Compararea celor mai bune instrumente de management de proiect [2023]

Dinamica de lucru se schimbă rapid și, pentru ca companiile să rămână în ton, managementul de proiect (PM) a devenit industria cu cea mai rapidă creștere a timpului nostru.

Există o creștere a software-ului PM care permite echipelor de angajați să colaboreze ușor și în timp real pentru a rămâne organizate și productive. Este clar că maximizarea productivității, gestionarea angajaților și a independenților și creșterea afacerii dvs. depind în mare măsură de instrumentul de management al proiectelor pe care îl alegeți.

Trello și monday.com s-au numărat în mod constant printre cele mai importante lumini în spațiul de management al proiectelor, dar majoritatea potențialilor utilizatori au nevoie de ajutor pentru a decide între cele două. Deși ambele instrumente oferă beneficii similare dintr-o privire, ele au câteva diferențe subtile în panouri, integrări, funcții de urmărire a timpului, extensii de browser și aplicații mobile.

În loc să vă lăsăm să bâjbâiți în întuneric și să faceți o alegere aleatorie între Trello vs. monday.com, vrem să vă ajutăm prin defalcarea principalelor lor caracteristici, astfel încât să puteți lua o decizie în cunoștință de cauză.

Software-ul de management al proiectelor joacă un rol critic în viața antreprenorilor solizi și a celor care gestionează mai multe proiecte pentru companii mari. Cu software-ul PM, probleme precum finalizarea sarcinilor la timp, delegarea sau comunicarea cu membrii echipei devin o plimbare în parc.

Trello și monday.com sunt opțiuni formidabile, dar ceea ce ți se va potrivi cel mai mult depinde de ceea ce cauți. Cu toate acestea, deoarece există un anumit grad de suprapunere în ceea ce privește caracteristicile, le vom compara pe scurt pe cele două și le vom menționa câteva dintre punctele lor forte și punctele slabe.

Cel mai important, revizuirea noastră va evidenția locurile în care fiecare instrument strălucește sau nu este insuficient, acoperind domenii precum ușurința în utilizare, asistența pentru clienți, raportarea și integrarea cu alte software-uri.

Ce este Trello?

Trello este un instrument de colaborare online cu carduri și panouri care permit utilizatorilor să-și împărtășească perspectivele asupra rolurilor și proiectelor atribuite. Platforma constă din panouri, liste și carduri pe care echipele le pot folosi pentru a crea panouri de colaborare nelimitate. Utilizatorii își vor scrie sarcinile pe carduri mobile pentru a reflecta progresul lor.

Utilizatorii pot filtra, eticheta sau codifica culorile cardurilor drag-and-drop pentru efecte vizuale mai semnificative. Software-ul permite utilizatorilor să scrie comentarii pe carduri atunci când au feedback, întrebări sau idei diferite. Cel mai important, utilizatorii pot menționa anumiți membri pe care îi notifică în aplicație prin notificare mobilă, e-mail sau desktop.

Trello și-a reînnoit funcțiile în 2021 pentru a include un nou set de caracteristici, cele mai notabile fiind modalități suplimentare de vizualizare a proiectelor. Cele mai proeminente completări au avut o vizualizare cronologică, o vizualizare calendar și un tabel de spațiu de lucru din care puteți vizualiza sarcini și mai multe panouri simultan. Cu toate acestea, toate aceste noi funcții sunt disponibile numai pentru utilizatorii cu planurile plătite Trello.

Ce este monday.com?

monday.com este un sistem de operare de lucru bazat pe cloud, care vă permite să creați instrumente pentru gestionarea și organizarea a tot ceea ce faceți la locul de muncă. Puteți folosi instrumentul pentru a modela fluxurile de lucru și a intra în legătură cu membrii echipei și cu tot ce se află între ele. Dispozitivul este simplu și intuitiv, care poate ajuta echipele de toate dimensiunile să ajusteze nevoile de schimbare, să colaboreze cu ușurință și să creeze transparență.

  Camera Web Lenovo nu funcționează – Ce puteți face

În timp ce monday.com este conceput pentru a gestiona fluxul de proiecte, puteți folosi instrumentul și pentru a gestiona campanii publicitare, a gestiona proiectele clienților, a urmări erorile și a gestiona producția video, printre alte sarcini complexe. monday.com are mai multe șabloane personalizabile, instrumente de urmărire a timpului și tablouri de bord pentru informații, pe lângă aplicațiile mobile care permit utilizatorilor să rămână conectați în timp ce sunt în deplasare.

