Ce set de instrumente este potrivit pentru afacerea dvs.?

Dacă sunteți în căutarea unei platforme de marketing digital și SEO cuprinzătoare, all-in-one, sunt șanse să fi auzit despre două dintre cele mai populare opțiuni: Semrush și Ahrefs. Dar care dintre ele are cel mai bun preț și instrumente?

Din fericire, există un câștigător clar: Semrush. Atât în ​​ceea ce privește calitatea, cât și performanța, Semrush se remarcă ca platformă de top.

Am făcut o scufundare profundă în ambele platforme, evaluându-le performanța în domenii precum:

  • Niveluri de abonament oferite
  • Puncte de preț
  • Caracteristicile instrumentului
  • Integrari oferite

În plus, mai jos, am creat o comparație alăturată a acestor două platforme, astfel încât să puteți vedea singuri ce am descoperit. Continuați să citiți pentru a obține toate datele Semrush vs. Ahrefs pe care le puteți dori.

Prezentare generală a Semrush

Semrush este un set de instrumente de marketing digital la 360 de grade. Vă poate ajuta să vă sporiți vizibilitatea online pozitivă, să vă concentrați pe tacticile concurenților, să vă lustruiți conținutul (și să-l optimizați pentru motoarele de căutare) și să creați campanii de marketing digital irezistibile.

Puteți gestiona practic fiecare aspect al marketingului digital de pe platforma Semrush. Acestea includ SEO, marketing de conținut, management și marketing în rețelele sociale, publicitate PPC, auditarea site-urilor, cercetarea cuvintelor cheie, cercetarea concurențială, managementul relațiilor publice, informații despre piață, managementul reputației și managementul campaniilor.

Semrush are, de asemenea, Platforma Agency Partners pentru a ajuta agențiile să gestioneze relațiile cu clienții și oferă un Centru de aplicații organizat cu multe mai multe instrumente de marketing digital.

Prezentare generală Ahrefs

Ahrefs este un set de instrumente SEO și marketing pentru agenții de marketing digital și companii. Vă poate ajuta să faceți cercetarea cuvintelor cheie, auditarea site-ului, urmărirea clasamentului, crearea de link-uri și analiza concurenților.

Comparație de instrumente

A avea un set de instrumente SEO cuprinzător este esențial pentru a asigura clienți potențiali calificați și pentru a le converti în clienți. Verificați principalele diferențe și asemănări dintre seturile de instrumente Semrush și Ahrefs.

SEO/Analitica de domeniu

SemrushAhrefs Date pentru primele 100 de poziții disponibile pentru toți abonații.

Acces complet la datele istorice pentru cei din planul Guru și mai sus

Comparați datele în funcție de țară

Analiza decalajului dintre cuvinte cheie pentru adrese URL, subdomenii și subdosare, inclusiv cuvinte cheie PLA

Cercetare publicitară — cuvinte cheie PPC, istoricul anunțurilor, concurenți, subdomenii de top și schimbări de poziție.

Date pentru primele 100 de poziții disponibile în Google pentru abonamente Standard, Advanced și Agency.

Date pentru primele 20 de poziții disponibile pentru abonații Lite.

Acces complet la datele istorice pentru toate nivelurile de abonament.

Analiza decalajului de cuvinte cheie pentru adrese URL, subdomenii și subdosare.

Comparație nelimitată în funcție de țară.

Cercetare publicitară: cuvinte cheie PPC, raport privind istoricul anunțurilor, exemple de anunțuri și pagini de destinație de top

Cercetarea cuvintelor cheie

Instrumente de cercetare a cuvintelor cheie Semrush Ahrefs3.

22,3 miliarde de cuvinte cheie.

20 de milioane de idei pentru un singur cuvânt cheie.

Filtrați cuvintele cheie după potrivire amplă, potrivire exactă, înrudite, limbă, întrebări pentru potrivirea expresiei și grup.

Analiza cuvintelor cheie — volumul căutărilor, densitatea cuvintelor cheie, potențialul de clic, caracteristicile SERP, concurența și intenția de căutare.

