Cum se măsoară productivitatea muncii de la domiciliu a lucrătorilor de la distanță

Cum evaluezi valoarea pe care membrii forței de muncă o aduc organizației tale?

Aveți mai multe opțiuni pentru a obține o perspectivă asupra productivității personalului obișnuit, dar munca de la distanță este un joc de minge diferit. A existat întotdeauna o tendință de creștere a afacerilor care trec la lucrători la distanță. Acum, pandemia de COVID-19 a făcut-o în sfârșit oarecum esențială și nu mai este un lux pentru majoritatea corporațiilor.

Întreprinderile fizice au început să găsească modalități de a-și servi clienții în timp ce se distanțăază social. Cu toate acestea, majoritatea organizațiilor s-au îndepărtat total sau parțial de la distanță. Ei au descoperit că lucrul de la distanță nu numai că ajută la evitarea contactului fizic, dar este și foarte benefic pentru organizația lor.

Cum măsoare productivitatea lucrătorilor mei de la distanță?

Când angajații tăi lucrează de acasă, vor fi ei suficient de disciplinați pentru a face munca? De unde știi că folosesc orele de lucru pentru afacerea ta? Sunt chiar mai puțin productivi lucrând de acasă?

Înainte de a răspunde la aceste întrebări, trebuie să ai încredere în ele și să le anunți că da. Maura Thomas de la RegainYourTime îi oferă doi cenți pentru a avea încredere în lucrătorii de la distanță:

Pentru a gestiona eficient lucrătorii de la distanță, supraveghetorii trebuie să creadă – cu excepția cazului în care au dovezi contrare – că oamenii lucrează chiar dacă nu sunt la birou. Ceea ce este necesar sunt valorile pentru a respinge sau confirma dovezile anecdotice și presupunerile personale.

Prin urmare, deși căutați modalități de a le măsura mai bine productivitatea, trebuie să aveți încredere că fac tot posibilul, cu excepția cazului în care valorile spun diferit.

Acest articol conține opinii, sfaturi și instrumente utilizate de organizații de renume cu privire la modul în care evaluează valoarea pe care personalul de la distanță specific o aduce în compania lor.

#1. Ieșire de valoare peste munca depusă

Organizațiile care sunt noi în scena lucrului de la distanță ar fi obișnuite să-și vadă personalul în acțiune. De asemenea, „acasă” poate însemna „fără muncă” pentru mulți lideri de echipă. Cu toate acestea, organizațiile trebuie să realizeze că principalul motiv pentru care angajații preferă să lucreze de la distanță este faptul că se apucă de lucru în ritmul lor.

Cine ştie? Ritmul lor ar putea fi cel care scoate tot ce e mai bun din ei.

  2 moduri ușoare de a reseta PRAM și SMC pe Mac

Aveți deja personal care lucrează de la distanță? Iată cele mai bune instrumente de teleconferință de utilizat.

Acest cercetare ZDNet a constatat că lucrătorii sunt în general mai productivi și mai comunicativi lucrând de acasă.

Când aveți de-a face cu personalul de la distanță, este mai bine să nu puneți accent pe urmărirea orelor de lucru ale angajaților. În schimb, ține evidența muncii făcute. Indiferent cât de mult ai încerca, nu poți controla modul în care angajații tăi își folosesc timpul și nici nu poți spune cu siguranță câtă muncă depun. Orientarea către rezultate îi menține pe toți concentrați pe atingerea obiectivelor în perioadele stabilite.

#2. Valorificați feedback-ul intern

O tehnică utilă, dar adesea trecută cu vederea în măsurarea productivității lucrătorilor la distanță este implementarea unui proces de feedback intern. Pentru a face acest lucru, ar trebui să le mandatați angajaților să completeze scurte sondaje, în care ei oferă opinii sincere despre performanța și atitudinea colegilor față de muncă.

O tactică este de a-i face pe angajați să completeze chestionare pe care să răspundă la câteva întrebări scurte fiecare despre colegii lor. În acest chestionar, întrebați care sunt punctele forte ale angajatului menționat și ce domenii le poate îmbunătăți colegul.

