Cum să creezi un canal de difuzare Instagram pentru a ajunge la urmăritorii tăi

Tot ce trebuie să știți despre crearea unui canal de difuzare Instagram…

Canalele de difuzare Instagram sunt un instrument public de mesagerie prin care creatorii pot partaja anunțuri și mesaje urmăritorilor lor.

Acest mod de conversație de difuzare unu-la-mulți îi ajută pe creatori să promoveze un sentiment mai puternic de comunitate în rândul creatorilor lor, sporind în același timp ratele de implicare a urmăritorilor.

Creatorii Instagram pot folosi o combinație de formate diferite, cum ar fi fotografii, videoclipuri, note vocale și mesaje text pentru a partaja mesaje pe canalele lor de difuzare.

De asemenea, pot folosi sondaje pentru a le împărtăși urmăritorilor lor. Adepții pot reacționa la mesaje și pot răspunde la sondaje. Cu toate acestea, nu pot partaja mesaje direct pe canal.

Canalele de difuzare Instagram sunt deschise numai pentru anumite conturi de creatori. Este o modalitate rapidă și ocazională de a-ți ajunge din urmă adepții și de a-i ține la curent cu ce se întâmplă și cu viața ta. De asemenea, puteți folosi canalele de difuzare Instagram pentru a le oferi o imagine exclusivă sau o imagine din culise.

De ce să creezi un canal de difuzare Instagram?

Canalele de difuzare Instagram pot avea mai multe avantaje pentru conturile de creatori de pe Instagram, cum ar fi:

În calitate de creatori Instagram, este esențial să-ți mobilizezi adepții către propriul tău fan club. Canalele de difuzare Instagram vă oferă o șansă mare de a face asta.

Îți poți construi propria comunitate menținându-i distrați și la curent cu viața ta. Promovează un sentiment mai profund de comunitate făcându-i pe adepții tăi să simtă că fac parte din viața ta.

Creșteți implicarea pe Instagram

Canalele de difuzare Instagram sunt o modalitate suplimentară de a partaja conținut exclusiv cu urmăritorii tăi, doar pe DM. Pe lângă postări, povești Instagram și streamuri live, poți folosi mesajul direct pentru a contacta urmăritorii tăi și a partaja conținut exclusiv.

Nu tot conținutul poate fi postat sau actualizat în povești. Prin urmare, puteți folosi canalele de difuzare pentru a construi o legătură personală cu urmăritorii dvs., unde aproape că parcă le-ați contacta pe DM. În general, necesită o experiență mai personalizată.

Obțineți feedback instantaneu

Canalele de difuzare Instagram pot ajuta la obținerea de feedback instantaneu despre o tendință, un gadget sau altceva prin sondaje. Poți să trimiți sondaje și să vezi ce atrage publicul tău. Puteți folosi toate aceste feedback pentru a crea și a organiza conținut care este mai relevant și mai specific pentru publicul dvs.

Creșteți ratele de conversie

Dacă intrați în colaborări plătite cu mărci și companii, canalele de difuzare Instagram vă pot ajuta să generați trafic către site-uri externe sau site-uri afiliate. Puteți motiva adepții să cumpere mai multe articole prin partajarea directă a legăturilor cu ei. Cu toate acestea, dacă este o postare sponsorizată, asigurați-vă că o declarați folosind funcția Instagram. Asta pentru că face parte din politica lor comunitară.

  Cum să găsiți contacte pe Instagram

Cum să creezi un canal de difuzare Instagram

Crearea unui canal de difuzare pe Instagram este destul de simplă. Cu toate acestea, această funcție este disponibilă numai pentru unele conturi de creatori și nu pentru toate. Urmați acești pași pentru a vedea dacă sunteți eligibil:

  • Faceți clic pe pictograma de mesagerie din partea dreaptă sus a ecranului
  • Faceți clic din nou pe butonul de editare din dreapta sus
  • Faceți clic pe Creare canal de difuzare
  • Introduceți un nume de canal și alegeți publicul pentru canalul dvs
  • De asemenea, poți alege când se încheie canalul tău
  • În plus, poți opta pentru afișarea canalului pe ecran
  • Atingeți Creare canal de difuzare în partea de jos a ecranului pentru a confirma opțiunile

Dacă nu reușiți să vedeți opțiunea de a crea un canal de difuzare, poate fi necesar să vă schimbați contul la un cont de creator. Conturile private și de afaceri nu au acces la această funcție. În plus, nu toate conturile de creatori sunt eligibile să folosească această funcție, deoarece este încă în curs de implementare.

