Cum să creați și să vindeți presetări Lightroom: Ghidul final

Mulți fotografi economisesc ore atunci când își procesează fotografiile prin crearea de presetări. Dar, dincolo de a vă permite să editați fotografii mai rapid, puteți, de asemenea, să partajați presetările dvs. și altora și, potențial, să fiți plătit pentru a face acest lucru!

În acest articol, veți învăța cum să creați presetări cu Lightroom și să le vindeți online. De asemenea, vei descoperi cele mai bune sfaturi pentru promovarea artei tale.

Cum să exportați o presetare în Lightroom

Dacă aveți nevoie de ajutor pentru a vă configura presetări Lightroom, asigurați-vă că consultați ghidul nostru complet pentru a vă crea propriile presetări în Lightroom.

După ce ați realizat presetările Lightroom, va trebui să le exportați înainte de a putea începe să vindeți. Iată cum să faci asta:

  • Dacă utilizați un Mac, apăsați Control + trackpad pe presetarea pe care doriți să o exportați. Utilizatorii Windows pot face clic dreapta.
  • Selectați Export când apare meniul drop-down.
  • Alegeți unde doriți să salvați presetarea. De dragul unui acces simplu, merită să creați un folder nou în care să stocați toate acestea.
  • Unde să-ți vinzi presetările Lightroom

    Aveți opțiuni nesfârșite pentru locurile în care să vă vindeți presetările Lightroom. Ar trebui să alegeți o platformă pe care o găsiți ușor de utilizat sau de învățat și, de asemenea, este important să luați în considerare potențialele compromisuri. De exemplu, în timp ce utilizarea unei piețe online implică o configurare mai ușoară, este posibil să trebuiască să faceți față cu marje de profit mai mici. În aceste cazuri, se vor aplica în mod normal taxe pe care nu le-ați întâlni pe propriul site web.

    Mai jos este o listă de locuri în care vă puteți gândi să vă vindeți presetările Lightroom, împreună cu avantajele și dezavantajele utilizării acestora.

    1. propriul dvs. site web

    A avea un site web ca fotograf este util pentru a-ți prezenta portofoliul. De asemenea, vă puteți folosi site-ul pentru a crește un public care iubește ceea ce faceți, cum ar fi blogging-ul regulat.

    Vânzarea presetărilor pe site-ul dvs. înseamnă că deseori păstrați mai mulți bani pe care îi câștigați. Cu toate acestea, este posibil să mai aveți nevoie să vă ocupați de taxele de tranzacție. Există mai mulți constructori de site-uri web pentru magazine online din care să aleagă, în timp ce mulți alții au pluginuri disponibile. Drept urmare, puteți asigura clienților dvs. o comandă ușoară și o experiență de cumpărături perfectă.

      Ce este o diagramă SIPOC și cum se creează una?

    Avantajele de a avea propriul site web:

    • Oamenii vin special la tine, ceea ce înseamnă că nu trebuie să concurezi cu alții pe o piață.
    • De multe ori nu trebuie să plătiți taxe pe piață, ceea ce poate avea un impact notabil asupra profiturilor dvs. în timp.
    • Mai multe opțiuni de personalizare.

    Dezavantajele de a avea propriul site web:

    • Dacă nu aveți deja un public mare online, s-ar putea să vă străduiți să atrageți clienți plătitori.
    • Curba de învățare este mult mai abruptă. Va trebui să înveți o serie de alte abilități, cum ar fi SEO și marketing digital.
    • Nu este garantat că nu va trebui să vă ocupați de taxe.

    Luați în considerare să vindeți presetări pe site-ul dvs. dacă:

    • Aveți o prezență online de dimensiuni decente.
    • Sunteți dispus să învățați SEO și crearea de site-uri web (sau aveți cunoștințe existente).

    Chiar dacă nu aveți încă o prezență online mare, este totuși o idee bună să vă încărcați presetările în magazinul dvs. online. Apoi, pe măsură ce atrageți mai mulți adepți, aceștia vă pot cumpăra produsele fără a fi nevoie să faceți toată munca de configurare mai târziu. Există mai multe alte moduri în care puteți construi o afacere de fotografie fără o mare urmărire pe rețelele sociale.

    Dacă decideți să creați un site de fotografie, consultați ghidul nostru despre lucrurile de inclus pe site-ul dvs. de fotografie.

    2. Gumroad

    Gumroad este o piață online unde utilizatorii pot vinde mai multe tipuri de produse digitale, inclusiv Lightroom Presets și șabloane Notion. Când vindeți presetări pe Gumroad, alții pot căuta produsele dvs., dar este și posibil să vă promovați munca în altă parte (vom vorbi mai multe despre asta mai târziu).

    Când utilizați Gumroad, puteți integra Stripe și alte metode de plată. Este gratuit să vă înscrieți pentru un cont, dar platforma va prelua o parte din profiturile dvs. atunci când faceți o vânzare.

    Pro:

    • Ușor de configurat și utilizat.
    • Fără taxă de instalare inițială.
    • Un grad bun de personalizare.

    Contra:

    • Trebuie să plătiți o taxă de 10% de fiecare dată când faceți o vânzare.
    • De asemenea, este posibil să trebuiască să plătiți taxe de procesare a plăților ori de câte ori cineva face o achiziție.
      Ce este bracketingul de expunere?

    Luați în considerare utilizarea Gumroad dacă:

    • Aveți puțină sau nu aveți experiență în vânzarea de produse digitale.
    • Doriți să testați și să vedeți dacă există o piață pentru presetările dvs.