Sistemul de management al afacerilor monday.com este proiectat în jurul plăcilor personalizabile, făcându-l drept „o alternativă interesantă Trello”. Șabloanele de tablă prezentate de acest instrument PM facilitează un flux de lucru mai ușor pentru echipele din diferite industrii și tipuri de proiecte.

Pe lângă faptul că le permite membrilor echipei să comunice direct, în forumuri sau prin sistemele de mesagerie interne, monday.com are numeroase instrumente de afaceri, cum ar fi vânzări și marketing, relații cu clienții și managementul documentelor.

luni.com

monday.com oferă o perioadă de probă gratuită de 14 zile, dar schema de prețuri depinde de planul ales în funcție de numărul de utilizatori care accesează proiectele. Planul lor de bază va costa 39 USD lunar pentru între unul și cinci utilizatori. Instrumentul oferă reduceri pentru instituțiile de învățământ și organizațiile non-profit.

#1. Șabloane și câmpuri de date

monday.com are șabloane care acoperă totul, de la gestionarea incidentelor și vacanțele în familie până la calendare, testare A/B și procese agile. Șabloanele sunt concepute astfel încât utilizatorii să le poată descărca și adapta în funcție de tipul de proiect sau de industrie. Există, de asemenea, peste 20 de câmpuri de date extrem de personalizabile pe care le puteți ajusta pentru orice proiect.

#2. Automatizare

monday.com cuprinde o bibliotecă de automatizare bazată pe reguli, concepută în mod explicit pentru gestionarea sarcinilor minore. Acestea pot fi folosite pentru a seta notificări sau pentru a muta lucruri la bord.

#3. Colaborare

La fel ca toate celelalte instrumente PM, monday.com permite colaborarea între membrii echipei prin comentarii și conversații în cadrul proiectului, unde puteți adăuga și documente și imagini. Există loc pentru crearea automatizării pentru a trimite notificări prin e-mail tuturor celor aflați în buclă, cum ar fi atunci când o sarcină este finalizată. Managerii pot vedea volumul de lucru al întregii echipe și pot reajusta rapid sarcinile după cum este necesar.

#4. Diagrame și rapoarte de progres

monday.com oferă posibilități de diagramă prin diagrama Gantt, care permite utilizatorilor să creeze folosind funcția sa cronologie. Opțiunile de diagrame disponibile includ diagrame cu plăci, bare și linie, care vor permite membrilor echipei să vadă progresul și să personalizeze pentru a vedea sarcinile de lucru ale membrilor echipei.

#5. Aplicatie mobila

monday.com are o aplicație mobilă intuitivă care acceptă atât Android, cât și iOS. Cu toate acestea, deși aplicația are câteva limitări și nu este la fel de flexibilă ca versiunea desktop, permite utilizatorilor să acceseze funcțiile instrumentului din mers.

Trello

Trello are un panou digital, o interfață „kanban”, care îi ajută pe utilizatori să organizeze vizual proiectele. Utilizatorii pot crea cu ușurință sarcini, le pot atribui altora sau pot folosi tehnologia drag-and-drop pentru a le muta pe panou.

#1. Automatizare

Trello operează o funcție de automatizare, Butler, care permite utilizatorilor să programeze automatizarea în numeroase panouri unde întreaga echipă le poate accesa. Utilizatorii pot programa comenzi, pot configura reguli și pot crea acțiuni specifice declanșatorului pentru data scadenței, cum ar fi monday.com.

#2. Colaborare

Membrii proiectului pot comenta sarcini pe lângă partajarea imaginilor și fișierelor în Trello. Pe lângă funcționalitatea de glisare și plasare, puteți partaja prin e-mail și puteți adăuga colegi de echipă la orice proiect. Trello este mai ieftin decât monday.com, deoarece permite utilizatorilor acces limitat fără plată.

  Învață să tastezi codul mai rapid cu un tutore de tastare

#3. Diagrame și rapoarte de progres

În ceea ce privește raportarea, Trello nu are o funcție obișnuită de raportare, dar asistentul de automatizare Butler ajută la generarea rapoartelor. Prin colectarea unui grup de cărți, Butler își poate crea rapid un cont pe baza conținutului acestora. Cu toate acestea, în afară de câteva grafice, raportarea Trello nu include o poziție și nu are echivalentul vizualizării diagramei Gantt de monday.com.

