Face ID este o modalitate sigură de a vă bloca și debloca iPhone-ul. La fel ca Touch ID, dacă senzorul nu reușește să vă recunoască 3-5 încercări la rând, va dezactiva Face ID și va trebui să utilizați codul de acces pentru a vă conecta. Odată ce parola a fost introdusă, veți putea utiliza Face ID din nou pentru a vă debloca telefonul, notele, Apple Pay și conectați-vă la aplicații și confirmați descărcările și plățile din App Store.
Cuprins
Face ID nu este eroare disponibilă pe iOS
Face ID, odată configurat, va funcționa cu aplicațiile iOS stoc. Pentru aplicațiile terță parte, va trebui să autorizați aplicația să folosească Face ID, dar trebuie să faceți asta o singură dată. Dacă încercați să vă deblocați iPhone-ul sau să vă conectați la o aplicație cu Face ID, dar nu funcționează, încercați următoarele.
1. Resetați Face ID
Face ID este de încredere și se poate adapta la anumite schimbări de aspect, de exemplu dacă purtați ochelari sau dacă purtați lenti de contact în loc de ochelari, vă va recunoaște în continuare. Acestea fiind spuse, dacă Face ID este în mod constant indisponibil, cea mai simplă soluție este să resetați Face ID.
Deschideți aplicația Setări.
Accesați Face ID și Passcode.
Introduceți parola pe telefon.
Atinge Resetează Face ID.
Odată resetat, va trebui să configurați din nou Face ID.
După ce configurați din nou Face ID, îl veți putea folosi.
2. Autorizați aplicațiile să utilizeze Face ID
Aplicațiile vor trebui să fie autorizate să folosească Face ID din nou după ce îl resetați. Pentru a acorda permisiunea aplicației;
Deschideți aplicația și atingeți opțiunea Face ID.
Când vi se solicită de aplicație, autorizați-o să folosească Face ID
Alternativ, și asta depinde de modul în care a fost dezvoltată aplicația pentru a funcționa cu Face ID;
Conectați-vă la aplicație fără Face ID, adică utilizați opțiunea obișnuită de conectare.
Accesați setările aplicației și activați Face ID.
Permiteți aplicației să acceseze Face ID și ar trebui să fiți gata.
Notă: acest lucru se întâmplă în mod normal cu aplicațiile care se ocupă de finanțe/numerar.
Un ultim lucru pe care îl puteți face este să verificați setările aplicației.
Deschideți aplicația Setări pe iOS.
Selectați aplicația la care încercați să vă conectați.
Asigurați-vă că aveți permisiunea de a utiliza Face ID.
3. Actualizați aplicația
Face ID este o caracteristică acceptată de aplicații. Ca orice altă caracteristică care se poate întrerupe cu o actualizare a aplicației, Face ID se poate rupe și el. Verificați dacă aplicația are o actualizare disponibilă și instalați-o. Poate rezolva problema.
Deschideți aplicația App Store pe iPhone.
Atingeți fotografia de profil din dreapta sus.
Derulați în jos și instalați actualizări pentru aplicație, dacă acestea sunt disponibile.
4. Probleme hardware
Dacă ați reparat sau înlocuit ecranul iPhone-ului, Face ID poate fi acum dezactivat pe telefon. Poți face puțin în acest sens. Un tehnician calificat poate fi capabil să o repare, dar ar putea costa mult. Singura altă alternativă este să așteptați o actualizare iOS. Apple blochează Face ID pe telefoane după ce ecranul lor a fost înlocuit, dar va înceta să facă acest lucru printr-o actualizare de software. Nu există nicio ETA privind momentul lansării actualizării, așa că poate fi un joc în așteptare pentru moment.
Concluzie
Face ID funcționează în condiții de lumină slabă și este mult mai rapid pe modelele noi de iPhone. Problemele hardware sunt într-adevăr singurul lucru care îl poate deteriora sau dezactiva. Dacă ți-ai scăpat recent telefonul sau l-ai reparat, poate fi motivul pentru care Face ID nu funcționează.