Cum să faceți backup pentru datele Google UA înainte de a fi șterse

Este imperativ să utilizați Google Analytics pentru a analiza traficul site-ului dvs. Trebuie să știți până acum că Google a lansat cel mai așteptat GA4 în 2020. Mulți dintre voi ați trecut deja la această platformă, dar pentru cei care încă folosesc vechea Universal Analytics (GA3), este timpul să vă faceți bagajele și să treceți mai departe. .

Google Analytics, din 2005, a ajutat strategii de marketing în analiza traficului web cu date statistice. În consecință, GA3 a venit ca un sistem de urmărire avansat cu instrumente pentru a capta detalii despre perspectivele și comportamentul clienților pe o pagină web.

Acum este epoca GA4, care redă date bazate pe evenimente și parametri. Este o metodologie complet diferită de GA3, care măsura sesiunile și vizualizările de pagină.

Articolul de mai jos vorbește despre procedurile pe care le puteți aplica pentru a securiza Google Analytics universal (GA3) al site-ului dvs. Dar de ce a lansat Google noul GA4 și este necesar să trecem la această nouă interfață? Să aflăm mai multe!

Care este scenariul după lansarea GA4

Revenind în istorie, Google a făcut în mod regulat modificări în analiză. Google Analytics clasic a preluat controlul în 2007 cu upgrade la codul sincron (ga.js) urmat de codul asincron (ga.js.). Aceste modificări au permis o urmărire mai bună a tranzacțiilor de comerț electronic cu încărcare rapidă a paginii.

În comparație, Universal Analytics (GA3) a folosit coduri de urmărire avansate (etichete analytics.js) pentru a genera date mai responsabile. Mai mult, platforma GA3 cu ID de proprietate (UA-XXXXXXXXX-1) a încorporat toate datele din versiunea anterioară fără efort suplimentar pentru utilizatori.

În cele din urmă, noul GA4 și-a îmbunătățit operabilitatea și creează rapoarte bazate pe platforme web și aplicații. Se concentrează pe preocupările de confidențialitate ale utilizatorului. În timp ce UA înregistrează cookie-uri primare și adresa IP a utilizatorului, GA4 urmărește datele folosind cookie-urile primare împreună cu AI, care este tendința în comportamentul utilizatorului.

Interfața GA4 este diferită de versiunea anterioară cu ID de proprietate (G-XXXXXXXXX). Prin urmare, nu este o actualizare, ci o înlocuire a instrumentului de analiză anterior, fără transformarea automată a datelor pe noua platformă.

Deci, iată ultimatumul pentru proprietățile GA3. Google a eliminat recent Universal Analytics de pe site-urile standard la 1 iulie 2023. Aceasta înseamnă că nu se va efectua nicio prelucrare a datelor după această dată limită.

Deși proprietatea Google Analytics 360 va rămâne activă până la 1 octombrie 2023, Google va încheia platforma complet până anul viitor, la 1 iulie 2024.

Care este calea de ieșire pentru proprietățile Google UA?

Profesioniștii în cercetarea de piață care se ocupă de mărci mari sau portaluri de comerț electronic au lucrat ani de zile cu clienții lor pentru a înțelege clienții și alți factori cruciali. Deci, ce se va întâmpla cu anii👨‍💻 de efort în cercetarea și analiza datelor site-ului dvs.?

Ce recomandă Google despre datele UA? Și mai aveți nevoie de aceste date sau sunt fără valoare?

Răspunsul constă în faptul că datele acestui site web pot fi o sursă imensă de informații, pe care o puteți consulta pentru viitoare tactici de marketing. Prin urmare, vă puteți consulta cu echipa dvs. de marketing cu privire la valori specifice care au fost o problemă de îngrijorare în trecut și care au relevanță în campaniile următoare.

Aici, ideea este că dacă întârzii, vei pierde toate analizele site-ului procesate pe interfața UA. Google a anunțat oficial încetarea platformei UA și recomandă utilizarea metodelor optime pentru a exporta datele cu mult înainte ca aceasta să înceteze definitiv.

