Cum să raportați o problemă sau să trimiteți feedback despre sistemul de operare Chrome

Trebuie să raportați o problemă pe care ați întâlnit-o în timp ce utilizați Chromebookul sau poate doriți să oferiți feedback pentru a ajuta la îmbunătățirea sistemului de operare Chrome? Raportarea unei probleme sau trimiterea de feedback este un proces ușor și iată cum se face.

Există două moduri de a raporta o problemă pe Chromebookul dvs.: cereți ajutor pe forumul Google Central și raportați o problemă direct la Google. Cererea de ajutor pe forum este utilă atunci când căutați îndrumări cu o problemă de la o persoană reală. Trimiterea problemei dvs. direct la Google, pe de altă parte, este pentru atunci când problema nu este gravă și nu căutați un răspuns direct cu o posibilă remediere care ar putea să vă ajute imediat.

Cum se raportează o problemă

Ori de câte ori doriți să raportați o problemă cu Chromebookul, ar trebui să urmați câțiva pași înainte de a trimite ceva. Această diligență previne suprasaturarea unor probleme similare, făcând imposibil ca membrii echipei să verifice întrebările legitime.

Mergeți spre Forumul Chromebook Central— o comunitate activă, care poate fi căutată, pentru utilizatori pentru a discuta erori și solicitări de funcții — și pentru a vedea dacă altcineva s-a confruntat cu aceeași problemă ca tine. Puteți folosi bara de căutare din partea de sus pentru a restrânge rezultatele la postările de la alți utilizatori.

Adesea, cineva a întâlnit deja problema pe care o întâmpinați și există șanse mari ca, căutând pe forum, să găsiți un răspuns.

Dacă nu găsiți ceea ce aveți nevoie, atunci este timpul să postați o întrebare cu privire la problema pe care o aveți pe forum. Aici locuiesc experții în produse și alți Chromebook informați și sunt mai mult decât fericiți să vă ajute să remediați orice probleme pe care le puteți întâmpina.

  Cum să activați gesturile de birou virtual pe sistemul de operare Chrome

Derulați până în partea de jos a paginii Chromebook Central și faceți clic pe „Întrebați acum” pentru a începe propriul thread.

Clic

Apoi, introduceți o întrebare în câmpul furnizat și faceți clic pe „Continuați”.

Dacă ați evitat pasul preliminar în care trebuia să căutați pe forumuri pentru probleme similare, formularul vă solicită câteva întrebări conexe care au fost deja puse. Faceți clic pe unul dintre linkuri pentru a redirecționa către pagina respectivă.

Dacă acestea nu se referă la dvs. și problema dvs., alegeți o categorie pentru întrebarea dvs. și canalul sistemului de operare Chrome pe care îl rulați în prezent, apoi faceți clic pe „Continuați”.

Introducerea unei categorii și a unui canal de sistem de operare nu este necesară, dar ar putea ajuta comunitatea să vă răspundă mult mai repede la întrebare.

În cele din urmă, în câmpul oferit, introduceți toate detaliile și informațiile referitoare la problema dvs. și atașați orice poze, folosind pictograma agrafă, care ar putea ajuta și ele. Asigurați-vă că ați bifat „Abonați-vă la actualizări”, astfel încât să primiți notificări când oamenii răspund, completați reCAPTCHA și apoi faceți clic pe „Postați”.

Descrieți problema mai detaliat, adăugați orice fotografii, faceți clic

Furnizarea cât mai multor informații în câmpul de mai sus ajută oricine vă răspunde să știe exact ce întrebați. Dacă evitați acest lucru, cineva vă poate cere mai multe informații, întârzie și mai mult procesul sau, în cele din urmă, nu