Cum să remediați eroarea „SIM nu este furnizat MM 2”.

Recomandări cheie

  • Eroarea „SIM nu este furnizat” apare atunci când cartela SIM nu mai poate partaja informații între telefonul mobil și furnizorul dvs. Acest lucru se poate întâmpla atunci când aveți un telefon nou cu o nouă cartelă SIM sau când transferați contacte pe o nouă cartelă SIM.
  • Eroarea „SIM nu este prevăzut pentru voce” înseamnă că nu puteți efectua apeluri vocale. Acest lucru este cauzat de obicei de deconectarea liniei de la contul de operator.
  • Este posibil să vedeți o eroare „eSIM neprovizionat” dacă ați trecut de la o cartelă SIM fizică la o eSIM.

Schimbați cardurile SIM și primiți un mesaj de eroare pe telefon? Eroarea „SIM nu a fost furnizat MM2” este destul de ușor de remediat, dar ce înseamnă? Să aruncăm o privire la cum să remediați această eroare a cartelei SIM și să ne asigurăm că puteți evita să se repete în viitor.

Ce înseamnă „SIM nu este furnizat”?

Cartelele SIM conțin anumite informații care vă ajută la identificarea contului dvs. de telefon mobil. SIM-ul permite ca telefonul să fie identificat ca al dvs. în rețeaua mobilă (mulțumită numărului IMEI). Acest lucru vă permite să efectuați apeluri și să vă conectați la internetul mobil.

Pentru a înțelege de ce telefonul dvs. poate afișa un mesaj de eroare „SIM nu este furnizat”, este util să știți ce înseamnă cuvântul „provizionat”. Furnizarea poate fi definită ca acțiunea de a furniza sau furniza ceva. În cazul cartelei SIM, acesta nu este furnizat dacă nu mai poate partaja informații între telefonul mobil și furnizorul dvs.

Eroarea „SIM nu este furnizat” ar trebui să afecteze numai utilizatorii care trebuie să înregistreze o nouă cartelă SIM. Dacă apare în orice alt moment, poate semnifica o problemă cu cartela SIM și va trebui să obțineți o înlocuire.

Când apare eroarea „Card SIM nu a fost furnizat MM2”, o puteți urmări înapoi la una dintre următoarele:

  • Ați cumpărat un telefon nou cu o nouă cartelă SIM.
  • Transferați contactele pe o nouă cartelă SIM.
  • Serverul furnizorului dvs. de rețea mobilă nu este disponibil (dacă utilizați un iPhone, serverul Apple trebuie să fie și online).
  • Există o problemă cu plasarea cartelei SIM.

Pot apărea și alte mesaje de eroare SIM, în funcție de situația dvs. De exemplu, dacă cartela SIM este blocată pe un anumit telefon, atunci când o introduceți într-un dispozitiv nou, este posibil să vedeți mesajul „SIM nu este valid”. Deblocarea SIM-ului vă va permite să îl utilizați pe orice telefon compatibil.

  Cum să ștergeți imagini de pe Chromebook Numai citire

Ce este eroarea „SIM nu este furnizat pentru voce”?

O eroare care crește în frecvență este „SIM nu este prevăzut pentru voce”. Apare de obicei pe dispozitivele conectate la rețeaua Google Fi (o combinație de rețele mobile și Wi-Fi) și pe dispozitivele Google Pixel. Cu toate acestea, există și cazuri în care eroarea „SIM nu este prevăzut pentru voce” este afișată pe alți operatori de telefonie mobilă și smartphone-uri.

Ce înseamnă „SIM nu este furnizat pentru voce”?

În majoritatea cazurilor, dacă telefonul dvs. afișează un mesaj de eroare „SIM nu este prevăzut pentru voce”, înseamnă că nu puteți efectua apeluri vocale. Cel mai frecvent motiv pentru aceasta este că linia dvs. a fost deconectată de la contul dvs. de operator. Pașii de mai jos ar trebui să ajute la rezolvarea acestui lucru.

Ce înseamnă eroarea „SIM 2 nu este furnizat”?

Dacă eroarea „SIM nu este furnizat” specifică un număr, atunci este aproape sigur pentru că utilizați un telefon dual-SIM. Fiecare slot este numerotat, așa că este posibil să vedeți erorile „SIM 1 nu a fost furnizat” și „SIM 2 nu este furnizat”.