#4. Aplicatie mobila

Trello are o aplicație mobilă care acceptă sistemele Android și iOS, cu o funcționalitate mai mare decât cea a monday.com. Aplicația le permite utilizatorilor să creeze liste, panouri și carduri, să marcheze sarcinile finalizate sau să ajusteze termenele limită. Aplicația mobilă ușor de utilizat vă oferă o vedere în miniatură a tuturor plăcilor dvs.

Trello

Trello are un sistem unic de integrări cunoscut sub numele de Power Up-uri pe care le puteți aplica cu ușurință pe plăci individuale. Venind în sutele lor, Power-Up-urile permit utilizatorilor să adauge noi caracteristici plăcilor lor Trello, pe lângă integrarea lor cu numeroase instrumente de afaceri.

Unele dintre cele mai populare Power Up-uri includ un supliment fantastic pentru câmpuri personalizate, un instrument de urmărire a timpului, formulare Trello și o caracteristică SurveyMonkey încorporată.

Există, de asemenea, integrări active pentru Gmail, Google Drive, Salesforce și Zendesk. Power-Up-urile Trello sunt în principal gratuite, dar este posibil să trebuiască să plătiți o taxă de abonament pentru unele de la creatori terți.

luni.com

monday.com încorporează multe integrări și suplimente pe care le puteți adăuga în spațiul dvs. de lucru pe măsură ce este nevoie. Aceste integrări sunt disponibile pentru utilizare pe toate plăcile și trebuie doar să le instalați individual pe fiecare placă. Cu toate acestea, majoritatea acestor integrări provin de la creatori terți și vi se poate cere să plătiți o taxă de abonament.

Unele dintre cele mai notabile aplicații disponibile pe monday.com includ note, HTML încorporat, un vocal pentru înregistrarea descrierilor audio ale sarcinilor și SuperForm.

Integrările suplimentare pe monday.com includ e-mailul, comunicațiile interne, gestionarea fișierelor și marketingul. Chiar și așa, unele dintre acestea sunt limitate la utilizatorii cu planuri plătite peste nivelul standard. Aceasta poate fi principala abatere de la Trello, unde integrările similare sunt gratuite sau sunt taxate de creatori terți.

Atât Trello, cât și monday.com au interfețe intuitive și ușor de utilizat. Cu toate acestea, ușurința de utilizare se va reduce la preferințele personale.

Trello

Trello a adoptat metoda panoului Kanban, în care un utilizator poate personaliza cu ușurință cardurile folosind imagini. Cărțile tale vor fi afișate pe tablă unde arată doar cele mai importante aspecte, inclusiv titlul, progresul și data scadenței.

Un utilizator poate, de asemenea, să dea un cod de culoare pentru a transmite mesaje importante, cum ar fi datele scadente, restului echipei – poate face clic pe card pentru a obține detaliile precise. Sistemul aranjează bine cardurile, previzualizează documentele și imaginile salvate.

În comparație cu monday.com, este mai ușor să înveți folosind Trello, care ghidează utilizatorii prin primul lor proiect pur și simplu pentru că nu afișează prea multe câmpuri sau opțiuni de personalizare din mers.

luni.com

Interfața monday.com seamănă cu o foaie de calcul cu înregistrări numită Pulse, unde puteți păstra documente și sarcini sau puteți afișa pașii făcuți pentru finalizarea unui proiect. Un utilizator poate crea aceleași rapoarte folosind un formular online unic pentru monday.com.

Dacă ați mai folosit o foaie de calcul, știți deja la ce să vă așteptați cu funcții suplimentare, cum ar fi pictogramele și culoarea, care pot fi folosite pentru a diferenția câmpurile sau pentru personalizare.

Cu toate acestea, dacă sunteți un începător total, formatul monday.com poate fi puțin copleșitor, deoarece toate informațiile, inclusiv calendare, vizualizări ale cardurilor și cronologie, sunt pe aceeași pagină. Lucrul bun despre monday.com este că ghidează utilizatorul prin procesul de bază al creării unui proiect, astfel încât celelalte procese avansate să poată fi învățate pe măsură ce avansați.