    3. Etsy

    Etsy este o altă piață destinată reclamelor și puteți vinde atât produse fizice, cât și digitale. La fel ca Gumroad, utilizatorii pot căuta setările dvs. predefinite, ceea ce înseamnă că aveți încă nevoie de o înțelegere de bază a SEO.

    Când încărcați presetările pe Etsy, va trebui să plătiți o taxă de înregistrare de 0,20 USD. Având în vedere acest lucru, ar putea avea sens să grupați o mulțime de presetări împreună. Există, de asemenea, diverse alte taxe, despre care puteți citi Politica Etsy privind taxele și plățile.

    Pro:

    • Ușor de configurat.
    • O funcție de căutare puternică.
    • Vinde produse fizice mai târziu dacă vrei să-ți sporești prezența.

    Contra:

    • O taxă de listare de 0,20 USD, în plus față de o taxă de tranzacție de 6,5% și diverse alte posibile plăți.

    Luați în considerare utilizarea Etsy dacă:

    • Sunteți nou în vânzarea produselor digitale.
    • Poate doriți să vindeți mai târziu produse fizice (de exemplu, postere).

    Dacă decideți să utilizați Etsy, luați în considerare să încercați aceste strategii pentru a vă comercializa magazinul Etsy.

    4. Shopify

    Shopify este una dintre cele mai populare platforme de comerț electronic din lume și este un loc minunat pentru a vă gândi să vă vindeți presetările Lightroom. Puteți utiliza instrumentul pentru a vă configura propriul site web, ceea ce îl face un punct de plecare ideal dacă încă nu doriți să utilizați un generator de site-uri mai cuprinzător.

    Un alt beneficiu al Shopify este că puteți utiliza pluginul cu mai mulți constructori de site-uri web, făcându-l ușor de utilizat dacă aveți deja un site.

    Pro:

    • Integrați Shopify cu mai multe site-uri web.
    • Creați un site web autonom cu Shopify dacă doriți.
    • Taxe de tranzacție reduse.
    • Scalabil pe măsură ce afacerea dvs. de fotografie crește.

    Contra:

    • Necesită un abonament lunar sau anual.

    Utilizați Shopify dacă:

    • Ai bugetul necesar pentru a plăti abonamentul lunar.
    • Vrei ceva mai complex decât o piață online.

    După ce ați creat și încărcat presetările, este timpul să anunțați lumea despre munca dvs. Toate acestea sunt opțiuni pe termen lung, ceea ce înseamnă că este esențial să alegeți ceva care vă place și nu doar ceea ce credeți că va avea cel mai rapid profit.

      12 remedieri pentru erorile care nu se lansează Civilization 5

    1. YouTube

    Ar trebui să vă gândiți cu tărie să începeți un canal YouTube de fotografie dacă doriți să vă construiți fotografia. Este o platformă excelentă pentru a vă răspândi mesajul și pentru a crește gradul de conștientizare a muncii dvs., chiar dacă construirea unui canal necesită timp.

    Îți poți crește canalul YouTube producând conținut valoros și distractiv. Tutorialele, vlogurile de fotografie și sfaturile de compoziție sunt locuri bune de început. Menționați subtil setările dvs. în videoclipuri și lăsați un link în descriere pentru ca oamenii să verifice dacă sunt interesați. Avem câteva sfaturi pentru a vă ajuta să obțineți primii 1.000 de abonați dacă sunteți complet începător.

    2. Social Media

    Rețelele sociale sunt un alt loc pentru a vă promova setările Lightroom, iar aceste platforme sunt, de asemenea, benefice pentru conectarea cu publicul dvs. Instagram, Pinterest și X (cunoscut anterior ca Twitter) sunt doar câteva dintre opțiunile tale posibile.

    Când vă promovați presetările pe rețelele sociale, va trebui să vă concentrați din nou pe furnizarea de conținut valoros. Dacă faci asta, vei construi o audiență în timp și va urma succesul material (adică, vânzarea preseturilor tale).

    Merită să folosiți funcția PIN pe X și Instagram pentru a vă promova setările presetate.

    3. Cuvântul în gură

    Ai prieteni și familie care se întreabă mereu cum arată atât de bine fotografiile tale? Ei bine, vor ști imediat ce îți vor cumpăra presetările.

    Când vindeți presetări și alte articole online, cercul dvs. imediat este un loc minunat pentru a începe. Chiar dacă nu sunt prea interesați de fotografie, probabil că vor dori totuși să te sprijine. Sau, s-ar putea să cunoască pe cineva căruia îi place să facă fotografii și vă va trimite la ei.

    4. Blogging

    Scrierea este o altă modalitate excelentă de a ajunge la publicul țintă și, în cele din urmă, de a vă promova setările Lightroom. Poți contribui la bloguri de fotografie majore, dar merită să-ți începi și unul. Pe lângă împărtășirea experiențelor dvs., puteți oferi informații despre subiecte despre care aveți cunoștințe deosebite, cum ar fi rezervarea unei lucrări consecvente pentru clienți.

    Înainte de a începe, luați în considerare să urmați noua noastră listă de verificare pentru bloggeri.

    Tot ce trebuie să știți despre vânzarea presetărilor Lightroom

    Presetățile Lightroom sunt o modalitate excelentă de a vă simplifica fluxul de lucru pentru fotografie, dar vă puteți folosi și setările pentru ai ajuta pe alții.

    Puteți vinde presetări Lightroom în numeroase locuri online și aveți la fel de multe opțiuni pentru a vă promova munca. Cel mai important este să alegi o platformă care îți place și să adopti o abordare pe termen lung.