Experimentați o experiență de căutare conversațională în Căutarea Google utilizând căutarea generativă AI pe Google.
Spațiul de căutare online se schimbă rapid odată cu introducerea modelelor AI conversaționale și generative precum ChatGPT și Bing AI Chat. Pentru a ține pasul cu această senzație de schimbare în rândul utilizatorilor de internet, Google a introdus SGE sau Search Generative Experience.
Continuați să citiți pentru a afla ce este SGE sau căutarea generativă pe Google, procesul său de lucru, avantajele, limitările și, cel mai important, cum să o utilizați astăzi.
Cuprins
Ce este Generative AI Search pe Google?
Înainte de a intra în detaliile căutării AI generative pe Google, înțelegeți mai întâi sistemul de căutare online actual sau convențional. Înainte de lansarea IA conversaționale, motoarele de căutare vă arătau rezultate relevante pentru interogarea dvs. de căutare.
De exemplu, să presupunem că trebuie să căutați o agenție de plimbare a câinilor în Santa Clara St., Ventura, California. Este posibil să aveți criterii de selecție bazate pe parametri precum ar trebui să fie individul: un plimbător de câini cu experiență, pasionat de câini, plimbător de câini certificat, care locuiește în apropiere, disponibil pentru ore lungi etc.
Din păcate 😞, anterior, nu puteai pur și simplu să introduci toate acestea în motorul de căutare pentru a găsi cea mai potrivită. Mai întâi trebuie să căutați servicii de plimbare a câinilor în zona dvs., apoi să vizitați agențiile individuale și să le revizuiți caracteristicile și mărturiile publice.
Aceasta este multă muncă. Pentru a reduce efortul de căutare, Google a lansat SGE, care se află în prezent în testare beta. SGE este primul pas în schimbarea experienței de căutare Google cu IA generativă.
Când veți folosi SGE, veți observa rezultatele căutării în modul familiar, unde răspunsul conversațional generat de AI va apărea în partea de sus.
Înainte de aceasta, Google a încercat să încorporeze AI în experiența de căutare prin Google Multisearch, care este disponibil pe dispozitive Android și iPhone. Cu toate acestea, SGE este un salt înainte.
Cu Google generative AI Search sau SGE, veți putea face următoarele când căutați pe internet:
- Pune întrebări lungi cu multe variabile unui model AI puternic
- Obțineți un instantaneu rapid al stării curente a subiectului căutat, împreună cu link-uri relevante pentru site-uri web
- Puneți întrebările de căutare într-o fereastră de conversație unde puteți pune și întrebări ulterioare
- Creați idei creative chiar în caseta de căutare
- Generați schițe de text create de AI
Căutarea SGE sau generativă AI nu va înlocui site-urile web existente care furnizează conținut de înaltă calitate Căutării Google. Acesta va îmbunătăți calitatea căutării, va reduce munca manuală pentru cercetarea online și vă va conecta la cele mai bune resurse de pe web.
V-ați săturat să așteptați SGE în timp ce este în testare beta? De ce să nu încercați între timp aceste cele mai bune motoare de căutare AI pentru a le folosi ca alternative Google?
Avantajele căutării generative AI pe Google
- Puteți căuta întrebări complexe și puteți obține un răspuns ușor cu o mulțime de fapte și date fără a naviga pe întregul internet
- Atunci când este necesar, puteți explora în profunzime rezultatele site-ului web care completează răspunsul AI
- Rezultatele Căutării Google devin mai relevante pentru interogarea de căutare
- Obțineți răspunsuri rapide pentru subiectele comune în format rezumat
- Puteți obține rezultate de căutare de înaltă calitate pentru întrebările privind cumpărăturile și puteți lua decizii informate de cumpărare
Limitările Google Generative AI Search
- SGE este încă în faza de testare beta
- Disponibil numai în SUA în engleză americană
- Este posibil ca instantaneul AI și rezultatele web afișate să nu se potrivească întotdeauna
- Similar cu alte modele de limbaj mari sau LLM, SGE suferă de halucinații
- SGE poate afișa instantaneul AI relevant pentru site-ul web de top în căutare, deci aceasta este o problemă de părtinire
Cum funcționează Generative AI Search pe Google Search?
În primul rând, această nouă experiență de căutare bazată pe inteligență artificială va afișa conținut generat de inteligență artificială atunci când este disponibil, împreună cu rezultatele site-ului, anunțuri, fragmente, oamenii întreabă, panoul de cunoștințe Google și așa mai departe.
