Creați pagini de destinație pentru a transforma vizitatorii în clienți potențiali

Generarea de lead-uri este crucială pentru afacerile online, iar transformarea vizitatorilor în clienți plătitori este o provocare!

Crearea paginilor de destinație optimizate pentru conversii de la zero nu este ușoară și, având atâtea instrumente la dispoziția dvs., selectarea celei îngreunează decizia.

Deși există mulți generatori de pagini de destinație disponibili, vom analiza un instrument popular de generare a paginilor de destinație – Leadpages – și cea mai bună parte. Primiți o probă gratuită de 14 zile!

Acestea fiind spuse, să începem!

De ce sunt importante paginile de destinație?

Paginile de destinație sunt pagini web concepute ca punct de plecare pentru vizitatori. Acești vizitatori ajung adesea pe paginile de destinație prin canale de marketing, cum ar fi reclame plătite, rezultate ale motoarelor de căutare, rețele sociale, recomandări și marketing prin e-mail.

Paginile de destinație sunt construite cu un obiectiv principal în minte și acesta este de a transforma un vizitator într-un client plătitor. Acest lucru se întâmplă prin încurajarea vizitatorilor să întreprindă acțiuni specifice, cum ar fi descărcarea de cărți electronice, înscrierea la buletine informative, achizițiile mici și multe altele.

Conținutul joacă un rol crucial în construirea și conversia paginilor de destinație. Scopul este de a menține vizitatorii concentrați și implicați în îndemnul final la acțiune. Aceste pagini au adesea imagini de studiu de caz, mărturii și videoclipuri pentru a atrage atenția vizitatorilor și a insista să ia măsuri.

Cu toate acestea, nu sunt ușor de creat și, astfel, de introdus Leadpageseste un instrument de marketing de top care vă ajută să creați pagini web cu ușurință și să le găzduiți rapid.

Deci, vrei să știi cum să transformi vizitatorii în clienți potențiali, citește👀 mai departe!

Transformarea vizitatorilor în clienți potențiali cu Leadpages!

Leadpages accelerează procesul de creare a paginii de destinație; platforma elimină dependența de dezvoltatori scumpi și tehnologii complicate.

Folosind Leadpages, puteți crea o varietate de ferestre pop-up și formulare de înscriere pentru generarea de clienți potențiali care oferă conținut descărcabil vizitatorilor site-ului dvs.

Utilizați cu ușurință magneți de plumb care oferă cărți electronice și PDF-uri în schimbul adreselor de e-mail și adaugă vizitatori în călătoria dvs. client. Creșteți-vă lista de e-mail și conectați-o la instrumentele de marketing prin e-mail folosind integrările cu un singur clic Leadpages.

În plus, Leadpages găzduiește o multitudine de funcții, cum ar fi șabloane de pagini de destinație predefinite, generator de pagini ușor de utilizat, instrumente de conversie, instrumente de testare A/B, peste 40 de integrări terță parte și alte funcții pe care vom începe să le explorăm.

Caracteristici pentru pagina de destinație perfectă!

Să aruncăm o privire la câteva dintre caracteristicile esențiale care Leadpages promoții:

#1. Trageți și plasați interfața

Unul dintre motivele popularității Leadpages este generatorul de pâlnie ușor de utilizat, cu drag-and-drop. Puteți construi pagini de destinație de top fără a scrie o singură linie de cod.

Interfața de constructor se încarcă destul de repede, ceea ce înseamnă că chiar dacă intenționați să construiți mai multe pagini de destinație, puteți avea încredere în Leadpages pentru crearea paginilor.

Paginile de destinație create folosind Leadpages sunt optimizate pentru încărcare rapidă și încărcare în mai puțin de 2,4 secunde. Înseamnă că te poți clasa mai bine în rezultatele motoarelor de căutare decât concurenții tăi. Astfel, chiar dacă nu știi cum să creezi o pagină de destinație cu Leadpages, ești gata!

  Cum să dezactivați și să ștergeți istoricul dvs. Siri pe iPhone și iPad

#2. Biblioteca de șabloane

Leadpages vine cu peste 250 de pagini de destinație pregătite, concepute de profesioniști pentru a converti clienții potențiali. Șabloanele sunt bine distribuite în diferite nișe, astfel încât să puteți găsi cu ușurință unul în funcție de tipul dvs. de industrie.