Prin urmare, apare întrebarea: cum să faceți backup pentru datele Universal Analytics sau GA3 înainte de a fi șterse?

Factori care influențează backupul datelor în Universal Analytics

În timp ce exportați datele de pe platforma UA, trebuie să abordați următoarele aspecte care pot cauza probleme în acest proces.

  • 🔆Câteva rânduri pot fi omise dacă nu setați corespunzător dimensiunile sau evenimentele personalizate în timpul procesului de backup.
  • 🔆Extinderea a nouă parametri și zece valori într-o interogare este restricționată.
  • 🔆Limitarea interogărilor de raportare este o altă problemă cu care se confruntă datele de lungă durată atunci când fișierul de rezervă are dimensiuni de cardinalitate mare marcate ca „altele” într-un singur rând.
  • 🔆Metricile de implicare a utilizatorilor au probleme și în salvarea datelor, deoarece nu se poate încorpora cifrele săptămânal sau lunar pe utilizator.
  • 🔆Cu date grele pe platformă, devine dificil să evitați eșantionarea în timp ce exportați datele. Prin urmare, se recomandă să faceți backup pentru câteva zile de date la un moment dat pentru a menține sesiunile mai puțin de 500.000, după care are loc eșantionarea.
  Cele mai mari greșeli ale transformării livrării în Agile, explicate

Prin urmare, ar trebui să fiți atenți atunci când alegeți metoda sau instrumentul potrivit pentru a exporta Universal Analytics.

Care este procesul de copiere de rezervă a datelor Universal Analytics

De acum este clar că trebuie să mutați resursele site-ului web sau, mai exact, să le integrați cu noul și avansat instrument analitic, GA4. Între timp, faceți o copie de rezervă a datelor analitice istorice din interfața UA.

Cu toate acestea, exportul datelor complete UA este o problemă complexă; prin urmare, ar trebui să știți ce valori sunt mai importante și care sunt nesemnificative. Am enumerat cele mai importante trei metode de a păstra datele Universal Analytics sau GA3.

  • 🔶Copia de rezervă a datelor pe CSV, Excel sau Sheets prin aplicarea funcției Export sau a unui supliment de conector Sheets.
  • 🔶Copia de rezervă a datelor pe BigQuery
  • 🔶Copia de rezervă a datelor folosind instrumente externe
    • 💠Analitice sigure
    • 💠Scăpat
    • 💠Joc crescut
    • 💠Electrik.AI
  • Vom extinde fiecare metodă în detaliu.

    Backup de date pe CSV, Excel sau Sheets

    Optând pentru această procedură, puteți securiza datele de pe Google Sheets sau sistemul local în formate CSV, Excel sau PDF. Funcția Export pe datele UA este ușor de adaptat, dar nu există nicio îndoială că este plictisitoare, mai ales dacă există o cantitate mare de date de copiat.

    Seturile mari de date vă pot cauza mult stres dacă faceți aceeași sarcină timp de mai multe zile. Permite doar 5.000 de tranzacții simultan, cu limitări privind parametrii și valorile. Caracteristica de export provoacă de obicei probleme de eșantionare, în timp ce mai multe anteturi și rânduri creează probleme excesive.

    Exportul local în formate CSV

    Această metodă necesită eforturi riguroase din partea utilizatorului.

    Pasul 1. Conectați-vă la interfața UA și deschideți un raport sau un tabel pentru export.

    Pasul 2. Setați data specifică de unde să faceți backup.

    Pasul 3. Găsiți butonul „Export” din partea de sus și faceți clic pe el.

    Pasul 4. Alegeți un format de fișier din Excel, CSV, PDF, Google Sheets etc.

    Pasul 5. Navigați până la locația de pe dispozitivul local unde puteți salva datele.

    Puteți verifica datele raportului exportate în locația dorită.

    Utilizarea suplimentelor Sheets Connector

    Este o metodă complicată de a conecta datele UA cu Foi de calcul Google.

    Pasul 1. Conectați-vă la Google Drive și creați o foaie într-un dosar separat cu un nume unic de identificare.

