Cum să remediați „iMessage nu este livrat” pe iPhone

În ciuda faptului că sunt mai fiabile decât SMS-urile, iMessages uneori nu va livra. Este o problemă enervantă, dar care are unele soluții.

Deci, de ce nu este livrat un iMesssage? Mesajele tale albastre, adică cele trimise de pe un dispozitiv iOS la altul, ar trebui să spună Livrat atunci când ajung pe dispozitivul unui destinatar, dar nu este întotdeauna cazul. Acest lucru poate afecta mai multe contacte sau o singură persoană în mod specific. Este mai enervant când mesajul spune Livrat, dar destinatarul nu l-a primit de fapt.

Deci, de ce mesajele tale nu sunt livrate unei singure persoane? Sau multor oameni? Iată câteva trucuri de încercat atunci când iMessage nu este livrat corect.

Ce înseamnă „Livrat” pe iMessage?

Mai întâi trebuie să facem diferența între livrat și citit. Livrat înseamnă că cealaltă persoană a primit mesajul pe dispozitivul său. Citire înseamnă că destinatarul a atins-o. Desigur, acest lucru nu înseamnă că au citit-o, înseamnă doar că mesajul a fost deschis. Nu intrați în panică dacă nu veți primi imediat răspuns; ar fi putut-o fi ales, dar ulterior s-au distras.

Nici toată lumea nu are această funcție activată. Puteți comuta chitanțele de citire pentru dvs. accesând Setări > Mesaje > Trimiteți chitanțe de citire, unde puteți activa sau dezactiva această funcție. De fapt, această subsecțiune a Setări este esențială dacă aveți probleme cu iMessage.

De ce iMessage spune „Livrat” când nu este?

Uneori, un mesaj va spune că a fost livrat, dar destinatarul va insista că nu l-a primit niciodată. Nu credeți automat că mint: există multe motive pentru care acest lucru s-ar putea întâmpla. Ar putea fi o ciudatenie a iMessage, dar ar putea fi, de asemenea, ca mesajul a fost livrat pe un alt dispozitiv.

Dacă persoana de contact are un iPhone, iPad și Mac conectat cu același ID Apple, mesajul tău ar fi putut apărea pe unul dintre aceste alte dispozitive, nu pe smartphone-ul lor. În teorie, acest lucru nu ar trebui să cauzeze o problemă – mesajul dvs. ar trebui să fie afișat pe toate dispozitivele. Cu toate acestea, iMessage este departe de a fi perfect.

Motive comune pentru care iMessage nu va livra

Credit imagine: Măr

Deci, ce înseamnă când un iMessage nu spune Livrat?

Este posibil ca destinatarul să fi oprit pur și simplu telefonul. Mesajul dvs. va sosi când vor porni din nou dispozitivul. Fii răbdător. Nu toată lumea își ține telefonul pornit tot timpul, mai ales pe timp de noapte.

  Aflați Ingineria caracteristicilor pentru știința datelor și ML în 5 minute

Chiar dacă credeți că este puțin probabil ca persoana să-și închidă telefonul, este posibil să fi activat Modul Avion. Acest lucru întrerupe toate conexiunile, astfel încât nu vor primi iMessage, SMS sau apeluri.

Dacă în mod normal primiți confirmări de citire de la persoana de contact sau dacă afișează Livrat, dar nu aveți un răspuns, există o altă posibilitate. Dispozitivul lor ar putea fi setat la Nu deranja, ceea ce atenuează alertele. Dacă este o urgență, sunați-i în schimb. La început, nu veți primi un răspuns. Dar sună din nou în trei minute și, dacă persoana de contact nu a schimbat setările implicite, apelul tău repetat va ocoli modul Nu deranja.

iMessages nu se livrează: depanare

Este greu să restrângi de ce iMessages nu se livrează fără încercări și erori. Una dintre următoarele soluții ar trebui să funcționeze. Poate fi necesar să le încercați pe toate pentru a ajunge la fundul problemei.

Aveți amândoi acces la internet?

Motivul evident pentru care mesajul dvs. nu va livra este că destinatarul nu are niciun serviciu. iMessage se bazează pe o conexiune la internet, așa că dacă nu sunt disponibile date Wi-Fi sau celulare, nu vor apărea până când telefonul lor nu este conectat. Aceasta este o preocupare deosebită în zonele rurale sau subterane fără acces gratuit online sau dacă destinatarul este în vacanță.