#3. Îmbrățișează instrumentele

Managementul nu poate urmări productivitatea angajaților de la distanță folosind metode sau politici manuale. Din fericire, o mulțime de software sunt disponibile pentru lucrul la distanță cât se poate de eficient.

Unele dintre aceste instrumente includ:

lucru in echipa

Lucrul în echipă oferă o platformă avansată pentru lucrul clientului și vă ajută să organizați totul, să urmăriți fiecare minut facturabil și să vă asigurați că fiecare proiect este livrat la timp și în limita bugetului. Vă puteți extinde echipa de servicii clienți sau afacerea cu funcționalitatea de management de proiect în cadrul platformei Teamwork.

Spre deosebire de software-ul de management al proiectelor, puteți crea proiecte și sarcini, puteți adăuga comentarii și puteți încărca fișiere. Munca în echipă vă permite să obțineți totul într-o locație centrală. Vizualizați proiectele dvs. ca o vizualizare de tablă, diagramă Gantt sau listă de activități. Personalizați lucrul în echipă în funcție de experiența dvs. manuală și începeți munca.

Lucrul în echipă are toate caracteristicile de care software-ul de management are nevoie pentru a vă îndeplini așteptările, cum ar fi gestionarea portofoliului, tablourile de bord de raportare, urmărirea timpului, gestionarea volumului de muncă și multe altele. Puteți vedea starea de sănătate a proiectului și puteți vizualiza actualizările din tablourile de bord pentru a verifica progresul proiectului și ce a mai rămas.

Urmăriți cine lucrează la ce sarcină și utilizați opțiunea de urmărire a timpului pentru a măsura timpul necesar unui membru pentru a finaliza o sarcină. Vedeți resursele echipei dvs., astfel încât să puteți verifica cine este la capacitate maximă și cine poate prelua mai multă muncă. În funcție de cunoștințele dvs., puteți planifica noi proiecte eficient, fără epuizare a echipei.

  Cele mai bune 9 instrumente de vectorizator și text-to-vector

Integrați lucrul în echipă cu instrumentele pe care le utilizați pentru a vă conduce afacerea. Începeți să lucrați împreună și vedeți cum munca în echipă va fi utilă pentru echipele dvs., luând o perioadă de încercare gratuită de 30 de zile. Folosiți-l gratuit pentru totdeauna dacă sunteți o echipă mică sau alegeți un plan în funcție de nevoile dvs. de afaceri la 10 USD/lună/utilizator.

Monday.com

Acum lucrați fără limite cu sistemul de operare Monday.com. Puteți construi, scala și rula fluxurile de lucru ale echipei pe o singură platformă cu precizie. De asemenea, vă ajută să gestionați proiecte, piețe, vânzări și CRM, design și creativitate, dezvoltare software, sarcini, operațiuni, contacte și multe altele.

Puteți începe imediat cu șabloanele personalizabile sau puteți crea propriile dvs., astfel încât să vă simțiți ușor de utilizat. Integrați luni cu instrumentele cu care lucrați, cum ar fi Facebook, Twitter, Shopify, Slack, LinkedIn, Dropbox, Calendly, Gmail, Excel etc.

De asemenea, vă puteți automatiza fluxurile de lucru în câteva secunde pentru a evita erorile umane și pentru a vă concentra mai bine asupra sarcinilor. În plus, vizualizați datele ca calendar, kanban, cronologie și hartă.

Alegeți dimensiunea echipei pentru a obține cel mai bun plan pentru dvs. Dacă sunteți persoană fizică, utilizați-l gratuit cu panouri nelimitate, documente, peste 200 de șabloane etc. Puteți merge cu 10 USD/loc/lună și puteți face o încercare gratuită pentru a-l cunoaște mai bine pentru mai mult de două locuri.

Trello

Trello este probabil una dintre cele mai populare soluții de management de proiect. Acest utilitar vă oferă o imagine de ansamblu asupra proiectelor la care se lucrează și de către cine. Trello este plin de funcții esențiale pentru evaluarea corectă a angajaților de la distanță.

Pe panoul Trello la nivel de companie, managerul poate afla la ce lucrează fiecare personal la un moment dat. Comunicarea constantă și actualizările sporesc, de asemenea, transparența în cadrul organizației dvs.