    Pasul 2. Faceți clic pe fila „Extensie” din bara de navigare.

    Pasul 3. Alegeți „Suplimente” urmat de „Obțineți suplimente”.

    Pasul 4. Descărcați și instalați aplicația Google Analytics din Google Workspace Marketplace.

    Pasul 5. Deschideți foile de calcul Google nou create și apăsați din nou fila „Extensie” pentru a verifica opțiunea „Google Analytics”.

    Pasul 6. Aduceți cursorul pe opțiunea Google Analytics și faceți clic pe „Creați un nou raport”.

    Pasul 7. Redenumiți raportul și alegeți contul, proprietatea și vizualizarea pe care doriți să le faceți copii de rezervă.

    Pasul 8. Selectați valorile și parametrii din raport, cum ar fi Utilizatori, Rata de respingere, Sursă, Medie etc., conform cerințelor. Puteți lăsa necompletată coloana Segmente. De asemenea, puteți personaliza raportul cu interval de date sau alte filtre.

    Pasul 9. Faceți clic pe „Creați raport” din partea de jos a paginii.

    Pasul 10. Acum apăsați fila „Extensii” de sus.

    Pasul 11. Faceți clic pe „Google Analytics” și selectați „Rulați rapoarte”.

    Procesul va exporta datele pe foi.

    Exportați datele UA utilizând BigQuery

    BigQuery este un depozit de date pentru întreprinderi bazat pe cloud, conceput de Google și este potrivit pentru gestionarea datelor de mari dimensiuni. Deși este inclus în platforma GA4, doar clienții plătiți ai Google Analytics 360 îl pot folosi pentru backupul datelor⬇️.

    Procesul de export de date prin BigQuery se numește completare, ceea ce îl lasă pe un tabel cu format de rând și coloană, mai degrabă decât raportul obișnuit.

      Căutați și comutați la o filă deschisă cu o comandă vocală [Chrome]

    Începeți cu crearea unui set de date și obțineți contul Google Cloud, proiectul BigQuery cu facturarea activată și un conector plătit (cum ar fi Supermetrics pentru BigQuery), care este esențial pentru a începe procesul.

    Poate fi o provocare să gestionezi structuri de date mari și complexe. Procesul este lung, cu pași critici; prin urmare, urmați cu atenție procedura de mai jos pentru crearea setului de date, personalizarea schemei și gestionarea transferului de date, pentru a programa procedura de completare.

    Pasul 1. Deschideți proiectul BigQuery pe Google Console.

    Pasul 2. Verificați ID-ul proiectului din secțiunea Explorer și apăsați pe cele trei puncte verticale de lângă el.

    Pasul 3. Faceți clic pe „Creați un set de date”.

    Pasul 4. În noua fereastră tastați ID-ul setului de date, care va fi numele setului de date și apăsați butonul „Creare set de date” de mai jos.

    Pasul 5. Acum deschideți contul dvs. BigQuery Data Transfer Google Console și verificați numele proiectului deasupra.

    Pasul 6. Faceți clic pe linkul „Creați transfer” dintr-o legendă din partea de sus.

    Pasul 7. În secțiunea Tip sursă, deschideți meniul derulant pentru sursă și faceți clic pe linkul „Explorare surse de date” din partea de jos.

    Pasul 8. O nouă fereastră glisează pe ecran cu titlul Marketplace. Tastați „Google Analytics by Supermetrics” în bara de căutare.

    Pasul 9. Selectați produsul căutat și faceți clic pe butonul „Înscriere” în fereastra următoare.

    Pasul 10. Acum verificați din nou meniul derulant Sursă, apoi alegeți Google Analytics by Supermetrics.

    Pasul 11. Sub „Transfer Config name”, tastați „Backfill UA data to BigQuery”.

    Pasul 12. Alegeți setul de date pe care l-ați creat (UADataExport) sub setările de destinație și faceți clic pe butonul „Conectați sursa” din partea de jos.

    Pasul 13. Acceptați acordul și urmați pașii de conectare pentru conectarea API-ului Google Analytics la BigQuery.