De asemenea, paginile de destinație pot fi filtrate în funcție de tipul de pagină, cum ar fi pagina de finalizare, pagina de destinație de consultare, evenimente, pagina de captare a clienților potențiali, pagina de buletin informativ, pagina de vânzări, pagina de întâmpinare a seminariului web, pagina de mulțumire și multe altele.

Fiecare șablon de pagină de destinație este personalizabil, astfel încât să puteți modifica textul, culoarea și imaginea și să adăugați noi secțiuni folosind generatorul de glisare și plasare. Toate paginile de destinație sunt responsive, ceea ce înseamnă că se adaptează bine dispozitivelor de diferite dimensiuni și arată profesional pe dispozitivele mobile.

#3. Motor AI

Conversia paginilor de destinație are un secret comun, și anume – copywriting. Cu toate acestea, doar unii au abilități de copywriting care îi convinge pe vizitatori să cumpere.

Datorită funcțiilor Leadpages AI, puteți crea titluri pentru paginile dvs. de destinație fără a petrece ore întregi pentru a găsi combinația perfectă de cuvinte. Folosind funcția generată de inteligență artificială, obțineți zeci de opțiuni de titlu și o puteți alege pe cea care se potrivește cerințelor dvs.

Există mai multe de la Leadpages AI. Puteți găsi o imagine perfectă pentru pagina dvs. de destinație pe baza specificațiilor introduse. Doar solicitați generatorului de imagini AI imaginea dorită și o va crea instantaneu.

#4. Integrari

Leadpages oferă integrări robuste cu instrumente valoroase pe care marketerii le folosesc zilnic. Vă puteți integra cu CRM-uri populare precum Hubspot, platforme de marketing prin e-mail precum Mailchimp, instrumente de analiză precum Google Analytics, gateway-uri de plată și multe altele.

Vă puteți duce afacerea la următorul nivel cu instrumente precum CRM-urile și platformele de marketing prin e-mail. Prin integrarea Leadpages cu instrumente de marketing prin e-mail, cum ar fi Mailchimp, AWeber, Active Campaign și alte instrumente de marketing prin e-mail, puteți trimite răspunsuri automate pentru o livrare mai rapidă.

Integrarea cu instrumente CRM precum Salesforce și Keap vă va urmări interacțiunile cu clienții potențiali și vă va permite să vă concentrați pe conversiile potențial. Biblioteca de clienți potențiali Leadpages vă ajută cu opțiunile de sortare pentru filtrarea clienților potențiali.

#5. Testare A/B

Leadpages oferă funcții de testare A/B încorporate pentru a compara performanța paginilor dvs. de destinație cu diferite elemente.

Puteți configura testarea A/B pentru a testa diferitele versiuni de text, imagini, butoane CTA și multe altele. Combinați diferite elemente și verificați combinația care vă aduce vânzări optime.

Folosind tabloul de bord de analiză al platformei, puteți monitoriza performanța paginilor dvs. Verificați ratele de conversie și modificați paginile de destinație pe baza analizei dvs.

#6. SEO și pagini mobile receptive

Leadpages Builder vă oferă acces la setările SEO în care puteți adăuga titluri ale site-urilor SEO, descrieri SEO, cuvinte cheie SEO și puteți verifica previzualizarea SEO. De asemenea, este inclusă o pagină de eroare 404, astfel încât vizitatorii să fie direcționați către această pagină în cazul adreselor URL greșite.

În mod implicit, toate paginile create folosind Leadpages sunt receptive, adaptabile pentru dispozitive mobile și sunt optimizate pentru încărcare rapidă. În plus, conținutul paginii este stivuit automat pentru o defilare ușoară.

De asemenea, puteți ascunde anumite secțiuni pe dispozitivele mobile. Pentru a încărca conținut în mod optim, paginile dvs. afișează câte o coloană pe dispozitivele mobile. Deci, în loc să încarce trei coloane, secțiunile de conținut se stivuiesc vertical.

  Ce set de instrumente este potrivit pentru afacerea dvs.?

#7. Generator de formulare Lead Gen

Cu generatorul de formulare Leadpages, puteți încorpora formulare în ferestre pop-up sau direct pe paginile de destinație.

Începeți prin a denumi formularul, apoi adăugați câmpuri precum nume, adresa de e-mail, meniuri derulante, butoane radio și casete de selectare. Apoi, vă puteți integra cu servicii de marketing prin e-mail precum Mailchimp, AWeber, ActiveCampaign și Infusionsoft.