Cum să invitați membrii să se alăture canalului dvs

Când trimiteți primul mesaj pe canalul dvs. de difuzare Instagram, toți membrii dvs. îl vor primi și au opțiunea de a se alătura canalului dvs. Dacă doriți să invitați mai mulți membri să se alăture, urmați acești pași:

Îl poți partaja personal sau îl poți pune în profilul tău pentru un acces ușor. Nu puteți dezactiva un link de invitație, dar îl puteți reseta pentru a genera un link nou.

Adaugă la povești

Poți să adaugi un canal la poveștile tale și să le ceri oamenilor să se alăture acestuia.

Adăugați o postare de canal la Stories

Poți să dai clic pe butonul de distribuire în formă de săgeată pentru a partaja o postare pe canal și a o încărca în poveștile tale. Când faceți acest lucru, opțiunea de a vă alătura canalului va fi vizibilă în partea dreaptă sus a postării.

Acest lucru funcționează pentru canalul dvs., precum și pentru alte canale pe care le distribuiți în povești.

Cum să vă alăturați unui canal de difuzare Instagram

Alăturarea unui canal Instagram se poate face în patru moduri:

  • Faceți clic pe pictograma de mesagerie, navigați la fila Canale, uitați-vă la sugestii. Faceți clic pe cele care vă plac și faceți clic pe Alăturați-vă. De asemenea, poți să dai clic pe Canale la care te poți alătura > Vezi tot și să apeși pe cel care te interesează
  • Accesați o pagină de Instagram care vă place și atingeți Urmăriți canalul chiar lângă opțiunea Urmărește acest cont
  • De asemenea, puteți întâlni postări ale canalului sau linkuri de invitație la canal în povești. Atingeți Alăturați-vă
  • De asemenea, puteți urma linkurile de invitație pentru a vă alătura unui canal

Cum să inviți un colaborator sau un moderator

Știați că Instagram vă permite să invitați colaboratori pe canalul dvs. de difuzare Instagram? Asta înseamnă că poți colabora cu un creator care are o idee similară pentru a-ți menține publicul informat sau distrat. Urmați acești pași:

  • Atingeți numele canalului în partea de sus
  • Faceți clic pe Persoane > Adăugați lângă colaboratori
  • Selectați persoane din sugestii sau introduceți un nume

Vă rugăm să rețineți: puteți adăuga până la 5 colaboratori

Veți primi o notificare când acceptă sugestia colaboratorului. Mai mult, puteți doar să faceți clic pe Eliminare pentru a elimina un colaborator. Când eliminați un colaborator, acesta va fi în continuare membru.

  Cum să intri în direct pe Instagram

Pentru a adăuga un moderator, toți pașii sunt aceiași. Trebuie doar să alegeți Administratori și Moderatori sub Persoane în loc de Colaboratori.

Cum să folosiți canalul dvs. de difuzare Instagram

Ți-ai creat canalul de difuzare pe Instagram, dar nu ai idee despre ce să-l folosești? Canalele de difuzare Instagram sunt o modalitate excelentă de a vă îmbunătăți ratele de implicare și de a avea un număr mai mare de urmăritori. Prin urmare, este important să le folosiți bine. Faceți un bilanț al acestor idei de conținut despre cum să utilizați corect un canal de difuzare Instagram:

#1. Distribuiți cele mai recente actualizări sau știri de ultimă oră

Dacă sunteți un creator sau o marcă într-o anumită nișă, vă puteți stabili autoritatea prin partajarea celor mai recente actualizări sau știri de ultimă oră. Să controlezi autoritatea în nișa ta devine mai ușor atunci când te stabilești ca o sursă de încredere de informații.