    Pasul 14. După confirmarea Contului Google, apoi alegeți Schema și Conturile, apoi apăsați butonul Trimitere.

    Pasul 15. În cele din urmă, Sursa este conectată. „Salvați” setările.

    În cele din urmă, începe procesul de completare și afișează „Execuția de transfer este în așteptare”.

    În câteva minute, „Executarea transferului este finalizată”✔️ apare pe ecran notificarea.

    Există câteva instrumente terță parte care ușurează procesul de export de date din Universal Analytics. Le vom discuta mai jos.

    #1. Analytics sigur

    Analytics sigur este o companie de tehnologie care asigură siguranța datelor pentru afacerile dvs. Peste patruzeci de oameni de știință de date și ingineri s-au unit pentru a crea acest instrument de analiză a datelor, pe care îl puteți folosi anual pentru planuri de bază, de nivel mediu și de întreprindere.

    Este încorporat cu un tablou de bord personalizabil, ușor de utilizat, care vă permite să generați rezultate eficiente din datele de valori utile. Instrumentul urmărește activitățile web pentru startup-uri și mărci mari care se ocupă cu servicii complexe, produse, planuri de marketing📝 sau comunicarea cu utilizatorii.

    Ei au experți tehnici pentru a gestiona interogările de analiză a site-urilor de comerț electronic, în timp ce securizează datele UA. Acești experți se ocupă de procesul complet de export de date Universal Analytics. Tot ce trebuie să faceți este să partajați accesul la interfața dvs. UA, iar ei vor crea un tablou de bord interactiv pentru ca dvs. să vizualizați datele migrate.

    Acest instrument online oferă flexibilitatea de a încorpora date UA în interfața GA4, pe care o puteți accesa de pe orice dispozitiv de internet.

    #2. Scos din conductă

    Scos din conductă este o companie care furnizează servicii de date all-in-one. Aceștia lucrează atât ca o echipă internă, cât și ca o agenție externalizată și oferă tot felul de servicii de depozitare de date, cum ar fi migrarea datelor UA, urmărirea rangului sau serviciul de date complete.

    Instrumentul este conceput pentru a se concentra în primul rând pe sursele de date SEO, gestionând, de asemenea, Google Analytics📈, Search Console, fișiere de jurnal, date de accesare cu crawlere, urmărire a clasamentului și date de link. Generatorul de interogări Piped Out are interogări pre-build pentru lucrul SQL și permite utilizatorului să completeze formularul pentru valorile SEO.

    Compania are experiență în manipularea site-urilor web mari cu cantități uriașe de date. Prin urmare, trec cu ușurință peste problemele legate de eșantionare și limitele de date. Instrumentul este capabil să proceseze datele brute UA exportate prin BigQuery și, de asemenea, gestionează interfața GA4 într-o manieră pentru analiză instantanee.

      Cum să ștergeți Safari de pe iPhone

    Este adesea iritant să folosiți platforma Google Analytics, deoarece este nevoie de mult timp pentru a încărca datele în timpul derulării și, prin urmare, exportul majorității datelor creează erori. Dar Piped Out este suficient pentru a face față tuturor acestor probleme și vă puteți crea cu ușurință contul de afaceri pe GA4 pentru o utilizare lină și fără efort.

    Echipa se va consulta oficial cu personalul tehnic despre detaliile afacerii și cerințele de date pentru creștere. Ei vor crea un depozit de date pentru a salva datele UA și pentru a le integra cu instrumentul pentru utilizare flexibilă, împreună cu stocarea datelor.

    #3. Joc crescut

    Analiza web la Joc crescut deține experiență în colectarea, analiza și raportarea datelor în Google Analytics. Ele ajută la lansarea și configurarea accesibilității GA4 pentru client. Echipa asigură livrarea de rezultate eficiente cu Google Tag Manager, Google Looker Studio și acțiuni de audit pentru platforma GA4.