Dacă iPhone-ul tău scrie Not Delivered, probabil că tu ești cel fără conexiune la internet. Verificați acest lucru accesând Setări > Wi-Fi, unde puteți vedea toate rețelele la care v-ați alăturat. Puteți dezactiva și reporni Wi-Fi (apoi să vă reconectați la rețele) pentru a elimina potențialele probleme.

Examinați opțiunile din Setări > Telefon (sau date mobile) dacă vă bazați pe roaming. Dacă aveți un serviciu, va trebui pur și simplu să așteptați până când și destinatarul se conectează.

Ai iMessage pornit?

Aceasta ar putea fi o soluție rapidă a problemei dvs., care este ușor de trecut cu vederea. Navigați la Setări > Mesaje. iMessage ar trebui să fie deja activat; dacă nu, modificați asta acum. Chiar dacă iMessage este deja activat, merită să dezactivați și apoi să îl reporniți. Așteptați câteva momente până se reactivează.

Trimiteți ca SMS în loc de iMessage

Dacă persoana pe care o contactați nu are un produs Apple, iMessage nu va funcționa. Trebuie să vă bazați pe SMS-uri pentru a le trimite pe dispozitivele Android, de exemplu. În aceste cazuri, mesajele dvs. vor fi trimise ca mesaj text, nu livrate și vor apărea în bule verzi.

Dar textele nu sunt utile doar atunci când sunt trimise între diferite sisteme de operare. Puteți reveni iMessage la SMS dacă conexiunea dvs. la internet este slabă. Accesați Setări > Mesaje > Trimiteți ca SMS pentru a activa acest lucru.

iPhone-urile utilizează implicit iMessage atunci când conversați între dispozitive Apple. Mesajele vor fi trimise ca texte tradiționale numai dacă nu există internet. Nu puteți dezactiva iMessage pe datele celulare în timp ce îl mențineți activat pentru conexiunile Wi-Fi – este un serviciu totul sau nimic. Cu toate acestea, iMessage poate să nu reușească să trimită dacă ați depășit limita de date celulare.

  7 lucruri Google Bard este mai bun decât ChatGPT

Puteți retrimite un mesaj prin SMS dacă scrie Nelivrat atingând semnul de exclamare de lângă mesaj. Alternativ, comutați la o altă aplicație de mesagerie populară. Opțiunile majore precum WhatsApp și Telegram funcționează pe toate platformele și oferă mesagerie sigură (și uneori criptată). Desigur, destinatarul trebuie să aibă aceeași aplicație instalată…

Încercați o repornire forțată

O repornire forțată repornește iPhone-ul, oprind orice proces problematic care rulează în fundal. În mod esențial, nu șterge nicio dată. Aflați cum să forțați repornirea iPhone-ului pentru instrucțiuni complete.

Indiferent de modelul pe care îl aveți, ecranul se va înnegri până când apare logo-ul Apple. Puteți elibera butoanele în acest moment și iPhone-ul dvs. se va porni ca de obicei.

Este iOS actualizat?

Apple lansează în mod regulat patch-uri pentru probleme minore prin actualizări iOS. Aceasta ar putea include probleme cu iMessage. Verificați dacă rulați cea mai recentă versiune de iOS accesând Setări > General > Actualizare software.

Aceasta va verifica automat dacă software-ul dvs. este actualizat și, dacă nu, va sugera o instalare. Nu veți pierde nicio fotografie sau mesaj, deși unele aplicații vă pot solicita să vă conectați din nou după actualizare.

ID Apple: Deconectați-vă și reconectați-vă

Aceasta este una dintre cele mai comune remedieri pentru problemele legate de iMessage: trebuie doar să vă deconectați de la ID-ul Apple și să vă reconectați din nou. Accesați Setări > Mesaje > Trimiteți și primiți și atingeți-vă ID-ul. Ar trebui apoi să vă deconectați, după care toate detaliile dvs., cu excepția numărului de telefon, vor dispărea. Selectați Utilizați ID-ul Apple pentru iMessage și conectați-vă din nou. Acest lucru poate dura câteva momente.

Puteți trimite un iMessage atât prin numere de telefon, cât și prin adrese de e-mail. Dacă există o singură persoană căreia întâmpinați probleme cu trimiterea, verificați adresa de e-mail pe care ați indicat-o pentru ea. Aveți detalii listate pentru contactul lor? Poate ID-ul lor Apple folosește o adresă diferită? Întrebați-i personal sau prin alt serviciu de mesagerie, dacă este posibil.

