Ducerea colaborării la nivelul următor cu aplicația ONLYOFFICE DocSpace pentru Zoom

ONLYOFFICE este o suită cuprinzătoare de aplicații de birou online avansate și sigure. Cu aproape 15 ani de istorie de inovare, ONLYOFFICE a adunat peste 10 milioane de utilizatori în întreaga lume. Ecosistemul companiei include aplicații de editare pentru toate tipurile de fișiere de birou și un spațiu de lucru virtual pentru colaborări.

Cu funcții ca acestea, nu este deloc surprinzător faptul că ONLYOFFICE este considerat unul dintre cei mai importanți furnizori din industria suitelor de birou online.

Cu o echipă dedicată răspândită pe tot globul, de la Dallas la Singapore, ONLYOFFICE a devenit o companie internațională de renume. Și odată cu lansarea ONLYOFFICE DocSpace pentru Zoom aplicația, colaborările virtuale ale echipei dvs. tocmai au devenit mult mai convenabile.

Ce este ONLYOFFICE DocSpace?

Dezvoltat de ONLYOFFICE și lansat în 2023, ONLYOFFICE DocSpace este un sistem de gestionare a documentelor conceput pentru editarea și colaborarea pe documente, foi de calcul, formulare completabile, fișiere PDF și prezentări în timp real. Cu acest serviciu, nu veți mai pierde timpul căutând fișiere sau urmărind modificările.

De asemenea, vă puteți bucura de capabilități de editare mult mai bune și vă puteți controla colaborările cu co-autorii și alți participanți.

Platforma oferă camere virtuale pe care le puteți crea personalizat. Există, de asemenea, săli de colaborare dedicate și săli publice, cu promisiunea unor camere private cu funcții de securitate suplimentare, inclusiv criptare end-to-end, în curând. Aceste săli sunt spații în care puteți încărca tot felul de documente, de la PDF-uri la prezentări complete, pentru ca alții să colaboreze împreună.

Puteți atribui diferite roluri participanților și puteți ajusta cât de multă autoritate de editare sau acces la documente are fiecare individ. De asemenea, dispune de o platformă de chat integrată cu opțiunea de apeluri video și audio, făcând comunicarea convenabilă și fără întreruperi.

De la sesiuni de brainstorming și prezentări pentru clienți până la proiecte de scriere colaborativă, ONLYOFFICE DocSpace este instrumentul ideal pentru managementul echipelor de cooperare, indiferent de industria dvs.

Aplicația ONLYOFFICE DocSpace pentru Zoom

Cu Aplicația ONLYOFFICE DocSpace pentru Zoom, beneficiați de avantajul colaborării documentelor în cadrul platformei Zoom în timpul întâlnirilor virtuale. Cei prezenți pot crea și edita fișiere în timp real, pot invita mai mulți membri ai echipei, pot lăsa comentarii și pot urmări toate modificările. După sesiunea Zoom, toate modificările sunt ușor accesibile în camera DocSpace corespunzătoare.

Dacă v-ați săturat de termenele limită ratate și de confuzia în timpul prezentărilor clienților, aplicația DocSpace pentru Zoom ar putea fi doar biletul pentru colaborări fără stres.

Intuitiv de utilizat cu un proces simplu de configurare

Configurarea aplicației nu poate fi mai simplă. Pur și simplu conectați-vă la clientul dvs. de desktop Zoom și descărcați aplicația ONLYOFFICE DocSpace pentru Zoom de la oficial Piața de aplicații Zoom. Odată instalat, ești gata. Când prima dvs. întâlnire este în desfășurare, veți culege imediat beneficiile colaborării avansate cu membrii echipei și alți participanți.

Colaborare perfectă și gestionarea fișierelor în întâlnirile Zoom

Colaborările frustrante Zoom cu echipa ta sunt de domeniul trecutului cu aplicația ONLYOFFICE DocSpace pentru Zoom. Acum puteți edita fără efort documente, foi și diapozitive simultan cu alți participanți la întâlnire sau, atunci când este necesar, să blocați anumite paragrafe sau secțiuni pentru a preveni mai multe editări în timp real. De asemenea, este ușor să urmăriți toate modificările făcute și să sortați comentariile celor prezenți.

Toate acestea înseamnă că zilele de așteptare ale editorilor înainte de a putea contribui au trecut cu actualizări în timp real, asigurându-se că toată lumea are o contribuție și este pe aceeași pagină. Această îmbunătățire tehnică elimină e-mailurile dus-întors și revizuirile multiple. În plus, luarea deciziilor devine mai eficientă cu discuții instantanee despre schimbările implementate și feedback furnizat prompt.

Puteți recupera și revizui rapid orice modificări sau puteți reveni dacă prezentarea dvs. se declanșează pe o tangentă. Această comoditate se datorează faptului că aplicația stochează toate fișierele editate în timpul întâlnirilor Zoom în sălile de colaborare dedicate, care sunt accesibile în orice moment. Camerele disponibile includ săli publice, unde puteți invita utilizatori neînregistrați; camere personalizate, unde puteți aplica propriile setări; sau săli de colaborare pentru co-autorarea documentelor.