Motivul este de a permite utilizatorilor de internet să pună întrebări complexe și conversaționale motorului de căutare Google însuși, fără a fi nevoiți să depindă de alte instrumente AI. Ca răspuns, vor primi răspunsuri la fel cum ați vorbit cu un expert în domeniu. Experiența este similară cu cea a aplicației ChatGPT. Cu toate acestea, în timp ce ChatGPT nu poate să cerceteze internetul și să obțină cel mai recent rezultat al unei interogări de căutare complexe cu mai multe variabile, Google SGE poate.
Iată cum va funcționa experiența generativă de căutare AI în Căutarea Google:
Instantanee generate de AI
Când este posibil, SGE va afișa un rezumat generat de AI al subiectului sau al întrebării pe care ați interogat-o în căutarea generativă AI pe Google. Aceasta va apărea în partea de sus înainte de a continua pagina cu site-uri web relevante cu o mai bună autoritate în acest subiect.
Instantaneul AI vă oferă o înțelegere generală a interogării de căutare. De exemplu, dacă sunteți student la biologie și ați introdus următoarea interogare:
🤖 Care este teoria evoluției a lui Charles Darwin?
Puteți primi o solicitare pentru a genera un instantaneu AI sau va apărea automat un rezumat AI. După ce cunoașteți teoria evoluției a lui Charles Darwin într-un rezumat clar, puteți interacționa cu AI pentru întrebări ulterioare sau puteți naviga pe site-urile web pe care Căutarea Google vi le-a enumerat pentru cunoștințe suplimentare despre acest subiect. Într-un fel, limbajul ar fi un pic ca un articol ChatGPT.
Experiență conversațională
Google Search AI vă va arăta, de asemenea, o opțiune pentru o experiență de căutare complet conversațională. Va afișa următoarele butoane de apelare deasupra și sub interogarea căutată inițial:
- Converse (apare deasupra panoului de instantanee AI)
- Solicitați o continuare (disponibilă sub rezumatul AI)
Făcând clic pe aceste butoane, veți ajunge la o interfață de chat captivantă unde Google Search AI va răspunde la întrebările ulterioare pe care le puneți.
De asemenea, puteți vedea idei de căutare suplimentare sub instantaneul AI. De exemplu, căutarea întrebării de mai sus îmi oferă următoarele idei de căutare:
🤖 Care sunt cele 5 puncte principale ale teoriei lui Darwin?
🤖 Ce a dovedit teoria evoluției a lui Darwin?
Astfel, Căutarea Google va putea imita asistenții de cercetare AI, oferind o interfață mai naturală și mai conversațională.
Căutări specifice de nișă
Căutarea generativă AI Google acceptă, de asemenea, cumpărături, căutare locală și alte căutări specifice nișei. De exemplu, puteți căuta în următorul subiect:
Un panou AI generativ vă va spune caracteristicile pe care să le căutați atunci când faceți cumpărături pentru Apple AirPods. Apoi, va enumera destinațiile de livrare de top și de încredere, cum ar fi Best Buy, Apple, Verizon etc., împreună cu prețurile și scorul de recenzii publice de pe piața respectivă. Această secțiune este alimentată de Google Shopping Graph pentru rezultatele finale de cumpărături.
Reclame online
Veți putea vedea în continuare reclame, iar agențiile sau mărcile publicitare își vor putea promova produsele și serviciile pe Căutarea Google. Anunțurile vor continua să afișeze eticheta Sponsorizat atunci când apar.
Prin urmare, Google SGE sau căutarea generativă AI nu va pune capăt economiei actuale în jurul Căutării Google și a reclamelor online.
Rezultatele căutării reclamelor
Search Generative Experience vă va oferi rezultate creative pe care nu le obțineți în căutarea convențională pe internet. Dacă faceți cumpărături pentru o nouă friteuză inteligentă cu aer ca o completare a bucătăriei dvs. inteligente pe Google Search AI, aceasta va afișa, de asemenea, idei creative pentru a arăta produsul pe rețelele sociale sau cum să îl utilizați pentru a crea videoclipuri YouTube pentru canalul dvs.
Instantaneul AI poate afișa și idei de afaceri dacă căutați o întrebare sau un cuvânt cheie relevant. De exemplu, ați căutat termenul „antrenor de viață” în Căutarea Google. Vă poate arăta un rezumat bazat pe inteligență artificială pentru un antrenor de viață, împreună cu idei de carieră sau de afaceri. Astfel, va deveni destul de ușor să porniți o afacere cu AI.