Pentru a adăuga o adresă de e-mail, accesați Contacte, selectați un nume și alegeți Editați.

Ar trebui să ștergeți mesajele anterioare?

Ați încercat vreodată să trimiteți un e-mail prea mare? Rămâne în căsuța de trimitere, încercând să trimită din nou și din nou. În cele din urmă, trebuie să renunți și să-l ștergi. Asta ar trebui să încerci și tu aici. Acest lucru se aplică în primul rând atunci când iMessages nu va livra doar una sau două persoane de contact.

Puteți șterge o întreagă conversație și puteți începe din nou glisând spre stânga pe ea și alegând Ștergere. Aceasta este opțiunea nucleară și una pe care probabil nu vei dori să o iei. Dar nu ar trebui să ai nevoie. Fiți atenți, deoarece acest lucru vă va face să vă pierdeți întregul istoric de chat cu acea persoană. Este doar o ultimă soluție.

  Ce este chipul Apple M1 pentru Mac?

Accesați conversația cu persoana cu care vă străduiți să păstrați legătura. Țineți cel mai recent mesaj (Copiați-l în Note sau Pagini dacă nu doriți să vă pierdeți complet textul, sau captura de ecran dacă doriți să vă amintiți datele etc.). Accesați Mai multe și selectați toate mesajele pe care le-ați trimis de când a apărut problema — orice de când nu mai răspunde — apoi apăsați simbolul Coș de gunoi din partea de jos.

Ar putea exista un singur mesaj care să cauzeze problema, așa că aceasta elimină restanța și vă permite să încercați din nou.

Schimbați cartela SIM

Cardurile SIM sunt volubile; este posibil ca al tău să fi decis că nu-i place un anumit număr. Mergeți la magazinul furnizorului dvs. de servicii dacă ați epuizat totul.

Probabil va trebui să asigurați personalul că ați efectuat pașii de depanare de mai sus. Discutați cu ei despre schimbarea pe o nouă cartelă SIM. Dacă aveți un contract, ar trebui să facă acest lucru gratuit. Veți folosi în continuare același dispozitiv și nu ar trebui să pierdeți date.

Ei vor activa un nou SIM și va trebui să așteptați până când cel vechi nu are niciun serviciu înainte de a trece pe noua cartelă. Transferul între SIM-uri poate dura până la 24 de ore. Din experiența personală, rareori durează mai mult de o oră până când setările operatorului sunt restaurate.

Resetează toate setările

Aceasta ar trebui să fie cu adevărat ultima dvs. soluție, deoarece va trebui să vă conectați la conturi și să configurați din nou setări de rețea, cum ar fi Wi-Fi și VPN-uri. Cel mai important, acest lucru nu vă șterge datele.

Accesați Setări > General > Resetare > Resetare toate setările – aveți grijă să nu selectați nimic altceva, deoarece există și opțiunea de a șterge totul. Este posibil să fie nevoie să vă conectați din nou la ID-ul Apple ulterior. Acest lucru ar trebui să corecteze orice erori legate de setări, așa că merită să ne amintim în cazul în care aveți alte probleme cu iPhone-ul.

iMessage nu va livra: Numărul meu de telefon este blocat?

Să nu crezi imediat că cineva te-a blocat. În majoritatea situațiilor, numărul dvs. nu va fi blocat. Cu toate acestea, este o posibilitate. Dacă ați fost blocat, iMessage ar putea spune în continuare Livrat. Cu toate acestea, nu va apărea de fapt pe dispozitivul destinatarului.

Acest gând vă va deranja, dar dacă puteți contacta acea persoană în altă parte (pe Facebook, Twitter sau Snapchat, de exemplu), atunci este puțin probabil să vă fi blocat numărul de telefon.

De ce iMessage-ul meu încă nu se livrează?

Dacă ați încercat totul de mai sus și iMessage tot nu va livra, există alte posibilități de a vă distra. Primul este că nu este nimic în neregulă cu telefonul tău; problema este cu dispozitivul destinatarului. Acest lucru este probabil dacă mesajele celorlalte persoane de contact sunt livrate corect, deși nu este întotdeauna cazul.

Ar trebui să sfătuiți persoanele de contact să facă aceiași pași pe care i-ați făcut deja, trimițându-le acest ghid. O altă posibilitate este că au schimbat numerele și nu te-au alertat încă.