De fapt, puteți împărtăși și reacții sau comentarii la ultimele știri. Canalele de difuzare Instagram pot fi folosite pentru a vorbi despre noile funcții lansate, despre noi lansări în industrie sau chiar despre ceea ce este în tendințe.

Pentru creatorii și mărcile de îngrijire a pielii, aceștia pot trimite actualizări cu privire la lansările de noi produse și pot oferi recenzii sau comentarii valoroase la utilizare. Pentru paginile tehnice, actualizările privind noile setări sau caracteristici sau modul de utilizare a acestora pot fi acoperite.

#2. Acoperiți lansări de produse sau evenimente

O altă modalitate excelentă de a stabili autoritatea și totuși de a face ceva unic în industria dvs. este să acoperiți lansările de noi produse sau evenimentele din industrie. De fapt, poți să acoperi evenimentele creatorilor și să oferi publicului tău o privire exclusivă asupra a ceea ce se întâmplă.

De asemenea, puteți merge la prezentări de modă exclusive, puteți dezvălui publicului dvs. lansările de designeri. De fapt, le puteți face și pentru evenimente de rețea care au loc pentru tehnologie, marketing, produse, îngrijire a pielii, modă sau alimente.

#3. Partajați resurse de încredere

Una dintre cele mai simple modalități de a câștiga mai mulți adepți și un nivel mai ridicat de implicare este prin educarea publicului sau prin împărtășirea cu audiența a unor resurse fiabile, dar greu de găsit.

Acest lucru poate funcționa foarte bine pentru antrenorii care vând cursuri și tutoriale. Instagram este un loc în plină expansiune pentru antrenori de viață, antrenori independenți, precum și pentru antrenori din aproape fiecare industrie specifică. Mai mult, acest lucru poate funcționa și pentru creatorii de stil de viață. Ei pot împărtăși modalități autentice despre cum să planificați o călătorie sau care sunt locurile de top pentru a sta într-o anumită locație, cum ar fi NY sau alte hackuri pentru a reduce costurile și altele.

Creatorii de îngrijire a pielii pot împărtăși informații despre ingredientele produselor, ceea ce fac fiecare pentru pielea ta și cum să rezolve probleme specifice ale pielii sau cum să găsești un aspect specific.

#4. Răspundeți la întrebări frecvente

De asemenea, puteți folosi spațiul pentru a răspunde la întrebări frecvente (FAQs). Dacă ai postat o ținută și urmăritorii tăi vor să știe de unde sunt, poți folosi canalul tău de difuzare Instagram pentru a răspunde astfel de întrebări.

În plus, puteți răspunde la întrebări frecvente bazate pe industria dvs., puteți clarifica concepțiile greșite și puteți construi autoritate. Când răspunzi la întrebări obișnuite pe canalul tău de difuzare Instagram, toți urmăritorii tăi sunt notificați cu privire la mesaj. Acest lucru vă scutește de a răspunde la aceeași întrebare din nou și din nou.

  Cum să dezactivezi povestea Instagram a unui utilizator

#5. Aduceți trafic către site-urile afiliate

Instagram este plin de creatori de conținut afiliațihttps://tipstrick.ro.com/make-money-with-affiliate-marketing/, cei care recomandă și revizuiesc produsele pe care le puteți cumpăra. De asemenea, vă împărtășesc link-uri ale produselor pentru a face cumpărăturile mai ușoare și pentru a câștiga comisioane pentru afiliați.

În calitate de agent de marketing sau creator de conținut afiliat, puteți folosi canalele de difuzare Instagram pentru a partaja link-uri afiliate și pentru a genera trafic către link-urile dvs. afiliate. De fiecare dată când distribuiți linkurile dvs., urmăritorii dvs. vor primi o notificare. Prin urmare, ratele de clic și ratele de conversie sunt mai mari atunci când utilizați canalele de difuzare Instagram pentru a partaja link-uri afiliate și externe.