Cum să vă înscrieți la Google Generative AI Search
Deoarece SGE se află încă în faza sa incipientă de dezvoltare, nu este disponibil pentru toți cei care utilizează Căutarea Google în SUA. Trebuie să vă înscrieți pentru un program de testare beta în Google Search Labs folosind contul dvs. Google. Dacă Google vă consideră potrivit pentru program, vă poate permite să accesați funcția de căutare generativă AI.
Găsiți mai jos cum să vă înscrieți pe lista de așteptare sau să solicitați acces la programele Search Labs:
Când aveți acces la portalul „Cele mai recente experimente Google în Labs”, ar trebui să vedeți proiectele disponibile accesibile pentru testare beta. Să presupunem că Google v-a acceptat pentru proiectul SGE. Ar trebui să vedeți următorul ecran la accesarea Search Labs:
Întrucât Labs with Google este exclusiv pentru SUA, nu vă veți putea alătura listei de așteptare și nu veți putea evalua proiecte de testare beta, cum ar fi Google Search AI, din afara SUA.
Dacă mai aveți nevoie să testați Google SGE sau alte programe Labs în scopuri educaționale și de cercetare, puteți accesa site-ul web Labs With Google folosind unul dintre cele mai bune servicii VPN menționate aici.
Cum să activați căutarea generativă AI pe Google
Să considerăm că ai acces la programul SGE din Labs With Google. Găsiți mai jos cum să activați această funcție:
- SGE: Căutare Google bazată pe inteligență artificială
- Sfaturi de codificare: Sfaturi de codare în Căutarea Google
- Adăugați în Foi de calcul: adaugă rezultatele Căutării Google în Foi de calcul
Asta este! Ați activat cu succes căutarea AI generativă Google. Continuați să citiți pentru a afla cum să utilizați cel mai bine această funcție experimentală.
Utilizarea experienței generative de căutare pe Google
Când SGE este activ pe contul dvs. Google, urmați acești pași pentru a-l folosi:
🤖 Ce este calculul cuantic?
La momentul redactării acestui articol, Search Labs AI este disponibil numai în browserul Google Chrome, Google Chromebooks și Google Chromeboxes. Nu puteți utiliza Firefox sau Edge pentru a accesa funcțiile SGE.
Dezactivarea Căutării Google Generative AI
Să presupunem că nu mai doriți ca Google Search AI să apară. Iată cum îl puteți dezactiva:
Vă faceți griji pentru confidențialitatea dvs. online? Încercați aceste alternative Google Chrome pentru o confidențialitate mai bună.
Cum să utilizați căutarea generativă AI în aplicația Google
De asemenea, puteți utiliza Google Search AI pe dispozitivele dvs. Android și iOS. Pentru aceasta, trebuie să actualizați sau să descărcați cea mai recentă aplicație Google din Google Play sau App Store.
După ce ați terminat, deschideți aplicația Google pe Android sau iPhone. Atingeți câmpul Căutare și introduceți interogarea dvs. de căutare. Apăsați pictograma Căutare sau lupă pentru a obține rezultatele căutării.
O pagină cu rezultate ale Căutării Google va apărea cu un buton Generare roz sau magenta. Atingeți acest lucru pentru a obține un instantaneu AI al subiectului pe care l-ați căutat. Pentru o experiență de căutare AI conversațională, atingeți butonul Conversați sau Întrebați un buton de urmărire.
Modul Converse are unele erori în aplicația iOS Google, prin urmare nu funcționează corect. Dar funcționează foarte bine pe aplicația Google pentru Android. De asemenea, dacă nu există subiecte de căutare în aplicația Google Android, SGE vă va sugera subiecte pe care le puteți căuta într-o interfață colorată.
La AI sau nu la AI?
Deci, acum știți cum să activați această experiență de căutare puternică, dar simplă, din contul dvs. Google. De asemenea, ați învățat cum să îl utilizați pe un computer și pe un dispozitiv mobil. Învârtiți imediat acest motor de căutare remarcabil bazat pe AI. Și nu disperați dacă sunteți pe lista de așteptare; Între timp, puteți consulta și alte instrumente AI de la Google, cum ar fi AI Bard și Microsoft AI-Powered Image Creator!
Când AI a fost introdusă pentru prima dată, a existat mult scepticism cu privire la ceea ce ar putea realiza și este încă recomandabil să utilizați AI cu prudență. Dar apoi, asta se aplică oricărei informații provenite de pe internet. În timp ce AI este un instrument de productivitate perfect, deoarece reduce timpul necesar cercetării și creării schițelor, căutarea generativă AI promite o experiență mai intuitivă pentru utilizator. Dar lucrează separat; AI poate fi și distractiv, așa cum vor dovedi cu siguranță acești cei mai buni creatori de avatare care vorbesc AI!