Zoom

Uneori, trimiterea de mesaje text nu este suficientă; Zoom există de ceva vreme, dar a cunoscut un boom în timpul crizei COVID-19. Acest software este o soluție excelentă de videoconferință pentru echipe mici până la mari.

Alternativele la Zoom includ Google Meet, Skype, Microsft Teams, GoToMeeting etc. Videoconferințele estompează linia dintre locurile de muncă fizice și virtuale.

documente Google

Folosi documente Google, pe care echipa îl poate accesa în orice moment. Google Docs permite membrilor echipei să aleagă la ce sarcină doresc să lucreze, iar proiectelor li se pot atribui timpi estimați.

  5 oferte uimitoare AWS mai puțin cunoscute

Conducerea poate judeca angajații care își finalizează frecvent sarcinile înainte de perioadele estimate definite ca fiind mai productivi. Google Workspace are multe mai multe funcții interesante și utile care ajută la evaluarea productivității personalului de la distanță.

Slack

Slack este, fără îndoială, cel mai popular instrument de colaborare. Datorită integrărilor sale utile și colecției de aplicații, Slack a devenit instrumentul de mesagerie preferat pentru profesioniști și echipe. Majoritatea organizațiilor chiar consideră că este biroul lor virtual.

Conectați-vă la locul de muncă Slack și obțineți actualizări instantanee de la echipele dvs. de la distanță. Slack are aplicații care generează automat rapoarte de activitate comercială. Exemple de astfel de rapoarte includ cele mai recente recenzii ale produselor/serviciilor dvs. și noii abonați la e-mail.

Există mai multe instrumente menționate care vă pot ajuta atunci când lucrați de acasă.

#4. Stabiliți și comunicați frecvent obiective

Când vă împărțiți obiectivele în sarcini mai mici, devine mai ușor să le urmăriți și mai puțin obositor din partea angajatului. Organizațiile orientate spre rezultate care angajează personal de la distanță stabilesc obiective și termene clare, așa cum ar face-o pentru lucrătorii obișnuiți.

Cu ajutorul valorilor, veți obține cele mai bune rezultate din echipele dvs. de la distanță. Aceste valori diferă în funcție de natura afacerii dvs. Unele valori ale performanței cuvântului de acasă includ următoarele:

  • Numărul de vânzări
  • Venituri generate per membru al echipei
  • Probleme cu clienții
  • Timp mediu de răspuns
  • Rata de conversie a clienților potențiali
  • Costul de achiziție al clienților (CAC)
  • Rata de cifra de afaceri
  • Rentabilitatea investiției de marketing (ROMI)

În plus, atunci când lucrătorii de la distanță știu că își vor da seama pentru munca depusă, se vor concentra mai mult pe îndeplinirea sarcinilor.

#5. Recompensează realizările

Nu trebuie să vă opriți la stabilirea obiectivelor pentru personalul dvs. de la distanță; recompensarea lor atunci când îndeplinesc obiectivele le va îmbunătăți direct productivitatea. Am menționat mai devreme cum se integrează Slack cu aplicațiile pentru a-și extinde funcționalitățile. The HeyTaco! integrarea, de exemplu, vă permite să sărbătoriți câștigurile lucrătorilor de la distanță pe tot parcursul zilei.

Motivația angajaților este probabil factorul care îi îngrijorează pe cei mai mulți manageri atunci când au de-a face cu personalul de la distanță, iar o bătaie pe spate ar fi o întărire perfectă a moralului.

Gânduri finale…

Nu greșești sau exagerezi dacă vrei să fii cu ochii pe lucrătorii tăi de la distanță. Acest lucru este vital pentru un ROI sănătos al contribuției lor și o modalitate excelentă de a aprecia și/sau de a încuraja dezvoltarea lor în funcționarea și ierarhia organizației dvs.

Evaluarea productivității este un proces continuu care ține sub control angajații de la distanță. Cel mai important, permite personalului să se evalueze singur și să muncească din greu pentru a ajunge la nivelul de productivitate a colegilor lor.