în partea de jos.
Reporniți iPhone-ul.
Adăugați contul iCloud înapoi.
Repetați pentru alte conturi pe care le-ați adăugat în Calendar.

3. Verificați dacă există actualizări iOS

Apple nu împinge utilizatorii să actualizeze la următoarea/ultimea versiune, dar în mod normal nu trebuie. Dispozitivele iOS au unele dintre cele mai ridicate rate de actualizare, motiv pentru care Apple nu are nevoie să împingă utilizatorii. Acestea fiind spuse, o versiune învechită de iOS poate fi responsabilă pentru un răspuns eșuat la invitație, mai ales dacă a fost lansat un patch de securitate.

Deschideți aplicația Setări pe iPhone.
Accesați General>Actualizare software.
Verificați și instalați toate actualizările disponibile.
Trimiteți răspunsul la invitația din calendar după ce actualizarea a fost instalată.

4. Reporniți iPhone-ul

Dacă răspunsul la invitație a fost trimis, dar continuați să vedeți alerta Răspunsul dvs. la invitație nu poate fi trimis, reporniți iPhone-ul. Este probabil o problemă cu unul dintre serviciile de pe dispozitiv și repornirea poate ajuta la remedierea acesteia.

Invitațiile din calendar nu sunt trimise, pot fi remediate

Răspunsul dvs. la invitație nu poate fi trimis poate indica o problemă pe care o întâmpină dispozitivul dvs. când încearcă să se conecteze la serverele Apple. Acest lucru este rar, dar încă se poate întâmpla.

Așteptați puțin pentru a vedea dacă problema dispare de la sine dacă soluțiile de mai sus nu fac nimic. Dacă este o eroare în sistemul de operare, va trebui să așteptați ca Apple să lanseze o remediere.