Acces la 145 de baze de date geografice.

Cele mai precise valori pentru densitatea cuvintelor cheie și volumul de cuvinte cheie.

Prezentare generală a cuvintelor cheie SERP.

7 miliarde de cuvinte cheie.

  Cum să remediați problemele audio Slack

Idei de cuvinte cheie pentru Google, YouTube, Amazon, Bing, Yahoo, Yandex, Baidu, Daum, Naver și Seznam.

Analiza/datele cuvintelor cheie includ densitatea cuvintelor cheie, volumul, rata de returnare, CPC, subiectul părinte, clicurile, volumul global și cota de trafic.

Idei de cuvinte cheie pentru întrebări, Clasificare și pentru, Același termen și Sugestii de căutare (completare automată)

Construirea de legături

SemrushAhrefsCea mai mare bază de date de backlink de pe piață.

Cel mai rapid index de backlink disponibil.

Flux de lucru complet și cuprinzător pentru auditul backlink, crearea de link-uri și mobilizare.

Monitorizați backlink-urile, inclusiv monitorizarea backlink-urilor pierdute.

Se integrează cu Google Analytics, Google Search Console și conectorul Majestic Google Data Studio.

Analizați backlink-urile după tip (follow, nofollow, redirect, text, form, frame, image, gov, edu, UGC, sponsor, and content).

Filtrați ancorele link-urilor după termen.

Analiză backlink după tip (follow, nofollow, redirect, gov, edu, UGC, sponsorizat, conținut, cu lanț de redirecționare și fără lanț de redirecționare).

3 indici de backlink – live, recent (backlink-uri în direct și pierdute timp de 3-4 luni) și istoric (toate din 2016).

Posibilitatea de a ascunde toate linkurile respinse din rapoartele Ahrefs.

Urmărirea rangului

SemrushAhrefsRapoarte tematice detaliate despre accesarea cu crawlere, HTTPS, implementare, SEO internațional, performanță, link-uri interne, markupuri și Core Web Vitals.

Abilitatea de a prioritiza problemele site-ului în funcție de gravitate și frecvență.

Comparați accesarea cu crawlere actuală cu accesările anterioare pentru urmărirea progresului.

Raportarea modificărilor sugerate pentru a îmbunătăți sănătatea site-ului.

Raportul Core Web Vitals bazat pe datele Google Lighthouse.

Scorul detaliat al sănătății site-ului.

Integrari Google Analytics, Trello și Zapier.

Redarea JavaScript disponibilă la fiecare nivel de abonament.

Raportul Pagini are opțiunea de filtre salvate.

Funcția Verificări are date despre performanță, HTML, etichete sociale, calitatea conținutului, localizare (etichete în limbaj hreflang și HTML), linkuri de intrare și de ieșire, resurse și pagini externe.

Verificări de imagine lipsesc avertismente de text alternativ, utilizare a imaginii, dimensiune, timp de încărcare, coduri de stare HTTP și tipuri de imagini (JPG, PNG, SVG).

Metrici SEO integrate.

Datele PageSpeed ​​Insights.

Raportare

SemrushAhrefs Instrument cuprinzător de raportare.

Creați rapoarte PDF personalizate cu marcă și etichetă albă.

Integrarea datelor prin Google Analytics, Google Search Console și Google Business Profile.

Google Data Studio Connector disponibil pentru abonații Guru și mai sus.

Nu există un instrument de raportare dedicat.

Conector Google Data Studio disponibil pentru abonații Advanced și Enterprise.

Utilizatorii sunt capabili să genereze rapoarte PDF.

Inteligență de marketing și analiză competitivă

SemrushAhrefs Prezentare rapidă și instantanee a pieței, inclusiv tendințele de creștere și cota de piață.

Referințe de piață.

Analiza performanței disponibilă pe site-ul oricărui concurent, inclusiv informații despre comportamentul publicului și pagini cu cele mai bune performanțe.

Monitorizați producția de bloguri și campaniile publicitare ale concurenților dvs

Nici un instrument dedicat.