Puteți reordona câmpurile formularului și puteți adăuga un reCAPTCHA pentru a elimina înscrierile pentru spam din formularele dvs. Leadpages. Orice câmp de formular poate fi ajustat în meniu făcând clic și modificând fontul, dimensiunea, culoarea sau eticheta (în interior sau în exterior).

#8. Widgeturi

Elementele de tip drag and drop sunt numite widget-uri. Aceste widget-uri pot fi adăugate la o pagină și pot fi modificate pentru a se potrivi cerințelor dvs.

Există peste 20 de widget-uri disponibile în Leadpages pentru a construi pagini de destinație optimizate pentru conversie.

Unele dintre cele mai frecvent utilizate widget-uri sunt:

  • Text
  • Widget formular
  • Buton
  • Widget cu pictograme
  • Widget de aprecieri sociale
  • Imagini
  • Widget video
  • Calendly
  • Widget bara de progres

Și altele.

În general, aceste widget-uri pot fi aranjate în aspecte și fiecare are o funcționalitate de stil dedicată în funcție de tipul său.

#9. Instrumente de conversie

Una dintre caracteristicile esențiale ale unui generator de pagini de destinație este de a oferi elemente esențiale pentru a îmbunătăți rata de conversie a paginilor dvs. de destinație. Echipa de produse de la Leadpages înțelege această nevoie și, prin urmare, oferă elemente încorporate pentru crearea ferestrelor pop-up.

👉Ferestre pop-up cu intenția de ieșire: puteți crea ferestre pop-up cu intenția de ieșire pentru a capta atenția vizitatorilor în momentul în care părăsesc site-ul dvs.

👉Analitice în timp real: cu analize în timp real, puteți verifica ce pagini funcționează mai bine instantaneu fără a aștepta un alt instrument de analiză.

👉Bare de alertă și ferestre pop-up nelimitate: Leadpages vă permite să creați bare de alertă non-intruzive, adaptate pentru dispozitive mobile și opțiuni de tip pop-up pe lățimea paginilor de destinație. Declanșați cu ușurință ferestrele pop-up la clicuri, intenția de ieșire și evenimentele bazate pe timp.

👉Analitice terță parte: pe lângă analizele Leadpages încorporate, aveți și setările pentru a le integra cu instrumente de analiză terță parte, cum ar fi Google Analytics și Facebook Pixel.

👉 Widget cu cronometru invers: creați un sentiment de urgență adăugând un temporizator cu numărătoare inversă pe pagina de destinație sau în ferestrele pop-up. Redirecționează automat vizitatorii către paginile vizate când se termină numărătoarea inversă.

Prețuri – Cunoașteți costurile!

Leadpages este un instrument premium disponibil în două planuri de bază – Standard și Pro.

Ambele planuri de prețuri sunt recurente și puteți alege o plată lunară sau una anuală.

Planurile anuale au o rată redusă în comparație cu planurile lunare de plată recurentă.

Plan standard

Veți avea nevoie de pagini de destinație dacă sunteți proprietarul unei mici afaceri și abia începeți campanii de marketing. Puteți opta pentru planul standard Leadpages, care oferă caracteristicile de mai jos, în afară de generatorul de pagini de destinație drag & drop:

  • 10.000 de credite lunare pentru motor AI
  • Peste 250 de șabloane de conversie
  • Peste 90 de integrări
  • Titluri și imagini bazate pe inteligență artificială

Cu un domeniu personalizat, planul standard vă va costa 37 USD/lună când optați pentru facturare anuală.

Plan Pro

Planul Leadpages Pro este conceput pentru proprietarii de întreprinderi și agenții de marketing. Iată care sunt beneficiile alegerii planului Pro:

  • 30.000 de credite lunare AI Engine
  • Titluri și imagini bazate pe inteligență artificială
  • Peste 250 de șabloane optimizate pentru conversie
  • Trafic și clienți potențiali nelimitat
  • Peste 90 de integrări
  • Acces la comerțul electronic
  Cum să vă scrieți scrisoarea de intenție folosind ChatGPT

Cu trei domenii personalizate, va trebui să plătiți 74 USD/lună facturați anual.

