De ce echipa de la distanță are nevoie de Manager de parole [+4 Tools]

Să verificăm câțiva manageri de parole pentru organizația dvs. de la distanță sau hibridă. În plus, vom arunca o privire la motivul pentru care avem nevoie de ele până la urmă.

Managerii de parole sunt critici pentru toate persoanele sau organizațiile. Dar pentru unii, nu este negociabil, inclusiv echipele de la distanță sau culturile de lucru hibride.

Personal, au trecut câțiva ani de când am început să folosesc un manager de parole. În prezent, am 261 de intrări în Bitwarden Vault, cuprinzând 246 de parole și 15 note securizate.

Și sunt atât de bucuros de decizia mea. Salvează vieți, iar parolele mele sunt acum la fel de sigure ca ceva de genul Fort Knox.

Cu toate acestea, în calitate de afacere (în special startup-uri autofinanțate), oamenii încearcă întotdeauna să dea drumuri.

Și de ce să vă abonați la un alt instrument când puteți partaja cu ușurință parolele prin Slack, nu? Gresit!

Partajarea parolelor prin intermediul aplicațiilor de chat sau cu foi de calcul implică riscuri neprevăzute. În plus, acest lucru nu este deloc convenabil.

Dar înainte de a vă scufunda puțin adânc, cel mai bine va fi să începeți cu beneficiile utilizării acestuia.

Beneficiile utilizării managerilor de parole

De obicei, un astfel de software cuprinde câteva mini-instrumente, inclusiv un generator de parole, completare automată, partajare etc.

În plus, se pot salva informații suplimentare, cum ar fi numere de card de credit, cărți de identitate, note și fraze de acces.

În plus, majoritatea managerilor de parole lideri din industrie își criptează seifurile cu ceva puternic precum criptarea AES-256 de biți. Aceasta este aceeași securitate care alimentează băncile moderne.

  10 programatori pentru colegiu/clasă pentru a vă ajuta să vă gestionați timpul

Mai simplu spus, ar dura milioane de ani pentru ca cele mai bune supercalculatoare să spargă astfel de algoritmi de criptare robusti.

În plus, utilizarea managerilor de parole pentru echipele de la distanță are și aceste avantaje menționate mai jos.

#1. Risc minim

Sunt multe în joc când partajăm o parolă printr-o fereastră de chat.

În primul rând, securitatea variază foarte mult în funcție de aplicația pe care o utilizați. În al doilea rând, ar putea fi împărtășit cu persoane care nu sunt în interesul organizației tale sau care nu mai lucrează cu tine.

Cu toate acestea, utilizarea unui utilitar de gestionare a parolelor elimină aceste dureri. Puteți urmări cine are acces la parole și jurnalele de acces care indică utilizarea acestora.

#2. Colaborare excelentă

Cel mai mare merit al managerilor de parole, pe lângă securitate, este colaborarea fără întreruperi. Cele mai multe astfel de instrumente vă permit să faceți grupuri și să partajați parole cu un clic.

Puteți acorda sau revoca cu ușurință accesul. În plus, permisiunile bazate pe roluri fac gestionarea parolelor rapidă și eficientă.

#3. Accesibilitate fără efort

În cele din urmă, disponibilitatea pe mai multe platforme este cel mai mare avantaj de zi cu zi al acestor utilități. Se pot instala extensii de browser sau se pot beneficia de aplicații native.

Acest lucru ne ajută să completăm parolele din mers, eliminând practica obositoare și riscantă a copierii lipirii.

Așa că acum știți cum aceste instrumente pot fi utile, alăturați-vă cu mine în explorarea câțiva manageri de parole cei mai buni pentru afacerea dvs.

Abonare

Passwork este un manager de parole destinat în principal companiilor. Puteți alege fie versiunea auto-găzduită, fie cea bazată pe cloud, conform cerințelor dvs. de infrastructură.

Passwork vine cu caracteristici de securitate standard din industrie. În plus, prezintă o interfață intuitivă și ușor de manevrat, fără dezordine inutilă.

  Celebrități la cerere: Ce este Cameo?

Caracteristici:

  • Criptare AES-256 de biți
  • Permisiune bazată pe roluri
  • Cod sursă auditabil
  • Autentificare cu doi factori
  • Evaluarea riscului seifului de parole
  • Integrare API
  • Jurnalele de acces
  • Compatibil SAML SSO
  • Suport LDAP/AD
  • Antrenament video etc.