Marketing de conținut

Fluxul de lucru de marketing holistic SemrushAhrefs, pornind de la crearea scurtă până la analiza performanței campaniei dvs.

Găsiți subiecte în tendințe și vizați-le înaintea concurenței dvs.

Generați automat informații despre conținutul SEO.

Analiza de conținut și de optimizare bazată pe primii 10 concurenți ai dvs. de cuvinte cheie.

Piață de conținut pentru externalizarea articolelor de la furnizori verificați.

Analizați popularitatea subiectului în timp
Identificați autorii de top pentru un subiect.

Analizați rezultatele după pagină, autor, site web sau limbă.

Identificați paginile republicate sau actualizate.

Auditează conținutul prin pluginul SEO WordPress.

Soluții de agenție

Serviciul SemrushAhrefsAgency Partners vă pune în legătură cu potențiali clienți.

Partenerii agenției sunt listați pe Platforma partenerilor agenției și primesc o pagină de destinație dedicată.

Insigna specială de partener al agenției Semrush pentru a fi folosită în materialele de marketing.

Găsiți clienți potențiali noi cu Bid Finder și notificări prin e-mail.

Portaluri individuale pentru clienți cu etichetă albă pentru a partaja în siguranță rapoarte, sarcini și analize.

  Cum se schimbă politica de execuție PowerShell

Modul prezent vă permite să partajați ecranul cu clienții și să partajați numai datele specifice clientului de care aveți nevoie.

Funcții avansate de raportare.

CRM nelimitat.

Abonament + 100 USD/lună.

Listări din directorul agențiilor SEO disponibile pentru abonații Enterprise.

Cost și alte considerații

Prețuri

Un lucru grozav despre Semrush este că oferă puncte de preț pentru a se potrivi nevoilor dvs. de afaceri. De fapt, dacă nu vedeți un nivel de plan care se potrivește obiectivelor mărcii dvs., puteți chiar să solicitați o ofertă de plan personalizată de la Semrush.

Semrush

Utilizatorilor Semrush li se oferă mai multe niveluri de înregistrare. Există o opțiune de abonament gratuit împreună cu patru pachete de abonament plătite, fiecare proiectat având în vedere obiective și afaceri diferite. Dacă doriți să testați diferitele opțiuni de abonament, Pro și Guru au o probă gratuită de 7 zile, iar pentru cititorii tipstrick.ro, avem o probă specială extinsă de 14 zile Semrush.

Ahrefs

Ahrefs are patru pachete de abonament cu plată care oferă acces la funcții variate. Nu au nicio încercare de abonament gratuit, dar proprietarilor de site-uri li se oferă acces limitat gratuit la instrumentele Site Explorer și Site Audit.

Toți utilizatorii sunt constrânși la 500 de rapoarte pe lună. Rapoarte suplimentare pot fi cumpărate după cum este necesar.

Semrush AhrefsFree: Ideal pentru utilizatorii nou-nouț.
Cu contul gratuit, puteți:

  • Efectuați 10 căutări de cuvinte cheie pe zi și obțineți 10 rezultate în fiecare raport.
  • Comparați și analizați până la 10 domenii concurente în fiecare zi.
  • Efectuați urmărirea poziției pentru până la 10 cuvinte cheie.
  • Accesați cu crawlere 100 de pagini pe lună (instrument de auditare a site-ului).
  • Faceți un audit al listărilor locale.
  • Creați informații despre conținutul SEO, optimizați-vă conținutul și verificați SEO pe pagină (limitat).
  • Obțineți acces la întregul set de instrumente pentru rețelele sociale.