Plan avansat

Leadpages oferă un plan personalizat în care aveți dreptul de a personaliza planul în funcție de nevoile dvs. de afaceri.

  • Credite lunare nelimitate pentru AI Engine
  • Asistent de scriere AI, în afară de titluri și imagini
  • Peste 250 de șabloane optimizate pentru conversie
  • Trafic și clienți potențiali nelimitat
  • Integrari avansate
  • Caracteristica de comerț electronic
  • Bloguri multiple
  • Un antrenor dedicat succesului

Planul avansat permite 50 de domenii personalizate și obțineți o cotație de preț specială în funcție de cerințele dvs. de afaceri.

Alternative la Leadpages

Deși știm despre Leadpages‘, iată și alte instrumente pentru paginile de destinație pe care le puteți lua în considerare.

Având în vedere acest lucru, iată lista noastră de top trei alternative Leadpages.

Sa incepem.

#1. Glisați paginile

Glisați paginile este un generator de pagini de destinație AMP care vă ajută să creați pagini mobile cu încărcare rapidă. Paginile de destinație AMP tind să aibă o rată de respingere mai mică, deoarece se încarcă sub 2 secunde și sunt difuzate din sistemul cache al Google.

Ca și alte platforme de generare a paginilor de destinație, Swipe Pages are un generator de glisare și plasare cu peste 25 de module avansate receptive care acceptă editarea pe mai multe ecrane.

Paginile de glisare vin cu funcții de testare A/B, astfel încât să puteți crea versiuni diferite ale paginilor dvs. de destinație, să experimentați cu diferite copii, să încercați să trimiteți mesaje și să vedeți ce funcționează mai bine. Cu peste un milion de imagini gratuite și 8.000 de pictograme, Swipe Pages este o alternativă puternică a Leadpages de încercat.

#2. Unbounce

Unbounce este un generator alternativ de pagini de destinație pentru platforma Leadpages. Are un generator de inteligență artificială care preia informații de bază și oferă șabloane gata făcute pentru a se potrivi cerințelor campaniei dvs.

Puteți personaliza aspectele esențiale ale paginii dvs. de destinație, cum ar fi fonturile, stilul tipografiei și culorile, pentru a se potrivi cu regulile mărcii dvs. de afaceri. Cu peste 120 de șabloane de pagini de destinație predefinite, Unbounce vă permite să creați pagini de destinație care convertesc în doar câteva clicuri.

La fel ca Leadpages, se integrează cu platforme populare de creare de site-uri web, cum ar fi Shopify, gateway de plată Stripe, Vimeo, Unsplash și multe altele. Cu Unbounceaveți acces gratuit la celelalte instrumente ale lor, cum ar fi Smart Traffic și Unbounce Smart Builder.

#8. Click Funnels

Click Funnels este un renumit generator de pâlnie de vânzări pe care îl puteți folosi pentru a crea pagini de destinație, a crește liste de e-mail, a genera clienți potențiali și a vinde online. Este o soluție găzduită cu un simplu generator de glisare și plasare, ceea ce o face o platformă de generare de pagini.

Are o mulțime de șabloane de pâlnie gata făcute, care pot fi editate cu ușurință folosind generatorul de glisare și plasare încorporat. Instrumentul are capabilități încorporate pentru a urmări utilizatorii. Oferă un tablou de bord de analiză intuitiv, înlocuind dependența de Google Analytics pentru a urmări evenimentele de vânzări.

Cu funcțiile sale de testare A/B, puteți verifica ce funcționează și ce necesită modificări. ClickFunnels este o alternativă excelentă la Leadpages; cu toate acestea, este costisitor și nu este construit pentru proprietarii de afaceri mici abia la început.

Conducerea spre Perfecțiune!

Paginile de destinație sunt cruciale. Întreprinderile mici sau întreprinderile au nevoie de conversie a paginilor de destinație care să aducă mai multe vânzări și venituri. Și asta este ceea ce Leadpages promisiuni – Rata de conversie a paginii de destinație de 3 ori!

Această revizuire completă a Leadpages vă va îndepărta îndoielile cu privire la selectarea unui generator de pagini de destinație și veți vedea cât de ușor este să construiți și să creați pagini care să transforme acei vizitatori în cumpărători🛒.

Sunteți interesat să aflați mai multe despre paginile de destinație? Consultați articolul nostru despre utilizarea 🤖chatbot-urilor pe paginile de destinație.