În plus, veți avea asistență dedicată pentru depanare, instalare și integrare.

În plus, o licență auto-găzduită permite cinci instanțe separate, astfel încât sunteți acoperit pentru mai multe birouri secundare dintr-o companie-mamă.

Dacă acest lucru vă interesează, vă sugerez să accesați revizuirea Passwork pentru a vedea interfața de utilizator, crearea seifului, partajarea și multe altele.

1 Parolă

1Password este un bine-cunoscut manager de parole premium cu o clientelă reputată, inclusiv IBM, Slack, Shopify și GitLab.

Puterea lui 1Password, pe lângă securitatea robustă, este disponibilitatea multiplatformă cu aplicații native pentru Windows, Mac, iOS, Android și Linux. Mai mult, îl puteți folosi ca aplicație web sau din linia de comandă.

Caracteristici:

  • Criptare AES-256 de biți
  • Controlul accesului
  • Alertă de încălcare
  • Verificarea sănătății seifului
  • Monitorizarea utilizării
  • Conectare unică (Beta)
  • Seifuri partajate nelimitate
  • Autentificare cu doi factori
  • Compatibil cu Duo
  • suport AD, etc.

În plus, 1Password oferă și cinci conturi de familie fiecărui membru al echipei. În mod remarcabil, din momentul scrierii acestui articol, 1Password este doar în cloud, fără capabilități de auto-găzduire.

În cele din urmă, există atât de multe pe care le puteți explora cu proba gratuită de 14 zile.

Securitatea gardianului

Keeper aduce un manager de parole de afaceri pe care fiecare angajat îl poate folosi pe dispozitive nelimitate pentru securitate la 360 de grade.

În plus, planurile sunt foarte economice în întreaga industrie.

Caracteristici:

  • Criptare AES-256 de biți
  • Permisiuni bazate pe roluri
  • Autentificare cu doi factori
  • Suport SAML și SCIM
  • Auditul de securitate al seifului
  • Compatibilitate AD/LDAP
  • Integrare API
  • Rapoarte de activitate etc.
  Data Lakehouse: Îmbunătățiți călătoria dvs. bazată pe date

La fel ca 1Password, Keeper oferă un cont de familie gratuit pentru întreaga ta echipă. În plus, Keeper este limitat la cloud, fără opțiuni on-premises.

În prezent, Keeper este disponibil pentru Windows, Mac, Linux, Android și iOS. Interesant, Keeper are, de asemenea, suplimente utile precum BreachWatch (alertă de hack), seif în cloud (stocare fișiere), Keeper Chat (comunicare de afaceri criptată), etc.

În cele din urmă, încercați Keeper Password Manager cu versiunea de încercare gratuită de 14 zile pentru a vedea dacă se potrivește cu factura dvs.

Bitwarden

Bitwarden poate fi cu ușurință încoronat campionul oamenilor printre toți managerii de parole. Eu personal pot să mărturisesc caracterul său indestructibil și caracteristicile decente ca utilizator individual.

Pentru început, este o ofertă open-source pe care o poți găzdui singur (planuri de întreprindere) pentru o liniște completă. În plus, veți avea funcționalități de ultimă oră la un preț extrem de accesibil.

Caracteristici:

  • Criptare AES pe 256 de biți
  • Sincronizare nelimitată a dispozitivului
  • Integrare API
  • Jurnalele de audit
  • Suport SCIM
  • O singură logare
  • Controlul accesului
  • 2FA avansat
  • Atașamente criptate etc.

Continuând tendința, Bitwarden extinde conturile de familie gratuite (plan Enterprise) forței dvs. de muncă.

Bitwarden menține o bibliotecă excelentă de aplicații native pentru platformele majore, inclusiv Windows, macOS, Linux, Android, iOS etc. În plus, puteți să implementați interfața sa de linie de comandă sau să utilizați aplicația sa web.

Puteți încerca Bitwarden cu perioada de încercare gratuită de 7 zile.

Încheierea!

Trecerea la managerii de parole ar putea fi un salt semnificativ pentru unii, dar veți simți că merită la scurt timp după ce o luați. În plus, majoritatea planurilor de afaceri au încercări pe care le puteți face pentru a evalua impactul lor asupra culturii dvs. de muncă.

Cu toate acestea, opțiunile nu se limitează la acestea. De fapt, avem această listă cuprinzătoare de manageri de parole de echipă pe care îi puteți verifica pentru a-l alege pe cel mai potrivit pentru dvs.