Fără acces gratuit

Lite: 99 USD/lună (83 USD/lună dacă este facturat anual)

Acest plan include:

  • 2.500 de rânduri per raport
  • 5 proiecte neverificate
  • Proiecte nelimitate cu proprietate verificată
  • 750 de cuvinte cheie urmărite
  • 5 liste de cuvinte cheie
  • Posibilitatea de a accesa cu crawlere 100.000 de pagini pe lună în Site Audit (Notă: numai paginile care returnează un cod de stare de 200 sunt luate în considerare pentru această limită)

Acest plan nu include:

  • Acces la Exploratorul de conținut, Analiza loturilor, Decalajul de conținut, raportul de linkuri întrerupte, raportul de linkuri de ieșire, Compararea domeniilor sau Analiza în bloc
  • Acces la datele istorice în Site Explorer

Pro: 119,95 USD/lună (99,95 USD/lună dacă este facturat anual)

Excelent pentru liber profesioniști, companii startup și echipe mici de marketing. Acest plan include:

  • Limite consolidate pentru toate caracteristicile planului gratuit
  • 5 proiecte la un moment dat
  • 500 de cuvinte cheie urmărite (actualizări zilnice)
  • 250 de actualizări de valori ale cuvintelor cheie pe lună
  • 10.000 de rezultate în fiecare raport
  • 3.000 de rapoarte pe zi
  • Acces la instrumente SEO, Social și PPC
  • Limitele auditului site-ului:
    • 100.000 de pagini accesate cu crawlere pe lună
    • 2.000 de pagini accesate cu crawlere per proiect
  • 5 rapoarte PDF programate
  • Șablon de raport PDF care poate fi partajat

Standard: 199 USD/lună (166 USD/lună dacă este facturat anual)

Creat pentru specialiștii SEO și echipele interne de marketing. Acest plan include:

  • Toate caracteristicile de nivel Lite
  • 30.000 de rânduri per raport
  • 20 de proiecte neverificate
  • 2.000 de cuvinte cheie urmărite
  • Accesare cu crawlere pentru 500.000 de pagini pe lună (audit site)
  • 50 de liste de cuvinte cheie
  • 6 luni de date istorice
  • Date istorice de poziție
  • Actualizări SERP pentru a reîmprospăta datele despre cuvinte cheie
  • Rapoarte în Site Explorer și instrumente Alerte
  • Acces Explorarea conținutului, Compararea domeniilor și Analiza loturilor

Guru: 229,95 USD/lună (191,62 USD/lună dacă este facturat anual)

Creat pentru întreprinderile mijlocii și agențiile de marketing digital. Acest plan include:

  • Fiecare funcție de nivel Pro
  • 15 proiecte la un moment dat
  • 1.500 de cuvinte cheie urmărite actualizate zilnic
  • Multitargeting cu o limită de 10 ținte per proiect
  • 1.000 de valori pentru cuvinte cheie actualizate lunar
  • 30.000 de rezultate incluse în fiecare raport
  • Limită de 5.000 de rapoarte pe zi
  • Limitele auditului site-ului includ:
    • 300.000 de pagini accesate cu crawlere pe lună
    • 20.000 de pagini accesate cu crawlere per proiect
  • 20 de rapoarte PDF programate
  • 800 de șabloane de conținut
  • Audit de conținut SEO: 20.000
  • 50 de postări urmărite
  • 5 controale de plagiat pe lună
  • Acces la date istorice, Setul de instrumente pentru marketing de conținut, direcționare multiplă, integrare Google Data Studio, raport Canibalizarea cuvintelor cheie și Calendar de marketing
  Cele mai bune 7 aplicații iPad pentru a ajuta elevii să exceleze la școală

Avansat: 399 USD/lună (333 USD/lună dacă este facturat anual)

Acest abonament este orientat spre extinderea afacerilor. Acest plan include:

  • Toate caracteristicile abonamentului Standard
  • 75.000 de rânduri per raport
  • 50 de proiecte neverificate
  • 5.000 de cuvinte cheie urmărite
  • 1,5 milioane de pagini accesate cu crawlere pe lună (audit site)
  • 100 de liste de cuvinte cheie
  • Acces la 2 ani de date istorice
  • Rapoarte în Site Explorer
  • Dosarele tabloului de bord
  • Conector Google Data Studio

Afaceri: 449,95 USD/lună (374,95 USD dacă se facturează anual) Proiectat pentru agenții mari și întreprinderi. Acest plan include:

  • Toate caracteristicile la nivel de Guru
  • 40 de proiecte la un moment dat
  • 5.000 de cuvinte cheie urmărite actualizate zilnic
  • 50.000 de rezultate în fiecare raport
  • 10.000 de rapoarte pe zi
  • 5.000 de actualizări de valori ale cuvintelor cheie pe lună
  • Capabilitati nelimitate de multitargeting
  • Limitele auditului site-ului includ:
    • 1.000.000 de pagini accesate cu crawlere pe lună
    • 100.000 de pagini accesate cu crawlere per proiect
  • 50 de rapoarte PDF programate
  • 2.000 de șabloane de conținut
  • 20 de calendare de marketing
  • 10 controale de plagiat pe lună
  • Cota de voce, analiză PLA, migrare gratuită de la instrumente terțe și API-ul Semrush

Întreprindere: 999 USD/lună (833 USD/lună dacă este facturat anual)

Acest plan include:

  • Toate caracteristicile avansate
  • 150.000 de rânduri per raport
  • 100 de proiecte neverificate
  • 10.000 de cuvinte cheie urmărite
  • Audit site: 5 milioane de pagini accesate cu crawlere pe lună
  • 250 de liste de cuvinte cheie
  • Acces nelimitat la istorie:
    • Date de backlink până în 2013
    • Date de clasare a cuvintelor cheie până în 2015
  • Gestionarea accesului, plata prin factură și listarea în directorul agențiilor SEO

Personalizat: Prețul oferit.

Dacă niciuna dintre aceste opțiuni nu sună potrivit pentru afacerea dvs., vă puteți crea propriul plan personalizat, conceput doar pentru dvs.

Integrari

SemrushAhrefs

Integrari Google:

  • Google Analytics
  • Google Search Console
  • Google Ads
  • Profil de companie Google
  • Dezavuare instrument
  • Calendar
  • Documente și Foi de calcul Google
  • Manager de etichete Google
  • Gmail

Social:

  • Facebook
  • Instagram
  • Stare de nervozitate
  • LinkedIn
  • YouTube
  • Pinterest

Alte:

  • SurferSEO
  • WordPress
  • Monday.com
  • Trello
  • Maiestuos
  • Zapier

Conector Google Data Studio disponibil numai pentru utilizatorii Advanced și Enterprise.

Conectorul Google Data Studio poate fi utilizat din următoarele instrumente:

  • Site Explorer
  • Auditul site-ului
  • Track Tracker

Limbi

SemrushAhrefs

Menține baze de date pentru 142 de țări. În plus, interfața Semrush este disponibilă utilizatorilor în următoarele limbi:

Menține baze de date pentru 142 de țări. În plus, interfața Semrush este disponibilă utilizatorilor în următoarele limbi:

  • Engleză
  • Spaniolă
  • limba germana
  • limba franceza
  • vietnamez
  • turc
  • chinez
  • japonez
  • Italiană
  • portugheză (Brazilia)
  • coreeană

Datele despre cuvinte cheie sunt păstrate pentru 189 de țări. Interfața Ahrefs este disponibilă în următoarele limbi:

  • Engleză
  • Spaniolă
  • limba germana
  • portugheză
  • olandeză
  • Lustrui
  • Rusă
  • suedez
  • turc
  • limba franceza
  • Italiană
  • japonez
  • chinez

Dispozitive disponibile

SemrushAhrefs

  • Android
  • iPhone/iPad
  • Bazat pe web

Relații Clienți

SemrushAhrefs

  • E-mail
  • Telefon
  • Chat live
  • Centru de ajutor
  • E-mail
  • Telefon
  • Chat live
  • Centru de ajutor

Semrush: Cel mai bun instrument SEO pentru banii tăi

În cele din urmă, îți cunoști cel mai bine afacerea și vei decide ce instrument se potrivește nevoilor tale specifice. Cu toate acestea, dacă sunteți în căutarea celui mai precis, instrument de înaltă performanță de pe piață, nu puteți greși cu Semrush.

Ți-a plăcut să citești articolul? Ce zici de împărtășirea cu lumea?