Nu este prea mult de care să vă faceți griji. Înseamnă pur și simplu că atunci când urmați pasul patru de mai jos, efectuați procesul de două ori, pentru fiecare cartelă SIM.

De asemenea, puteți vedea o eroare „eSIM nu a fost furnizată”. Acest lucru se întâmplă adesea când treceți de la un SIM fizic la un eSIM și eSIM-ul nu a fost încă activat. Consultați pasul 4, mai jos, pentru mai multe despre asta.

7 moduri de a remedia erorile „SIM nu este furnizat”.

Încercați aceste trucuri pentru a vă reactiva cartela SIM și pentru a pune capăt erorilor „SIM nu este furnizat” de pe telefonul Android.

1. Actualizați serviciile de transport

La fel ca majoritatea lucrurilor de pe telefon, comunicațiile dintre dispozitiv și rețelele mobile sunt controlate prin intermediul unei aplicații.

Carrier Services este o aplicație Google care este preinstalată în Android și primește actualizări regulate. Dacă ați constatat că a apărut eroarea „Cartel SIM nu a fost furnizat MM#2” fără să fi schimbat la un telefon nou sau să fi introdus un SIM nou, aceasta s-ar putea datora unei probleme cu serviciile Carrier.

Pentru a remedia acest lucru:

  • Deschide Servicii de transport pagina din Magazinul Google Play.
  • Dacă este vizibil un buton Actualizare, atingeți-l pentru a actualiza aplicația, apoi vedeți dacă asta rezolvă problema.
  • Dacă nu există o actualizare sau nu rezolvă problema, cauza erorii este alta.

      Care sunt sfaturile pentru mesajele text false blocate?

    2. Activați și dezactivați modul avion

    Poate cea mai simplă dintre toate erorile potențiale „SIM nu este furnizat MM2” este dezactivarea tuturor conectivității pe telefon sau tabletă.

    Acest lucru se realizează cu ușurință datorită modului avion, o stare în care orice dispozitiv mobil poate fi comutat cu o singură atingere. Activarea modului Avion dezactivează conexiunile la internetul mobil și la rețelele celulare de bază; prin dezactivarea ulterioară a modului Avion, scopul este de a restabili o nouă conexiune pentru a depăși eroarea SIM neprovizionată.

    Pentru a pune Android în modul Avion:

  • Glisați în jos din partea de sus a ecranului cu două degete.
  • În ecranul Setări rapide, atingeți Mod avion.
  • Așteptați schimbarea (doar câteva secunde).
  • Când sunteți gata să anulați, repetați pur și simplu pașii 1-2.
  • În acel moment, ar trebui să se facă o nouă conexiune cu rețeaua mobilă. Dacă SIM-ul funcționează corect, eroarea „SIM nu a fost furnizat MM2” nu ar mai trebui să apară.

    3. Reporniți telefonul

    Poate părea puțin probabil, dar pur și simplu oprirea telefonului poate depăși defecțiunea SIM neprovizionată. Faceți pașii obișnuiți pentru a reporni telefonul și așteptați. Câteva momente mai târziu, vei vedea că mesajul de eroare nu mai apare și cartela SIM este activată.

    4. Introduceți corect cartela SIM

    Dacă problema nu este legată de activarea cartelei SIM sau de rețea, atunci ar putea fi pur și simplu un SIM nepotrivit. Acest lucru s-ar putea datora unor probleme legate de forma SIM-ului în sine sau unui slot pentru card SIM (sau caddy) prost proiectat.

    Pentru a verifica dacă SIM-ul este așezat corect, opriți telefonul, apoi găsiți cartela SIM:

    • Dacă aveți un telefon mai vechi sau mai ieftin, găsiți cartela SIM deschizând panoul din spate. Poate fi necesar să scoateți bateria pentru a accesa slotul pentru cartela SIM.
    • Cu telefoanele emblematice sau cele fără baterii detașabile, slotul pentru cartela SIM este de obicei pe partea laterală a receptorului. Acesta este de obicei un cărucior pe care se află cartela SIM – veți avea nevoie de un mic instrument de ejectare SIM pentru a-l deschide. Căutați un mic orificiu în partea laterală a telefonului și împingeți instrumentul pentru a scoate SIM-ul.

    Asigurați-vă că scoateți cartela SIM și nu cardul de stocare microSD, deoarece acestea au adesea același slot.

