08/08/2022

Cum să accesați și să modificați setările Microsoft Teams

Microsoft Teams este o aplicație complicată de configurat. Interfața de utilizare și controalele sale de bază ale utilizatorului final sunt simple, dar gestionarea unei echipe, configurarea acesteia, crearea și adăugarea de utilizatori și gestionarea permisiunilor și rolurilor utilizatorilor este un proces complicat.

Setări Microsoft Teams

Microsoft Teams are două tipuri diferite de setări; setări bazate pe aplicație și setări de administrator. Setările bazate pe aplicație controlează modul în care arată, se comportă și funcționează aplicația, de exemplu, ce notificări primiți, ce dispozitiv va fi utilizat într-un apel, dacă aplicația pornește sau nu când porniți sistemul și multe altele.

Setările de administrator controlează ce aplicații sunt adăugate unei echipe, alocarea de licențe pentru utilizatori, politicile și rolurile pentru utilizatori și multe altele. Setările de administrare sunt deosebit de complexe și se modifică în funcție de tipul de licență Microsoft Teams achiziționat pentru a crea o echipă.

1. Accesați setările Microsoft Teams – Aplicație

În general, setările aplicației Microsoft Teams pot fi împărțite în trei tipuri; setări de stare, setări legate de aplicație și setări ale funcțiilor de previzualizare.

Pentru a accesa setările de stare în Microsoft Teams;

Deschideți Microsoft Teams.
Faceți clic pe fotografia de profil din dreapta sus.
Faceți clic pe Set status pentru a accesa setările de stare.

Pentru a accesa setările specifice aplicației în Microsoft Teams;

Deschideți Microsoft Teams.
Faceți clic pe butonul mai multe opțiuni de lângă fotografia de profil din dreapta sus.
Selectați Setări.
Parcurgeți diferitele file; General, Notificări, Confidențialitate etc. și personalizați modul în care funcționează aplicația.

  Cum se instalează Docker Engine pe CentOS

Pentru a activa funcțiile de previzualizare în Microsoft Teams;

Deschideți Microsoft Teams.
Faceți clic pe butonul mai multe opțiuni de lângă fotografia de profil din partea de sus.
Accesați Despre din meniu.
Submeniul va afișa opțiuni pentru activarea funcțiilor de previzualizare.

2. Accesați setările Microsoft Teams – Administrator

Pentru a accesa setările de administrator Microsoft Teams, trebuie să aveți acces la contul de administrator și aveți nevoie de un browser web. Setările de administrator nu pot fi accesate din aplicația Microsoft Teams.

Deschideți browserul web.
Vizitați acest link la centrul de administrare Microsoft Teams.
Conectați-vă cu contul de administrator.
Explorați diferitele setări din coloana din stânga.

Notă: Centrul de administrare Microsoft Teams găzduiește un set extins de setări. Dacă nu sunteți sigur de o setare, consultați documentația disponibilă pentru aceasta înainte de a face orice modificare. Schimbările făcute vor afecta pe toți membrii unei echipe.

Concluzie

Setările Microsoft Teams sunt destul de simplu de gestionat dacă gestionați doar aplicația, dar când vine vorba de structură, roluri, permisiuni și licențe pentru o echipă, s-ar putea să vă găsiți rapid copleșit de panoul de administrare. Asigurați-vă că consultați documentația pentru modificările pe care le faceți. Dacă o anumită setare nu este disponibilă în aplicația Microsoft Teams, probabil că poate fi activată din centrul de administrare.