    Serviciul de export de date Universal Analytics este furnizat de specialiști tehnici ai companiei care partajează ecrane și se conectează prin apeluri video oriunde în lume🌏. Ei au aranjat setul potrivit de instrumente cu profesioniști cu cunoștințe de bază despre interfața Google Analytics.

    Costul întregului proces de backup al datelor UA variază în funcție de cerințele de date ale clientului. Aceștia pot percepe taxe în funcție de câteva ore petrecute pe proiect sau de numărul de rânduri extrase din baza de date UA.

    În loc să creeze baza de date pe un portal online, acest instrument oferă libertate completă de a exporta datele UA pe BigQuery, Excel, CSV sau Foi de calcul Google, după cum este necesar.

    #4. Electrice.AI

    Electric.AI este o companie cu drepturi depline care oferă servicii software bazate pe cloud. A enumerat mai multe produse de integrare software pentru iO: Data Pipelines și CMi: Customer and Marketing Intelligence.

    Serviciile de gestionare a bazelor de date sunt oferite gratuit🆓 tuturor utilizatorilor pentru a iniția procesul de backup. Și mai târziu, percep lunar o taxă minimă, ceea ce vă oferă opțiunea de a încheia serviciul oricând.

    Extragerea datelor din Universal Analytics nu necesită instalarea unui software specific în sistem și puteți furniza destinația de export, cum ar fi Excel, Sheets sau BigQuery. Trebuie doar să creați un cont gratuit pe Electric.AI și să furnizați Google Analytics detalii despre Managerul de etichete.

    Instrumentul solicită câțiva pași pe panou despre selectarea unei surse de date, a destinației, a datei și a lunii🗓️ etc. Procesul de backup al datelor va începe și veți începe să obțineți rezultate într-o zi. Este nevoie de backup de date UA la nivel de granularitate și are capacitatea de a gestiona toate proprietățile Google Analytics.

    Unele dintre caracteristicile sale includ date neeșantionate, detalii despre evenimente la nivel de accesare, date nefragmentate cu peste 250 de atribute, ID unic de vizitator pentru a lega vizitatorii de pe site-uri diferite și proprietatea completă a datelor.

    FAQ

    Puteți migra datele UA (GA3) în GA4

    Faptul notabil este că există unele diferențe de bază între Universal Analytics și GA4. Interfața GA4 colectează date bazate pe evenimente, adică înregistrează📃 fiecare interacțiune cu pagina web. În schimb, modelul de date pentru UA se bazează pe sesiuni (accesări) sau pe interacțiunea utilizatorului cu pagina. GA4 colectează date și le încorporează într-un model mai informativ decât interfața Universal Analytics.
    Un alt factor proeminent care face ca rapoartele GA4 să fie diferite de UA este adăugarea de valori de implicare și eliminarea ratei de respingere a interfețelor UA anterioare. Aceasta explică de ce datele UA nu sunt îmbinate direct în interfața GA4. Datorită modelului de date de neegalat al ambelor platforme, nu puteți migra datele UA direct la interfața GA4.

    Concluzie

    Deoarece apusul GA3 este destul de aproape🏁, este esențial să vă familiarizați cu noua interfață de analiză web, GA4. Dar adevărata preocupare a strategilor de afaceri este păstrarea datelor de analiză înainte ca acestea să dispară.

    Puteți aplica procedurile de export manual a datelor în CSV, Excel, Sheets sau alte formate și puteți securiza datele într-o locație dorită. BigQuery este o soluție utilă recomandată de utilizatorii Google 360 ​​pentru a face copii de rezervă ale datelor. Cu toate acestea, implementarea acestor metode necesită abilități tehnice și răbdare, deoarece sunt predispuse la erori și necesită timp.

    Ca alternativă, contactarea furnizorilor de servicii terți cu instrumente dedicate de backup a datelor UA poate ușura întregul proces. Instrumentele discutate aici sunt încărcate cu funcții suplimentare, cum ar fi crearea și gestionarea conturilor GA4. Acestea necesită asistență minimă din partea clientului și oferă rezultate precise.

    De asemenea, puteți explora câteva alternative Google Analytics/GA4 pentru a măsura traficul site-ului dvs.