Acest angajament sporit stimulează mai multă responsabilitate în rândul membrilor echipei și oferă o experiență mai dinamică și interactivă. Toată lumea rămâne investită în proiect pentru că toate vocile sunt auzite, iar progresul este satisfăcător de rapid.

Asistent ChatGPT AI integrat

Dacă toate acestea nu sunt suficiente, puteți folosi și asistentul AI încorporat pentru a crește productivitatea. Acest instrument AI integrat bazat pe ChatGPT este acolo pentru a vă ajuta cu sarcini nelimitate, cum ar fi scanarea textului, inclusiv litere mici și pentru a vă oferi rezumate pentru dvs. și echipa dvs.

Alte beneficii ale unui asistent AI includ extragerea cuvintelor cheie, explicarea semnificațiilor termenilor tehnici obscuri și traducerea textului. Aceasta din urmă este deosebit de benefică pentru întreprinderile internaționale în care engleza nu este întotdeauna limba principală printre participanții la întâlnire. Traducerea documentelor într-o altă limbă (sau limbi) este unul dintre punctele importante ale ChatGPT.

Aceste traduceri sunt de calitate premium, cu formularea naturală și fluența contribuind la mult mai puține momente pierdute în traducere și la o mai bună armonie între echipele multiculturale.

În plus, puteți face fișierele mai ușor de văzut cu generarea de imagini AI. Tot ce trebuie să faceți este să selectați zona de text pentru care doriți să generați imaginea și să lăsați AI să facă restul. Rezultatele nu sunt întotdeauna perfecte, dar viteza cu care sunt procesate înseamnă că nu veți mai pierde mult timp generând încă câteva până când veți găsi o imagine satisfăcătoare.

Cât costă aplicația ONLYOFFICE DocSpace pentru Zoom?

Platforma ONLYOFFICE DocSpace Startup Cloud are un ofertă gratuită pe timp limitatîn timp ce aplicația recent lansată pentru Zoom este de asemenea disponibilă gratuit. Nu numai atât, dar dacă vă înregistrați înainte de 1 august 2024, puteți beneficia de o ofertă promoțională foarte generoasă de 100 de utilizatori admin, 100 de camere și 100 GB spațiu pe disc. Această ofertă interesantă intră în vigoare din momentul înregistrării și este activă pentru următoarele șase luni.

Cu toate acestea, este posibil să aveți nevoie de acces la mai mult spațiu de stocare sau să adăugați administratori nelimitați și utilizatori cu drepturi extinse. În acest caz, DocSpace Business Cloud este disponibil pentru un abonament lunar acceptabil pentru fiecare administrator. Este ideal pentru echipe sau întreprinderi mai mari și puteți adăuga oricând mai mulți utilizatori obișnuiți gratuit.

În plus, abonamentul Enterprise On-Premises suprem este o idee excelentă pentru echipele corporative mari. Oferă totul și mai mult pentru o plată unică pe viață pe server.

ONLYOFFICE DocSpace pentru Zoom redefinește întâlnirile virtuale

The ONLYOFFICE pentru Zoom aplicația este un moment de plantare a steagului în istoria întâlnirilor virtuale colaborative. Este ușor de instalat și simplu de înțeles, în timp ce integrarea sa perfectă Zoom îl face cel mai bun pariu pentru colaborarea documentelor. De asemenea, îmbunătățește productivitatea și fluiditatea întâlnirilor, reducând în același timp timpul pierdut și confuzia în rândul participanților colaboratori.

Cu funcții versatile, inclusiv co-autorare, chat încorporat, săli personalizate, ajustarea autorității, urmărirea editării și multe altele, veți putea oferi sesiuni de brainstorming de calitate superioară, întâlniri virtuale, cursuri online sau prezentări.

ONLYOFFICE adaugă un alt nivel de productivitate perfectă prin includerea AI încorporată din ChatGPT. Oferă asistență vitală pentru sarcini precum rezumatul, traducerea și generarea de imagini, toate acestea pe care le poate face în câteva secunde.

În plus, cu planurile sale de prețuri variate și ofertele generoase gratuite, ONLYOFFICE DocSpace este accesibil pentru o gamă largă de dimensiuni și bugete de echipă. Este un instrument valoros pentru afacerile moderne sau pentru oricine caută o soluție eficientă de colaborare sau de lucru la distanță.

Cu întâlnirile Zoom omniprezente în zilele noastre, combinarea puterii gestionării eficiente a documentelor și a colaborărilor fără probleme asigură o productivitate îmbunătățită și chiar plăcută, care în cele din urmă duce la succesul în mediul de lucru dinamic de astăzi.

Aceasta este o postare sponsorizată. Alegerile despre produse și opiniile exprimate în acest articol sunt de la sponsor și nu reflectă direcția editorială a MakeUseOf sau a personalului acestuia