Cum să personalizați un aspect al fișei PowerPoint

Fișele PowerPoint sunt o resursă excelentă de distribuit publicului dvs., astfel încât acesta să poată urmări în timpul prezentării sau să le poată utiliza pentru referințe viitoare. Dacă doriți să personalizați aspectul fișei înainte de distribuire, PowerPoint are o modalitate.

Personalizarea aspectului unui document PowerPoint

Continuați și deschideți prezentarea PowerPoint cu care veți lucra, dacă nu ați făcut-o deja. Treceți la fila „Vizualizare” și faceți clic pe butonul „Master document”.

Această acțiune deschide o nouă filă „Handout Master” pe Panglică. Aici veți găsi mai multe opțiuni disponibile pentru personalizarea documentului PowerPoint, cum ar fi Configurarea paginii, Substituenți, Editați tema și Fundal.

Să ne uităm mai întâi la opțiunile disponibile în grupul „Configurare pagină”, începând cu „Orientarea documentului”. În mod implicit, orientarea este setată la „Portret”, dar o puteți schimba în „Peisaj” din meniul derulant.

„Dimensiune diapozitiv” vă oferă trei opțiuni: Standard (4:3), Ecran lat (16:9) sau Dimensiune diapozitiv personalizată. Selectarea „Dimensiune personalizată a diapozitivelor” vă permite să specificați lățimea și înălțimea exactă a diapozitivelor.

„Diapozitive pe pagină”, după cum sugerează și numele, vă permite să selectați câte diapozitive apar pe fiecare pagină, variind de la una la nouă diapozitive pe pagină.

Trecând la grupul „Sustituenți”, puteți selecta sau deselecta substituenții specifici care doriți să apară în fișă. Substituenții includ antetul, subsolul, data și numărul paginii.

Pentru a edita conținutul din acești substituenți, asigurați-vă că opțiunea este activată și apoi faceți clic pe spațiu pentru a începe editarea.

În cele din urmă, puteți edita fonturile, efectele, stilul de fundal și schema de culori ale fișei folosind instrumentele din grupul „Fundal”.

După ce ați terminat de personalizat aspectul fișei dvs., faceți clic pe butonul „Închideți vizualizarea principală”.

Asigurați-vă că salvați înainte de a închide PowerPoint.

Exportarea fișei într-un document Word

Pentru a exporta prezentarea PowerPoint într-un document Word pentru a crea fișe, mai întâi selectați fila „Fișier”.

Apoi, selectați „Export” în opțiunile de meniu din partea stângă.

În lista de opțiuni care apare, selectați „Creați fișe”.

În cele din urmă, faceți clic pe butonul „Creați fișe”.

Acum va apărea meniul „Trimite la Microsoft Word”. Selectați tipul de aspect al paginii dorit și apoi selectați „Lipiți” sau „Inserați linkul”.

După ce sunteți gata, faceți clic pe „OK”.

După ce ați selectat „OK”, fișa de prezentare se va deschide în Word.

Pentru a edita conținutul din diapozitive, faceți dublu clic pe diapozitivul de editat. Selectarea zonei de lângă diapozitiv vă permite să introduceți note despre diapozitiv.

Simțiți-vă liber să adăugați un antet sau un subsol la fișă. Odată ce ați terminat, asigurați-vă că salvați documentul și tipăriți oricâte fișe credeți că veți avea nevoie și încă câteva pentru orice eventualitate!