#6. Efectuați cercetări de piață

Canalele de difuzare Instagram permit urmăritorilor tăi să reacționeze la mesaje, să deschidă și să urmeze linkuri și, de asemenea, să voteze în sondaje. Prin urmare, puteți utiliza sondaje pe canalele de difuzare Instagram pentru a colecta informații preliminare despre ceea ce îi place și preferă publicul dvs.

Aceste sondaje, dacă sunt bine efectuate, pot servi scopului cercetării de piață a adepților tăi. Acest lucru nu numai că va ajuta la creșterea angajamentului urmăritorilor pe Instagram, dar vă va permite și să vă înțelegeți TG la un nivel mai profund. Asta pentru că, atunci când le înțelegi, vei putea crea conținut care are șanse mai mari de a lucra pe rețele sociale.

Încercarea mai multor strategii de social media este rețeta succesului. Aflați despre ce este TikTok Creator Marketplace și despre cum este o poartă către faimă și avere.

#7. Creați canale de difuzare Instagram tematice pentru conținut diferit

Dacă ești un creator căruia îi place să se implice în mai multe lucruri și să poarte multe pălării, cel mai bine ar fi să ai un număr de canale de difuzare Instagram pentru a satisface diferite nevoi de conținut. Puteți avea unul pentru îngrijirea pielii, altul pentru stilul de viață și încă unul pentru produsele noi pe care le revizuiți.

Acesta este pentru creatorii avansați și necesită o strategie completă de conținut. Cu toate acestea, utilizați această idee de conținut cu precauție, deoarece preferați să nu creați prea multe canale și să ajungeți să trimiteți spam utilizatorilor. Acest lucru vă va crește ratele de dezabonare sau de nefolloware și vă va reduce implicarea pe Instagram.

#8. Planificați fluxuri live sau redirecționați mai mult trafic către acestea

De asemenea, puteți folosi canalele de difuzare Instagram pentru a planifica fluxuri live pentru publicul dvs. De fapt, canalele de difuzare vor ajuta la creșterea gradului de implicare și la atragerea mai multor utilizatori.

De asemenea, puteți utiliza sondaje pentru a planifica streamuri live. Asta pentru că acest lucru vă va oferi un spațiu amplu de a acoperi subiecte care vă vor permite să creșteți adepții fideli și să intrați în legătură cu aceștia într-un loc de care se simt interesați.

Când planificați streamuri live sau utilizați sondaje pe canalele de difuzare Instagram pentru a redirecționa mai mult trafic, creați un sentiment mai puternic de comunitate și creșteți implicarea în fluxurile dvs. live.

De asemenea, puteți motiva publicul să vă pună întrebări în fluxurile live. În calitate de creator, puteți obține și o bifă albastră pe Instagram pentru a vă consolida prezența în rețelele sociale.

O pâlnie suplimentară de marketing

Gândiți-vă la canalele de difuzare Instagram ca la o altă pâlnie de marketing care vă poate ajuta să creșteți implicarea sau să generați rate de conversie mai mari. Deși este un dat că este util pentru creatorii de pe Instagram, este o idee bună pentru urmăritori?

Ca utilizator Instagram, pot pierde adesea o actualizare sau o lansare importantă. Este util să fiu notificat cu privire la un mesaj care discută despre o lansare, acoperă un eveniment de care sunt interesat sau mă direcționează către un produs nou în tendințe.

Asta pentru că, fără această notificare, aș fi ratat-o ​​complet. Îmi dă, de asemenea, un sentiment personalizat de a interacționa cu un creator, ca și cum aș fi prieten cu ei sau că fac parte din viața lor și pot vedea surprizele dezvăluindu-se în DM-ul meu. Este o modalitate grozavă de a mă menține angajat!

În continuare, de ce să nu începi un canal pe WhatsApp? Aflați totul despre un canal WhatsApp și despre cum să creați, să găsiți și să urmăriți un canal!