    Scoaterea cartelei SIM poate fi dificilă. Este posibil să fie nevoie să folosiți o pensetă sau să o scoateți de dedesubt dacă este implicată o baterie detașabilă. Cu cartela SIM scoasă, dați-i o lovitură și, probabil, un praf rapid cu o cârpă fără scame.

    Înlocuiți cartela SIM curățată, având grijă să o poziționați conform instrucțiunilor. Există de obicei un autocolant lângă slotul cartelei SIM sau o gravură care ilustrează orientarea corectă a SIM-ului.

      Remediați problemele eșuate de autentificare Archeage

    Înlocuiți cartela SIM în telefon și porniți din nou. Eroarea „SIM nu este furnizat” nu ar mai trebui să apară. Dacă da, încercați SIM-ul pe alt telefon.

    5. Activați cartela SIM

    În cele mai multe cazuri, o cartelă SIM va fi activată automat în 24 de ore de la introducerea într-un telefon nou. Dacă acest lucru nu se întâmplă, sunt de obicei disponibile trei opțiuni pentru a activa activarea:

    • Apelați un număr automat.
    • Trimite un SMS.
    • Conectați-vă la pagina de activare de pe site-ul web al transportatorului.

    Dacă ați trecut la un eSIM, este posibil ca vechiul SIM fizic să fie încă activat. Nu puteți avea două SIM-uri legate de același număr de telefon, așa că asigurați-vă că vă activați eSIM-ul pentru a dezactiva vechiul SIM.

    Toate aceste opțiuni sunt rapide și directe, dar depind de dacă operatorul le acceptă. În cele mai multe cazuri, SIM-ul dvs. ar trebui să fie activat, iar eroarea „SIM-ul nu este furnizat” ar trebui rezolvată.

    6. Contactați operatorul sau furnizorul de rețea

    Dacă SIM-ul nu se activează, este timpul să efectuați un apel (de pe alt dispozitiv!) către operatorul sau rețeaua dvs. Explicați-le mesajul de eroare și pașii pe care i-ați făcut până acum.

    După cum sa menționat mai sus, poate exista o problemă cu serverul de activare, care ar împiedica activarea cartelei SIM. Acest lucru ar provoca mesajul de eroare „SIM nu este furnizat”.

    De obicei, operatorul dvs. vă va ține pe linie în timp ce investighează problema. Dacă este o problemă cu serverul de activare, este posibil să existe o anumită întârziere în activarea SIM-ului. În plus, veți avea un motiv pentru eroare și o posibilă dată pentru rezolvare.

    7. Obțineți o nouă cartelă SIM

    Inca nicio bucurie? Este timpul să solicitați o nouă cartelă SIM, poate chiar un eSIM, dacă telefonul dvs. îl acceptă. Ai putea apela rețeaua pentru asta, dar probabil vei descoperi că este mai rapid să mergi la un magazin local de telefonie. Și mai bine, o sucursală a rețelei tale sau un punct de vânzare în franciză.

    Ei vor putea rula diagnostice pe cartela SIM și, sperăm, vor rezolva eroarea „SIM nu a fost furnizat MM2”. Nu vă faceți griji dacă repetă unii dintre pașii pe care i-ați încercat deja, deoarece acest lucru face parte din procesul de diagnosticare.

    Dacă înseamnă că aveți nevoie de o nouă cartelă SIM, aceasta nu ar trebui să fie o problemă. Magazinul va avea instrumentele necesare pentru a gestiona schimbul și pentru a asocia noul SIM cu contul dvs.

    Eroare „SIM nu este furnizat MM 2”, remediată!

    Până în acest moment, ar trebui să înțelegeți de ce telefonul dvs. afișează mesajul de eroare „SIM nu este furnizat MM2”. Dacă niciunul dintre aceste lucruri nu funcționează, atunci va trebui să contactați operatorul/furnizorul de rețea pentru a solicita un card de înlocuire. După ce ați rezolvat totul, cartela SIM ar trebui să funcționeze fără probleme.

    Din păcate, noi erori de cartelă SIM apar tot timpul, dar nu durează mult pentru ca internetul să se ralieze și să înceapă să ofere soluții la domiciliu. Dacă vă confruntați cu probleme cu SIM, merită întotdeauna să efectuați o căutare rapidă online pentru a vedea dacă cineva a găsit o soluție sau o soluție.