  14 cele mai bune podcasturi AI și Machine Learning pentru a vă ține la curent

Atât Trello, cât și monday.com oferă asistență excelentă pentru clienți. Cu toate acestea, veți observa că, în timp ce monday.com include asistență telefonică, Trello oferă utilizatorilor asistență personală numai prin e-mail sau forumuri comunitare.

Trello

Pachetul de servicii pentru clienți Trello include ghiduri scrise și o funcție de căutare care oferă răspunsuri avansate, dar câteva instrucțiuni de bază. Ghidurile instrumentului sunt ilustrate și ușor de urmărit, cu informații care încorporează ghiduri, o bază de cunoștințe, seminarii web YouTube, un forum comunitar și un pachet de instruire VIP.

luni.com

monday.com învinge Trello în serviciul pentru clienți datorită telefonului său live și asistenței prin e-mail 24/7. Compania oferă, de asemenea, o bibliotecă de articole, ghiduri de autoajutorare și videoclipuri cu tutoriale detaliate care vă ghidează prin finalizarea sarcinilor.

Aceste ghiduri includ un serviciu profesional în integrare, migrare a datelor, instruire și integrări. Instrumentele disponibile includ instrucțiuni, o bază de cunoștințe, seminarii web, tutoriale video, un forum comunitar și un pachet de instruire VIP.

Trello

Estimăm că Trello se potrivește cel mai bine utilizatorilor care operează proiecte de marketing, conducte de vânzări, urmărirea asistenței clienților și urmărirea resurselor umane. Planurile de nivel superior ale instrumentului PM includ funcții de bază date în judecată de companii precum Adobe și Foot Locker.

Cu toate acestea, Trello are mai multe limitări, cum ar fi necesitatea unei funcții încorporate de facturare a clienților, ceea ce o face mai potrivită pentru proiectele interne. Dacă aveți de-a face cu proiecte la scară largă care necesită instrumente avansate de raportare și bugetare, veți dori să luați în considerare o alternativă Trello care oferă un nivel mai ridicat de funcționalitate.

luni.com

În timp ce monday.com folosește și formula Kanban pentru a organiza proiecte, oferă și o schemă de proiect suplimentară cu funcționalități avansate care o duce dincolo de accesul Trello. Chiar și cu funcționalitatea sa avansată, recenziile clienților indică faptul că monday.com este încă foarte ușor de utilizat și poate că acesta este motivul pentru care companiile de top precum Adidas, Lonely Planet și HubSpot se numără printre utilizatorii săi populari.

monday.com se potrivește cel mai bine companiilor și proprietarilor de proiecte mari în loc de proiecte individuale sau personale. Proprietarii de afaceri constată că planurile de nivel inferior cu funcții limitate, cum ar fi jurnalele de activitate restricționate sau stocarea redusă de fișiere, cum ar fi Trello, nu le potrivesc.

Drept urmare, dacă sunteți implicat într-un proiect mare care necesită funcționalități extinse, Monday.com ar trebui să fie alegerea dvs., chiar dacă veți ajunge să plătiți puțin mai mult pentru serviciu.

Cuvinte finale

După ce ați discutat Trello vs. monday.com, trebuie să fi realizat că ambele instrumente PM oferă caracteristici excelente de colaborare, ceea ce înseamnă că alegerea câștigătorului total dintre cele două sau compararea acestora cu alte instrumente de management de proiect devine dificilă.

În primul rând, Trello este ușor de configurat, ceea ce îl face aplicabil oricui poate fi ușor copleșit atunci când întâlnește prea multe funcții. Cu toate acestea, monday.com este o caracteristică care oferă diferite tipuri de plăci și instrumente de colaborare. Cireasa de pe tort este zona My Work care faciliteaza gestionarea sarcinilor personale.

Nevoile și preferințele proiectului dvs. ar trebui să determine cu ce ajungeți. Alegeți Trello dacă sunteți în căutarea unui instrument simplu de PM pentru proiecte care necesită o colaborare minimă. Pe de altă parte, dacă vă place ceva care necesită funcții avansate și o mare varietate de tipuri de plăci, atunci monday.com este alegerea mai bună. monday.com este câștigătorul nostru general, dar alegerea finală este a ta, deoarece îți cunoști cel mai bine proiectul.

Apoi, consultați Asana vs. monday.com: care este un instrument mai bun de management al proiectelor.